Koko elämä valuu hukkaan kun miestä ei kiinnosta samat
Asiat. Päivästä toiseen vaan menen. Ennen tykkäsin matkustaa, lukea , opiskella. Nyt miestä kiinnostaa vain työ.
Häntä ei saa edes ajattelemaaan vaikka Saksan matkaa tai risteilyä. Ennen hän lähti noille heti.
Mikä on mennyt pieleen vuosien varrella?
Mies ei tule museoihin, ei kirjastoon, ei kävelylle, ei retkelle. Muuttuuko ihminen tosiaan pökkelöksi jossain vaiheessa, mitä ei kiinnosta mikään tekeminen.
Miksi se ennen kiinnosti? Miksi ennen käytiin yhdessä matkoilla, miksi ennen retkeiltiin, miksi ennen ei mietitty että pakko painaa töitä hullun lailla. Nyt tajuan, miksi monet suhteet päätyvät eroon. Siksi kun toisen elämässä ei haluta olla mukana ja tehdään tasan omia juttuja ja mitä huvittaa.
Kommentit (44)
ei kiinnostanu koskaan, esitti vaan että pääsee pesälle.
Kai sulla joitain kavereitakin on?
Meillä oli noin ja syy selvisi. Miehellä oli toinen niin ei sitä kiinnostanut mikään mun kanssa enää mikä ennen kiinnosti.
Ei munkaan miestä enää juurikaan kiinnosta mennä minnekään. Menen ystävien kanssa silloin kun huvittaa. Miehen kanssa sit vietetään koti-iltoja. Ei parisuhteessa kaikkea tarvii tehdä kokoajan yhdessä.
Ota vapautesi ja mene itse. Löydät varmaan miehen, joka ei ole perceestään kiinni sohvassa.
Tietenki vois ottaa tunnustelevan keskustelutuokion että löytyiskö jotain molemmille kivaa juttua .
Aluksi sitä jaksaa yrittää miellyttää toista, vaikkei itse pidäkään.
Ei nyt korona-aikaan ole mukavaa matkustella.
Ehkä hän ei ole samanhenkinen ihminen. Häntä kiinnostaa muut asiat. Aluksi kai esitti että kiinnostaa tai OLI kiinnostus samaan. Tai sitten uraputki vei hänet, ei jaksa enää muuta ja siinä hän aikoo pysyä, raha tärkein. Ulkomailla jotkut jatkavat muuta elämää myös.
Ap ei sun tehtävä ole elää miestä varten eikä miehen sua varten
Mene omien kavereidesi kanssa.
Meillä akka tommonen. Sillä ei ole yhtään kaveria ja ei tee myöskään minun kanssa yhtään mitään. Tuntunut että elämä valuu nyt ihan hukkaan. Onko vapaat vaan voimien keräystä töitä varten?
Haloo, mitä virkaa on tylsällä möllillä? Onko siitä teille MITÄÄN hyötyä tai iloa?
Paljon rahaa sä teet. Jonkun ne rahat on tehtävä.
Sohvat on mukavia paikkoja että mikä pakko nille on aina viduilla!
Onko koronan syytä? Aika moni ihminen on muuttanut elintapojaan sen myötä.
Marina on ärsyttävää. Erotkaa jos ei ole hyvä yhdessä.
Mä lähtisin suhteesta, joissa emme ole "tiimi".
Eli välillä voi matkustaa kavereiden kanssa ja olla erillään, mutta jos kaikki tehdään erikseen niin silloin kyse on kämppäkaveruudesta tai FWB.
Ap, onko mahdollista, että sun mies ajattelee samoin, että elämä tuntuu valuvan hukkaan, kun sua ei kiinnosta samat asiat kuin häntä, eli se työnteko ja siitä palautuminen. Sä vaan haluat tulla ja mennä, tuhlata sen kaiken, jota varten toinen raataa... :D
Meillä ihan samaa. Miestä kiinnostaa vain työnsä ja raha. Mistään muusta ei osaa puhuakaan. Olin juuri pari päivää pois kotoa ja mietin siellä, että mikä meidän suhteen sisältö olisi, jos ei asuttaisi yhdessä. En varmaan mikään. Alkaa kyllä tuntua siltä, ettei tässä ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, mitä virkaa on tylsällä möllillä? Onko siitä teille MITÄÄN hyötyä tai iloa?
Jotku kai tykkää kanssaihmisen vaikkapa persoonallisuudesta vaikkei varsinaisesti hyötyiskään.
Mene kaverin kanssa.