Tee itsestäsi rehellinen deitti-ilmoitus!
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:42"]
34-vuotias lapseton nainen etsii miestä skyrimin ja seksin merkeissä. Lisäharrastuksiani ovat netissä roikkuminen, omalaatuisen "taiteen" väsääminen ja tiiliskiviromaaneihin uppoutuminen. Olen 168/80, eli ylipainoinen, tavallinen suomalainen maantietukka ja silmälasit. Rakastan kokkaamista sekä omien kokkauksieni syömistä (pidäthän intialaisesta) Saisit mieluusti osata ainakin yhtä vierasta kieltä ja pitäisit matkustelusta. Kissanomistajille varma vastaus ^_^
[/quote]
Ei tää ole rehellinen! Itse ainakin lähtisin heti treffeille! :D<3
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:58"]Noi miesten ilmoitukset oli oikeasti aika hyviä! <3
[/quote]
No me miehet monesti eletään "mielenkiintoisempaa" elämää näin sinkkuna. Terv. se 37-vuotias urpo.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:58"]Noi miesten ilmoitukset oli oikeasti aika hyviä! <3
[/quote]
Löytyisikö jostain tarpeeksi epätoivoinen nainen?
T: epätoivoinen mies
Tervehdys naikkoset!
Olen 47 vuotias riski (läski) sporttinen alfauros.
Harrastan urheilua monta tuntia päivittäin. Erityisinä intohimoina änäri, f-ykköset ja mestareidenliiga. Myös raveja harrastan, tosin sitäkin nykyään enempi kotisohvalta, kun ei jaksa lähtee paikanpäälle katselemaan.
Intohimoina myös makkara ja olut, joita kuuluukin penkkiurheilun lomassa päivittäin ihan kiitettävästi.
Nyt olisi hakusessa makkaranpaistaja ja tarjoilija, sekä satunnainen juoppokuski iltojeni iloksi.
Sinä hoikka 18-20 vuotias seksikäs blondi, otathan pikaisesti yhteyttä, sillä kaltaiseni laadukkaat alfauroot ei kauaa vapailla markkinoilla vanhene.
53 v 5 lapsen varattu äiti etsii miespuolista seuraa. olen erittäin hyvin palkatussa haasteellisessa työssä ja harrastan matkustelun lisäksi sulkapalloa, juoksua ja punttisalitreeniä.
olen 169/62 pitkätukkainen blondi.
nimim. salarakas
Patalaiska kermaperse etsii miestä. Voisin alkaa kotirouvaksi hyvällä omallatunnolla. Tehdään monta lasta, niin minun ei tarvitse mennä töihin vaan saan lapsista alibin.
Nätti (meikattu), hyväkroppainen (laiha), nuorekas (pissis) täällä moi! Olen rento (laiska) ja huumorintajuinen (tyhmät jutut). Alko ei ongelma (niin kauan kuin sitä on saatavilla) ja tupakkaa en polta (joka päivä). Lapsia ei vielä ole (eikä tule koska olen maho), mutta ihania lemmikkejä on (crazy cat lady). Etsin järkevää ja fiksua miestä rinnalleni (koska oma elämänhallinta on hukassa).
Olisi hyvä jos tykkäisit lapsistani, mutta tämä ei ole välttämätöntä, koska en itsekään pidä heistä ja he tosiaan ovat ihan kamalia. En usko, että ovat tulleet äitiinsä, mutta voihan se olla mahdollista. Sulla ei saa olla lapsia, koska en luonnollisesti pidä myöskään muiden lapsista. Vietän aikaani kuitenkin paljon eräällä vauva aiheisella nettipalstalla. Se on yksi tärkeimmistä harrastuksista ja siihen kuluu paljon aikaa. Tästä syystä en voi käydä töissäkään, en nyt, enkä tulevaisuudessa. Parhaat puoleni ovat mukavuudenhalu ja räiskyvä temperamenttini. Seksi on kivaa joskus ja tykkäänkin jos olet päälläni ja saan vaan nauttia paikallani. Miehen anteliaisuus ja varakkuus kiihottavat minua niin, että saatan olla erittäin aloitteellinenkin. Vartaloni on aivan ihmeellinen, kaikenlaisia makkaroita, kumpareita, lerpakkeita ja karvoja mitä ihmeellisemmissä paikoissa. Tissini ovat hieman patalapun malliset, mutta sirommat. Alla kuvaus vaatimuksistani. Mutta jos hyvä tyyppi tulee kohdalle, voin vaikka joustaa yhdessä kohtaa.
-Yli 185cm
-hiukset päässä, ei kaljuuntuva
-komea
-herrasmies
-varakas
-hyvännäköinen
-periksiantava
-rikas
-antelias
-ikä 35
Hei, kiinteävartaloiset raittiit miehet!
Olen keski-ikäinen, luiseva ja likinäköinen nainen, joka ei siedä päihteiden käyttöä (eksä oli juoppo) eikä todellakaan rupea kokkailemaan miehelle mitään. Iltani vietän kirjoja lukien, muuten olen laiska ja mukavuudenhaluinen. En pahemmin laittaudu, mielestäni se ei ole tarpeen näin luonnonkauniille. Olethan hyvännäköinen, uskollinen ja hauska. Toivottavasti tykkäät tehdä päivittäin ruokaa (mielellään kalaa ja kasviksia). Viikkosiivouksessa voin auttaa sinua toisinaan. Nähdään pian!
Hei :)
Tässä flekmaattinen 35v muutaman lapsen äiti etsii komeaa 30-40v miestä. Olen laihaluikku, jota ei liikunta kauheasti kiinnosta. Tai kiinnostaa se, mutta olen liian laiska liikkumaan. Vartalo pysyy hyvässä kunnossa lähinnä meditoimalla ja sohvalla makoilemalla. Olen myös laiska tekemään ruokaa ja pitämään taloa siistinä. Joten te kaikki pullantuoksuista äitihahmoa etsivät, voitte skipata seuraavaan. :)
Mulla on aika pitkät luonnon tilassa olevat luonnonkiharat hiukset. En meikkaa, koska se on syntiä ja mielestäni olen ihan nätti näinkin. Tosin ihan yhtä nätti en ole mitä tässä kuvassa. Osaan muokata kuvia hyvin.
Tykkään kaikenlaisesta ruosta, mutta olen vähän tiukkis ja terveysintoiluun taipuvainen. Toisten syömisiin en kuitenkaan koskaan puutu, joten saat vetää hk-lenkkiä niin paljon kuin haluat. :)
Matkustelu on kivaa, mutta olen aika laiska sitäkään tekemään. Ulkomaanmatkailu ei kiinnosta ollenkaan. Vaikka olen tällainen vähän laiskanahjus, niin en kuitenkaan viihdy kotona. Kotihiirulaista en halua. Joten jos olet menevä 175 cm pitkä ja sinulla on treenattu kroppa, nuorekkaat vaatteet ja mieluiten vaaleat hiukset, niin viestiä tulemaan! (Otan hyvin suihin.)
Rehellinen ilmoitus sisältäisi ensisijaisesti sen että en etsi seuraa seksin merkeissä enkä mitenkään. Seksiä ja seuraa on ihan riittämiin tällä hetkellä. Kiitos!
Terve kaikki ihanat ihmiset!
Olen 24 vuotias bi-seksuaali, normaalivartaloinen (joskin jenkkikset löytyy) nuori nainen, opiskelen kauppakorkeassa joten olen aivan totaalisen peeaa. Minulla on kissa, josta pidän enemmän kuin monista ihmisistä. Joten "minä tai kissa" ihmiset voi jättää lukemisen tähän.
Pidän fantasiakirjallisuudesta, liikunnasta, luonnosta ja kokkauksesta. Soitan myös kitaraa ja pianoa.
Kolmen lapsen ylipainoinen äiti täällä moi! Ikää on 30v ja ammattini on niinkin erikoinen kuin lähihoitaja. Olen itsenäinen nainen, joka tarkoittaa siis sitä että sun tulisi hyppiä mun pillin mukaan. Lapsia sulla ei saisi olla, mielellään olisit sellainen joka ei pysty lapsia saamaan, eli hyväksyisit mukisematta mun jälkikasvuni. Ai niin, yhteenkään ei koskaan muutettaisi, mutta olis ihan kiva jos asuisit lähellä ja olisit aina mun käytettävissä. Ulkonäkö ei oo mikään kauhean tärkeä seikka, mut liian ruma et saisi olla että exäni voisi olla vähän mustasukkainen. Seksistä tykkään ja siinä olen hirveän hyvä, joten saisit kyllä naisen joka mielellään antaa ja ottaa! Iso muna olisi plussaa, normaalikin käy, pieni ei. Sun tulisi olla työssäkäyvä ja muutenkin kunnollinen, ei mt-ongelmia. Otapahan yhteyttä! <3
Elikkäs ehtoota.
Etsinnässä ois kaikinpuolin hurmaava tyttöystävä just kaapista tulleelle. Ei minkäänlaista aiempaa seurustelukokemusta ja mielenterveysongelmakin löytyy. Koskaan en oo töissä käyny, mutta oonhan mä kuitenkin aika hurmaava, joten työttömyys mun kohdalla on lähes plussaa. Koulutustakaan ei muuten oo. Selästä löytyy kaikenkukkuraksi akne.
Mutta mä oon luotettava ja rakastava ja haluun kaiken parhaan just sulle. Älä oo materialisti, kyllä sillan allakin pärjää, jos on kainalo johon luottaa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:28"]
Terve kaikki ihanat ihmiset! Olen 24 vuotias bi-seksuaali, normaalivartaloinen (joskin jenkkikset löytyy) nuori nainen, opiskelen kauppakorkeassa joten olen aivan totaalisen peeaa. Minulla on kissa, josta pidän enemmän kuin monista ihmisistä. Joten "minä tai kissa" ihmiset voi jättää lukemisen tähän. Pidän fantasiakirjallisuudesta, liikunnasta, luonnosta ja kokkauksesta. Soitan myös kitaraa ja pianoa.
[/quote]
<3
Moi! Oon 23- vuotias opiskelija. Minulla on pitkät, blondit hiukset ja mittani ovat 98-75-108, eli lyhyt ja pyöreä, suurella pepulla varustettu seksinnälkäinen nainen. Rakastan koti-iltoja, supersankari- ja fantasialeffoja, konsolipelejä (Final Fantasyt, Zeldat..) ja musiikkia, sekä lenkkeilyä. Musikaalisuus ja taiteellisuus,sekä roisi huumorintaju ovat piirteitä, joita arvostan. :)
N23
1-vuotiaan totaaliyh täällä etsii seuraa! Olen masentunut ja läheisriippuvainen, sanon haluavani kunnollisen miehen, mutta todellisuudessa haluan rinnalleni hyväksikäyttävän narsistin. Olen myös kontrollifriikki ja mulla on traumoja, joita käsittelen terapiassa. Olethan siis mahdollisimman itsekäs ja pahantahtoinen, lupaan odottaa sua aina kotiin nyrkin ja hellan välissä!
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:16"]Moi! Oon 23- vuotias opiskelija. Minulla on pitkät, blondit hiukset ja mittani ovat 98-75-108, eli lyhyt ja pyöreä, suurella pepulla varustettu seksinnälkäinen nainen. Rakastan koti-iltoja, supersankari- ja fantasialeffoja, konsolipelejä (Final Fantasyt, Zeldat..) ja musiikkia, sekä lenkkeilyä. Musikaalisuus ja taiteellisuus,sekä roisi huumorintaju ovat piirteitä, joita arvostan. :)
N23
[/quote]
Tähän vielä jatkan, että olen siis varattu, mutta tällainen ilmoitukseni olisi, jos olisi tarvetta nettideittailulle :)
Noi miesten ilmoitukset oli oikeasti aika hyviä! <3