Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikuisuusaihe... Minkäkokoinen haalari 86cm tytölle talveksi?

Vierailija
01.10.2015 |

Eli tyttö nyt 1v8kk ja tasan 86cm. Ostin Molon haalarin kokoa 92cm, tuntui hukkuvan siihen! Mietin pitäiskö vaihtaa pienempään kokoon, vai onko tuo 92 sittenkin hyvä, niim on kasvuvaraa... Kokeneemmat mammat auttakaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molon haalareista en osaa sanoa, mutta sovita haalari niin että lapsella on talvikengät ja talvirukkaset kädessä. Laita hänet istumaan ja kontalleen niin jääkö haalariin kuitenkaan hirveästi tilaa? Eihän kiristä selkä-haara mitasta. Luulen että jos ostat koon 86 se voi olla loppu talvesta liian pieni. Kiristää istuessa ja hihat ja lahkeet on istuessa liian lyhyet. Alku talvesta seisoessa kaikki sopivat haalarit näyttävät liian isoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

92 cm ostaisin ja ehkä 98 cm myös.

Vierailija
4/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut hyvinkin yläkanttiin haalarit lapsille. Tietysti niin, että liikkuminen ei hankaloidu. Mutta pieni väljyys ei tosiaan haittaa, parempi vain. Eli tilanteessasi ostaisin tuon 92 cm haalarin.

Vierailija
5/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on  hieman pienemmälle 1-vuotiaalle tuo Molon 92-senttinen haalari talveksi. Kun laittaa kengät jalkaan, ei ole liian iso. Lapsi kuitenkin kasvaa talven aikana!

Vierailija
6/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen vartalon mallikin vaikuttaa.
Meillä lapsella oltava aina vähintään numeroa isommat haalarit ja paidat, kuin mitä pituuden mukaan pitäisi.
On niin pitkäselkäinen. Pitkät lahkeet ei haittaa kenkien kanssa mitään, mutta hihat on joskus rasittavia, kun valahtavat koko ajan, vaikka kuinka virittäisi. Tosin talvihanskojen kanssa nekin pysyvät paremmin. :)

Mutta itse ajattelisin, että ennemmin vähän iso kuin pieni? Ja mahtuu talvella allekin tarpeen tullen vaatetta. :)

Vierailija
7/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Tätä keskustelua lueskellessa alkaa tuntumaan, että oon ostanut tytölle aivan liian pienen haalari. Ostin kaksi 86cm haalaria. Tyttö on nyt noin 83cm.

Vierailija
8/8 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari pitää olla sopiva, ei mitään ylimääräisiä kasvunvaroja varoiksi. Ei ylisuurella pääse noin pieni liikkumaan hyvin. Jos nyt joku hirveä kasvupyrähdys tulee niin sitten ostat keväällä uuden.