Tee itsestäsi rehellinen deitti-ilmoitus!
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:33"]Moi naiset
Olen 32 vuotias, akateeminen, hyväkuntoinen ja hyvin säilynyt mies. Olen sitä mieltä, että minulle kuuluu paljon itseäni paremman näköinen ja kivaluontoinen nainen, koska muut ominaisuuteni ovat erinomaiset. Tästä syystä en ole seurustellut enkä käynyt treffeillä vuosikausiin. Olen älykäs ja tiedän sen ja olen ylimielinen. Mitä luultavimmin en tule pitämään sinua ja mielipiteitäsi koskaan vertaisina mutta vaikka ylimielisyyttäni on aika mahdotonta peittää, olen silti mukava ja kiltti mies ja viihtyisit seurassani.
En ole päällepäsmäri ollenkaan ja annan sinun olla sellainen kuin haluat. Jos haastat riitaa turhista ja käytät typeriä perusteluita, saatan raivostua pahasti. En kuitenkaan koskaan löisi sinua ja puran raivoni hakkaamalla seinää. Jos tämä on sinulle ok, saat minusta hyvän ja kunnioittavan miehen. Jos ansaitset luottamukseni, olen valmis menemään pitkälle suojellakseni sinua, ehkä jopa kuolemaan puolestasi jos valinnan paikka tulisi.
[/quote]
Miksi niin paljon alapeukkuja? Tämä on hyvä! Toivottavasti onnistaa :)
Parikymppinen teekkarinainen etsii miestä tai naista seuraksi ja hyvällä tuurilla enempään. Harrastan tankotanssia ja ratsastusta täysin platonisella pohjalla - sänkypuuhissa luokittelisin itseni aseksuaaliksi. Olethan itsenäinen, sillä työnarkomaanina laitan opiskeluni ja työni sinun edellesi. Kokkaan hyvin mutta en pidä siivoamisesta. Lemmikinomistajille varma vastaus.
Hei!
Olen tylsä, ujo ja introvertti kolmenkympin rajaa lähentelevä nainen, joka viettää kaikki illat (tietokone- ja/tai telkku)ruudun edessä leperrellen kissoilleen, jotka ovat kyllä aidosti maailman ihanimpia <3 Minulla ei ole ystäviä, koska olen liian laiska pitämään ihmisiin yhteyttä ja vietän mieluummin aikaa itsekseni, mutta tarvitsen kyllä miestä, jolle voi napista elämän epäreiluudesta ja joka ottaa kainaloon ja lohduttaa. Olen ikuinen opiskelija, koska pelkään "aikuisten maailmaa", ja toiveissani olisi muutaman vuoden päästä hankkia lapsi, jonka varjolla voisin jatkaa kotona lorvailua. Ulkonäöltäni olen pitkähkö, hoikahko blondi, joka huonon itsetuntonsa vuoksi pitää ulkonäkönsä kunnossa ja käy salilla vaikka inhoaakin urheilua. Todellisuudessa rakastan syömistä yli kaiken ja leipoisin päivittäin, jos vain pystyisin pidättelemään itseäni herkkujen edessä. Ota yhteyttä jos olet akateemisesti koulutettu, mielellään silmälasipäinen ja katseenkestävä, fiksu, avoin, vasemmistolainen mies, joka rakastaa eläimiä ja tykkää käydä katsomassa eurooppalaisia taide-elokuvia.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:24"]
Heippa! Olen 21-vuotias hoikka bi-nainen. Löytyy vaaleat pitkät hiukset, pusuhuulet ja hieman näppyläinen naama. Mussa on hiukan hippiluonnetta. Tykkään ruoanlaitosta, mutta kukaan muu kuin minä ei yleensä tykkää mun laittamasta ruoasta. Elämänhallinta on vähän hukassa, mutta sitä parannellaan tässä. Opiskelen luonnontieteitä yliopistolla, tulevaisuus vielä avoinna. Muhun on vaikea tutustua, koska olen aika ujo, enkä keksi sanottavaa. En myöskään tykkää avautua syvällisemmistä asioista. Mutta olen erinomainen kuuntelemaan toisen murheita, toisaalta en osaa lohduttaa. Innostun välillä omituisista asioista. Esim. nyt kasvatan kainalokarvoja, koska ne on oikeastaan aika kivan näköiset. Ei hätää, luultavasti ajan ne pian pois. Mulla on kissa, joka rakastaa kaikkia ihmisiä ja roikkuu välillä jalassa riesaksikin asti. Seurustelukokemukseni ovat lähes olemattomat. Pistä viestiä tohon alle, jos karvainen hippityttö sytyttää. En tosin takaa vastausta.
[/quote]
Miksi mä luen just vauvafoorumilta parhaat deitti-ilmoitukset??
Ihana ketju! Jokainen deitti-ilmoituksen tänne jättänyt vaikuttaa normaalilta tutustumisen arvoiselta ihmiseltä.
Jos eron tie sattuisi vastaan, se olisi tällainen noin 3kk eroamisen jälkeen:
Olen epätäydellinen nainen, joka harrastaa juoksemista ja balettia. Läskiä on, ja toivoisin, ettet kehuisi kurvejani, sillä kiusaannun. Olen pohjimmiltani hyvin rehellinen ja suorapuheinen ihminen, ja toivon sinulta samaa. En siedä sitä, että joku kantaa kaunaa minulle tai on saanut traumoja minut nähdessään, kerrothan minulle, jos olen jollain tapaa mielestäsi loukannut sinua tai ystävääsi.
Olen empaattinen naikkonen, joka kyllä näkee jos valehtelet tai olet "salaa" eri mieltä kanssani.
Huumorini on tumma ja sarkastinen, ethän pahastu vitseistäni.
Kasvoni ovat pyöreät, silmäni nappimaiset ja huuleni paksut. Minulta löytyy lävistys ylähuulesta.
Olen kova liikkumaan, minulla on ADHD ja haaveammattini on autonasentaja. Ethän arvostele mun ammatinvalintaani liian maskuliiniseksi tai että "siivous-ammatti olisi feminiinisempi". Tällä hetkellä olen eläkkeellä, enkä voi sille mitään. Ethän hauku mua sossupummiksi, en ole halunnut tähän tilanteeseen itse. Yritän kaikin puolin purkaa eläkemerkintää kortistani ja saada työllistävän elämän.
Minulla on haave lastensaannista, mutta tarvitsen ammatin tai väliaikaisen työpaikan kerätäkseni rahaa vauva-vuosiin. Eli en ole vielä valmis lapsiin.
N22
Hei kaikki komeat miehet!
Olen 22 vuotias työtön työnhakija, joka hakee vähän laiskasti töitä mutta on kyllä käynyt työhaastatteluissakin. Haluan lääkäriksi, laiskuuden takia olen viettänyt 2 välivuotta töitä tehden.
Olen blondi jos oon jaksanu värjätä tukan. Olen kyllä nätti, näytän hyvältä ilman meikkiäkin koska iho on hyvä ja kroppa normaali
normaali. Maha vähän pömpöttää.
Olen elämänkumppanina kiva. Draamaan välillä turhasta, mutta osaan pyytää anteeksi. En huuda koskaan, nalkutan joka päivä vähän mutta en vittumaisesti. Pyrin rakentavaan keskusteluun riidoissa ja pyydän että ymmärrät herkkyyttäni. Annan seksiä ensin paljon, sitten 2-3 krt viikossa. Toivon että olet dominoiva sängyssä, muuten seksi ei toimi.
Oon joidenkin mielestä ituhippi. Omasta mielestä en kauhean. En syö lihaa, paitsi jos se on riistaa. Metsästän. Kierrätän roskat osittain, nalkutan jos et erota palavaa ja sekajätettä. Ostan sulle kaupasta lihaa jos pyydät, mutta joudut itse kokkaamaan liharuokasi. Teen kyllä monipuolista ja hyvää ruokaa, kaikki on kehuneet ruokiani.
Oon laiska siivoamaan. Kotini ei haise, mutta ei ole koskaan tip top. Toivon että osaat siivota oma-aloitteisesti.
Toivon mieheltä
- 25-30 vuoden ikää
- Sitä että pidät huolta itsestäsi
itsestäsi ulkonäöllisesti ( yleiskunto, hygienia, siistit vaatteet, ruokavalio)
- Että sinulla on työ josta tykkkäät ja jolla elät hyvin
- Että olet suvaitsevainen kaikkia maailman ihmisiä ja eläimiä ja olentoja kohtaan
- Että haluat 1-2 lasta ja ymmärrät etten ole kotiäitityyppiä vaan työelämä ja perhe on rinnakkain
- Että kunnioitat minua ja valintojani
- Että olet luonteeltasi kiltti ja ystävällinen
- Että et ole peräkammarin poikia, vaan seikkailunhaluinen ja haluat nähdä maailmaa
- Että yleissivistyksesi on ok
Kiinnostaako? Komeet pojat ottakee yhteyttä! Pitkä tukka ja parta on plussaa, myös pullea lompakko auttaa. Mutta jos olet herrasmies ja maksat ensitreffit olen yleensä myyty.
"22-vuotias jantteri, joka on tääääääääääääääysin kokematon naisasioissa. Halin olen saanut kerran säälistä, mutta onhan sekin jo saavutus. Olen täällä ihan vaan huvin ja urheilun kannalta. Saat viedä poikuuteni jos olet omasta mielestäsi ruma, ja jos pyydät oikein kauniisti."
Suoraan profiilistani, uskon sen toimivaksi. Ainakin se on rehellinen ja elämän makuinen.
Terveisin Naispelko22
53-vuotias aito harmaapää nainen etsii seuraa miehestä. Olen 170 cm, päärynäperse ja ihan ok tissit. Minulla on ärsyttävän hyvä muisti, pääni on täynnä kaikkea turhaa tietoa jolla pääsen aina pätemään. Tykkään kaikesta vintagesta koska olen sellainen itsekin. Autot, musiikki, huonekalut, kaikki pitää olla vanhaa. Vaatteet mulla on myös vanhoja, mutta lähinnä siksi että inhoan käydä vaateostoksilla. En käytä ikinä hameita enkä meikkaa. Mulle kelpaisi raitis ja viriili mies. Iällä tai pituudella ei ole väliä. Tupakkaa voitais poltella välillä salaa yhdessä.
Elämään kyllästynyt homeinen haahka etsii seuraa. Ei mielellään kovin aurinkoisella säällä,
tykkään pimeästä..siis treffailuaika.
Heippati hei sinä noin kolmikymppinen ihanan androgyyni animepäiväuni, joka tykkäät pukeutua naisten vaatteisiin vain minua varten. Täällä ruudun toisella puolella salskeaa seuraasi odottaa kolmeakymppiä lähenevä melko hyvännäköinen nainen, joka on epätoivoinen, mutta ei kuitenkaan välttämättä niin epätoivoinen, että oikeasti haluaisi seurustella. Olen harvinaisen älykäs ja varma omista mielipiteistäni, paitsi siitä pidänkö sinusta. Olen myös tavattoman itserakas, jos et sitä jo päätellyt, ja onnistunut yhdistämään sen taitavasti huonoon itsetuntoon, joten tiedossa on miellyttävä, tasapainoinen parisuhde.
Olen luonteeltani kiva ja ystävällinen, ainakin silloin kun jaksan tarpeeksi teeskennellä. En koskaan valita sinulle, jos haluat pelata tietokoneella, vaan pelaan kanssasi, onhan se minulle romantiikan huippu <3 Valitettavasti tiedän jo nyt, että juttumme ei tule onnistumaan, koska pelkään minkäänlaista sitoutumista ja olen tunnekylmä. Kunhan olen saanut sinutkin vakuutettua siitä, saatan kuitenkin haikailla toivottomana juuri sinun perääsi, androgyyni animepäiväuneni. Pus.
Tumma, leikkisä, sporttinen, kiltti ja lapsirakas nätti nainen etsii komeaa ja älykästä, hauskaa seuralaista. Kanssasi haluisin lenkkeillä, laittaa kynttiläillallisia ja lempiä mitä mielikuvituksellisimmilla tavoin. Ps. Tämä on toinen puoli, puolet kuukaudesta olen sellainen raivotar että itse pirukin pötkisi mieluusti pakoon.
Veltto,laiska ja masentunut 50v mies, töisä en oo ikinä ollu (enkä aio ollakaan), hirvee pömppömaha ja ylipainoa raskaasti ja maksaki varmaan ihan hajalla.
PS: seikkailijat älköön vaivautuko!
Hei kaikki te, jotka ette ole 18-vuotiasta jätkää esittäviä viisikymppisiä namusetiä. Olen 16-vuotias av-teini, jolla ei ole sosiaalista elämää netin ulkopuolella. Minulla on toistaiseksi selvittämättömiä mt-ongelmia, kuten äärimmäistä paranoiaa ja harhaluuloja, mutta hei, nehän vain piristävät elämää, eikö vain? Tykkään nukkua puukko patjan alla, mutta älä huoli, olen eristäytyvä ja vihaan läheisyyttä, joten sinulla ei edes olisi mahdollisuutta nukkua samassa sängyssä ja joutua siten vahingossa puukotetuksi.
-
Olisi kiva pelata GTA V:tä kanssasi. (siis tietenkin niin, että sinä olet omassa asunnossasi - olettaen siis vanhempiesi asunnossa - ja minä omassani, koska en uskalla tavata ihmisiä) Lähetäthän viestiä Skypessä!
-
t. suhde, jota luultavasti kadut elämäsi loppuun asti <3