Mies ei kuulemma kiihotu kropastani
Vaan läsnäolostani ja kosketuksestani. Näin kuulin eilen ja olen nyt ihan hajalla. Olen pitänyt itseäni suht kivakroppaisena ja ajatellut että miellytän hänen silmää. Olen aika hoikka ja suht timmissä kunnossa, vähän ehkä laihaläski. Rintani ovat pienet (siis ihan minimaaliset, 75A jää vajaaksi). Mies sanoi itsekin, että olisi kiva jos olisi enemmän mistä ottaa kiinni. Ymmärrän että ne on puutteeni, olen oikeasti ihan lauta, mutta muuten kroppani on ihan hyvä, sanoisin melkein että keskitasoa parempi (kuulostaapa itserakkaalta).
Nyt harmittaa. Minulla on sh-taustaa ja pelkään, että kommentti laukaisee taas jotain. Tällä hetkellä tunnen itseni vastenmieliseksi mieheni silmissä, vaikka kehuikin minua kauniiksi.
Stressaanko turhaan? Emme asu yhdessä, mies tulee tänään kylään. Jännittää miten seksi sujuu vai ahdistunko vaan, jos sellaista tulee...
Kommentit (117)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:11"] Mielestäni tympeää ja tarpeetonta sanoa kumppanille noin. Aina voi keksiä jotain positiivista vastaukseksi, ei tarvitse sanoa että "et ole kiihottavan näköinen". Sanoisi vaikka että sulla on kaunis kapea vyötärö ja söpöt hiukset ja sileä peppu tai jotain. Mun mies sanoi jotain tuon suuntaista kun tavattiin. [/quote] Niin, mutta harva mies osaa vastailla noin. Suora vastaus suoraan kysymykseen. :D Ei sen enempää toisen tunteiden huomioonottamista. Jos mieheni kysyisi multa jotain tuon suuntaista, en todellakaan edes mainitsisi niitä kohta, joissa ehkä meilestäni parantamisen varaa olisi, vaan ainoastaan nitä, joista pidän todella paljon. Mutta joo, naiset on liian vaikeita miehille. :D Miksi muuten oma mieshesi tollaista puhui aikoinaan, kysyitkö häneltä vai miksi tuli puheeksi? [/quote] Ap vastasi jo, että itse kysyi
[/quote]
JOo, en kysynytkään AP:lta! Vaan tuon kommentin jättäjältä.
[/quote]
Sori, en lukenut tarpeeksi tarkasti!
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:34"]
Mä en jaksanut lukea muuta kuin aloituksen, joten en tiedä, onko tästä jo mainittu.
Monet miehet haluavat olla yhdessä sh-taustaisen kanssa, koska se tuo niille valtaa. Ja ne aloittaa sen vallanhaun tuolla tavalla, huomauttamalla sun vartalosta.
Olen nähnyt tuon kuvion niin monta kertaa, että suosittelen niille naisille, joille mies yrittää selittää tuollaista, että lähdette samantien, usein noilla miehillä on useampia ex-naisia sairaalahoitojaksoineen jne.
Esim. siskoni ex-pokaystävä on tuollainen, sillä on ennen mun siskoa ollut kaksi tyttöystävää, jotka molemmat ajautui pitkille hoitojaksoille sen kanssa ollessa anoreksian takia, toinen niistä on tehnyt itsemurhan.
Tuo kyseinen mies aloitti mun siskon kanssa juuri noilla, et kiihota mua sängyssä jne. jutuilla pikkuhiljaa, mun sisko sairastui myös vakavasti, se eteni siihen, että tuo mies potki siskolleni aivovaurion lopulta ja siskollani on pysyvän aivovaurion lisäksi paha anoreksia nykyään.
Olkaa varovaisia ja älkää ikinä hyväksykö noita juttuja miehiltä, ne on aina aloittelua ja tunnustelua vallanhaluiselta sekopäältä, hyväksikäyttäjät, jotka haluavat tuhota toiseen psyykkeen aina tunnustelevat tuolla tavalla ja sitten alkavat eskaloida sitä tuhoamista.
[/quote]
Tuo on aika yleinen tapa todella monelle miehelle. Alussa esitetään, että nainen kelpaa omana itsenään, mutta mitä enemmän kuluu aikaa sitä enemmän mies kokee oikeutetuksi alkaa vaikuttamaan naisen kehoon. Minä olen hoikkaja ja hyväkuntoisena naisena saanut arvioita painostani, kunnostani ja siitä, että olisi timmiytettävää vieläkin. Samaten on katsottu, että hiuksia ja vaatetyyliä tulee muuttaa. Jos olisin jäänyt noiden miesten kanssa suhteeseen, varmasti vielä myöhemmin kuvioihin olisivat tulleet toiveet silikoneista tai muista kauneusleikkauksista.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:34"]
Mä en jaksanut lukea muuta kuin aloituksen, joten en tiedä, onko tästä jo mainittu.
Monet miehet haluavat olla yhdessä sh-taustaisen kanssa, koska se tuo niille valtaa. [/quote]
Just joo. Vähän vähemmän miesvihaa kiitos.
Vuosi yhdessä ja kuulet ettei vartalosi sinällään kiihota, mutta kosketus ja läsnäolo. Sori ap, olet miehelle toistaiseksi paremman puutteessa.. Rakastaako hän sinua? Käyttää törkeästi epävarmuuttasi hyväksi. Ja sinä sitten pahassa mielessä hait palstalta lohtua ja nätisti unohdat. On olemassa miehiä, joille sh on ikään kuin mainos. Mietis uusiksi. Millaisia miehen eksät? Onko ollut kaunottaria? Onko sh naisia? Tämä spekulointia ja varmasti ahdistavaa luettavaa. Mutta jokin tässä vähän nk haisee siltä, että kohta et osaa kahviakaan keittää;)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:24"]
Tästä olinkin aikeissa huomauttaa. Me miehet emme aina ajattele mitä puhumme, emmekä kuluta aikaamme pohtimalla toisten menneitä sanomisia. Meidän puheitamme ei siis kannattaisi myöskään analysoida sana sanalta "mitähän se tollakin tarkotti?", koska puhumme useinmiten mitä sylki suuhun tuo.
Mies on saattanut edellisessä suhteessaan kehua tissit ja perseet ja intoilla siitä, kuinka hän kiihottuu naisen vartalosta. Sitten on tullut palautetta, että "kun vaan ja ainoastaan ulkomuoto ja paneminen kiinnostaa, ei yhtään mun mielipiteet ja ajatukset - eikä me edes keskustella koskaan eikä käydä teatterissa!"
Nyt miesparka sitten toisessa suhteessa ajatteli välttää tämän sudenkuopan ja arvioi ettei nimenomaan kiihotu juuri vartalosta, yritti kiertotietä esittää, että kiihottuu henkisistä ominaisuuksista ja yhteisistä arvoista tai jotain semmoista.
Ja sekin meni väärin.
Sitten te naiset ihmettelette, että miksi suomalaiset miehet ei puhu ei pukahda? Mökötetään vaan hiljaa.
No saatana kun sitä oikeaa vastausta, joka kelpaa arvon rouville, pitää miettiä pari päivää, että tulee varmasti semmoinen mieluisa vastaus, ettei naisen tarvitse pohtia sitä kolmea viikkoa, että "tarkoittikohan se nyt sitä, ja miksi se noin sanoi, miksi se ei sanonut näin, varmaan se ei enää rakasta mua, eikä kiihotu eikä mitään..."
[/quote]
:DDDDDDDDDDD Hahahaha..
Olen nykyisen mieheni kanssa opppinut tästä.. Ei se IKINÄ tarkoita mitään pahaa, aina on joku hyvä tarkoitus taustalla, jostain syystä niistä vaan nainen saa väännettyä jotain negatiivista.. Mies on suloinen kun osaa jo varoittaa heti etukäteen, ettei tarkoita sitten sitä ja tätä hahahaha. Säälittää kyllä miehet tuossa mielessä. Mutta yritän olla ymmärtäväisempi ja katsoa syvemmälle (vaikka sekin naisissa 'mättää'), mutta siinä meielssä, että ajattelen asian ehkä vähän yksinkertaisemmin, niin tajuan mikä pointti koko jutussa oli, huoh hah.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:11"]
Mielestäni tympeää ja tarpeetonta sanoa kumppanille noin. Aina voi keksiä jotain positiivista vastaukseksi, ei tarvitse sanoa että "et ole kiihottavan näköinen". Sanoisi vaikka että sulla on kaunis kapea vyötärö ja söpöt hiukset ja sileä peppu tai jotain.
Mun mies sanoi jotain tuon suuntaista kun tavattiin.
[/quote]
Niin, mutta harva mies osaa vastailla noin. Suora vastaus suoraan kysymykseen. :D Ei sen enempää toisen tunteiden huomioonottamista. Jos mieheni kysyisi multa jotain tuon suuntaista, en todellakaan edes mainitsisi niitä kohta, joissa ehkä meilestäni parantamisen varaa olisi, vaan ainoastaan nitä, joista pidän todella paljon. Mutta joo, naiset on liian vaikeita miehille. :D
Miksi muuten oma mieshesi tollaista puhui aikoinaan, kysyitkö häneltä vai miksi tuli puheeksi?
[/quote]Tapahtumasta on 14 vuotta, joten en tarkkaan muista miksi puhuimme aiheesta. Kuitenkin itse kerroin tykkääväni ulkonäöstäni ja vartalostani. Siihen sitten kommentoi "niin no..." silleen että arvasin että jotain sen tekee mieli sanoa "niin?" kysyin, siihen sitten alkoi valistaa millainen nainen on seksikäs, minä siis en ollut.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:38"]
Vuosi yhdessä ja kuulet ettei vartalosi sinällään kiihota, mutta kosketus ja läsnäolo. Sori ap, olet miehelle toistaiseksi paremman puutteessa.. Rakastaako hän sinua? Käyttää törkeästi epävarmuuttasi hyväksi. Ja sinä sitten pahassa mielessä hait palstalta lohtua ja nätisti unohdat. On olemassa miehiä, joille sh on ikään kuin mainos. Mietis uusiksi. Millaisia miehen eksät? Onko ollut kaunottaria? Onko sh naisia? Tämä spekulointia ja varmasti ahdistavaa luettavaa. Mutta jokin tässä vähän nk haisee siltä, että kohta et osaa kahviakaan keittää;)
[/quote]
Muistakaa nyt, että AP pitää miestään vain OK:na. Miten se eroaa miehestä jolle nainen on varmasti OK, mutta ei kiihota VAIN vartalosta?
Kuinka moni nainen täällä kostuu pillu märäksi VAIN miehen vartalosta, jos mies olisi esim. rumasanainen narsisti?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:15"]
Eihän pitkässä suhteessa pidemmän päälle kukaan mies saa erektiota pelkästään siitä että nainen ottaa vaatteet pois.
-mies-
[/quote]
Tätä odotellessa. Yhdessä oltu 15v ja edelleenkään mun ei tarvi kuin olla shortsit jalassa tai jos mies näkee mut alushoususillaan, kun vaihdan farkkuja olohousuihin, niin jäykäksi vetää... Se on kiusallista. Saunassa ei olla käyty yhdessä vuosiin, kun inhoan tuota asiaa.
[/quote]
Kyllä mullakin seisokin saa aikaiseksi alaston nainen, jopa oma muija vaikka ollaan oltu yhdessä jo13v.
Sillä on kyllä hyvät tissit vaikka aika pienet ovatkin, eikä raskaus vaikuttanut niihin mitenkään ja tiukka hyvä pillu, tai sitten mulla on vaan isomuna?
Hassua, että sun miehellä on munaa sanoa tuo ääneen. Mä en viitsinyt sanoa mun entiselle poikaystävälle, ettei sen vartalo kiihota. Eihän siihen voi reagoida mitenkään muuten kuin loukkaantumalla. Mulla oli just samalaiset fiilikset. Kiihotuin sen kosketuksesta ja yhdessäolosta, mutten varsinaisesti siitä. Myöhemmin olen miettinyt, olenko biromanttinen lesbo. Naisten vartalo nimittäin kiinnostaa, mutta miesten ei. Totahan en eksälleni voi sanoa, loukkaisi varmaan se itsetuntoa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:53"]
En ymmärrä miesten iänikuista argumenttia "ei ole mistä ottaa kiinni". Anteeksi nyt vain, mutta kuinka helvetisti sitä ylimääräistä pitäisi olla, että miellyttää herrasväkeä??
[/quote]
Ap.llä tuskin on nimeksikään johan sen kertoo rintojenkin koko. Ehkä mies tykkäisi 10 kg painavammasta kropasta jassa on muutakin, kuin luuta ja nahkaa, joka ilmeisesti ap.een mielestä on täydellinen keskivertoa parempi kroppa.
[/quote]
Joo, tissejä ei oikeastaan ole juurikaan. En muuten kyllä ole mitenkään luuranko edes ja rasvaakin löytyy (175/60), jostain syystä vaan pienirintaisuus on kohtalo.
Olisi ollut kiva, jos mies olisi sanonut jotain kivaakin. Vaikka että sulla on kiva peppu tai jotain. Nyt jäi vaan semmonen olo, että olen miehen silmissä vastenmielinen ja et hän tyyliin joutuu pistämään silmät kiinni seksin aikana...
Ymmärrän että välittää musta ihmisenä ja tykkää olla mun lähellä (siihenhän se kosketuskin liittyy), mut olisi kiva olla toisen silmissä haluttava. Harmittaa. Ap
[/quote]
Kyllä meidän pitää alastonkuva saada, siitä on paljon helpompi arvioida.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:34"]Mä en jaksanut lukea muuta kuin aloituksen, joten en tiedä, onko tästä jo mainittu.
Monet miehet haluavat olla yhdessä sh-taustaisen kanssa, koska se tuo niille valtaa. Ja ne aloittaa sen vallanhaun tuolla tavalla, huomauttamalla sun vartalosta.
Olen nähnyt tuon kuvion niin monta kertaa, että suosittelen niille naisille, joille mies yrittää selittää tuollaista, että lähdette samantien, usein noilla miehillä on useampia ex-naisia sairaalahoitojaksoineen jne.
Esim. siskoni ex-pokaystävä on tuollainen, sillä on ennen mun siskoa ollut kaksi tyttöystävää, jotka molemmat ajautui pitkille hoitojaksoille sen kanssa ollessa anoreksian takia, toinen niistä on tehnyt itsemurhan.
Tuo kyseinen mies aloitti mun siskon kanssa juuri noilla, et kiihota mua sängyssä jne. jutuilla pikkuhiljaa, mun sisko sairastui myös vakavasti, se eteni siihen, että tuo mies potki siskolleni aivovaurion lopulta ja siskollani on pysyvän aivovaurion lisäksi paha anoreksia nykyään.
Olkaa varovaisia ja älkää ikinä hyväksykö noita juttuja miehiltä, ne on aina aloittelua ja tunnustelua vallanhaluiselta sekopäältä, hyväksikäyttäjät, jotka haluavat tuhota toiseen psyykkeen aina tunnustelevat tuolla tavalla ja sitten alkavat eskaloida sitä tuhoamista.
[/quote]
Eiköhän tuollaiset hullut ole poikkeustapauksia. Sh-aikoina minulla ja monella muulla oli ihana tukeva poikaystävä.
-nainen
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:34"]Mä en jaksanut lukea muuta kuin aloituksen, joten en tiedä, onko tästä jo mainittu. Monet miehet haluavat olla yhdessä sh-taustaisen kanssa, koska se tuo niille valtaa. Ja ne aloittaa sen vallanhaun tuolla tavalla, huomauttamalla sun vartalosta. Olen nähnyt tuon kuvion niin monta kertaa, että suosittelen niille naisille, joille mies yrittää selittää tuollaista, että lähdette samantien, usein noilla miehillä on useampia ex-naisia sairaalahoitojaksoineen jne. Esim. siskoni ex-pokaystävä on tuollainen, sillä on ennen mun siskoa ollut kaksi tyttöystävää, jotka molemmat ajautui pitkille hoitojaksoille sen kanssa ollessa anoreksian takia, toinen niistä on tehnyt itsemurhan. Tuo kyseinen mies aloitti mun siskon kanssa juuri noilla, et kiihota mua sängyssä jne. jutuilla pikkuhiljaa, mun sisko sairastui myös vakavasti, se eteni siihen, että tuo mies potki siskolleni aivovaurion lopulta ja siskollani on pysyvän aivovaurion lisäksi paha anoreksia nykyään. Olkaa varovaisia ja älkää ikinä hyväksykö noita juttuja miehiltä, ne on aina aloittelua ja tunnustelua vallanhaluiselta sekopäältä, hyväksikäyttäjät, jotka haluavat tuhota toiseen psyykkeen aina tunnustelevat tuolla tavalla ja sitten alkavat eskaloida sitä tuhoamista. [/quote] Eiköhän tuollaiset hullut ole poikkeustapauksia. Sh-aikoina minulla ja monella muulla oli ihana tukeva poikaystävä. -nainen
[/quote]
Eiköhän ole. Lähinnä tulee mieleen miesten mustamaalaaminen, ihan kuin miehet vaanisivat nurkan takana SH-naisia joita voi kyykyttää.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:34"]Mä en jaksanut lukea muuta kuin aloituksen, joten en tiedä, onko tästä jo mainittu. Monet miehet haluavat olla yhdessä sh-taustaisen kanssa, koska se tuo niille valtaa. Ja ne aloittaa sen vallanhaun tuolla tavalla, huomauttamalla sun vartalosta. Olen nähnyt tuon kuvion niin monta kertaa, että suosittelen niille naisille, joille mies yrittää selittää tuollaista, että lähdette samantien, usein noilla miehillä on useampia ex-naisia sairaalahoitojaksoineen jne. Esim. siskoni ex-pokaystävä on tuollainen, sillä on ennen mun siskoa ollut kaksi tyttöystävää, jotka molemmat ajautui pitkille hoitojaksoille sen kanssa ollessa anoreksian takia, toinen niistä on tehnyt itsemurhan. Tuo kyseinen mies aloitti mun siskon kanssa juuri noilla, et kiihota mua sängyssä jne. jutuilla pikkuhiljaa, mun sisko sairastui myös vakavasti, se eteni siihen, että tuo mies potki siskolleni aivovaurion lopulta ja siskollani on pysyvän aivovaurion lisäksi paha anoreksia nykyään. Olkaa varovaisia ja älkää ikinä hyväksykö noita juttuja miehiltä, ne on aina aloittelua ja tunnustelua vallanhaluiselta sekopäältä, hyväksikäyttäjät, jotka haluavat tuhota toiseen psyykkeen aina tunnustelevat tuolla tavalla ja sitten alkavat eskaloida sitä tuhoamista. [/quote] Eiköhän tuollaiset hullut ole poikkeustapauksia. Sh-aikoina minulla ja monella muulla oli ihana tukeva poikaystävä. -nainen
[/quote]
Mä en ymmärrä sitä miten heikkoa luetun ymmärtäminen oikeasti on ihmisillä.
Tajusitko edes, että tuossa puhuttiin miehistä, jotka alkavat suhteessa kyykyttää naisia ulkonäköä arvostelemalla ja etsivät mielellään sh-ongelmaisia naisia? Miten sun mielestä sun poikaystävä liittyy tuohon asiaan, vai oliko sillä tapana tukea sua arvostelemalla sua rumaksi?
Tässä teille luettavaa, jotka ette usko, että tuo on yleinen juttu-
http://www.returnofkings.com/21313/5-reasons-to-date-a-girl-with-an-eating-disorder
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:15"] Eihän pitkässä suhteessa pidemmän päälle kukaan mies saa erektiota pelkästään siitä että nainen ottaa vaatteet pois. -mies- [/quote] Tätä odotellessa. Yhdessä oltu 15v ja edelleenkään mun ei tarvi kuin olla shortsit jalassa tai jos mies näkee mut alushoususillaan, kun vaihdan farkkuja olohousuihin, niin jäykäksi vetää... Se on kiusallista. Saunassa ei olla käyty yhdessä vuosiin, kun inhoan tuota asiaa. [/quote] Kyllä mullakin seisokin saa aikaiseksi alaston nainen, jopa oma muija vaikka ollaan oltu yhdessä jo13v. Sillä on kyllä hyvät tissit vaikka aika pienet ovatkin, eikä raskaus vaikuttanut niihin mitenkään ja tiukka hyvä pillu, tai sitten mulla on vaan isomuna?
[/quote]
"jopa oma muija" :D
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:19"]
"jopa oma muija" :D
[/quote]
Tosta huomaa, ettei miehet tajua yhtään mitä suustaan päästävät. :D
Suomen Kiihottujainliitto suosittelee kiihottumista naisista.