Syöpäpotilaat jätetään hoitamatta ja syöpäleikkauksia ei tehdä
Kommentit (90)
Eikös talkkarihommiakin voisi tehdä pimeästi. Moni voisi tarvita esim. omakotitalossa apua.
Hoitajapula on vain Helsingissä. Muualla on hoitajia jotka on ansiosidonnaisella osan vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajapula on vain Helsingissä. Muualla on hoitajia jotka on ansiosidonnaisella osan vuodesta.
Helsingissä on liian kalliit omistusasunnot ja vuokrat eikä sinne haluta muuttaa.
Fakta on, että kaikille eläkeläisille ei tule riittämään hoitajia Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.
Vierailija kirjoitti:
Niin työssäkäyntitilastoissa hoitajien ahdinko ei näy. Huudetaan silkasta huutamisen ilosta ja saadaan näyttämään siltä, että koko maa on pulassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin työssäkäyntitilastoissa hoitajien ahdinko ei näy. Huudetaan silkasta huutamisen ilosta ja saadaan näyttämään siltä, että koko maa on pulassa?
Saadaan hyvä syy kiristää veroja.
Niin myös tulevaisuudessa kun hoitajia ei enää alalle saada. Kannattaa totutella siihen, että jatkossa syöpää hoidetaan pitämällä Raamattua tyynyn alla ja iskemällä suonta.
Rikkaat voi saada hoitoa jos maksavat sen 500 000 € hoidosta.
Meidän kaupungissa saa 2000 - luvulla rakennetun omakotitalon 200 000 eurolla. Lapsilla on pihassa leikkimökit, trampoliinit ja kesällä uima-allas. Hoitajat tekevät mielummin sijaisuuksia ja ovat ansiosidonnaisella osan vuodesta, kun vakituisia töitä ei ole. Heillä on kuitenkin töissä käyvä aviomies.
Eivät he muuta Helsinkiin kerrostalokoppiin vakituisen työn perässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ristiriita hoitajan valan kanssa? Entä jos joku hoitsu tai läheinen tarvitsee itse hoitoa, mitä sitten? Itse olen terve, mutta 1995 työikäisen äitini kuolema oli hoitajien lakon syytä. Aivoinfarkti eikä saanut asianmukaista tehohoitoa.
En ole mitään valoja vannonut, työsopparin kirjoittaessa olen sitoutunut tessiä noudattamaan, nyt se ei ole enää voimassa joten olen lakossa.
Vierailija kirjoitti:
J
Jos on hyvä leipomaan niin voi leipoa tuttujen juhliin kakkuja vähän halvemmalla kuin leipomo.
Onko tässä jotain uutta? Tätä on varmasti tehty vuosikymmenet ja jopa netissä osa mainostaa tajuamatta, että se on verollista toimintaa ja sitten valitetaaan (yleensä tunnuksella toimivien kotileipomoiden toimesta tehtyjen ilmiantojen vuoksi) kun niitä annetaan ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat ovat pitkään kertoneet kohtuuttomista työoloista. Enempää hoitajia ei ole palkattu. Tässä seuraus. Naisten pitäisi lakkoilla herkemmin.
Tämä Tehyn masinoima lakko on markkinoitu poskettomilla palkankorotusvaatimuksilla, joten todella monen on vaikea hyväksyä lakkoa. Mikäli Tehy olisi tuonut vajaaresurssoinnin yhtä näkyvästi esille, lakko olisi helpompi ymmärtää. Nyt saadaan vain lukea uutisia siitä, miten Sari Sairaanhoitaja ei tule 2200 € netolla toimeen. Se on täysi pyllistys niille ammateille, joissa ansaitaan vähemmän ja tullaan silti toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ristiriita hoitajan valan kanssa? Entä jos joku hoitsu tai läheinen tarvitsee itse hoitoa, mitä sitten? Itse olen terve, mutta 1995 työikäisen äitini kuolema oli hoitajien lakon syytä. Aivoinfarkti eikä saanut asianmukaista tehohoitoa.
En ole mitään valoja vannonut, työsopparin kirjoittaessa olen sitoutunut tessiä noudattamaan, nyt se ei ole enää voimassa joten olen lakossa.
Eli et ole koskaan valmistunut. Se vala vannotaan siinä yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J
Jos on hyvä leipomaan niin voi leipoa tuttujen juhliin kakkuja vähän halvemmalla kuin leipomo.
Onko tässä jotain uutta? Tätä on varmasti tehty vuosikymmenet ja jopa netissä osa mainostaa tajuamatta, että se on verollista toimintaa ja sitten valitetaaan (yleensä tunnuksella toimivien kotileipomoiden toimesta tehtyjen ilmiantojen vuoksi) kun niitä annetaan ilmi.
Noilla taitaa olla vakituinen työpaikka ja tekevät vapaa-ajalla
Hoitajia on silti liian vähän, vaikka mitään lakkoa ei olisi. Väestörakenne on sellainen että suuret ikäluokat jäävät hoitamatta. Työikäiset eivät riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat ovat pitkään kertoneet kohtuuttomista työoloista. Enempää hoitajia ei ole palkattu. Tässä seuraus. Naisten pitäisi lakkoilla herkemmin.
Tämä Tehyn masinoima lakko on markkinoitu poskettomilla palkankorotusvaatimuksilla, joten todella monen on vaikea hyväksyä lakkoa. Mikäli Tehy olisi tuonut vajaaresurssoinnin yhtä näkyvästi esille, lakko olisi helpompi ymmärtää. Nyt saadaan vain lukea uutisia siitä, miten Sari Sairaanhoitaja ei tule 2200 € netolla toimeen. Se on täysi pyllistys niille ammateille, joissa ansaitaan vähemmän ja tullaan silti toimeen.
Hoitajat eivät osaa varmaan tehdä itse ruokaa. Eivät pärjäisi työttömänä.
Sairaanhoitajien vala:
Lupaan, että vakaa ja vilpitön tahtoni on sairaanhoitajan tointa harjoittaessani parhaan kykyni ja ymmärrykseni mukaan täyttää ne velvollisuudet, jotka minulle sairaanhoitajana kuuluvat, ja pitää aina mielessäni sairaanhoitajan työn korkeat ihanteet.
Sh v:sta -05
Vierailija kirjoitti:
Hoitajia on silti liian vähän, vaikka mitään lakkoa ei olisi. Väestörakenne on sellainen että suuret ikäluokat jäävät hoitamatta. Työikäiset eivät riitä.
Kyllä monessa kaupungissa riittää hoitajia. Tuttuni on kaupan alalla ja opiskelee hoitajaksi, koska niillä on hyvä palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti kuoli oltuaan puhe- ja liikuntakyvytön kolme kuukautta.
T. 2+12 ja samalla toivon, että jos viestejäni alapeukuttaneet on hoitajia, toivon todella että vaihdatte alaa.
Eikä insinööreiksi teistä ole, mun alalla voi yksi pieni viivan puuttuminen olla satojen eurojen virhe.
Häh?!
Siis mitä hän? Jotkut suunnittelualat vaativat erityistä tarkkuutta. Kyllä ihmisiä voi kuolla virheellisten sähkösuunnitelmien tai rakennelaskelmien vuoksi. Sitten taas siihen, että aivoinfarkti toimii ihmisillä eri tavalla, mutta liutoushoitoon pitää päästä heti. Jotkut kuolevat välittömästi, jotkut selviävät täysin ja jotkut elävät vuosia vihanneksena. Se riippuu pitkälti siitä, miten nopeasti pääsee hoitoon ja tehdäänkö oikeat toimenpiteet.
Olen terveydenhuollon henkilökuntaa ja siksi olin mukana valmistumisjuhlassa. Täällä annetaan hoitajan lupaus