Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koko elämä valuu hukkaan kun miestä ei kiinnosta samat

Vierailija
09.04.2022 |

Asiat. Päivästä toiseen vaan menen. Ennen tykkäsin matkustaa, lukea , opiskella. Nyt miestä kiinnostaa vain työ.
Häntä ei saa edes ajattelemaaan vaikka Saksan matkaa tai risteilyä. Ennen hän lähti noille heti.

Mikä on mennyt pieleen vuosien varrella?
Mies ei tule museoihin, ei kirjastoon, ei kävelylle, ei retkelle. Muuttuuko ihminen tosiaan pökkelöksi jossain vaiheessa, mitä ei kiinnosta mikään tekeminen.

Miksi se ennen kiinnosti? Miksi ennen käytiin yhdessä matkoilla, miksi ennen retkeiltiin, miksi ennen ei mietitty että pakko painaa töitä hullun lailla. Nyt tajuan, miksi monet suhteet päätyvät eroon. Siksi kun toisen elämässä ei haluta olla mukana ja tehdään tasan omia juttuja ja mitä huvittaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää sun seurasta tai on väsynyt.

Vierailija
42/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan totta, en ole kiinnostava. Tykkään kirjoista, matkustamisesta, henkilöiden elämänkerroista, luonnosta huolehtimisesta , kasveista, istututuksista. Mies on ihan päinvastainen, ei lajittele mitään, ei laita vanhoja vaatteita kiertoon, ei laske tarjouksia, ostaa mitä sattuu, ei lue mitään, ei tiedä mistä kirjoista puhun. Itse tykkään yhdessä kokkailusta jossa mietittäisiin yhdessä joku kiva ruokakaji. Mies ei ja kokkaa kiireellä. Kateelisena katson, kun muiden postauksissa on laseja ja kynttilöitä. Perjantai-iltana mies soittaa mielummin kavereilleen kuin minun kanssa tekee mitään. Ennen meitä yhdisti matkustus, nyt sitä ei ole kiitos koronan ja nyt meitä ei yhdistä mikään.

Mies ei itse näe mitään vikaa elämässään ja minun kohtelussa, hänhän tuo rahan pöytään.

Eipä näy minulle maksettu kynsihoitoja missään tai mitään muutakaan mikä olisi sanottu, että tässä sinulle hieno lahja. Joululahjakin pelkkä kalenteri. En voi kun itkeä kun toiset saa lahjaksi koruja ja matkoja.

Jaa, eli miehen pitäisi kulkea sun talutushihnassa?

Tehdä asiat samalla lailla, keskustella sun lukemista kirjoista yms..

Hanki oma elämä. Ja osta itse kynsihoidot ja matkat. Ei kait yhdessäolo tarkoita, että toisen pitää elää sun elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaisi kyllä puoliso, jonka kanssa ei voisi tehdä mitään.

Vierailija
44/44 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, otetaanpas aloittaja elämä ihan uusiksi... olet ihan väärän ihmisen kanssa suhteessa... jos suhde  on sellainen missä:

-et ole onnellinen

-missä et ole elämäsi rakkauden kanssa

-missä sydämesi ei hymyile joka päivä

-missä joudut muuttamaan itseäsi

-missä toinen ei tule lainkaan vastaan kompromisseilla

-ja jos työ voittaa rakkauden kuten monesti on

Niin vaihda kumppani välittömästi, muuten tulet kuolemaan sisältäsi vuosien varrella - niin siinä käy...