Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahan hajuinen hengitys

käyttäjä13
07.08.2024 |

Miksi mun hengitys haisee?

Pesen hampaat sähköhammasharjalla ja Pepsodentilla aamuin illoin. Pesen myös kielen hammasharjalla.

Hammasvälit putsaan hammasväliharjoilla muutamana päivänä viikossa (tiedän, että pitäisi päivittäin, mutta tuppaa unohtumaan)

Mistä siis johtuu tuo haju? Itse en sitä haista, mutta siskoni huomautti asiasta tänään.

Alahampaissa mulla on retentiokaari, voiko johtua siitä? Jos en saa sen takia putsattua hampaita kunnolla.

Mitä mun pitäisi tehdä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
2/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka joka ilta putsata hammasvälit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli voi haista myös. Harjaa se samalla

Vierailija
4/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi, sipuli ja valkosipuli voi aiheuttaa pahaa hengitystä myös. Syötkö jotain haisevaa ?

Vierailija
5/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proput kurkussa!! Mä en käsitä miten noin iso asia vieläkin jätetään huomiomatta.

Sellaisia valkosia järkyttävän pahanhauisia palloja nielurisoissa. Käy niitä painelemaassa ulos! 

Vierailija
6/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt hammaskivenpoistossa?

käyttäjä13
7/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi, sipuli ja valkosipuli voi aiheuttaa pahaa hengitystä myös. Syötkö jotain haisevaa ?

Kahvia en juo ollenkaan. Sipulia ja valkosipulia en mitenkään hirveästi syö, en usko että niistä johtuu. Ei tule mieleen mitään muuta haisevaa.

Ap

käyttäjä13
8/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt hammaskivenpoistossa?

En oo kyllä pariin vuoteen, kiitos muistutuksesta! Pitääpä nyt oikeasti varata aika.

Ap

käyttäjä13
9/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proput kurkussa!! Mä en käsitä miten noin iso asia vieläkin jätetään huomiomatta.

Sellaisia valkosia järkyttävän pahanhauisia palloja nielurisoissa. Käy niitä painelemaassa ulos! 

Missä niitä voi käyä poistamassa?

Ap

Vierailija
10/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proput. Niitä voi poistaa itse painamalla varovasti tylpällä esineellä esim. Vanupuikolla nielurisaa tai sen vierestä ja ne pullahtavat pois kuopistaan 

Vierailija
11/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä8965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä voi käyä poistamassa?

Ap

Itse omassa kylppärissä.

TAI

Nielurisojen poistoleikkaus kirurgilla.

Vierailija
12/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proput. Niitä voi poistaa itse painamalla varovasti tylpällä esineellä esim. Vanupuikolla nielurisaa tai sen vierestä ja ne pullahtavat pois kuopistaan 

Sormi on kestävämpi tylppä esine.

Vierailija
13/13 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla löytyi refluksitauti, niin lääkehoidolla pahanhajuinen hengitys katosi. Joudun käyttää jatkuvasti lääkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan