Tee itsestäsi rehellinen deitti-ilmoitus!
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:39"]Heippa hei! 0len 42-vuotias hankala nainen. Olen kahden aikuisen lapsen äiti. Olen rasittava feministi. Olen kova väittelemään aiheesta kun aiheesta, enkä lopeta vaikka olisin väärässäkin. Ruokaa en juurikaan osaa tehdä. Tykkään käydä oluella ja keikoilla, käyn toisinaan vanhimman lapseni kanssa baarissa. Minulla on hyvä mielikuvitus ja olen ääri mustasukkainen. paha yhdistelmä :) minulla on muutamia rumia tautointeja ja lävistyksia. kuuntelen edelleen venomia ja slayeria. Ottathan yhteyttä! riitelemisiin :) ps. inhoan myös siivoamista
[/quote]
37-vuotias urpomies ekalta sivulta rakastui just...
40+ nainen, jolla supermallin paino ja mallin pituudestakin puuttuu vain 30 cm etsii tapettiin sulautuvaa miestä jonka kehtaa tarvittaessa ottaa rinnalleen edustamaan työpaikan tilaisuuksiin. Vapaa-aikasi saat viettää miten tahdot, sillä itse on ole koskaan kotona vaan töissä tai hevostallilla. Jos et itse väitä siivota, voit vapaasti palkata meille siivoojan. Kokkaustaito on plussaa, vaikka minulle yleensä kelpaavat vain itse tekemäni ruuat. Keskustelukumppania etsivät älkää vaivautuko, koska en viitsi jauhaa mistään turhanpäiväisestä kuten kulttuurista ja kunnon väittelyissä olen aina oikeassa. Seksiä voimme harrastaa silloin kuin se minulle sopii, eli tuskin koskaan.
Olen lyhyt ja persjalkainen vääräsäärinen akka. Hiukset on ohuet. Olen normaalipainoinen laihaläski pömppömahoineni. Olen rauhallinen, mutta kiukustun helposti. Huumorintajua löytyy, mutta kestäthän sen, että välillä huumorini menee piilovittuilun puolelle. Olen erittäin tarkka, nimittäin aikatauluista. Muista asioista en niinkään. Toivottavasti sinä olet se, joka löytää tavarat, jotka minulla ovat aina hukassa. Paheinani minulla on heilutella jalkojani, jauhaa jatkuvasti purkkaa sekä kotioloissa piereskely. Olen naispuolinen savolaisyntyinen insinööri ja välillä äärimmäisen mustavalkoinen ja jyrkkä mielipiteissäni. Osaan olla todella joustava, kunhan vain teet kuten minä sanon.
Heippa! Olen 21-vuotias hoikka bi-nainen. Löytyy vaaleat pitkät hiukset, pusuhuulet ja hieman näppyläinen naama. Mussa on hiukan hippiluonnetta. Tykkään ruoanlaitosta, mutta kukaan muu kuin minä ei yleensä tykkää mun laittamasta ruoasta. Elämänhallinta on vähän hukassa, mutta sitä parannellaan tässä. Opiskelen luonnontieteitä yliopistolla, tulevaisuus vielä avoinna. Muhun on vaikea tutustua, koska olen aika ujo, enkä keksi sanottavaa. En myöskään tykkää avautua syvällisemmistä asioista. Mutta olen erinomainen kuuntelemaan toisen murheita, toisaalta en osaa lohduttaa. Innostun välillä omituisista asioista. Esim. nyt kasvatan kainalokarvoja, koska ne on oikeastaan aika kivan näköiset. Ei hätää, luultavasti ajan ne pian pois. Mulla on kissa, joka rakastaa kaikkia ihmisiä ja roikkuu välillä jalassa riesaksikin asti. Seurustelukokemukseni ovat lähes olemattomat. Pistä viestiä tohon alle, jos karvainen hippityttö sytyttää. En tosin takaa vastausta.
Olen pian 40-vuotias akateeminen nainen. Minulla on mies, kaksi lasta ja vaativa työ. Olen nähnyt elämää enemmän kuin moni muu tähän ikään ehtinyt. Elämäni on jotenkin kamalan kiireistä ja olen usein hiukan väsähtänyt. Yritän kovasti olla hyvä työntekijä, äiti (välillä myös miehelleni), vaimo, lapsi, ystävä, aktiivinen kuntoilija ja kuuma rakastajatar (tämä vain miehelleni). Kaipaisin aikuista, luotettavaa miestä tai miksei naistakin, joka joskus ottaisi minut syliin, rutistaisi lujaa, painaisi suukon otsalle ja jonka olkaa vasten saisin hetken levätä. Sinulle voin tarjota vastaavasti olkapääni samaan tarkoitukseen.
Olen yli nelikymppinen yh ja oon pitkä ja normaalivartaloinen. En harrasta mitään erikoista paitsi että tykkään retkeillä.
En jaksa siivota mutta tykkään tehdä ruokaa.
Olen mukava ja pidän läheisyydestä ja tietysti myös erotiikasta jota ajattelen koko ajan.
Kirjoitellaan.
Heippa! Olen kolmekymppinen nainen pk-seudulta. Ammatiltani olen pappi. Olen ihan nätti katsella mutta luonne on vaikea ja veemäinen. Lisäksi minulla on ADD, jonka ansiosta säntäilen projekteista toiseen mutta kaikki jää kesken, todennäköisesti tuleva parisuhdekin. Harrastan seksinovelleiden lukemista ja kirjoittamista sekä pyykinpesupulverin syömistä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:33"]Moi naiset Olen 32 vuotias, akateeminen, hyväkuntoinen ja hyvin säilynyt mies. Olen sitä mieltä, että minulle kuuluu paljon itseäni paremman näköinen ja kivaluontoinen nainen, koska muut ominaisuuteni ovat erinomaiset. Tästä syystä en ole seurustellut enkä käynyt treffeillä vuosikausiin. Olen älykäs ja tiedän sen ja olen ylimielinen. Mitä luultavimmin en tule pitämään sinua ja mielipiteitäsi koskaan vertaisina mutta vaikka ylimielisyyttäni on aika mahdotonta peittää, olen silti mukava ja kiltti mies ja viihtyisit seurassani. En ole päällepäsmäri ollenkaan ja annan sinun olla sellainen kuin haluat. Jos haastat riitaa turhista ja käytät typeriä perusteluita, saatan raivostua pahasti. En kuitenkaan koskaan löisi sinua ja puran raivoni hakkaamalla seinää. Jos tämä on sinulle ok, saat minusta hyvän ja kunnioittavan miehen. Jos ansaitset luottamukseni, olen valmis menemään pitkälle suojellakseni sinua, ehkä jopa kuolemaan puolestasi jos valinnan paikka tulisi. [/quote] Miksi niin paljon alapeukkuja? Tämä on hyvä! Toivottavasti onnistaa :)
[/quote]
Miksikö alapeukkuja? Miehelle joka sanoo: "En koskaan löisi sinua"?! Jos tuo on tarpeen erikseen sanoa...
Laitettuna nätti, huonot tissit, oikeasti älykäs ja hyväsydäminen, mikä jää joskus huomaamatta. Hauskaa ja "helppoa" seuraa. Low maintenance. Oon vähä niinku sellanen pilvenpolttaja paitsi en polta ja ei mitään rastoja jne.
Moi! Tänään töissä havahduin kirkkaaseen ajatukseen että olen niin hyvä että jos olisin pomoni niin rekrytoisin itseni heti.
Jos olet yhtä hyvä niin voisin rekrytoida sinutkin! Voisimme yhdessä ihailla itseämme ja toisiamme. T nimim Omnipotent
67 kuulostat täydelliseltä ja tykkään kissoistakin <3 olen 28-vuotias bi-nainen. -90
Olen 24-vuotias hieman ylipainoinen bi-seksuaali nainen. Rentoudun sotapelien ja joogan avulla. Alko on maistinut nuorempana vähän liiaksiin, muistutukseksi siitä on jäänyt rikosrekisteri. Nyt tykkään ottaa lasin viiniä sillöin tällöin. Ethän ole siis alkoholisoitunut, en jaksaisi sinua. Taustalla minulla on vakavaa sairautta, joka voi puhjeta takaisin milloin vain! Oletan, että haluaisit hoitaa minua kun olen kipeä, koska silloin olen sänkypotilaana. Lisäksi opiskelen sosiaalityötä ja ensi vuonna olen virallisesti kaikkien inhoama sossu.
Helvetin ruma keskimittainen ylipainoinen kierosilmäinen nainen, jonka parasta ennen -päiväys on mennyt vanhaksi jo vuosia sitten, etsii todella rohkeaa omillaan toimeen tulevaa miestä lyllertämään kanssaan iltakävelylle. Päiväkävelylle tuskin uskallat kanssani lähteä. En tupakoi enkä kapakoi, ethän sinäkään.
Hmm...mitä jos laittaiskin rehellisen ja totuudellisen ilmoituksen?
Kiukkuinen vanhapiika haluais vielä vanhoilla päivillään kokeilla.
T. Nimim. " Ei muista enää"
PosteRestante
Nelikymppinen kahden lapsen äiti etsii seuraa. Olen mielestäni tosi hauska. Tykkään tyhjännauramisesta enkä tiedä kuin satunnaisesti jotain tärkeää. Olen persevä, mutta normipainoinen. Tissejä on turha minulta etsiä. Täysi materialisti, joka kyllä osaa nuukailla. Nalkutan, jos et laita tavaroita paikoilleen. Nalkutan, jos et tee osuuttasi. Älä osta mulle koruja, haluan valita ne itse. Olen rehellinen, mutta kaikkea epäolennaista en kerro. Saman täytyy päteä sinuun. Seksiä en kaipaa kuin kerran kuussa. Sun ei tarvitse harrastaa urheilua, mutta ei minunkaan. Jätä kuitenkin etureppu kotiin. Sun on käytävä töissä ja oltava nupista terve.
Laitahan viestiä!
Olen varattu enkä etsi seuraa, mutta rehellinen deitti-ilmoitukseni olisi seuraavanlainen:
Hei! Olen tylsän rauhallinen, aika introvertti ja turhan normaali 35-vuotias mies. Koulutukseltani olen FM, vakiduuni löytyy, tulen toimeen omillani. Harrastan hyvin miehisesti lukemista, puutarhanhoitoa, leipomista ja kaikenlaista kotona puuhastelua. En polta enkä juo, muutenkin olen ensinäkemältä aika hajuton ja mauton. Olen lyhyt ja laihaläski, mutta onneksi naamaltani melko "nätti poika".
Etsin omanikäistäni, pehmeän pyöreää, luotettavaa ja naisellista naista rinnalleni. Olen herkkä ja helposti haavoittuva "runopoika", enkä kaipaa räiskyvää kumppania tai särmikästä suhdetta. Tarjoan ja haluan hellää huolenpitoa, runsaasti koskettelua, arkista läheisyyttä ja pitkiä rakastelusessioita. Haluan tiivistä suhdetta, mutta annan kyllä omaa aikaa ja tilaa hengittää. Pidän lapsista ja eläimistä, erityisesti kanit ja jyrsijät ovat sydäntäni lähellä. Otathan yhteyttä, jos kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:50"]Nelikymppinen kahden lapsen äiti etsii seuraa. Olen mielestäni tosi hauska. Tykkään tyhjännauramisesta enkä tiedä kuin satunnaisesti jotain tärkeää. Olen persevä, mutta normipainoinen. Tissejä on turha minulta etsiä. Täysi materialisti, joka kyllä osaa nuukailla. Nalkutan, jos et laita tavaroita paikoilleen. Nalkutan, jos et tee osuuttasi. Älä osta mulle koruja, haluan valita ne itse. Olen rehellinen, mutta kaikkea epäolennaista en kerro. Saman täytyy päteä sinuun. Seksiä en kaipaa kuin kerran kuussa. Sun ei tarvitse harrastaa urheilua, mutta ei minunkaan. Jätä kuitenkin etureppu kotiin. Sun on käytävä töissä ja oltava nupista terve.
Laitahan viestiä!
[/quote]
Kumman nupin pitää olla terve?
Olen 22-vuotias IT-alan opiskelija. En ole kovin kaunis enkä solskea kaunotar. Söpöksi voisi kai itseään luokitella, mutta sekin on kovin subjektiivista. Liikakiloja on vähän, mutta peitän ne vaatteilla tehokkaasti.
Seurani on mitä luultavammin tylsää ja juttuni tuskallisen huonoja. Olen myöskin hyvin nolo ihminen, joten ei kannata ulkoiluttaa julkisilla paikoilla.
Harrastuksiini kuuluvat videopelit, nörtteily, syöminen ja nukkuminen. Joskus saatan kävellä vaikka kauppaan. Kutsun tätä liikunnaksi.
En osaa kokata enkä oikein pidä siivoamisestakaan. Osaan kuitenkin korjata tietokoneesi.