Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää. Tulkaa sanomaan että häpeän ihan turhaan. Lapsi pissasi uimahallissa housuun.

Vierailija
09.04.2022 |

Ja tässä syy miksi olen pelännyt käyttää lapsia (4v & 5v)yksin uimassa. Kumpikaan ei osaa vielä uida ja molempia pitää vahtia koko ajan. Nuoremmalle tuli pissahätä ja hän nousi pois altaasta, mutta vanhempi poika olisi vielä halunnut jäädä sinne. Tiesin, että jos en saa vanhempaa poikaa heti pois altaasta niin nuorempi pissaa alleen. Ja niinhän siinä kävi... Nuorempi alkoi itkemään ja yritän samalla lohduttaa häntä ja samalla saada vanhempaa jo pois altaasta. Vanhemmallekin pojalle tuli paha mieli ja molemmat itkivät... Sain paljon pahoja katseita. Hävettää niin paljon. Oli niin riittämätön olo. En tiedä mitä olisin voinut tehdä toisin. Kumpaakaan en voinut jättää yksin. Eikä tuo lasten itkukonsertti yhtään helpottanut tuota tilannetta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa sattuu. Älä välitä.

Vierailija
2/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei pissannut sentään altaaseen.

Ps. Uimavaippojakin on, jos tarvitsette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No turhaan häpeät ja aika pöllöjä ovat kaikki kyylääjätkin. Tuollaista se vaan on monen pienen kanssa. Katastrofin ainekset kulkevat alati mukana ja voivat minä hetkenä hyvänsä räjähtää käsiin.

Vierailija
4/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla ihmisillä, jotka katsovat pahasti, on omia ongelmia. Älä niistä välitä.

Vierailija
5/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita. Molemmat osaavat kyllä jo nuo hommat. Ap

Vierailija
6/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tarpeeksi sattuu kaikenlaista ”noloa” ja hankalaa, sietokykykin kasvaa etkä lopulta enää turhista välitä. Paljon pahempaakin on varmasti uimahallissa sattunut eikä kukaan teitä enää muistele. Ei hätää.

Vierailija
7/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Nyt vaan ennakoit tilanteen seuraavaksi:

1. Pakkopissakäynti ennen altaaseen menoa

2. Lasten kanssa sopimus, mitä pitää tehdä, jos tulee äkillinen hätä jollekin teistä ja tästä sopimus, selität, että tämä on ehto, että uimaan mennään

Tsemppiä!

Vierailija
8/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran kysyit, mitä olisit voinu tehdä toisin niin kai olitte juuri altaalle menoa käyneet pissalla?

Vierailija
9/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun tarpeeksi sattuu kaikenlaista ”noloa” ja hankalaa, sietokykykin kasvaa etkä lopulta enää turhista välitä. Paljon pahempaakin on varmasti uimahallissa sattunut eikä kukaan teitä enää muistele. Ei hätää.

Tämä. Moni aikuinen ei enää osaa hävetä mitään kun liian paljon ikävää sattunut.

Vierailija
10/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No turhaan häpeät ja aika pöllöjä ovat kaikki kyylääjätkin. Tuollaista se vaan on monen pienen kanssa. Katastrofin ainekset kulkevat alati mukana ja voivat minä hetkenä hyvänsä räjähtää käsiin.

Tämä just. En tiedä mitä muuta olisin enää voinut tehdä. Kahdessa paikassa en voi olla ja kumpikin tarvitsi mua. En voi jättää uimataidotonta lasta yksin eikä 4v voi pidättää kauaa kun hätä tulee. Mulla on ihan super riittämätön olo... Toivottavasti joku edes ymmärsi minuakin.

Ap

Vierailija
11/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii sitten tänään :)

Vierailija
12/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä muakin hävettäis, jos noin iso lapsi pissaisi julkisesti housuihinsa. Mutta minkäs teet, jos ei kykene pidättämään ton paremmin.

Vierailija
13/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita. Molemmat osaavat kyllä jo nuo hommat. Ap

Selvästi ei osaa.

Vierailija
14/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E V V K noi sun pissa jutut,argh :(

Vierailija
15/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran kysyit, mitä olisit voinu tehdä toisin niin kai olitte juuri altaalle menoa käyneet pissalla?

Oltiin käyty.

Ap

Vierailija
16/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri soitti että sillä on tullut pissat housuun.

Kaveri on jo 32v 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
17/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia ettei altaaseen kussut. Silloin on kasvatus mennyt pieleen jos niin kävisi!

Vierailija
18/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa kun puhutte lapsesta noin ilkeästi? Olen yli 40v ja edelleen minulle tulee joka kerta uimahallissa pissahätä. Mahtaa olla tylsä elämä jos viattoman lapsen kiusaaminen tuo siihen sisältöä.

Hyvin sä varmasti ap vedät. On rohkeaa lähteä noin pienten kanssa uimaan!

Vierailija
19/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkakin oli pissahätä,mutta mä menin vessaan.

Olen jo 55v 😂😂

Vierailija
20/28 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun hulluilla on oikeus käyttää nettiä. Älä ap niistä välitä. Ne ei tiedä lasten kanssa sattuvista tilanteista yhtään mitään.