Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee itsestäsi rehellinen deitti-ilmoitus!

Vierailija
01.10.2015 |

Näiden luulis olevan hauskoja.

Kommentit (175)

Vierailija
101/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanat miehet!

Olen 38 vuotias mielenterveyden ongelmia omaava, 15 kiloa ylipainoinen, työtön reipas nainen stadista. Pidän miehistä, erityisesti hieman rentuista, olethan kuitenkin akateeminen. Lisääksi tykkään tissutella lähes päivittäin, sinulle alko ei saisi olla ongelma. Kirjoittele minulle, lupaan vastata niille joiden teksti miellyttää minua. 

-Pulusi

Vierailija
102/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias lapseton nainen etsii miestä skyrimin ja seksin merkeissä. Lisäharrastuksiani ovat netissä roikkuminen, omalaatuisen "taiteen" väsääminen ja tiiliskiviromaaneihin uppoutuminen. Olen 168/80, eli ylipainoinen, tavallinen suomalainen maantietukka ja silmälasit. Rakastan kokkaamista sekä omien kokkauksieni syömistä (pidäthän intialaisesta) Saisit mieluusti osata ainakin yhtä vierasta kieltä ja pitäisit matkustelusta. Kissanomistajille varma vastaus ^_^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki epätoivoiset naiset!
Nyt olisi tarjolla nolla seurustelukokemuksella mies, joten sinun ei tarvitsisi pelätä vertailua exään. Olen myös itsekin jo pariutumista kohtaan niin epätoivoinen, että varmasti hemmottelen sinut pilalle, kunhan vain rakastaisit minua. Olen myöskin kotona viihtyvä, joten et ikinä pääse lärvistäni eroon, vaikka kuinka yrität minua patistaa pois kotoa. Vuosien naisettomuus on tehnyt minusta hyvin seksuaalisen ja läheisyyttä kaipaavan miehen. Luultavasti olen kiinni sinussa 24/7, jos en kourimassa ainakin makaan vieressäsi ja rutistan käsilläni, että et voi hengittää kunnolla.
Laita viestiä, jos olet tarpeeksi epätoivoinen <3

Vierailija
104/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi naiset

Olen 32 vuotias, akateeminen, hyväkuntoinen ja hyvin säilynyt mies. Olen sitä mieltä, että minulle kuuluu paljon itseäni paremman näköinen ja kivaluontoinen nainen, koska muut ominaisuuteni ovat erinomaiset. Tästä syystä en ole seurustellut enkä käynyt treffeillä vuosikausiin. Olen älykäs ja tiedän sen ja olen ylimielinen. Mitä luultavimmin en tule pitämään sinua ja mielipiteitäsi koskaan vertaisina mutta vaikka ylimielisyyttäni on aika mahdotonta peittää, olen silti mukava ja kiltti mies ja viihtyisit seurassani. 

En ole päällepäsmäri ollenkaan ja annan sinun olla sellainen kuin haluat. Jos haastat riitaa turhista ja käytät typeriä perusteluita, saatan raivostua pahasti. En kuitenkaan koskaan löisi sinua ja puran raivoni hakkaamalla seinää. Jos tämä on sinulle ok, saat minusta hyvän ja kunnioittavan miehen. Jos ansaitset luottamukseni, olen valmis menemään pitkälle suojellakseni sinua, ehkä jopa kuolemaan puolestasi jos valinnan paikka tulisi.

Vierailija
105/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokas nainen etsii seuraa. Olen 165cm ja painan 110kg, omaan valtavat rinnat ja sähäkän punaiset hiukset. Minulla on tribaalitatska alaselässä ja vasemmassa rinnassa on tatuoituna 7 tassua, jotka kuvastavat lemmikkieläimiäni. Minulla on siis 3 koiraa ja 4 kissaa. Toivottavasti tulet toimeen karvaisten lasteni kanssa ja ulkoilutat koiriani jos en itse jaksa. Minulla on myös 4 lasta entisistä suhteistani. Minä olen sähäkkä, kovaääninen, rempseä ja hauskaksi kehuttu. Nauran paljon, olen hyvin iloinen ja kupliva persoona! Harrastuksiini kuuluu karaoken laulaminen lähikuppilassa, autolla ajelu ja kirpparit. Tällä hetkellä olen työtön tai siis kotiäitinä lapsilleni. Suunnitelmissa on ehkä lähihoitajaksi opiskelu tai joku muu kiva ala, mutta ei minusta enempää! ;)

Toivottavasti olet lapsirakas, huumorintajuinen, kiltti, komea, seksikäs, vähän paha poika, antelias ja tatuoitu. Unelmamieheni on Cheek ja Elastinen, joten ei haittaa jos on samaa näköä ;) Työpaikasta, hienosta autosta ja omakotitalosta ISO plussa. Miehet joilla on jo lapsia edellisistä suhteista niin ei tarvi ottaa yhteyttä, sori ;) Tykkään seksistä joten ei mitään pihtariakaan ;)

Vierailija
106/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönteisen elämänasenteen (ihastun eka deiteillä ja roikun epätoivoisesti uhrissani vaikka vuosia) omaava arpinen ja ruttuinen 42-vuotias kahden eritasoisesti häiriintyneen poikalapsen yksinhuoltaja etsii ihan ketä vaan, en ole kranttu, koska olen epätoivoinen ja pahasti likinäköinen (-9.0 ja -5.25). Rahaa en tarvitse, roikun miehissä ihan harrastepohjalta. Seksiä vaadin päivittäin ja haukun aika ilkeästi jos pihtausta esiintyy. Ei muuta kun tule ja puserra!

Vierailija
107/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut yhtään parisuhteesta, vaikka sinkku olenkin, joten siirry seuraavaan deitti-ilmoitukseen.

N33

Vierailija
108/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä toistaiseksi lihava 28v neitsytnainen etsii nörttimiestä. Todennäköisesti olen tällä hetkellä yksi lihavimmista ihmisistä, jonka olet nähnyt, mutta 2v päästä tilanteen pitäisi olla toinen. Kävin lihavuusleikkauksessa ja treenit tasokkaan pt:n kanssa alkaa kohta. On kova motivaatio päästä näistä läskivuorista eroon.

Läskien alla olen kyllä kiva tyttö. En ehkä ole maailman fiksuin ihminen, mutta sosiaalista älykkyyttä minulla kyllä on. Kaverit ovat sanoneet, että olen yksi empaattisimmista ihmisistä jotka he tietävät. Tällä hetkellä opiskelen ja olen osa-aikatyössä. Tykkään roikkua koneella pelaillen ja internetissä, viimeaikoina innostunut myös urheilusta hieman enemmän. Käyn kerran viikossa uimassa ja kerran viikossa vesijumpassa (tätä tehnyt jo 2v, joten kai sen säännölliseksi harrastamiseksi voisi jo sanoa), ja kohta salitreeni tähän lisäksi vielä. Ensi kesänä haluaisin jo pyöräillä ja ehkä jossain välissä mennä kokeilemaan kuntonyrkkeilyäkin. Yksinäisinä iltoina olen paljon lukenut juttuja, että minkälainen on hyvä tyttöystävä ja että mitä miehet naiselta haluaa. Luulen, että olisin ihan osaava siihen hommaan. 

Epävarma toki seksin kanssa, joten et multa saa varmasti pariin ensimmäiseen kuukauteen. Kyllä mä seksistä varmasti tykkään, masturboin usein ja mietin seksiä paljon. En osaa sanoa miten suhtaudun ulkonäkööni sitten parin vuoden päästä kun olen lähempänä normaalipainoa, todennäkösesti panostan vähän enemmän siihen. Olen kyllästynyt olemaan huolittelematon läskikasa, joten sitten hoikempana varmasti tykkään olla nätti ja huoliteltu. Mutta tästä ei toki voi olla varma. Kasvoistani olen ihan nätti näin lihavaksi, mulla on kaula ja vaan yksi leuka. Hiukset on kyllä ohuet. Biologinen kello tikittää jo, haluaisin kaksi lasta, esikoisen ainakin ennen 32v ikää. Tulee kiire niiden kanssa.

Ei haittaa jos et ole seurustellut, sitä melkeen toivoisin. Opetellaan sitten yhdessä. Unelmamies on yli 25v nörtti, joka kaipaa läheisyyttä, seksiä ja yhteistä tekemistä, mutta osaa olla myös yksikseen ja ymmärtää että minä kaipaan sitä myös. Plussaa jos olet koiraihmisiä. Joku suunta elämälläsi pitäisi olla, eli opiskelua tai töitä tai ainakin yritystä päästä näihin käsiksi jos olet työtön/et ole opiskellut pahemmin. Mies, joka elää omasta halustaan sossun tuilla tyytyväisenä rupeaisi ehkä jossain välissä ärsyttämään liikaa. Et kohtele seurustelukumppaniasi prinsessana, äitinä, lihanpalana tai sijoituksena, vaan kumppanina jonka kanssa haluat jakaa elämäsi.

puspus 

Vierailija
109/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen rillipää. Jenkkakahvat ja iso perse. Pinna on lyhyt eli suutun usein ja nopeasti. Kärsimätönkin olen. Toisaalta jaksan maata sohvalla kun laitat mulle ruokaa, itse en osaa. Kaupan päälle tulee huoneeseensa sulkeutuva puhumaton murkku ja koira joka tekee tarpeensa lattialle. Mieluiten vietän aikaani telkkaria töllöttäen, herkkuja syöden ja tietysti vauvapalstalla. Ota pian yhteyttä, tuskin maltan odottaa

Vierailija
110/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä särmikkäät kasvot omaava, tummapiirteinen mies, jolla on pituutta mielellään vähintään 180 cm. Ylipainoa ei saa olla, mutta ethän ole myöskään pulkan naru. En myöskään toivoisi, että olet liian treenattu lihaskimppu. Täällä sinulle kirjoittelee 21-vuotias 162/52 nainen. Olen hyvässä työssä, mutta palkkaani en jaa kenenkään kanssa. Onhan sinulla itselläsi myös hyvä palkka, sillä pidän lahjoista ja yllätyksistä ja vaadin niitä. En käy salilla enkä aio tulevaisuudessakaan käydä. En laita myöskään ruokaa enkä oikein pidä siivoamisesta, joten toivottavasti sinä pidät. Toivon, että pidät kissoista, mutta sinulla ei ole omaa kissaa, sillä se on epämiehekästä. Olethan myös hauska ja puhelias. Laita viestiä!

Vierailija
111/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Olen etelä-Suomesta kotoisin oleva nuori nainen, joka on erityisen hyvä yhdistelemään mielenterveysongelmia. Suosikkisekoitukseni on masennus+anoreksia+paniikkihäiriö, joihin tosin alan olla kyllästynyt. Eli aika kokeilla jotain uutta, toivottavasti terveyttä. Pidän kissoista ja progemetallista, joka kuulostaa sinun korvaasi sianraiskaukselta.
Vietän aikani käsitaipeiden rapsuttelun parissa, koska niitä kutittaa. Lisäksi toinen intohimoni on niskojen naksuttelu, jota harrastan 7 kertaa viikossa läpi vuorokauden. Nukkuminen sensijaan on tylsää ja alitajuntani pyrkiikin välttelemään sitä viimeiseen asti!
Ois kiva, jos sulla ois pitkät hiukset, parta ja vaikka mieluiten mies, nainenkin käy. Tykkäisin kans, jos oisit kynnysmatto, koska mäkin oon. Sit jäätäs molemmat toistemme jalkoihin, se olis mukavan tasapuolista. Ikähaarukka on 19-25 vuotta. Ite täytän 21 marraskuussa.

Vierailija
112/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:02"]Moi! Olen etelä-Suomesta kotoisin oleva nuori nainen, joka on erityisen hyvä yhdistelemään mielenterveysongelmia. Suosikkisekoitukseni on masennus+anoreksia+paniikkihäiriö, joihin tosin alan olla kyllästynyt. Eli aika kokeilla jotain uutta, toivottavasti terveyttä. Pidän kissoista ja progemetallista, joka kuulostaa sinun korvaasi sianraiskaukselta.
Vietän aikani käsitaipeiden rapsuttelun parissa, koska niitä kutittaa. Lisäksi toinen intohimoni on niskojen naksuttelu, jota harrastan 7 kertaa viikossa läpi vuorokauden. Nukkuminen sensijaan on tylsää ja alitajuntani pyrkiikin välttelemään sitä viimeiseen asti!
Ois kiva, jos sulla ois pitkät hiukset, parta ja vaikka mieluiten mies, nainenkin käy. Tykkäisin kans, jos oisit kynnysmatto, koska mäkin oon. Sit jäätäs molemmat toistemme jalkoihin, se olis mukavan tasapuolista. Ikähaarukka on 19-25 vuotta. Ite täytän 21 marraskuussa.
[/quote] ja oisit vaikka mieluiten mies*
Hups
40

Vierailija
113/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa hei! 0len 42-vuotias hankala nainen. Olen kahden aikuisen lapsen äiti. Olen rasittava feministi. Olen kova väittelemään aiheesta kun aiheesta, enkä lopeta vaikka olisin väärässäkin. Ruokaa en juurikaan osaa tehdä. Tykkään käydä oluella ja keikoilla, käyn toisinaan vanhimman lapseni kanssa baarissa. Minulla on hyvä mielikuvitus ja olen ääri mustasukkainen. paha yhdistelmä :) minulla on muutamia rumia tautointeja ja lävistyksia. kuuntelen edelleen venomia ja slayeria. Ottathan yhteyttä! riitelemisiin :) ps. inhoan myös siivoamista

Vierailija
114/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes viitsi kirjoittaa. Oon jo luovuttanut seuranhaun ja vetäsin niin kepeesti luuseripohjat, että jokainen muu kirjoittaja täällä vaikuttais unelmien kumppanilta.

Vierailija
115/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rikas 30-40v mies, niin pistä viestiä.

Vierailija
116/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:16"]Moi! Oon 23- vuotias opiskelija. Minulla on pitkät, blondit hiukset ja mittani ovat 98-75-108, eli lyhyt ja pyöreä, suurella pepulla varustettu seksinnälkäinen nainen. Rakastan koti-iltoja, supersankari- ja fantasialeffoja, konsolipelejä (Final Fantasyt, Zeldat..) ja musiikkia, sekä lenkkeilyä. Musikaalisuus ja taiteellisuus,sekä roisi huumorintaju ovat piirteitä, joita arvostan. :)
N23
[/quote]

Tähän vielä jatkan, että olen siis varattu, mutta tällainen ilmoitukseni olisi, jos olisi tarvetta nettideittailulle :)
[/quote]
Miksi voi miksi? :'

Vierailija
117/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 34v. Tasapaksu 168cm sellu-vartalo tiukkapillu ja hauska luonne. Rahaa löytyy ja lapsenomaiset pullakasvot kaksoisleualla. Kattohuoneisto Kakolanmäellä.

Vierailija
118/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 32v ylipainoinen, nettiriippuvainen, mt-ongelmista kärsivä, syrjäytynyt, elämäntapatyötön hakee vastaavaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa.

Vierailija
119/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoitat 39 vuotias nainen pääkaupunkiseudulta kaiken tylsän merkeissä. Harrastan työntekoa ja kotona pyykkäystä ja tiskausta ja lastenhoitoa. Olen rättiväsynyt iltaisin ja seksi ei tuu kuuloonkaan kuin kerta kuussa. Joka ilta odotan kuitenkin saavani hieronnan ja keskusteluja. Sinä vastaat jatkossa vessan pesusta ja aamiaisesta, aamuisin olen kuin perseelle ammuttu karhu. Ulkonäkö tosin on enemmän tyyliä röllipeikko. Ps. Olethan liikkeellä tositarkoituksella. Pss. Olethan komea ja urheilullinen hellä uros.

Vierailija
120/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias nainen. Kaunis kroppa, ruma naama. Istun päivittäin tunteja av:lla, saan hyvin vähän muuta aikaan. Sängyssä lahna paitsi jos saisit mut innostumaan taas seksistä. Kuuluuko näissä ilmoittaa mitat ja kuppikoko? 175/58 ja B-kuppi.

Mieheltä odotan hyvää kokkaustaitoa ja intoa (olen hyvä kokki mutta en jaksa tehdär nuokaa). Pitää olla kiva ja pitää musta huolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan