Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kestää kaljuuntuvaa? Onko jotain hoitoa?

Vierailija
04.10.2015 |

Olen huomannut miesystävälläni alkavan kaljuuntua ja en todellakaan haluisi tuota tapahtuvan. Kaljuuntuvat miehet ovat valitettavasti minun silmissäni varsin etovan näköisiä. Olen googlaillut hieman ja humasin että finasteridivoisi auttaa tuohon ongelmaan. Kehtaako sanoa miehelle suoraan, että ala käyttää? Toinen että saako tuota jostain netistä, niin vois laittaa vaikka miehen aamukahviin tms.?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin hiustensiirrossa. Eli tuolle ongelmalle voi oikeasti tehdä jotain.
Antaa kaljuuntua ja kun kalju ei enää etene niin sitten vähän pankkilainaa ja hoitoon.

Vierailija
2/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tykkään kaljuista ja siilitukkaisista miehistä eniten. Ei haittaa ohentuminen. Se on vain miehekästä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:09"]

Voit ehdottaa miehellesi että hakee lääkäriltä reseptin finasteridiin tai tehokkaampaan dutasteridiin. Finasteridi ja dutasteridi tukahduttavat 5-alfareduktaasia, joka metabolisoi testosteronia DHT:ksi, joka puolestaan aikaansaa miestyyppisen kaljuuntumisen. Lievempänä vaihtoehtona voit ostaa miehellesi ketokonatsoli-shampoota käytettäväksi, mutta tulee pitkässä käytössä kalliiksi.

[/quote]

Nämä saattavat tosin aiheuttaa impotenssia ja libidon heikentymistä.

http://www.drugwatch.com/propecia/side-effects/

http://urologytimes.modernmedicine.com/urology-times/news/clinical/clinical-pharmacology/finasteride-had-fewer-sexual-side-effects-compared

[/quote]

Ei pidä ainakaan minun kohdallani paikkaansa. Olen käyttänyt finasteridia jo toistakymmentä vuotta hyvällä menestyksellä. Lääke pysäytti hiustenlähdön kuin seinään ja tuuheutti hiuksiani. Ainut sivuvaikutus oli, että spermaa tulee siemensyöksyssä vähemmän ja se on vetisempää. Mutta ei mielestäni edes haitta ollenkaan.

Vierailija
4/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa voi pudottaa. Vartaloa voi kiinteyttää. Mutta kaljuuntumiselle ei mahda mitään.

Luuletko että Elton John ei olisi käyttänyt kaikkia mahdollisia keinoja kaljuuntumisensa estämiseksi. Tulokset tiedetään.

Jos sua asia noin paljon häiritsee niin pistä mies vaihtoon. Kyllä miehesi varmasti uuden (fiksumman) vaimon löytää.

Vierailija
5/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljukammoa voi pitää toki pinnallisena, mutta yhtä biologisesti ohjautuva mieltymys se on kuin sekin, että miehet kiihottuvat tisseistä ja pepuista.

Kalju liittyy vanhuuteen, sairauksiin tai vauvoihin. Joka tapauksessa jollain tavalla heikkoihin yksilöihin. Nainen ei kiihotu seksuaalisesti heikkoudesta.

Vierailija
6/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on sellainen asia joka olisi aikoja sitten hoidettu jos miesten sijaan naisilta lähtisivät hiukset. Todella toimivan lääkkeen löytäminen olisi tasa-arvokysymys vähän niin kuin e-pillerit nyt.

Vierailija
7/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntua voi tyylillä eli ajamalla hiukset mahd lyhyiksi tai pois. Pahalta orastava tai selkeä kalju läntti näyttää vain jos sitä yrittää kompensoida kasvattamalla kaljun ympärille mahdollisimman paljon tukkaa.

Vierailija
8/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustensiirrolla saa nykyään niin hyviä tuloksia, ettei kampaajatkaan niitä erota. Ja se menee täydestä (asiasta on tehty myös seuranhakutestejä).

Vierailija
9/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:47"]

Kalju liittyy vanhuuteen, sairauksiin tai vauvoihin. Joka tapauksessa jollain tavalla heikkoihin yksilöihin. Nainen ei kiihotu seksuaalisesti heikkoudesta.

[/quote]

Kalju voi olla seurausta myös hiusten turmelemisesta erilaisilla valkaisumyrkyillä yms.

Vierailija
10/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa pinnallinen. Häivy. Miehesi on ansainnut parempaa.

Vierailija
11/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:37"]

Olen huomannut miesystävälläni alkavan kaljuuntua ja en todellakaan haluisi tuota tapahtuvan. Kaljuuntuvat miehet ovat valitettavasti minun silmissäni varsin etovan näköisiä. Olen googlaillut hieman ja humasin että finasteridivoisi auttaa tuohon ongelmaan. Kehtaako sanoa miehelle suoraan, että ala käyttää? Toinen että saako tuota jostain netistä, niin vois laittaa vaikka miehen aamukahviin tms.?

[/quote]

Mikä voisi olla vastenmilisempää ja vastuuttomampaa kuin syöttää salaa toiselle jotain aineita?

Vierailija
12/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahan hieronta auttaa verenkiertoon ja ehkäisee kaljuuntumista. Olet muuten oksettava ihminen. Minä rakastan miestäni hiuksilla tai ilman.

Vierailija
13/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla olevan oksettava, jos haluan että mieheni on hyvännäköinen!!! Ettekö te kanssa sisaret sitten huolehdi edes omasta ulkonäöstä vai mikä mättää siinä että haluaa että sekä mies että itse on hyvännäköinen????

Vierailija
14/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenaviinietikkaa ja kanamunan valkuaista sekoitat ja hierot miehesi päänahkaan.

Vierailija
15/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä aloittajan kanssa samaa mieltä, että kaljuuntuva mies on todellinen turn off!

Vierailija
16/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pois, lentokenttä päälaellä ei ole kiva. Onneksi moni on kaljuna paremmannäköinen kuin hiuksilla. Esim. Juha Tapio

Vierailija
17/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kaljuuntuva ja silti yhtä haluttava kuin ennenkin! Olet todella pinnallinen ihminen :(

Vierailija
18/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan ap:n mies on huomannut että sun rinnat on alkanut löystyä ja roikkua ja kyselee jossain kehtaisiko ehdottaa sulle että ottaisit silarit

Vierailija
19/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:42"]Päänahan hieronta auttaa verenkiertoon ja ehkäisee kaljuuntumista. Olet muuten oksettava ihminen. Minä rakastan miestäni hiuksilla tai ilman.
[/quote]

Öö, miehillä hormonitoiminta pudottaa hiukset, hiero siinä sitten.

Vierailija
20/30 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:01"]

Samaan aikaan ap:n mies on huomannut että sun rinnat on alkanut löystyä ja roikkua ja kyselee jossain kehtaisiko ehdottaa sulle että ottaisit silarit

[/quote]

No mä olen ap ja todellakin jos mies maksaisi ottaisin silarit! Itse asiassa otankin jos vain saan rahat kasaan ja ongelma ei ole roikkuvat vaan musta liian pienet rinnat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi