Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vähättelevät kumppaneidensa määrää?

Vierailija
04.10.2015 |

Sanontahan on että se luku minkä nainen kertoo miehelle, niin kerrotaan kolmella joka on aika lähellä totuutta. Eli nainen jakaa todellisen lukunsa n.kolmella kun häneltä kysyy asiaa. Mistä tämä johtuu?

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]

Koska, se olkoon oma yksityisasiani.

[/quote]

Silloin pitäisi vastata "se on yksityisasiani" eikä kertoa väärää lukemaa

Vierailija
22/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:21"]

En ymmärrä, ketä kiinnostaa puolison aiemmat suhteet. En tiedä mieheni tarkkoja lukuja, eikä hän minun. Ei ole koskaan tullut edes puheeksi. Toki tiedän muutamista seurustelusuhteista, mutta tarkkä määrä... miksi edes haluaisin tietää? En tiedä muuten omaa tarkkaa lukuakaan, koska en ole viitsinyt koskaan laskea, vaikka kumppaneita ei todellakaan montaa ole (alle 10). Eipä paljon kiinnosta muistella nuoruuden juttuja. Naimisissa 20 v.

[/quote]

Ihminen on aika surkea jos hän yrittää unohtaa menneisyytensä. Menneisyys kertoo sen minkälainen ihminen oikeasti on

[/quote] juu, totta mooses kiinnostaa ihmisen historia siinä mielessä, että jos olisinkin vielä vapailla markkinoilla, ja ettisin miestä rinnalleni, niin en todellakaan haluaisi itselleni mitään skitsoeläkeläistä, saamatonta hullua kumppanikseni, joka on koko ikänsä maleksinut vanhempiensa aikuisena lapsena elättinä kuittaillen valtiolta eläkettä vuosikymmeniä. Kiertäisin kaukaa ja lujaa. Miehen pitää olla tervepäinen ja työteliäs, eikä mikään sairas lusmu, muiden elätti. Työtönkin mies kävisi ennemmin kumppanikseni, jos vaan pää olisi molemmista päistään terve! Saatika neitsytmiestä en huolisi lainkaan, huhhuh, miestä, joka ei olisi käyttänyt kuin omaa kättään koko aikuisen elämänsäkin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:57"]Neitsyt vaimon itselleen haluavat miehet ovat yleensä pienimunaisia, seksikyvyistään epävarmoja ja muutenkin itsetunnoltaan heikkoja miehiä. Heille on myrkkyä se, ett naisella on kokemuksia, joita vasten voi arvioida miestä.

t.m37, 13 seksipartneria, vaimolla 48. Hyvin menee eikä mustasukkainen ole kumpikaan. Munakin vain keskikokoinen :)
[/quote] Aikamoista analyysiä :D minulla ainakin on tai oli vara valita itselleni luotettava ja "vähemmän ajettu" kumppani... mut eihän siinä jos joku pystyy olemaan herra 48 niin hyvä vaan.

Vierailija
24/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:44"]Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa. [/quote] Miksi naiset kuitenkin vieroksuu miestä joka käyttää maksullisia ? Huora kuin huora ? Mitä väliä jos siitä rahaa ottaa?

[/quote]

Ei ole sama asia. Maksuton seksi tapahtuu yhteisestä himosta, maksullinen seksi maksajan himosta. Maksullisessa seksissä toista osapuolta KÄYTETÄÄN tyydytykseen. Mutta joo, en kannata yhdenillan juttukaan...

Vierailija
25/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:42"]

[/quote]Sama täällä. Viimeisin mies on ollut vieressäni lähes 20 vuotta, joten edellisillä on tässä vaiheessa enää hyvin vähäinen merkitys ainakin minun mittapuuni mukaan. Jos joskus vaihdan vielä miestä, niin voin kertoa hänelle kyllä hyvinkin tarkkaan kaikkien edellisten sänkykaverieni tiedot, tapaamispaikat, suhteiden kestot jne. mutta kyllä pitää olla aika omituinen mies jos tällaisiin asioihin puuttuu. Varsinkaan kun minä en ole oikeastaan ollenkaan kiinnostunut hänen panojensa määrästä ja laadusta.

[/quote]

Eiköhän tuossa ole kuitenkin kysymys rehellisyydestä.  Olet ilmeisesti muuten pystynyt osoittamaan luotettavuutesi, niin ei asia tule edes puheenaiheeksi. Siis se että olisit valmis kertomaan riittää, niin sillä sisällöllä ei sitten olekaan enempää merkitystä kuin sinulle itsellesi.

Kun ei ole tarvetta valehdella, niin tuskin tarttee vaihtaa miestäkään :)

Vierailija
26/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piilottele kumppanieni määrää. En toisaalta sitä kaikille huutelekaan, mutta jos jotain kiinnostaa niin voin kertoa siitä ihan rehellisesti. En ymmärrä miksi kumppanien määrästä pitäisi valehdella, eikai se kenenkään takapuolta voi niin paljoa kutittaa.

Vierailija
27/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]

Et rakasta naistasi aidosti mikäli asia edes kiinnostaa.

[/quote]

Totta hekutissa se kuuluu puolisolle kuinka monen kanssa toinen on nussinut.

Harva nainenkaan haluaa olla miehen kanssa joka on nussinut puolet kaupungista läpi
[/quote]
Mua ei ainakaan kiinnosta monenko kanssa mies on pannut ennen mua tai miestä ei kiinnosta monenko kanssa mä oon pannut ennen sitä. Enemmänkin kiinnostaa, että ollaan luotettavia, eikä hypätä vieraissa nyt, eikä tulevaisuudessa.

Vierailija
28/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:38"]

Ei ole sama asia. Maksuton seksi tapahtuu yhteisestä himosta, maksullinen seksi maksajan himosta. Maksullisessa seksissä toista osapuolta KÄYTETÄÄN tyydytykseen. Mutta joo, en kannata yhdenillan juttukaan...

[/quote]

Eikö se maksullinen seksi johdukaan sen toisen osapuolen rahanhimosta ?  Eikö se ole juurikin, rahan tarpeen tyydytystä?  Jos se olisi laupeuden työtä, niin pitäisikö käyttää rahaa? 

Onhan toki totta että naisille seksi on vastenmielistä, jos kyseessä ei ole ns. jännämies.  

Vierailija
29/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:13"]Ei olla miehen kanssa koskaan aiheesta puhuttu. Sen verran tiedän, että hän on harrastanut seksiä vain vakisuhteissa. Yhden hänen exänsä tunnen, joten ei hän ainakaan neitsyt ennen mua ollut. Itselläni on ollut sama periaate, seksi ja rakkaus kuuluvat yhteen. Kerran jollain treffeillä nuoruudessani miekkonen kysyi kumppanien lukumäärää. Vastasin rehellisesti, olisikohan vastaus ollut kaksi. Hän näytti olevan tyytyväinen, mikä sai mut päättämään että tuo mies ei muuten sille listalle pääse. [/quote] Kommentoikaahan nyt edes jotain, alapeukuttajat. Mikä on mun suuri syntini? Sekö, etten jakele kaksinaismoralisteille?

[/quote]

Millä perusteella hän oli kaksinaismoralisti? 

[/quote]

Hän arvotti minut seksikumppanieni (2 kpl) perusteella hyväksi naiseksi. Itseään hän ei arvottanut kumppaneidensa (n. 20 kpl) perusteella mitenkään, totesi vain että itsekin on huomannut seksin olevan parasta vakisuhteessa.

Miksi haluaisin seksiä tai suhdetta miehen kanssa, jonka mielestä seksi huonontaa minua muttei häntä?

Vierailija
30/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva on edelleenkään vastannut AP:n kysymykseen. Minä itse jo muutaman kerran.

Kuitenkin niin moni kirjoittaja on korkeasti koulutettu puheittensa mukaan, muttei osaa lukea, tai vastata. Huvittavaa kuinka nämä  "vastaajat" vastaavat joihinkin aivan muihin juttuihin, kuin aloituksessa on esitetty. Mistähän tämä johtuu? 

Vierailija
31/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:38"]

Hyvin harva on edelleenkään vastannut AP:n kysymykseen. Minä itse jo muutaman kerran.

Kuitenkin niin moni kirjoittaja on korkeasti koulutettu puheittensa mukaan, muttei osaa lukea, tai vastata. Huvittavaa kuinka nämä  "vastaajat" vastaavat joihinkin aivan muihin juttuihin, kuin aloituksessa on esitetty. Mistähän tämä johtuu? 

[/quote]

Onhan tässä monikin vastannut etteivät he vähättele vaan kertovat totuuden.    Eihän sellaisen miehen kanssa tarvitse olla joka on sairaan mustasukkainen, ja ihminen on ensisijaisesti itselleen tilivelvollinen.  Häpeä syntyy jo lapsuudessa, eikä kai eroa sukupuolten välillä?

Vierailija
32/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:01"]

[/quote]

Eikö se maksullinen seksi johdukaan sen toisen osapuolen rahanhimosta ?  Eikö se ole juurikin, rahan tarpeen tyydytystä?  Jos se olisi laupeuden työtä, niin pitäisikö käyttää rahaa? 

Onhan toki totta että naisille seksi on vastenmielistä, jos kyseessä ei ole ns. jännämies.  

[/quote]

Ei johdu. Kysyntä luo tarjontaa. Seksi ei ole ollenkaan vastenmielistä, vaan toiseen ihmiseen runkkaaminen on (=maksullinen seksi).

Vierailija
33/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]

Koska, se olkoon oma yksityisasiani.

[/quote]

Ei se ole yksityisasia. Miehillä on oikeus kiertää tautipesät kaukaa.Mies.

Vierailija
34/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:01"]

[/quote]

[/quote]

Ei johdu. Kysyntä luo tarjontaa. Seksi ei ole ollenkaan vastenmielistä, vaan toiseen ihmiseen runkkaaminen on (=maksullinen seksi).

[/quote]

Ei miehet ole kieltäneet maksullista naista nauttimasta. Se on aivan naisten omaa keksintöä.

Vierailija
35/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:21"]

[/quote]

Onhan tässä monikin vastannut etteivät he vähättele vaan kertovat totuuden.    Eihän sellaisen miehen kanssa tarvitse olla joka on sairaan mustasukkainen, ja ihminen on ensisijaisesti itselleen tilivelvollinen.  Häpeä syntyy jo lapsuudessa, eikä kai eroa sukupuolten välillä?

[/quote]

On kyse vähän suuremmista asioista, kuin vain häpeästä. Jos se toinen osapuoli pystyy tekemisillään pilaamaan esim. suhteen. Kiva tehdä sitten sellaisen kanssa lapsia, juu. 

Vierailija
36/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:40"]  Totta hekutissa se kuuluu puolisolle kuinka monen kanssa toinen on nussinut. Harva nainenkaan haluaa olla miehen kanssa joka on nussinut puolet kaupungista läpi [/quote]

Riippuu kaupungista, jos kyse on naisten hässimisistä.

En ihan oikeasti halua tietää (olen mies). Naisilla on kuitenkin tapana olettaa, että tieto miestä jotenkin kiinnostaa.

Vierailija
37/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:21"]

[/quote]

[/quote]

On kyse vähän suuremmista asioista, kuin vain häpeästä. Jos se toinen osapuoli pystyy tekemisillään pilaamaan esim. suhteen. Kiva tehdä sitten sellaisen kanssa lapsia, juu. 

[/quote]

Toivottavasti löydät täydellisen kumppanin, jolla on lisäksi muutakin kuin viattomuus.

Vierailija
38/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:10"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:37"]Minä olen ollut 15 miehen kanssa ja olen sen ihan rehellisesti aviomiehelleni joskus kauan sitten kertonut. Jos ei olisi minua tällaisena hyväksynyt niin ei olisi ollut mies minua varten.
[/quote]

Upeaa että joku mies hyväksyy puhkinussitun vaimokseen!!
[/quote]
Kerrotko ihan anatomisin faktoin, millainen on puhkinussittu nainen?

Vierailija
39/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:16"]

Olen varmasti jotenkin outo kun en ole laskenut edes monenko kanssa.

[/quote]

Ei varmaan, mutta toivottavasti pystyt tarpeen tullen palauttamaan mieleen, miten on.

[/quote]

Mikähän mahtaisi olla se tarve että entiset kumppanin/heidän määrä pitäisi mieleen palauttaa?

Vierailija
40/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:25"]Tuohon vähättelyyn lisää spekulaatiota, etenkin naisilta. Kiitos!
[/quote]

Miksi ihmeessä pitäisi spekuloida? Miksi naisten rehelliset vastaukset eivät kelpaa? En tiedä yhtäkään naista, joka lukujaan vääristelisi.

Mun kysymykseen, miksi sillä luvulla on miehille väliä, ei ole kukaan vastannut.

Mun luku on edelleen 4, 2 aviomiestä, 1 yhden yön hoito ja sitten mun rakastajani. Ikää lähemmäs 50 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän