Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vähättelevät kumppaneidensa määrää?

Vierailija
04.10.2015 |

Sanontahan on että se luku minkä nainen kertoo miehelle, niin kerrotaan kolmella joka on aika lähellä totuutta. Eli nainen jakaa todellisen lukunsa n.kolmella kun häneltä kysyy asiaa. Mistä tämä johtuu?

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä nyt vaan haluaa tuntea saavuttaneensa jotain erikoista kun naisen itselleen saa. Mitä useampi tämän naisen on saavuttanut sitä vähemmän erikoinen hän on. Tätä ei naiset jostain syystä suostu eikä halua ymmärtää.

Vierailija
42/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oikea luku vähättelemättä on 8. Mutta onko sillä merkitystä mikä se määrä on? Miksi asiasta pitäisi ylipäätään keskustella? Kai jokaisella menneisyys on, jos ei nunnaksi ala..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:21"]

Suurin osa miehistä nyt vaan haluaa tuntea saavuttaneensa jotain erikoista kun naisen itselleen saa. Mitä useampi tämän naisen on saavuttanut sitä vähemmän erikoinen hän on. Tätä ei naiset jostain syystä suostu eikä halua ymmärtää.

[/quote]

Kummpaneiden määrä ei kyllä oikein tuohon vertaannu, vaikka ymmärränkin miten miehen itse tuntoa hivelee kuulla että kukaa toinen ei ennen häntä ole pystynyt antamaan samanlaista tyydytystä... ehkä sillä onko noita kumppaneita ollut 20 vai 40 ei niin kovin kummoista merkistä kuitenkaan ole.

Vierailija
44/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut 12 partneria. Sinällään tuossa luvussa ei ole mitään vikaa, jätän vaan usein kertomatta että 9 näistä seksikumppaneista on ollut yhden vuoden aikana :'D (Vuosi jolloin täytin 20, meni vähän villisti). Toisinsanoen eiköhän ne naiset vääristele numeroitaan siksi, että heitä jossakin määrin nolottaa kumppaneiden määrä?

Nyt jo 5 vuotta kiltisi suhteessa :)

Vierailija
45/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:25"]Tuohon vähättelyyn lisää spekulaatiota, etenkin naisilta. Kiitos! [/quote] Miksi ihmeessä pitäisi spekuloida? Miksi naisten rehelliset vastaukset eivät kelpaa? En tiedä yhtäkään naista, joka lukujaan vääristelisi. Mun kysymykseen, miksi sillä luvulla on miehille väliä, ei ole kukaan vastannut. Mun luku on edelleen 4, 2 aviomiestä, 1 yhden yön hoito ja sitten mun rakastajani. Ikää lähemmäs 50 v.

[/quote]

No, kiinnitit huomiosi sanaan spekulaatio. Korjaan: arveluja, otaksuntaa miksi naiset vähättelevät kumppaneidensa määrää? Siitähän oli juttu iltasanomissa pari vuotta sitten. 

Naiset vähättelevät, koska pelkäävät huonon naisen mainetta.

Siis eivät kaikki naiset, näin lisäyksenä.

Vierailija
46/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miehet liioittelevat seksikumppaneidensa määrää. Omaa mainettaan kohentelevat molemmat. Kohdeyleisö hiukan toinen, mutta ajatus sama.

Mini nainen ei saisi vähätellä määrää kun mies saa liioitella?

Vierailija
48/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt vaimon itselleen haluavat miehet ovat yleensä pienimunaisia, seksikyvyistään epävarmoja ja muutenkin itsetunnoltaan heikkoja miehiä. Heille on myrkkyä se, ett naisella on kokemuksia, joita vasten voi arvioida miestä.

t.m37, 13 seksipartneria, vaimolla 48. Hyvin menee eikä mustasukkainen ole kumpikaan. Munakin vain keskikokoinen :)

Vierailija
49/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun nainen sanoo että ollut vain 8 partneria niin totuus on 24-30.

Vierailija
50/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä tästäkin saadaan jotenkin miesten vika.

Vierailija
51/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska, se olkoon oma yksityisasiani.

Vierailija
52/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kuuden kanssa ja ihan sen voin myöntää. En usko tuollaisiin kaikkia naisia tai miehiä koskeviin yleistyksiin.

Vierailija
53/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on itsekäs ja petollinen olio.

Vierailija
54/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rakasta naistasi aidosti mikäli asia edes kiinnostaa.

Vierailija
55/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet vertailevat itseään muihin. Ei sitä jaksa kuunnella.

Vierailija
56/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]Et rakasta naistasi aidosti mikäli asia edes kiinnostaa.
[/quote]

Hahahah... Vuoden vitsi. En rakastaisi aidosti, mikäli ei kiinnostaisi.

Vierailija
57/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut 15 miehen kanssa ja olen sen ihan rehellisesti aviomiehelleni joskus kauan sitten kertonut. Jos ei olisi minua tällaisena hyväksynyt niin ei olisi ollut mies minua varten.

Vierailija
58/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]

Et rakasta naistasi aidosti mikäli asia edes kiinnostaa.

[/quote]

Ja jatkan vielä, että ei nainenkaan toki ehkä sinua, joten sikäli teillä on mahdollisesti tasapeli. Jos siis suhde pelkän seksin takia on pystyssä. Syvemmin rakastaessa tuolla asialla ei ole merkitystä. Menneet katsos ovat menneitä. Mutta ehket pysty rakastamaan syvemmin ja pyörittelet tällaisia arvotusasioita mielessäsi?

Vierailija
59/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen menettää naisellisuutensa jos on liikaa kumppaneita. Jotenkin vain lopahtaa kiinnostus ja hänen viehetysvoima.

Vierailija
60/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan vähättele. Luku on 14 tai 15, en muista ihan tarkkaan. Tämän olen myös miehelleni kertonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme