Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee itsestäsi rehellinen deitti-ilmoitus!

Vierailija
01.10.2015 |

Näiden luulis olevan hauskoja.

Kommentit (175)

Vierailija
141/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:05"]Tervehdys naikkoset!
Olen 47 vuotias riski (läski) sporttinen alfauros.
Harrastan urheilua monta tuntia päivittäin. Erityisinä intohimoina änäri, f-ykköset ja mestareidenliiga. Myös raveja harrastan, tosin sitäkin nykyään enempi kotisohvalta, kun ei jaksa lähtee paikanpäälle katselemaan.
Intohimoina myös makkara ja olut, joita kuuluukin penkkiurheilun lomassa päivittäin ihan kiitettävästi.
Nyt olisi hakusessa makkaranpaistaja ja tarjoilija, sekä satunnainen juoppokuski iltojeni iloksi.
Sinä hoikka 18-20 vuotias seksikäs blondi, otathan pikaisesti yhteyttä, sillä kaltaiseni laadukkaat alfauroot ei kauaa vapailla markkinoilla vanhene.
[/quote]

Hyi mikä sika. :D

Vierailija
142/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 35v. sydämellinen petolinnunperseinen pullea muukalaiskriitikko tahtoo varakasta, urheilullista, pitkää, hoikkaa, ryhdikästä mies seuraa. On sitä rahaa täälläkin, en todellakaan pummais sulta, muru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
144/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias yhden lapsen äiti. Olen introvertti ja vaadin paljon omaa tilaa. Naamani on aina punainen eikä sitä pelasta mikään meikki. Tykkään kävellä metsässä ja rakastan rauhaa. Kroppani on muuten ok, mutta rinnat on kokoa A ja imetyksen jäljiltä roikkuu. Peppukin roikkuu, vaikka yritän kyykkäillä sitä paremmaksi (toivottomalta näyttää).

Vihaan pelaamista, jokapäiväistä juopottelua ja jatkuvaa urheilusta puhumista. Hermostun helposti.

Hyviä puoliani ovat... Ööh.. No yritän miellyttää sinua sängyssä, koska tykkään katsella kun nautit. Ja osaan leipoa, teen hyvää pullaa ja piirakoita.

Toivottavasti annat minulle paljon omaa aikaa ja hoidat omat raha-asiasi kunniallisesti. En kaipaa rahojasi, elätän itseni ja lapseni, mutta en ole sinun rahoituslaitoksesi niinkuin eksän kohdalla olin. Olethan rehellinen ja suht normaali. Saat olla ujo eikä sinun tarvitse olla mikään komistus, kunhat pidät hygienistasi ja terveydestäsi huolta.

Vierailija
145/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:02"]Moi! Olen etelä-Suomesta kotoisin oleva nuori nainen, joka on erityisen hyvä yhdistelemään mielenterveysongelmia. Suosikkisekoitukseni on masennus+anoreksia+paniikkihäiriö, joihin tosin alan olla kyllästynyt. Eli aika kokeilla jotain uutta, toivottavasti terveyttä. Pidän kissoista ja progemetallista, joka kuulostaa sinun korvaasi sianraiskaukselta.
Vietän aikani käsitaipeiden rapsuttelun parissa, koska niitä kutittaa. Lisäksi toinen intohimoni on niskojen naksuttelu, jota harrastan 7 kertaa viikossa läpi vuorokauden. Nukkuminen sensijaan on tylsää ja alitajuntani pyrkiikin välttelemään sitä viimeiseen asti!
Ois kiva, jos sulla ois pitkät hiukset, parta ja vaikka mieluiten mies, nainenkin käy. Tykkäisin kans, jos oisit kynnysmatto, koska mäkin oon. Sit jäätäs molemmat toistemme jalkoihin, se olis mukavan tasapuolista. Ikähaarukka on 19-25 vuotta. Ite täytän 21 marraskuussa.
[/quote]

Lähdetään treffeille!!! N22

Vierailija
146/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:42"]

34-vuotias lapseton nainen etsii miestä skyrimin ja seksin merkeissä. Lisäharrastuksiani ovat netissä roikkuminen, omalaatuisen "taiteen" väsääminen ja tiiliskiviromaaneihin uppoutuminen. Olen 168/80, eli ylipainoinen, tavallinen suomalainen maantietukka ja silmälasit. Rakastan kokkaamista sekä omien kokkauksieni syömistä (pidäthän intialaisesta) Saisit mieluusti osata ainakin yhtä vierasta kieltä ja pitäisit matkustelusta. Kissanomistajille varma vastaus ^_^

[/quote]

JEE! Täydellinen nainen! Vastaisin heti paitsi --- ikävä kyllä olen varattu.

DunmerM33v

Vierailija
147/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:31"]67 kuulostat täydelliseltä ja tykkään kissoistakin <3 olen 28-vuotias bi-nainen. -90
[/quote]
Hehee kiitos! :) Kuulostat itsekin hauskalta tyypiltä. Oonkohan tosin liian lapsellista seuraa.. -67

Vierailija
148/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen dominoiva aggressiivinen , mutta mielenkiintoinen epäsosiaalinen ja epäsovinnainen keskiaukeamatyttö aikuisessa iässä. Olen ankara moraalinen muiden käytöstä kohtaan, mutta annan itselleni kaikenlaisia omia oikeuksia kumota tiukat moraalit. Olen siis huono vaimoehdokas ja vaikea sitoutumaan. Vain oikea rakkaus voi saada minut rauhoittumaan. Ulkonäkö on todella tärkeä tekijä parisuhteessa.

Vierailija
149/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen (en tykkää kertoa tarkkaa ikääni eikä sitä saa minulta kysyä) nainen onnettomassa ja seksittömässä avioliitossa etsii sivusuhdetta tositarkoituksella. Minulla on kaksi suloista mutta kuritonta lasta jotka roikkuvat mukanani 90% ajasta joten olethan lapsirakas (dumppaan sut heti jos puutut kasvatustapaani tai komennat kakaroitani). Olen eksoottisen (=oudon) näköinen, hoikka (=anorektinen), kypsä ikäisekseni (=rupsahtanut), mutta silti nuorekas (=lapsellinen) ja tyyliltäni vähän rock-henkinen (=huolittelematon)

Vierailija
150/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaata urosta etsii kohta 40 v naaras.

158 vm ja 75 kg. Eihän sua haittaa että luonani ramppaa 4 aikuista lasta kerjäämässä rahaa. Rakastan koiria ja koirat merkitsee minulle enemmän kun mies joten varauduthan siihen että nukut sohvalla koska koirat valtaa sänkyni. Olethan valmis viemään myös minun pienet villapaitaan sonnustautuneet koirat ulos silloin kun en itse kerkee? Olen myös jatkuvasti töissä joten saatat nähdä minua satunnaisesti. Baariin et minua saa seuraksi mutta voit olla varma että soitan sinulle vartin välein mikäli sinne päätät silti lähteä. Olen myös erittäin pedanttinen ja siivoushullu ja en yksinkertaisesti voi sietää sotkuja joten mikäli et ole "sisäsiisti" luovutan sinut jollekin toiselle. Jos kaikista huolimatta koet olevasi minun mies ota yhteyttä xxxx

Vierailija
151/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24v työtön, ei ammattia, keskivaikeasta masennuksesta ja sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä nainen. Olen mukava, h-tajuinen, eläinrakas, avoin, keskustelutaitoinen ja rauhallinen. Temperamenttia löytyy kyllä tarvittaessa. Päiväni kuluvat koirien kanssa lenkkeillessä, elokuvia katsellessa sekä kirjojakin välillä lue. En polta, joskus juon mutta baareissa en koskaan käy. Olisithan samanlainen? :)

Ulkonäöstäni: Minulla on takapuoleen asti pitkät tummanruskeat hiukset, siniset silmät ja olen 163cm. Painan noin 70-74kg. On siis persettä, reittä ja tissiä jonkin verran. Olen tyytyväiinen itseeni näin :)

Olethan maalla viihtyvä, eläimistä pitävä, uskollinen, luotettava 30-35v järkevä mies? En etsi sinusta elättäjää, enkä oleta, että maksat laskuni, viet minua syömään tai muutakaan vastaavaa, ei väliä oletko työelämässä, työtön, lomautettu, opiskelija vai jotain muuta. Kunhan yrität tehdä elämässäsi muutakin, kuin vaan makaat ja ravaat jääkaapin ja sohvan väliä. Sillä niin yritän minäkin :)

Elämä eletään vain kerran, elettäisiinkö loppu elämämme yhdessä? :)

Ps. Ikähaarukka on aika tiukka tuo, en etsi pikku poikia, vaan haluan vanhemman miehen, se kait saa olla oikeuteni :)

Vierailija
152/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
153/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:03"]

Olen 22-vuotias IT-alan opiskelija. En ole kovin kaunis enkä solskea kaunotar. Söpöksi voisi kai itseään luokitella, mutta sekin on kovin subjektiivista. Liikakiloja on vähän, mutta peitän ne vaatteilla tehokkaasti.

Seurani on mitä luultavammin tylsää ja juttuni tuskallisen huonoja. Olen myöskin hyvin nolo ihminen, joten ei kannata ulkoiluttaa julkisilla paikoilla.

Harrastuksiini kuuluvat videopelit, nörtteily, syöminen ja nukkuminen. Joskus saatan kävellä vaikka kauppaan. Kutsun tätä liikunnaksi.

En osaa kokata enkä oikein pidä siivoamisestakaan. Osaan kuitenkin korjata tietokoneesi.

[/quote]

Lähdetäänkö treffeille?

T. 24v nörttimies

Vierailija
154/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki (nuoret ja kauniit) naiset!

Tällä olisi kaikin puolin terve (10 vuotta masentuneena ollut) ja symppis (sika) 33-vuotias mies! Harrastan päivittäin liikuntaa, koska terveyteni (ulkonäköni) on minulle tärkeintä. Olen yleisesti ottaen aktiivinen (laiska) ja pidän työstäni (rahasta).

Olen tapaamisilla rento (kylmä hiki otsalla) ja kiinnostunut selvittämään henkisen (fyysisen) yhteensopivuutemme. Tietysti myös ulkonäkö näyttelee pientä (ainoaa) roolia, mutta tärkeintä on kohtaamisemme henkisellä tasolla (vaakatasolla). Jos ei muuta, niin uusiin ihmisiin (naisiin) on aina hauska tutustua (laueta)! Treffataanko?

Vierailija
155/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias. Huumorintajuinen on luokkaa syvästi mauton, et uskoisi akateemiseksi kun kuulisit. Teeskenten töissä asiallista vaihtelevalla menestykellä. Olen neuroottinen ja herkästi melusts ärsyyntyvä. En voi sietää huonoa argumentointia, ammun huonot perustelusi alas helposti. Todennäköisesti Väitän ärsytäisin sinut hengiltä. Väitän kaikille, että en edes halua suhdetta, mutta oikeasti en uskalla edes yrittää, kun pelkään taas pettyväni. Rakastan seksiä ja haluan sitä paljon, mutta en voi kuvitella yhden illan juttuja. Hukutan läheisyyden kaipuunI nuoreen ja komeaan rakastajaan. Pelkään, että hän alkaa seurustella ja joudun taas elämään selibaatissa, kun minun on niin vaikeaa aloittaa mitään uutta, edes sekeisuhdetta. Halusisin kiltin ja herännyt , urheilullisen nörtin jonka kanssa voisimme katsella scifi-sarjoja ja maata sylikkäin. Ja harrastaa paljon seksiä. Olen nätti ja liikun aika paljon, joten seuraa olisi tarjolla, tosin lähinnä liian nuoria ja pelkkää seksiä vailla. Ehkä otan epätoivoissani jonkun heistä nykyisen hoidon tilalle jos en muutakaan keksi.

Vierailija
156/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ujo, aika hiljainen, mieluiten luen kirjaa tai ravaan eri liikuntatreeneissä. Pienikokoinen ja hoikka, perusnätti. Keskipitkät hiukset, vaaleat. En jaksa opiskelujen ja töiden jälkeen enää puhua vapaa-ajalla yhteiskunnallisista asioista tai politiikasta, vaan pikemminkin eniten keskityn pinnallisiin naishömpötyksiin kuten meikkeihin. Rakastan suihinottamista ja sitä, että mies haluaisi paljon seksiä. Eli summarum: olen liian tylsä teille miehille, älkää jaksako vaivautua vastaamaan kun ette kuitenkaan tykkää.

Vierailija
157/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etin naista, en nyt jaksa enempää lässää. Loput selvii sitten sängyssä.

Vierailija
158/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotias yhden lapsen äiti etsii varakasta, hyvännäköistä ja mukavaa miestä pelastamaan minut kurjasta suhteestani.

Olen akateemisesti koulutettu (mitä ei kyllä millään lailla huomaa yleissivistyksen määrässä, vaan olen about kaikesta yhtä pihalla kuin lumiukko) ja työssäkäyvä (=arki-iltaisin sohvanvalloittaja, sillä 8h työtä ja lapsen päiväkotikustaukset imevät kaikki mehut). Pidän liikunnasta, mutta olen hirvittävän laiska liikkumaan, joten olisi kiva, jos houkuttelisit minua liikkumaan, mielellään (=ainoastaan) tietysti nimenomaan itselleni mieluisissa lajeissa. Tai jos sihvalla istuminen sopii sinulle, olen kyllä oikein taipuvainen sihenkin. Omaan äitikropan, joka näyttää edelleen siltä, että lapsi on vasta saatu, vaikka se kasvaakin kovaa vauhtia. Vaatteet päällä näytän inhimilliseltä, mutta valitettavasti vaatteiden riisuminen täytyy tehdä pimeässä, jotta totuus läskeistä, roikkuvuudesta ja pehmoisuudesta ei ihan silmille iske. Muuten kyllä vaatteiden riisumisesta seuraava aktiviteetti kiinnostaa. Laittaudun ja meikkaan paljon, sillä en todellakaan ole ilman edellä mainuttja toimenpiteitä kedon kaunein ruusu, enkä taida ruusukategoriaan yltää laittautuneenakaan. Lapseni on mielestäni aivan ihana ja odotan, että rakastut häneen päätä pahkaa. Kamalina hetkinä sinulla ei kuitenkaan ole varaa moittia häntä niin kuin minulla, koska epäilisin sinun inhoavan lastani. Rakastan matkustelua, shoppailua, kauniita asoita ja elämän erilaisia nautintoja (alkaakos se varakkuuden tarve jo hiljalleen aueta?). Kotitöissä en loista vaan inhoan kaikkea siivoamiseen liittyvää. Loppukaneettina, että olen huonossa suhteessa lapseni isän kanssa, mutta en saa lähdettyä.

Vierailija
159/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumainen, mustasukkainen kilipää. En ryyppää muuta kun etanolia, röökiä vedän ku korsteeni. Lortto pillu ja vatsamakkaroita löytyy. Ei ole väliä oletko tappi vai hujoppi, kunhan kalu toimii.

Vierailija
160/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:22"]

Olen 24v työtön, ei ammattia, keskivaikeasta masennuksesta ja sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä nainen. Olen mukava, h-tajuinen, eläinrakas, avoin, keskustelutaitoinen ja rauhallinen. Temperamenttia löytyy kyllä tarvittaessa. Päiväni kuluvat koirien kanssa lenkkeillessä, elokuvia katsellessa sekä kirjojakin välillä lue. En polta, joskus juon mutta baareissa en koskaan käy. Olisithan samanlainen? :)

Ulkonäöstäni: Minulla on takapuoleen asti pitkät tummanruskeat hiukset, siniset silmät ja olen 163cm. Painan noin 70-74kg. On siis persettä, reittä ja tissiä jonkin verran. Olen tyytyväiinen itseeni näin :)

Olethan maalla viihtyvä, eläimistä pitävä, uskollinen, luotettava 30-35v järkevä mies? En etsi sinusta elättäjää, enkä oleta, että maksat laskuni, viet minua syömään tai muutakaan vastaavaa, ei väliä oletko työelämässä, työtön, lomautettu, opiskelija vai jotain muuta. Kunhan yrität tehdä elämässäsi muutakin, kuin vaan makaat ja ravaat jääkaapin ja sohvan väliä. Sillä niin yritän minäkin :)

Elämä eletään vain kerran, elettäisiinkö loppu elämämme yhdessä? :)

Ps. Ikähaarukka on aika tiukka tuo, en etsi pikku poikia, vaan haluan vanhemman miehen, se kait saa olla oikeuteni :)

[/quote]

No miten ois tuo #63.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän