Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee itsestäsi rehellinen deitti-ilmoitus!

Vierailija
01.10.2015 |

Näiden luulis olevan hauskoja.

Kommentit (175)

Vierailija
81/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:16"]Moi! Oon 23- vuotias opiskelija. Minulla on pitkät, blondit hiukset ja mittani ovat 98-75-108, eli lyhyt ja pyöreä, suurella pepulla varustettu seksinnälkäinen nainen. Rakastan koti-iltoja, supersankari- ja fantasialeffoja, konsolipelejä (Final Fantasyt, Zeldat..) ja musiikkia, sekä lenkkeilyä. Musikaalisuus ja taiteellisuus,sekä roisi huumorintaju ovat piirteitä, joita arvostan. :)
N23
[/quote]

Tähän vielä jatkan, että olen siis varattu, mutta tällainen ilmoitukseni olisi, jos olisi tarvetta nettideittailulle :)

Vierailija
82/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 18:40"]

Vielä toistaiseksi lihava 28v neitsytnainen etsii nörttimiestä. Todennäköisesti olen tällä hetkellä yksi lihavimmista ihmisistä, jonka olet nähnyt, mutta 2v päästä tilanteen pitäisi olla toinen. Kävin lihavuusleikkauksessa ja treenit tasokkaan pt:n kanssa alkaa kohta. On kova motivaatio päästä näistä läskivuorista eroon.

Läskien alla olen kyllä kiva tyttö. En ehkä ole maailman fiksuin ihminen, mutta sosiaalista älykkyyttä minulla kyllä on. Kaverit ovat sanoneet, että olen yksi empaattisimmista ihmisistä jotka he tietävät. Tällä hetkellä opiskelen ja olen osa-aikatyössä. Tykkään roikkua koneella pelaillen ja internetissä, viimeaikoina innostunut myös urheilusta hieman enemmän. Käyn kerran viikossa uimassa ja kerran viikossa vesijumpassa (tätä tehnyt jo 2v, joten kai sen säännölliseksi harrastamiseksi voisi jo sanoa), ja kohta salitreeni tähän lisäksi vielä. Ensi kesänä haluaisin jo pyöräillä ja ehkä jossain välissä mennä kokeilemaan kuntonyrkkeilyäkin. Yksinäisinä iltoina olen paljon lukenut juttuja, että minkälainen on hyvä tyttöystävä ja että mitä miehet naiselta haluaa. Luulen, että olisin ihan osaava siihen hommaan. 

Epävarma toki seksin kanssa, joten et multa saa varmasti pariin ensimmäiseen kuukauteen. Kyllä mä seksistä varmasti tykkään, masturboin usein ja mietin seksiä paljon. En osaa sanoa miten suhtaudun ulkonäkööni sitten parin vuoden päästä kun olen lähempänä normaalipainoa, todennäkösesti panostan vähän enemmän siihen. Olen kyllästynyt olemaan huolittelematon läskikasa, joten sitten hoikempana varmasti tykkään olla nätti ja huoliteltu. Mutta tästä ei toki voi olla varma. Kasvoistani olen ihan nätti näin lihavaksi, mulla on kaula ja vaan yksi leuka. Hiukset on kyllä ohuet. Biologinen kello tikittää jo, haluaisin kaksi lasta, esikoisen ainakin ennen 32v ikää. Tulee kiire niiden kanssa.

Ei haittaa jos et ole seurustellut, sitä melkeen toivoisin. Opetellaan sitten yhdessä. Unelmamies on yli 25v nörtti, joka kaipaa läheisyyttä, seksiä ja yhteistä tekemistä, mutta osaa olla myös yksikseen ja ymmärtää että minä kaipaan sitä myös. Plussaa jos olet koiraihmisiä. Joku suunta elämälläsi pitäisi olla, eli opiskelua tai töitä tai ainakin yritystä päästä näihin käsiksi jos olet työtön/et ole opiskellut pahemmin. Mies, joka elää omasta halustaan sossun tuilla tyytyväisenä rupeaisi ehkä jossain välissä ärsyttämään liikaa. Et kohtele seurustelukumppaniasi prinsessana, äitinä, lihanpalana tai sijoituksena, vaan kumppanina jonka kanssa haluat jakaa elämäsi.

puspus 

[/quote]

M29 täällä lähtis heti treffeille! :D Lihava joka ei tykkää olla lihava ja haluaa laihduttaa on. <3

Näähän on tosi hyviä. xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias ylipainoinen (95/180), haavoittuvalla itsetunnolla varustettu, masennukseen taipuva YH mamujen kansoittamasta Espoon lähiöstä, taloyhtiöstä, jossa on hiljattain havaittu luteita. Lapsivapaita on vähän. Minulla on kaksi kissaa, jotka pissaavat sänkyyni tasaisin väliajoin. Etsin elämääni miestä helpottamaan taloudellista taakkaa, tarjoamaan läheisyyttä ja jakamaan arjen huolet ja murheet, ilon hetkiä kun ei juuri ole. 

Älä vaivaudu laittamaan viestiä, mikäli olet rakentamassa omakotitaloa, harkitset omakotitalon rakentamista tai olet henkisesti naimisissa minkään rakentamiseen liittyvän kanssa. 

Vierailija
84/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:42"]

34-vuotias lapseton nainen etsii miestä skyrimin ja seksin merkeissä. Lisäharrastuksiani ovat netissä roikkuminen, omalaatuisen "taiteen" väsääminen ja tiiliskiviromaaneihin uppoutuminen. Olen 168/80, eli ylipainoinen, tavallinen suomalainen maantietukka ja silmälasit. Rakastan kokkaamista sekä omien kokkauksieni syömistä (pidäthän intialaisesta) Saisit mieluusti osata ainakin yhtä vierasta kieltä ja pitäisit matkustelusta. Kissanomistajille varma vastaus ^_^

[/quote]

Ei tää ole rehellinen! Itse ainakin lähtisin heti treffeille! :D<3

[/quote]

Aika oudolta tuntuu käydä katsomassa ketjua uudestaan ja olla ainoa jonka rehellisyyttä epäillään. Kai minä olen sitten jonkinlainen friikki :/

-6

Vierailija
85/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Täällä 47-vuotias kahden lapsen ypöyksinhuoltaja. Vihaan seksiä ja mielestäni mikä tahansa voittaa sen, joten voit hyvin olla impotentti. Toivottavasti omistat valtavan residenssin, jonka eri päissä voimme asustella. Tarvitsen seuraa shoppailuun, teatteriin ja matkoille, jotka sinä tietysti kustannat meille. Lomilla voin viettää aikaa seurassasi, mutta arkisin olen vittumainen tuppisuu koska olemassaolosi häiritsee minua. Voit olla millainen tahansa, kunhan olet yhden naisen mies ja rakastat minua sokeasti. Vihaan siivousta ja ruoanlaittoa, ja tykkään maata sohvalla syömässä. Vietän kaiken aikani netissä, koska minulla ei ole elämää eikä ystäviä. Olen lihava ja laiska, mutta sinä et todellakaan saa olla, koska haluan kuitenkin elää ylellisesti niin sinun pitää tehdä paljon töitä. Sinulla ei missään tapauksessa saa olla lapsia, ei eläviä eikä kuolleita, sillä vihaan muiden räkänokkia. Odotan tapaamistamke!

Vierailija
86/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski, kiimainen blondi, tiukkapilluinen, ennakkoluuloton, seksinhimoinen av-mamma etsii kovakaluista ja panovalmista miestä, joka ei vähästä säiky.. 

Nimim. "Kun haluu saada on pakko antaa!"

ps. Lassukat älkää vaivautuko

pps. Kuva ois kiva

ppps. Voidaan ottaa toinenkin nainen mukaan meidän suhteeseen, kunhan se hoitaa siivoukset ja kodin..

Vierailija
87/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:51"]Läski, kiimainen blondi, tiukkapilluinen, ennakkoluuloton, seksinhimoinen av-mamma etsii kovakaluista ja panovalmista miestä, joka ei vähästä säiky.. 

Nimim. "Kun haluu saada on pakko antaa!"

ps. Lassukat älkää vaivautuko

pps. Kuva ois kiva

ppps. Voidaan ottaa toinenkin nainen mukaan meidän suhteeseen, kunhan se hoitaa siivoukset ja kodin..

[/quote]
Kuinka läski?

Vierailija
88/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joka kirjoittaa vakavissaan vauvapalstalle, mutta aina luullaan trolliksi haluaa seuraa.

Harrastukseni on roikkua netissä ja kuunnella pop musiikkia youtubista. Siivoan kerran kuussa .

Pärjääthän omillasi sillä palkallani elätän vain itseni.

Vierailija
89/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Olen 23-vuotias opiskelijanainen. Etsin tavallista miestä elämään sellaista hössöttämätöntä elämää, jossa ei ihan vielä suunnitella valtavaa asuntolainaa ja lapsia.

Toivoisin, että olisit ulkonäöltäsi aika tavallinen. En kamalasti lämpeä tatuoinneille tai lävistyksille, mutta yhdestä tai kahdesta en vielä ketään tyrmää. Saat olla lyhyt tai pitkä, lihava tai laiha. Toivoisin kuitenkin siistiä pukeutumista, ja sitä, ettet näyttäydy kanssani julkisilla paikoilla pieruverkkareissa. Itse olen pienirintainen brunette, muulta kropaltani hoikka. Toivottavasti kelpaan sellaisena kuin olen, koska toisin kuin saatat ehkä luulla, pulla lisää viikossa ei kasvata minulle isompia tissejä. Kokeiltu on. En kamalasti meikkaa, enkä ajatellut opetella. Näytän kuitenkin ihmiseltä.

Luonteeltani olen aika suora, ja välillä ailahtelevainen. Toivon, että kestät kiukunpuuskiani ja lapsellisuuttani. Olen myös kova inttämään, joten siihen juttuun ei edes kannata lähteä mukaan. Vastalahjaksi voin leipoa maailman parhaita korvapuusteja, kun pyydän anteeksi. Olen kuitenkin aika kiltti, ja toivon, että sinäkin olet minua kohtaan kiltti. Ihanaa olisi, jos olisit aika tasainen luonteeltasi, koska toisten ihmisten rauhallisuus tarttuu minuunkin. Huumorini on huonoa ja sarkastista. Paremman päälle en ymmärrä.

Olen persaukinen, mutta valmistun ihan ok-palkkaiselle alalle, joten en meinannut asustaa lompakollasi. Sinun tuloillasi ei ole väliä, mutta ethän makaa sohvalla odottamassa, että laskut maksavat itse itsensä. Voin maksaa sinunkin osuutesi ekoilla treffeilla, voit tarjota tai voidaan maksaa puoliksi - tärkeintä on, että rahasta ei tule kamalaa vääntöä. En hae elämältä korkeaa tulotasoa, joten jos se on "tavoitteellisuuden" mittari sinulle, siirry seuraavaan ilmoitukseen.

Omistan koiran, ja tulen omistamaan koiran myös sen jälkeen, kun sinä astut kuvioihin. Jos tämä on ongelma, kannattaa vetää asiasta johtopäätökset. Sinun mahdolliset lemmikkisi ovat yhteiseen talouteen tervetulleita (plussaa kuitenkin, jos et omista mitään terraarioeläimiä tms., joille on vaikea saada hoitopaikkaa lomamatkojen ajaksi).

En halua lapsia vielä, mutta ehkä tulevaisuudessa. En ole päättänyt. En ole hyvä päättämään isoja asioita, tämä on todennäköisesti sinusta kamalan rasittavaa.

Vapaa-ajallamme laittaisimme yhdessä ruokaa ja liikkuisimme luonnossa. Tykkään lenkkeillä säällä kuin säällä, joten sinäkin takuulla opit tykkäämään. Suosittelen kumisaappaiden ostoa. En kuitenkaan lähde kanssasi salille, koska vihaan kaikkea järjestettyä sisäliikuntaa. 

Jos haluaisit sängynlämmittimekseni tai keräämään koirani kakkoja päivittäisillä lenkeillä, älä aikaile pistää viestiä. Kuva ei ois kiva, nähdään toisemme sit yllätyksenä kun tavataan. 

PS. Ethän haikaile muutosta valtavaan omakotitaloon, minulla ei ole hermoja eikä kiinnostusta rempata ja sisustaa. Viihdyn palveluiden lähellä - meidän ei tarvitse asua keskustassa, mutta ei, en muuta myöskään vanhempiesi maatilalle.  

Vierailija
90/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias lapseton nainen etsii miestä skyrimin ja seksin merkeissä. Lisäharrastuksiani ovat netissä roikkuminen, omalaatuisen "taiteen" väsääminen ja tiiliskiviromaaneihin uppoutuminen. Olen 168/80, eli ylipainoinen, tavallinen suomalainen maantietukka ja silmälasit. Rakastan kokkaamista sekä omien kokkauksieni syömistä (pidäthän intialaisesta) Saisit mieluusti osata ainakin yhtä vierasta kieltä ja pitäisit matkustelusta. Kissanomistajille varma vastaus ^_^

[/quote]

Ihan hyvältä kuulostaa ja kissakin on, mutta tuskin työtön mies kuitenkaan kelpaa sinne päin.

Vierailija
91/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi tykkään tabascosta ja paperihatuista

Vierailija
92/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen passiivista elämää viettävä ääri-introvertti etsii seuraa. Olen kasvoiltani erikoisen näköinen, kroppa on karvainen ja veltto. Pysyn normaalipainossa suurin ponnistuksin ja tiukasta ruokavaliosta lipsun ajoittaiseen ahmimiseen. Minulle ei ole mitään ongelmaa viettää vapaapäivää tai -viikkoa niin, etten poistu kotoa (tai sängystä). Kuvittelen olevani muita fiksumpi ja besser-wissersimi on rakas harrastukseni.

Haen fiksua miestä, joka on hyvä sängyssä, ei ole turhan takertuva ja haluaa seurustella erillään asuen.

Vierailija
93/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:07"]

[/quote]

Ihan hyvältä kuulostaa ja kissakin on, mutta tuskin työtön mies kuitenkaan kelpaa sinne päin.

[/quote]

saitko tuon kuvan tuosta ilmoituksesta vai omasta päästäsi? 

Vierailija
94/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ainakaan työttömänä ei hirveästi matkailla.

Vierailija
95/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ainakaan työttömänä ei hirveästi matkailla.

[/quote]

kai siitä voi silti pitää. 

Vierailija
96/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki tasokkaat miehet,

Kohdallani sana muodokas tarkoittaa läskiä, mutta koitan peittää ne hyvin. Itsestään huolehtiva tarkoittaa sitä, että olen liikkuvinani pari kertaa viikossa, huumorintajuinen meinaa että naureskelen kyllä omille vitseilleni ja ihmettelen syvästi jos päänaukomiseni ei huvita sinua. Olen itsenäinen mikä tarkoittaa, että haluan kuitenkin sinun ostelevan minulle kalliita lahjoja, vievän ravintolaan ja ulkomaille sinun piikkiisi. Tasokas tarkoittaa kohdallasi sitä, että sinä olet ulkoisesti unelmamies ja sisäisesti täydellinen, mutta älä odota samaa minulta. Ennen kuin huomaatkaan, lihon kymmenen kiloa ja lopetan meikkaamisen. Suvaitsevaisuus omaa elämääsi kohtaan tulee karisemaan myös liittomme vahvistuessa. Tykkään lapsista ja toivon, että vanhempasi tykkäävät sekä rahoittaa niiden ylläpidon että hoitaa jälkikasvuamme. Tykkään juhlimisesta, mutta tietystikään en vedä koskaan övereitä. ENPÄ! Ystäväni ovat muuten ihan samanlaisia, lisäksi vittuiluni kohoaa ihan uusiin sfääreihin kokoontuessamme tyttöjen kesken. Toivottavasti et ole usein paikalla silloin. Bileiltoina sikailemme estottomasti, mutta yleensä tykkään, että tulet hakemaan minut jatkopaikasta kotiin. Siinä viiden aikaan. Ennen kuin menet salille, jottei yhteinen parisuhdeaikamme tärväydy itsekkääseen urheiluharrastukseesi. Jota tosin vaadin sinulta, jotta näytät tuolta jatkossakin.

Ei muuta kuin treffeille!

Vierailija
97/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikki. Olen viiskymppinen nainen, pitkä avoliitto takana. Parhaita puoliani - olen älykäs, positiivinen, lämminsydäminen, sopuisa sekä edelleen varsin kaunis ja hyvässä kunnossa. Huonoja puolia - en ole varma, haluanko enää koskaan parisuhdetta tai edes seksiä. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja tilaa ja olen kyllästynyt kiukutteleviin, komenteleviin miehiin. Toisaalta kiinnostaisi kokeilla, sujuisiko naisen kanssa paremmin, mutta en vain ole varma, jaksaisinko enää aloittaa kaikkea alusta. Jos joku tähän täkyyn tarttuisi, se olisi kyllä sellainen ihme, että olisi ihan pakko ottaa tyypistä selkoa.

Vierailija
98/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähdysaltis ja todella vittumainen nainen. Olen kovin femakko jota tapaat. Tykkään panemisesta. En tykkää miehistä muutako panoina.Ei mulla muuta. Sairaan fiksu ja sairaan kaunis olen. Ihan helvetin rakastunut itseeni <3

Vierailija
99/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:58"]Noi miesten ilmoitukset oli oikeasti aika hyviä! <3 [/quote] Löytyisikö jostain tarpeeksi epätoivoinen nainen? T: epätoivoinen mies

[/quote]

Tekisi mieleni vastata tälle epätoivoiselle, mutta olen onnellisesti naimisissa. Söpöä <3

Vierailija
100/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vuotias varattu ja raskaana oleva, (toistaiseksi) yhden lapsen äiti etsii itselleen unelmien miestä. Olen kaunis mutta vaikea ihminen. Kroppa erittäin hyvä kunhan saan tämän vauvan pullautettua maailmaan. Etsin miestä joka saa sukat pyörimään jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan