Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
maailman hirvein sana on " tuohtunut".
04.10.2015 |
Oikein ikeniin koskee. Tuohtua. Tuohtunut.. EI EI EI ! Tuo ilmaisu pitäisi kieltää.
Kommentit (5)
Mun mielestä vatuloida on kauhea :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nöyhtä on lähinnä hassu. Mutta tuohtunut maistuu suussa pahalta ja koskee korviin.
jos joku sanoo olevansa tuohtunut niin olen kohta minäkin.. sen sanahirviön takia!
Ap
No mitä sanaa pitäisi käyttää tuon tuohtumisen sijaan?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:42"]No mitä sanaa pitäisi käyttää tuon tuohtumisen sijaan?
[/quote]
Kyllä mää nyt mieleni pahoitin.
Alue: Aihe vapaa
Ei vaan nöyhtä. Napasellainen. :-X