Mies ei kuulemma kiihotu kropastani
Vaan läsnäolostani ja kosketuksestani. Näin kuulin eilen ja olen nyt ihan hajalla. Olen pitänyt itseäni suht kivakroppaisena ja ajatellut että miellytän hänen silmää. Olen aika hoikka ja suht timmissä kunnossa, vähän ehkä laihaläski. Rintani ovat pienet (siis ihan minimaaliset, 75A jää vajaaksi). Mies sanoi itsekin, että olisi kiva jos olisi enemmän mistä ottaa kiinni. Ymmärrän että ne on puutteeni, olen oikeasti ihan lauta, mutta muuten kroppani on ihan hyvä, sanoisin melkein että keskitasoa parempi (kuulostaapa itserakkaalta).
Nyt harmittaa. Minulla on sh-taustaa ja pelkään, että kommentti laukaisee taas jotain. Tällä hetkellä tunnen itseni vastenmieliseksi mieheni silmissä, vaikka kehuikin minua kauniiksi.
Stressaanko turhaan? Emme asu yhdessä, mies tulee tänään kylään. Jännittää miten seksi sujuu vai ahdistunko vaan, jos sellaista tulee...
Kommentit (117)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:15"]
Hmm. Juteltiin muutenkin seksistä ja menin kysymään, mitä hän ajattelee vartalostani. Tiedän, typerää, mutta jotenkin se vaan tuli, oma vika varmaan kun menin kysymään. En vaan jotenkin ajatellut ehkä et sieltä tulis ihan noin kova kommentti. Meidän suhde on tosi avoin, jutellaan kaikesta maan ja taivaan väliltä. Mulle on myös tärkeää jutella seksistä ja mieltymyksistä ja taas oli sellainen hetki. Ollaan pian oltu vuosi yhdessä.
[/quote]
Hyvä, että teillä juteltaan kaikesta avoimesti! On totta, että et olisi ehkä kuullut noita kovalta tuntuvia kommentteja, jos et olisi kysynyt, mutta älä sitä harmittele. Aika rohkeaa sulta, itse en ikinä kehtaisi kysyä kropastani mieheltä, elän vain oletuksessa. :)
Luulen, että miehen sanat tuntuvat kyllä pahemmilta, kuin miten hän ne tarkoitti.. Voithan yrittää vielä asiasta jutella, kun kerran se on ollut jo puheena..? Ettei asia jää sua häiritsemään vaan se jutellaan kunnolla nyt auki. Ja eihän se sun mieskään ole täydellinen, joten ei sunkaan tarvitse olla.. Oletko itse tyytyväinen nyt kroppaasi? Jos olet, se on tärkeintä. Jos haluat itse jotain muutosta, itsesi takia, voit siihen pyrkiä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:19"]
Piti vielä sanoa, että ne jotka kehottaa miestä eroamaan AP:sta koska ei kiihotu VAIN vartalosta, kuulostaa perinteiseltä naisten uhriutumiselta. Voi sitten olla marttyyri kun mies otti ja meni koska toisella on isommat tissit.
[/quote]
Preferenssit ovat sallittuja miehille, tietysti. Väärin on se jos mies antaa olettaa alussa, että vartalo on kiihottava ja riittävä, vaikka tosiasiassa painaisi hieman epäkuumana pitämäänsä naista vain koska parempaakaan ei ole tarjolla sillä hetkellä. Ja sitten se pikkutissinen nainen on hyvä jättää lopulta kun vihdoin saa sen isompirintaisen naisen, johon on vihdoinkin tyytyväinen. Minulle on näin tehty ja ihan paskaahan se on.
Että rehellisyys olisi parempi ettei alunperinkään alenna standardejaan vaan miehet voisivat harrastaa seksiä vain sellaisten naisen kanssa, joiden vartaloa pitää oikeasti kuumana. Ei ap.
[/quote]
Tällä logiikalla olisi hyvin vähän pareja. En usko hetkeäkään, että suurin osa naisista pitäisi omaa miestään VARTALOLTAAN täydellisen kuumana ja seksikkäänä.
Vittu kun teidän kaaliin ei mene, että miehilläkin on tunteet ja "emotionaaliset seksihalut"
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:06"] [quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:50"]Minua loukkaisi ihan älyttömästi. Tosin vaikea sanoa, että tarkoittiko oikeasti ettei kroppasi ole kiihottava, vai oliko kyseessä sellainen miehille tyypillisesti liian aikaisin heitetty lause, jota ei ehtinyt tarpeeksi miettiä. Minulla olisi ainakin kova paikka, koska kaikki miehet ovat aina kiihottuneet juuri siitä miltä näytän, en siitä mitä teen tai että mies olisi tuntenut jotain emotionaalista minua kohtaan. [/quote] No mistäs sinä sen tiedät, mistä kiihottuvat :D Olisi huolestuttavaa, jos kiihottuisi jokaisesta vartalosta, joka miellyttää silmää.. Kyllähän sen pitäisi vähän muutakin vaatia. [/quote] Oletan kyllä miesten olleen kiihottuneita pääasiassa vain vartalostani ja mahdollisuudesta seksiin, koska tunteita ei ole ollut heidän puoleltaan pelissä. Ts. en täten oleta että esim. henkisesti miehet olisivat saaneet jotain kimmoketta seksiin minulta tai että olisin voinut kompensoida vartaloni "puutteita" esim. persoonallisuudellani tai läsnäolollani. Ei voi olla noin saatanan vaikea taas teidän ymmärtää... [/quote] Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta en ole samaa mieltä. Siinä on oleellinen ero. Tiedän ihmisiä, jotka vain panevat, yhdenillanjutuissa. He panevat tyhmiä ja kivoja, lihavia ja laihoja, rumia ja kauniita. He eivät tarvi kiihottumiseensa muuta kimmoketta, kunhan käyvät tyydyttämässä tarpeensa ja vastapuolella on reikä johon tyydyttää ne. Tai kädet tai jotain, mutta siihen periaatteessa käy kuka tahansa. He eivät aiokaan ottaa jälkikäteen yhteyttä, tunteet eivät ole pelissä eikä vastapuolta välttämättä edes pidetä seksikkäänä (tällainen toiminta tapahtuu pääosin humalassa). Toki on monenlaisia kohtaamisia ja ihmisillä monet kriteerit, mutta ei siihen välttämättä vaadita muuta kuin oikea sukupuoli.
[/quote]
OK, selvensi pointtiasi. Mutta edelleen pitäydyn aiemmassa näkökulmassani, sillä omissa kohtaamisissa ei ole ollut niin yhden yön jutuista muttei kuitenkaan parisuhteen tasolla olevasta seksistä. Pikemminkin niiden välissä olevasta seksistä, joissa suurella todennäköisyydellä miehet ovat kiihottuneet vain minusta vartalona ja potentiaalisena panona + ei tunteita, muttei kuitenkaan vain pelkkänä objektina, jossa kuka tahansa voisi olla paikallani koska miehillä oli muitakin vaihtoehtoja jos olisivat etsineet vain pelkkää naissukupuolen edustajaa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:33"]
Piti vielä sanoa, että ne jotka kehottaa miestä eroamaan AP:sta koska ei kiihotu VAIN vartalosta, kuulostaa perinteiseltä naisten uhriutumiselta. Voi sitten olla marttyyri kun mies otti ja meni koska toisella on isommat tissit.
[/quote]
Preferenssit ovat sallittuja miehille, tietysti. Väärin on se jos mies antaa olettaa alussa, että vartalo on kiihottava ja riittävä, vaikka tosiasiassa painaisi hieman epäkuumana pitämäänsä naista vain koska parempaakaan ei ole tarjolla sillä hetkellä. Ja sitten se pikkutissinen nainen on hyvä jättää lopulta kun vihdoin saa sen isompirintaisen naisen, johon on vihdoinkin tyytyväinen. Minulle on näin tehty ja ihan paskaahan se on.
Että rehellisyys olisi parempi ettei alunperinkään alenna standardejaan vaan miehet voisivat harrastaa seksiä vain sellaisten naisen kanssa, joiden vartaloa pitää oikeasti kuumana. Ei ap.
[/quote]
Tällä logiikalla olisi hyvin vähän pareja. En usko hetkeäkään, että suurin osa naisista pitäisi omaa miestään VARTALOLTAAN täydellisen kuumana ja seksikkäänä.
Vittu kun teidän kaaliin ei mene, että miehilläkin on tunteet ja "emotionaaliset seksihalut"
[/quote]
No yleensä ne "emotionaaliset seksihalut" kohdistuvat vain juuri miesten mielestä kuumimpiin naisiin.
Juuri rumia ja epäkiihottavia käytetään pelkkinä runkkauspatjoina niin sanotusti. Kyllä sen naisena huomaa, että onko mies sängyssä vain oman munansa takia vaiko siksi, että pitäisi minua oikeasti kiihottavana.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:53"]
En ymmärrä miesten iänikuista argumenttia "ei ole mistä ottaa kiinni". Anteeksi nyt vain, mutta kuinka helvetisti sitä ylimääräistä pitäisi olla, että miellyttää herrasväkeä??
[/quote]
Ap.llä tuskin on nimeksikään johan sen kertoo rintojenkin koko. Ehkä mies tykkäisi 10 kg painavammasta kropasta jassa on muutakin, kuin luuta ja nahkaa, joka ilmeisesti ap.een mielestä on täydellinen keskivertoa parempi kroppa.
[/quote]
Miksi mies on alkanut suhteeseen ap: n kanssa? Näkeehän sen nyt vaatteet päälläkin että on hoikka ja pienirintainen.
Onko niin että jotkut miehet kun eivät uskalla yrittää sellaista jota oikeasti pitäisivät tarpeeksi kiihottavana, ottavat jonkun välttävän ja sitten eivät malta olla kuitenkaan ilmeilemättä.
He ikään kuin siirtävät naisen syyksi sen etteivät saa sitä mitä oikeasti haluaisivat?
En ole koskaan pitänyt itseäni mieheni silmissä haluttavana, eikä se edes häiritse. Seksielämä on hyvää ja mieheni on innokas seksimme suhteen.
Vaikka sanotaankin, että miehet ovat esteettisempiä kuin naiset, niin ei se meilläpäin häiritse.
22 vuotta yhdessä ja ulkonäkö on ihan toisarvoinen juttu
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:39"]
En ole koskaan pitänyt itseäni mieheni silmissä haluttavana, eikä se edes häiritse. Seksielämä on hyvää ja mieheni on innokas seksimme suhteen. Vaikka sanotaankin, että miehet ovat esteettisempiä kuin naiset, niin ei se meilläpäin häiritse. 22 vuotta yhdessä ja ulkonäkö on ihan toisarvoinen juttu
[/quote]
Kai sen nyt järkikin sanoo, että olet miehen mielestä haluttava jos seksi on hyvää ja olette olleet yhdessä 22 vuotta...
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:15"]
Hmm. Juteltiin muutenkin seksistä ja menin kysymään, mitä hän ajattelee vartalostani. Tiedän, typerää, mutta jotenkin se vaan tuli, oma vika varmaan kun menin kysymään. En vaan jotenkin ajatellut ehkä et sieltä tulis ihan noin kova kommentti. Meidän suhde on tosi avoin, jutellaan kaikesta maan ja taivaan väliltä. Mulle on myös tärkeää jutella seksistä ja mieltymyksistä ja taas oli sellainen hetki. Ollaan pian oltu vuosi yhdessä.
[/quote]
Hyvä, että teillä juteltaan kaikesta avoimesti! On totta, että et olisi ehkä kuullut noita kovalta tuntuvia kommentteja, jos et olisi kysynyt, mutta älä sitä harmittele. Aika rohkeaa sulta, itse en ikinä kehtaisi kysyä kropastani mieheltä, elän vain oletuksessa. :)
Luulen, että miehen sanat tuntuvat kyllä pahemmilta, kuin miten hän ne tarkoitti.. Voithan yrittää vielä asiasta jutella, kun kerran se on ollut jo puheena..? Ettei asia jää sua häiritsemään vaan se jutellaan kunnolla nyt auki. Ja eihän se sun mieskään ole täydellinen, joten ei sunkaan tarvitse olla.. Oletko itse tyytyväinen nyt kroppaasi? Jos olet, se on tärkeintä. Jos haluat itse jotain muutosta, itsesi takia, voit siihen pyrkiä.
[/quote]
Kiitos. Mä varmaan otan asian vielä puheeksi, arvostan kuitenkin avoimuutta suhteessa niin paljon ja haluaisin, että mieskin kertoisi, jos jokin sanomani jäisi vaivaamaan. Veikkaan, että ymmärsin taas väärin - tiedostan itekin miten oma syömishäiriötausta ja vääristynyt omakuva vaikuttavat siihen, miten kuulen jokaisen kommentin liittyen kroppaani. Sitä osaa helposti kääntää kehunkin väärinpäin.
Kuten joku sanoikin, onhan mies tiennyt ekoista seksikerroista lähtien millainen kroppa mulla on. Ja on siihen "tyytynyt". Enkä itse halua mitään muutosta, tai olisihan vähän isommat tissit kivat, mutta en mitään silikoneja ole hankkimassa, en usko että mieskään edes haluaisi. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:19"] "jopa oma muija" :D [/quote] Tosta huomaa, ettei miehet tajua yhtään mitä suustaan päästävät. :D [/quote] Tsiisus, no todellakin! Eikö miehillä ole mitään suodatinta puheissaan?? Ihmettelen vain...
[/quote]
Tästä olinkin aikeissa huomauttaa. Me miehet emme aina ajattele mitä puhumme, emmekä kuluta aikaamme pohtimalla toisten menneitä sanomisia. Meidän puheitamme ei siis kannattaisi myöskään analysoida sana sanalta "mitähän se tollakin tarkotti?", koska puhumme useinmiten mitä sylki suuhun tuo.
Mies on saattanut edellisessä suhteessaan kehua tissit ja perseet ja intoilla siitä, kuinka hän kiihottuu naisen vartalosta. Sitten on tullut palautetta, että "kun vaan ja ainoastaan ulkomuoto ja paneminen kiinnostaa, ei yhtään mun mielipiteet ja ajatukset - eikä me edes keskustella koskaan eikä käydä teatterissa!"
Nyt miesparka sitten toisessa suhteessa ajatteli välttää tämän sudenkuopan ja arvioi ettei nimenomaan kiihotu juuri vartalosta, yritti kiertotietä esittää, että kiihottuu henkisistä ominaisuuksista ja yhteisistä arvoista tai jotain semmoista.
Ja sekin meni väärin.
Sitten te naiset ihmettelette, että miksi suomalaiset miehet ei puhu ei pukahda? Mökötetään vaan hiljaa.
No saatana kun sitä oikeaa vastausta, joka kelpaa arvon rouville, pitää miettiä pari päivää, että tulee varmasti semmoinen mieluisa vastaus, ettei naisen tarvitse pohtia sitä kolmea viikkoa, että "tarkoittikohan se nyt sitä, ja miksi se noin sanoi, miksi se ei sanonut näin, varmaan se ei enää rakasta mua, eikä kiihotu eikä mitään..."
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No yleensä ne "emotionaaliset seksihalut" kohdistuvat vain juuri miesten mielestä kuumimpiin naisiin.
Juuri rumia ja epäkiihottavia käytetään pelkkinä runkkauspatjoina niin sanotusti. Kyllä sen naisena huomaa, että onko mies sängyssä vain oman munansa takia vaiko siksi, että pitäisi minua oikeasti kiihottavana.
[/quote]
Minkä takia mies olisi sängyssä jos ei seksin ja orgasminsa takia? Kyllä kuule harva on sängyssä toista palvelemassa.
Jos mies ei kiihotu, ei sillä seisokaan. Mies ei voi nussia jos ei pidä naista "seksiin kelpaavana". On ihan teidän oma ongelma jos päässänne haudotte tuskaa kuinka "mä en ookaan maailman kaunein".
Joo kannattaa jutella miehen kanssa. Muutoin mun mielestä kannattaa olla heittäytymättä avuttomaksi: miksi arvelet että syömishäiriö tai liika laihduttaminen tekisi sinusta miehen silmissä houkuttelevampaa, kun se oli alunperinkin tässä ongelma? Siis että jos tuollainen kommentti laukaisee halun olla syömättä niin et ole varmaan vielä parantunut.
Tota, eiköhän tuo ole entinen ukko! Ukko mäkeen ja parempi tilalle.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:54"]
Minkä takia mies olisi sängyssä jos ei seksin ja orgasminsa takia? Kyllä kuule harva on sängyssä toista palvelemassa.
Jos mies ei kiihotu, ei sillä seisokaan. Mies ei voi nussia jos ei pidä naista "seksiin kelpaavana". On ihan teidän oma ongelma jos päässänne haudotte tuskaa kuinka "mä en ookaan maailman kaunein".
[/quote]
Vaikea uskoa. Miksi minulle on sitten sanottu heti seksin jälkeen (ei yhden yön juttu), että ulkonäköni ei miellytä ja että mies halusi seksiä vain siksi koska ei ole pitkään aikaan saanut? En tiedä pääsenkö koskaan yli noista kommenteista kun en mä voi siihen enää luottaa, että jos joku mies haluaa seksiä se pitäisi mua itseäni kiihottavana kun miehet ei näytä niin toimivan.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:53"] En ymmärrä miesten iänikuista argumenttia "ei ole mistä ottaa kiinni". Anteeksi nyt vain, mutta kuinka helvetisti sitä ylimääräistä pitäisi olla, että miellyttää herrasväkeä?? [/quote] Ap.llä tuskin on nimeksikään johan sen kertoo rintojenkin koko. Ehkä mies tykkäisi 10 kg painavammasta kropasta jassa on muutakin, kuin luuta ja nahkaa, joka ilmeisesti ap.een mielestä on täydellinen keskivertoa parempi kroppa. [/quote] Miksi mies on alkanut suhteeseen ap: n kanssa? Näkeehän sen nyt vaatteet päälläkin että on hoikka ja pienirintainen. Onko niin että jotkut miehet kun eivät uskalla yrittää sellaista jota oikeasti pitäisivät tarpeeksi kiihottavana, ottavat jonkun välttävän ja sitten eivät malta olla kuitenkaan ilmeilemättä. He ikään kuin siirtävät naisen syyksi sen etteivät saa sitä mitä oikeasti haluaisivat?
[/quote]
Mitä olet siitä mieltä jos nainen ottaa tosi kivan miehen joka ei ole fyysisesti ihan hänen unelmien täyttymys?
Voi luoja.
Sehän on ainoastaan helvetin hienoa ja imartelevaa, että mies kiihottuu läsnäolosta ja kosketuksesta. Ne ovat ominaisuuksia, mitkä voivat pysyä, toisin kuin kropan ulkomuoto. Pidän ap:n mainitsemista tavoista kiihottua (mies siis) syvällisempinä ja älyllisempinä.
Miksi takertua siihen, että toinen ei kiihotu lainkaan/tarpeeksi joka ikisestä ominaisuudesta ja pierasusta, mitä kumppanissa on. Kunhan jostain kiihottuu.
Vaihda miestä. Hänen käytöksensä sinua kohtaan on loukkaavaa.
Monet miehet kiihottuvat hennoista ja siroista naisista. Etsi itsellesi sellainen mies, äläkä tyydy mieheen, joka puhuu sinulle rumasti.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:54"]
[/quote]
Vaikea uskoa. Miksi minulle on sitten sanottu heti seksin jälkeen (ei yhden yön juttu), että ulkonäköni ei miellytä ja että mies halusi seksiä vain siksi koska ei ole pitkään aikaan saanut? En tiedä pääsenkö koskaan yli noista kommenteista kun en mä voi siihen enää luottaa, että jos joku mies haluaa seksiä se pitäisi mua itseäni kiihottavana kun miehet ei näytä niin toimivan.
[/quote]
Olithan seksiin kelpaava jos kerran sait munaa.
Te naiset olette omissa ajatuksissannekin ihan kaksinaamaisia ja sekaisin. Miehen pitäisi kiihottua nimenomaan teidän vartalosta, ei niinkään seurasta, asenteesta ja luonteesta ,mutta mikään pelkkä reikä te ette halua miehelle olla! :D lukekaa ja ajatelkaa tuota ihan itse
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:56"]Joo kannattaa jutella miehen kanssa. Muutoin mun mielestä kannattaa olla heittäytymättä avuttomaksi: miksi arvelet että syömishäiriö tai liika laihduttaminen tekisi sinusta miehen silmissä houkuttelevampaa, kun se oli alunperinkin tässä ongelma? Siis että jos tuollainen kommentti laukaisee halun olla syömättä niin et ole varmaan vielä parantunut.
[/quote]
Onhan se epälooginen selviytymismekanismi, mutta niin syömishäiriöisen logiikka toimii. Ei sille mitään voi. Sitä pitää hallita.
-ei ap
Mielestäni tympeää ja tarpeetonta sanoa kumppanille noin. Aina voi keksiä jotain positiivista vastaukseksi, ei tarvitse sanoa että "et ole kiihottavan näköinen". Sanoisi vaikka että sulla on kaunis kapea vyötärö ja söpöt hiukset ja sileä peppu tai jotain.
Mun mies sanoi jotain tuon suuntaista kun tavattiin. Olin tosi laiha enkä sille mitään voinut, pidin itseäni kauniina kuitenkin. Vaikutti kyllä itsetuntoon miehen sanat, ja vaikuttaa edelleen. Tuon jälkeen olen lihonut 5-7 kg ja kyllä vähän muotoja on nykyään, mutta olen huomannut ettei mies sen kummemmin ulkonäöstäni välitä edelleenkään. Jotenkin vituttaa nyt todenteolla, että miksi piti sanoa noin ja aina saada mut tuntemaan itseni rumaksi, kun se lihominen ei sitten mitenkään vaikuttanut asiaan käytännössä. No, ehkä olisin silloin suhteen alussa saanut sitten kehuja, enää en. Hmm, melko surkeaa kun ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:50"]
Minua loukkaisi ihan älyttömästi. Tosin vaikea sanoa, että tarkoittiko oikeasti ettei kroppasi ole kiihottava, vai oliko kyseessä sellainen miehille tyypillisesti liian aikaisin heitetty lause, jota ei ehtinyt tarpeeksi miettiä.
Minulla olisi ainakin kova paikka, koska kaikki miehet ovat aina kiihottuneet juuri siitä miltä näytän, en siitä mitä teen tai että mies olisi tuntenut jotain emotionaalista minua kohtaan.
[/quote]
Mitä väliä sillä on että kiihottuuko mies ulkonäöstäsi tai läsnäolostasi ja tekemisistäsi?
Tarkemmin ajatellen parempihan se on että kiihottuu läsnäolostasi. Jos sen tekisi ulkonäkösi, niin sehän tarkoittaa, että mies kiihottuu nähdessään kenet tahansa hyvännäköisen ja kroppaisen muijan.
Minua miehenä kiihottaa nimenomaan rakastamani naisen lähellä olo, oli tää minkä näköinen tahansa.
[/quote]
Koska mulle on tärkeää näyttää hyvältä ja kiihottavalta ja tuntea itseni halutuksi sen takia miltä näytän.