Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vähättelevät kumppaneidensa määrää?

Vierailija
04.10.2015 |

Sanontahan on että se luku minkä nainen kertoo miehelle, niin kerrotaan kolmella joka on aika lähellä totuutta. Eli nainen jakaa todellisen lukunsa n.kolmella kun häneltä kysyy asiaa. Mistä tämä johtuu?

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:24"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:44"]Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa.
[/quote]

Miksi naiset kuitenkin vieroksuu miestä joka käyttää maksullisia ? Huora kuin huora ? Mitä väliä jos siitä rahaa ottaa?
[/quote]

Itse ainakin siksi kun oksettaa ajatuskin jos mies pystyy tukemaan ihmiskauppaa. Mistä sen tietää kuka on pakotettu huoraamaan.
[/quote]
Miksi kukaan suomalainen nainen olisi pakotettu myymään itseään? Ei työttömät suomalaiset miehetkään myy itseään ja syövät joka päivä.
[/quote]

Ei varmaan suomalaiset mutta ajatteleppa vaikka miesten huorausparatiisi Thaimaata.
[/quote]
Eli suomalaista maksullista naista voi käyttää?
[/quote]

Kunhan ei petä vakituista kumppaniaan.

Vierailija
2/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt jo joku mihin teidän pitää vastailla entisistä seksikumppaneista että ylipäätään saatte tilaisuuden valehdella?
Minulta ei ole ikinä kukaan kysynyt ja olen 55v.
Ja kyllä seksiä on harrastettu 16v. - eilisiltaan asti säännöllisesti eli kohta 40v.
Kahden lapsen syntymän yhteydessä pisimmät tauot.
Eikä tästä asiasta ole ollut mitään ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia miestä ei kiinnosta naisen entiset panomäärät p..n vertaa, täällä vaan nyt joku saamaton peräkamarin nössö mies, jolla päässä viiraa, haluaa mustamaalata naisia, kun itse ei ole koskaan edes kyennyt naista lähestymäänkään, eikä naista saamaan, että olisi edes päässyt tuikkaamaan, ja eikä siihen pystykkään, kun ei ota eteen, kun muutoinkin pelkää elämää ruman naamansa ja umpipimeän päänsä kanssa.

Vierailija
4/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on oikein paskamyrsky noussut aiheesta naisten osalta. Hyvä että herättää tunteita ja keskustelua.

Joku otti itseensä ja loukkaantui, ei ollut tarkoitus. Samalla minut kysyjänä tuomittiin, nimiteltiin ja sanottiin etten ansaitse yhtään naista tai pysty rakastamaan.

Minulla siis on hieno nainen, joka ollut yli 200 miehen/naisen kanssa, tehnyt aikuisviihdettä jne... Itse olen ollut vain 70-90 naisen kanssa. Molemmilla on terve itsetunto, rakkautta riittää puolin ja toisin. Olemme avoimia toisillemme, jaamme kaiken eikä ole mitään salattavaa.

Kertoo siis näiden tuomitsijoiden itsetunnosta jotain, nämä kommentit.
Lähinnä kysymys nousi mieleen siitä että salaillaan asioita, vähätellään tai liioitellaan. Porukalla halusimme nähdä kuinka yleistä asia on joidenkin naisten keskuudessa. -ap

Vierailija
5/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on huono itsetuntoisia naisia kun ottavat itteensä.

Vierailija
6/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta viihdettä ku lukee näitä raivopurkauksia ;D Popparit vaa puuttuu.

Vierailija
7/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla miehen kanssa koskaan aiheesta puhuttu. Sen verran tiedän, että hän on harrastanut seksiä vain vakisuhteissa. Yhden hänen exänsä tunnen, joten ei hän ainakaan neitsyt ennen mua ollut.

Itselläni on ollut sama periaate, seksi ja rakkaus kuuluvat yhteen. Kerran jollain treffeillä nuoruudessani miekkonen kysyi kumppanien lukumäärää. Vastasin rehellisesti, olisikohan vastaus ollut kaksi. Hän näytti olevan tyytyväinen, mikä sai mut päättämään että tuo mies ei muuten sille listalle pääse.

Vierailija
8/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voit olettaa av mammoilta. Ymmärrän teidän pointin ja sen kun pilke silmäkulmassa jotain sanoo niin johon on mielensäpahoittajat liikkeellä. Onhan se totta että monet varmasti valehtelevat tai häpeävät ja siksi ei halua kertoa kumppaneille. Itsekin olen kaunistellut lukua joskus. Nykyinen kyllä tietää suunnilleen ja minä hänen määränsä. Ihan mielenkiinnolla kysyttiin aikanaan kun uteliaita ollaan. Luvuthan on vaan numeroita niin kuin ikäkin! n28

Vierailija
9/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, ketä kiinnostaa puolison aiemmat suhteet. En tiedä mieheni tarkkoja lukuja, eikä hän minun. Ei ole koskaan tullut edes puheeksi. Toki tiedän muutamista seurustelusuhteista, mutta tarkkä määrä... miksi edes haluaisin tietää? En tiedä muuten omaa tarkkaa lukuakaan, koska en ole viitsinyt koskaan laskea, vaikka kumppaneita ei todellakaan montaa ole (alle 10). Eipä paljon kiinnosta muistella nuoruuden juttuja. Naimisissa 20 v.

Vierailija
10/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaisuudessa oli jo yhdenkin miehen kanssa arveluttavaa, sitten sanoin siivelläeläjämiehelle joka loukkasi, itse kävin töissä, jotta "kuka oikeasti on h----? mieskö".  hyvää päivänjatkoa t mummo.

Vierailija
11/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]

Et rakasta naistasi aidosti mikäli asia edes kiinnostaa.

[/quote]

Totta hekutissa se kuuluu puolisolle kuinka monen kanssa toinen on nussinut.

Harva nainenkaan haluaa olla miehen kanssa joka on nussinut puolet kaupungista läpi

Vierailija
12/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:21"]

En ymmärrä, ketä kiinnostaa puolison aiemmat suhteet. En tiedä mieheni tarkkoja lukuja, eikä hän minun. Ei ole koskaan tullut edes puheeksi. Toki tiedän muutamista seurustelusuhteista, mutta tarkkä määrä... miksi edes haluaisin tietää? En tiedä muuten omaa tarkkaa lukuakaan, koska en ole viitsinyt koskaan laskea, vaikka kumppaneita ei todellakaan montaa ole (alle 10). Eipä paljon kiinnosta muistella nuoruuden juttuja. Naimisissa 20 v.

[/quote]

Ihminen on aika surkea jos hän yrittää unohtaa menneisyytensä. Menneisyys kertoo sen minkälainen ihminen oikeasti on

Vierailija
13/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:44"]Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa. [/quote] Miksi naiset kuitenkin vieroksuu miestä joka käyttää maksullisia ? Huora kuin huora ? Mitä väliä jos siitä rahaa ottaa? [/quote] Itse ainakin siksi kun oksettaa ajatuskin jos mies pystyy tukemaan ihmiskauppaa. Mistä sen tietää kuka on pakotettu huoraamaan.

[/quote]

Kun menet ostamaan torilta marjoja niin niiden pimijat ovat huomattavasti useammin ihmiskaupan uhreja kuin huorat.

Huorista ainoastaan alta promille on ihmiskaupan uhreja. Suomessa jopa ravintola alalla on havaittu ihmiskauppaa enemmän kuin prostituutiossa. 

Aika naurettavaa vastustaa prostituutiota sillä perusteella että joku jossain on ihmiskaupan uhri

Vierailija
14/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:44"]Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa. [/quote] Miksi naiset kuitenkin vieroksuu miestä joka käyttää maksullisia ? Huora kuin huora ? Mitä väliä jos siitä rahaa ottaa? [/quote] Itse ainakin siksi kun oksettaa ajatuskin jos mies pystyy tukemaan ihmiskauppaa. Mistä sen tietää kuka on pakotettu huoraamaan. [/quote] Miksi kukaan suomalainen nainen olisi pakotettu myymään itseään? Ei työttömät suomalaiset miehetkään myy itseään ja syövät joka päivä. [/quote] Ei varmaan suomalaiset mutta ajatteleppa vaikka miesten huorausparatiisi Thaimaata.

[/quote]

Harva sielläkään on ihmiskaupan uhri

Vierailija
15/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:13"]Ei olla miehen kanssa koskaan aiheesta puhuttu. Sen verran tiedän, että hän on harrastanut seksiä vain vakisuhteissa. Yhden hänen exänsä tunnen, joten ei hän ainakaan neitsyt ennen mua ollut.

Itselläni on ollut sama periaate, seksi ja rakkaus kuuluvat yhteen. Kerran jollain treffeillä nuoruudessani miekkonen kysyi kumppanien lukumäärää. Vastasin rehellisesti, olisikohan vastaus ollut kaksi. Hän näytti olevan tyytyväinen, mikä sai mut päättämään että tuo mies ei muuten sille listalle pääse.
[/quote]
Kommentoikaahan nyt edes jotain, alapeukuttajat. Mikä on mun suuri syntini? Sekö, etten jakele kaksinaismoralisteille?

Vierailija
16/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:52"]

Tuommoinen löytyi aihetta sivuten:

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksikumppanien-maara-puhuttaa-jalleen-neljasosa-naisista-valehtelee/3194858

[/quote]"Brittiopiskelijoista 22 prosenttia valehtelee seksikumppanien määrästä; 12 prosenttia liioittelee." 

En näe yhteyttä brittiopiskelijoiden (luultavasti vaihtelevin kultturisin taustoin) ja pohjoismaisten, aikuisten ihmisten sukupuolielämästään avautumisten välillä.

Vierailija
17/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:06"]

Parasta viihdettä ku lukee näitä raivopurkauksia ;D Popparit vaa puuttuu.

[/quote]Luetaan varmaan eri keskustelua, mulle vaikuttaa siltä että joku vänkää ja toinen kyseenalaistaa vänkääjän motiivin. Ei pienintäkään ärtymyksen merkkiä ilmassa.

Mut popparit on hyviä, jokainen tekosyy on hyvä niiden nauttimiselle. Visin itsekin tehdä illalla, kiitti ideasta :)

Vierailija
18/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:13"]Ei olla miehen kanssa koskaan aiheesta puhuttu. Sen verran tiedän, että hän on harrastanut seksiä vain vakisuhteissa. Yhden hänen exänsä tunnen, joten ei hän ainakaan neitsyt ennen mua ollut. Itselläni on ollut sama periaate, seksi ja rakkaus kuuluvat yhteen. Kerran jollain treffeillä nuoruudessani miekkonen kysyi kumppanien lukumäärää. Vastasin rehellisesti, olisikohan vastaus ollut kaksi. Hän näytti olevan tyytyväinen, mikä sai mut päättämään että tuo mies ei muuten sille listalle pääse. [/quote] Kommentoikaahan nyt edes jotain, alapeukuttajat. Mikä on mun suuri syntini? Sekö, etten jakele kaksinaismoralisteille?

[/quote]

Millä perusteella hän oli kaksinaismoralisti? 

Vierailija
19/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:52"]

Tuommoinen löytyi aihetta sivuten:

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksikumppanien-maara-puhuttaa-jalleen-neljasosa-naisista-valehtelee/3194858

[/quote]"Brittiopiskelijoista 22 prosenttia valehtelee seksikumppanien määrästä; 12 prosenttia liioittelee." 

En näe yhteyttä brittiopiskelijoiden (luultavasti vaihtelevin kultturisin taustoin) ja pohjoismaisten, aikuisten ihmisten sukupuolielämästään avautumisten välillä.

[/quote]

Suomalaiset eivät eroa millään tavalla moraalisesti briteistä tai jenkeistä.

Aikuisethan valehtelee vielä enemmän kuin nuoriso. Joten sekin on aika helkutin huono selitys.

Vastaavia tutkimustuloksia on saatu myös erittäin monista muistakin länsimaista. Mikä ei ole millään tavalla yllättävää

Vierailija
20/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:20"]

En mä olisi missään tekemisissä ihmisen kanssa, joka vääristelee lukuja. Naisenakaan. Kannattaa elää niin, että voi vastata kun kumppani kysyy!! Eihän kukaan voi olla ihmisen kanssa, joka valehtelee entisistä suhteistaan.

[/quote]

Miten varmistat että kumppani puhuu ehdottomasti totta kertoessaan esim. että hänellä on ollut aikaisemmin 4 kumppania? Pidättäydytkö kaikesta kanssakäymisestä?

[/quote]

Ihmisellä on taipumus puhua ohi suunsa, puhua itsensä pussiin tai selittää epäjohdannaisuuksia asioista mitkä ei pitä paikkaansa.

On erittäin vaikeata keksiä tarinoita jotka pitkällä aikavälillä eivät osoittaudu valheiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan