Koko elämä valuu hukkaan kun miestä ei kiinnosta samat
Asiat. Päivästä toiseen vaan menen. Ennen tykkäsin matkustaa, lukea , opiskella. Nyt miestä kiinnostaa vain työ.
Häntä ei saa edes ajattelemaaan vaikka Saksan matkaa tai risteilyä. Ennen hän lähti noille heti.
Mikä on mennyt pieleen vuosien varrella?
Mies ei tule museoihin, ei kirjastoon, ei kävelylle, ei retkelle. Muuttuuko ihminen tosiaan pökkelöksi jossain vaiheessa, mitä ei kiinnosta mikään tekeminen.
Miksi se ennen kiinnosti? Miksi ennen käytiin yhdessä matkoilla, miksi ennen retkeiltiin, miksi ennen ei mietitty että pakko painaa töitä hullun lailla. Nyt tajuan, miksi monet suhteet päätyvät eroon. Siksi kun toisen elämässä ei haluta olla mukana ja tehdään tasan omia juttuja ja mitä huvittaa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan miestä enää juurikaan kiinnosta mennä minnekään. Menen ystävien kanssa silloin kun huvittaa. Miehen kanssa sit vietetään koti-iltoja. Ei parisuhteessa kaikkea tarvii tehdä kokoajan yhdessä.
Koko ajan EI kokoajan
Kotona on kiva olla. Jos on jotain ongelmaa, jotkut kuvittelee voivansa paeta niitä matkustamalla.
Eipä toimi, kun ongelma kulkee omien korvien välissä mukana kaikkialle.
Tunnen yhden tuollaisen pakonomaisesti matkustavan parin. Niillä ei ole ollut seksiä (toistensa kanssa) yli vuosikymmeneen.
Mies haluaisi mutta ei enää edes pysty, rouva on aina inhonnut koko puuhaa.
Niin minähän tienaan itse omat rahani. Mutta minua kiinnostaa myös matkustus, ulkoilu, muu mutta mies ei ehdi eikä jaksa, koska on niin puhki töistään. Ei voi ehdottaa mitään konserttia, ei innosta , ei taidenäyttelykäyntiä, ei innosta. Oikeasti meidän elämä on vain työtä koneen äärellä ja lysähdys sohvalle.
En tosiaan ihnettele miksi monet eroavat, siksi kun siitä toisesta ei ole mitään seuraa ja ainoa mantra jonka kuulee, että hänhän tuo rahaa taloon.
Minusta ihminen on pökkelö jos ei osaa mitään muuta kuin tuoda rahaa.Ei viedä hienolle ravintolaillalliselle joskus ei eläintarhaan, ei minnekään.
Mikä järki on parisuhteessa jos siinä ei ole mitään vastavuoroista vaikutusta??? Koko ajan paha mieli kun mies menee lasittuneena katsein koneelle ja nököttää siinä aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin minähän tienaan itse omat rahani. Mutta minua kiinnostaa myös matkustus, ulkoilu, muu mutta mies ei ehdi eikä jaksa, koska on niin puhki töistään. Ei voi ehdottaa mitään konserttia, ei innosta , ei taidenäyttelykäyntiä, ei innosta. Oikeasti meidän elämä on vain työtä koneen äärellä ja lysähdys sohvalle.
En tosiaan ihnettele miksi monet eroavat, siksi kun siitä toisesta ei ole mitään seuraa ja ainoa mantra jonka kuulee, että hänhän tuo rahaa taloon.
Minusta ihminen on pökkelö jos ei osaa mitään muuta kuin tuoda rahaa.Ei viedä hienolle ravintolaillalliselle joskus ei eläintarhaan, ei minnekään.
Mikä järki on parisuhteessa jos siinä ei ole mitään vastavuoroista vaikutusta??? Koko ajan paha mieli kun mies menee lasittuneena katsein koneelle ja nököttää siinä aamusta iltaan.
vaikuttakaa vastavuoroisesti siinä sohvalla. Ei siihen mitään teattereita tarvita.
Koneella nökötys voi olla masennus tms, mutta en lähtis puolustelemaan sillä jos mies ei ole itse sitä mieltä, eikä halua apua.
Älykkäillä introverteilla on rikas sisäinen elämä.
Elämyshakuisuus viittaa henkiseen köyhyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Se hakee sieltä sitä mitä sinulta ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvat on mukavia paikkoja että mikä pakko nille on aina viduilla!
Ongelma ei nyt ollut se sohva vaan tylsä puoliso.
Mutta aina se hiton sohva, kuitenki. Työttömätki vaan makaa sohvalla ja tylsä mies on prce sohvalla - luhistuiskohan maailmanjärjestys jos se pahisroolissa olija ois välillä vaikkapa-keinutuolissa!
Vierailija kirjoitti:
Paljon rahaa sä teet. Jonkun ne rahat on tehtävä.
Palstalla on jokin rinnakkaistodellisuus, missä naiset eivät käy töissä. Millaista elämää sinäkin mahdat viettää kun ei ole mitään kosketusta oikeaan maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäillä introverteilla on rikas sisäinen elämä.
Elämyshakuisuus viittaa henkiseen köyhyyteen.
Älä nyt viitsi. Nuo introvertit mihin viittaat ovat neckbeard-lajia. Todennäköisesti ei ole edes varaa matkustella.
Miten se on näin hankalaa naisille asettua aloilleen kun koko ajan pitää olla menemässä, kokemassa ja tuhlaamassa rahaa
Täh? Miksi SINUN elämäsi menee hukkaan sen takia, että miehesi ei käy museoissa ja reissuilla? Tiesitkö, että olette eri ihmisiä, ja sinä voit käydä noissa ilman miestäsi?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4601024/miehella-jatkuvasti-kavereiden-…
Huvittava palsta. Tuolla toisessa ketjussa kuorossa tuomitaan, kun mies matkustelee, ja täällä tuomitaan kun mies ei matkustele. Mitä tahansa mies tekeekin, niin mammojen mielestä se on väärin. :D
Miten se on niin vaikea elää omaa elämäänsä, eikä puolison kautta? Ja jos puoliso ei miellytä, niin eroaminen on sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miltä sinusta tuntuu. Minäkin tunnen itseni todella yksinäiseksi, kun toinen ei halua viettää aikaa yhdessä. Eipä ole oikein mahdollisuutta tehdä, kun toinen on poissa suurinpiirtein aamusta iltaan joka päivä ja jos on kotona, niin ei jaksa edes puhua mistään.
T. Viestin nro 19 kirjoittaja
Se on varmaan totta, en ole kiinnostava. Tykkään kirjoista, matkustamisesta, henkilöiden elämänkerroista, luonnosta huolehtimisesta , kasveista, istututuksista. Mies on ihan päinvastainen, ei lajittele mitään, ei laita vanhoja vaatteita kiertoon, ei laske tarjouksia, ostaa mitä sattuu, ei lue mitään, ei tiedä mistä kirjoista puhun. Itse tykkään yhdessä kokkailusta jossa mietittäisiin yhdessä joku kiva ruokakaji. Mies ei ja kokkaa kiireellä. Kateelisena katson, kun muiden postauksissa on laseja ja kynttilöitä. Perjantai-iltana mies soittaa mielummin kavereilleen kuin minun kanssa tekee mitään. Ennen meitä yhdisti matkustus, nyt sitä ei ole kiitos koronan ja nyt meitä ei yhdistä mikään.
Mies ei itse näe mitään vikaa elämässään ja minun kohtelussa, hänhän tuo rahan pöytään.
Eipä näy minulle maksettu kynsihoitoja missään tai mitään muutakaan mikä olisi sanottu, että tässä sinulle hieno lahja. Joululahjakin pelkkä kalenteri. En voi kun itkeä kun toiset saa lahjaksi koruja ja matkoja.
Ongelma ei nyt ollut se sohva vaan tylsä puoliso.