Miespuolinen kaveri puhuu jatkuvasti seksiväritteisiä juttuja
Ollemme ihan platonisia kavereita erään miehen kanssa, molemmat naimisissa.
Hän ei ole koskaan vihjaillut minulle mitään, eikä puhuta henkilökohtaisesta seksielämästä koskaan.
Mutta tosi usein hänen puheet kääntyy seksuaalisväritteisiin asioihin yleisesti.
Olen miettinyt, että joko hän yleisesti ajattelee usein/aina seksiä ja se päätyy siksi puheisiin, tai sitten ystävyys on kääntymässä johonkin huonoon suuntaan.
Olen itse todella sinisilmäinen, enkä koskaan ymmärrä mitään vihjeitä. Esim. toisen ihastuminen menee minulta täysin ohi, vaikka se olisi muille päivänselvää.
Siksi kysyn, että onko tuo ihan normaalia platoniseen kaveruuteen kuuluvaa mielestänne?
Kommentit (7)
Ei ole, mutta jonkun miehen tapaan olla sosiaalinen se voi kuulua.
Mitä sä oot mieltä? Millainen olo sulle niistä jutuista tulee? Onko susta kiva kuunnella niitä juttuja? Pitäiskö sun miettiä vähän tarkemmin, että paljonko vietät aikaa sen tyypin seurassa?
Ja sit taas miksi et kysy suoraan häneltä miksi hän puhuu niitä juttuja? Ei me voida tietää onko vaan yleisesti seksi koko ajan mielessä vai yrittääkö iskee sua vai sekä että.
Se yrittää flirttailla sulle. Ei ole ihan platonista kaveruutta hänen puoleltaan.
ei ole normaalia, että miehellä on naispuolisia kavereita
on masokisti
kaikki miespuoliset kaverit haluavat seksiä ja joka muuta sanoo valehtelee
Ajatuksissaan pumppaa pilluasi ja laskee lastinsa sinne öristen samalla utareitasi sekopäisesti leipoen🤔
Ei ole normaalia.
Ja olen itse samanlainen, en ymmärrä ihastumista ellei se ole kömpelön selkeää (sellaista kiusallista.)