Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kuulemma kiihotu kropastani

Vierailija
01.10.2015 |

Vaan läsnäolostani ja kosketuksestani. Näin kuulin eilen ja olen nyt ihan hajalla. Olen pitänyt itseäni suht kivakroppaisena ja ajatellut että miellytän hänen silmää. Olen aika hoikka ja suht timmissä kunnossa, vähän ehkä laihaläski. Rintani ovat pienet (siis ihan minimaaliset, 75A jää vajaaksi). Mies sanoi itsekin, että olisi kiva jos olisi enemmän mistä ottaa kiinni. Ymmärrän että ne on puutteeni, olen oikeasti ihan lauta, mutta muuten kroppani on ihan hyvä, sanoisin melkein että keskitasoa parempi (kuulostaapa itserakkaalta).

Nyt harmittaa. Minulla on sh-taustaa ja pelkään, että kommentti laukaisee taas jotain. Tällä hetkellä tunnen itseni vastenmieliseksi mieheni silmissä, vaikka kehuikin minua kauniiksi.

Stressaanko turhaan? Emme asu yhdessä, mies tulee tänään kylään. Jännittää miten seksi sujuu vai ahdistunko vaan, jos sellaista tulee...

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voitko kertoa enemmän miten tuohon keskusteluun päädyttiin? Kyselitkö mieheltä noista asioista vai miten noi tuli ilmi? Kauan olette seurustelleet?

Mua aina kiinnostaa noi jostain syystä.. En halua vielä puolustaa miestäsi tai muita miehiä, mutta väärinkäsitysten riski tuntuu olevan suuri miesten ja naisten välillä. Miehet eivät osaa sanoa pointtiaan oikeilla sanoilla ja/tai naiset joskus kysyvät, vaikka eivät kestä kuulla vastauksia..

Vierailija
42/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:53"]

En ymmärrä miesten iänikuista argumenttia "ei ole mistä ottaa kiinni". Anteeksi nyt vain, mutta kuinka helvetisti sitä ylimääräistä pitäisi olla, että miellyttää herrasväkeä??

[/quote]

Ap.llä tuskin on nimeksikään johan sen kertoo rintojenkin koko. Ehkä mies tykkäisi 10 kg painavammasta kropasta jassa on muutakin, kuin luuta ja nahkaa, joka ilmeisesti ap.een mielestä on täydellinen keskivertoa parempi kroppa.

[/quote]

Joo, tissejä ei oikeastaan ole juurikaan. En muuten kyllä ole mitenkään luuranko edes ja rasvaakin löytyy (175/60), jostain syystä vaan pienirintaisuus on kohtalo.

Olisi ollut kiva, jos mies olisi sanonut jotain kivaakin. Vaikka että sulla on kiva peppu tai jotain. Nyt jäi vaan semmonen olo, että olen miehen silmissä vastenmielinen ja et hän tyyliin joutuu pistämään silmät kiinni seksin aikana...

Ymmärrän että välittää musta ihmisenä ja tykkää olla mun lähellä (siihenhän se kosketuskin liittyy), mut olisi kiva olla toisen silmissä haluttava. Harmittaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:48"]

Jos sä itse et ole tyytyväinen, niin laihduta. Jos taas vain miehesi ei ole tyytyväinen, niin älä laihduta.

[/quote]

Eikös aapeen mies toivonut aapeen enemmänkin lihoavan, jos tosta nyt jotain yrittää irti repiä.
[/quote]

Näin minäkin asian ymmärsin. Että vähän voisit lihoa, mutta ulkonäkö ei ole se tärkein.

Mielestäni oikein diplomaattinen vastaus mieheltä, on rehellinen mutta painottaa sinun olevan tärkeä kokonaisuutena.

Vierailija
44/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:50"]Minua loukkaisi ihan älyttömästi. Tosin vaikea sanoa, että tarkoittiko oikeasti ettei kroppasi ole kiihottava, vai oliko kyseessä sellainen miehille tyypillisesti liian aikaisin heitetty lause, jota ei ehtinyt tarpeeksi miettiä. Minulla olisi ainakin kova paikka, koska kaikki miehet ovat aina kiihottuneet juuri siitä miltä näytän, en siitä mitä teen tai että mies olisi tuntenut jotain emotionaalista minua kohtaan.  [/quote] No mistäs sinä sen tiedät, mistä kiihottuvat :D Olisi huolestuttavaa, jos kiihottuisi jokaisesta vartalosta, joka miellyttää silmää.. Kyllähän sen pitäisi vähän muutakin vaatia.

[/quote]

Oletan kyllä miesten olleen kiihottuneita pääasiassa vain vartalostani ja mahdollisuudesta seksiin, koska tunteita ei ole ollut heidän puoleltaan pelissä. Ts. en täten oleta että esim. henkisesti miehet olisivat saaneet jotain kimmoketta seksiin minulta tai että olisin voinut kompensoida vartaloni "puutteita" esim. persoonallisuudellani tai läsnäolollani.

Ei voi olla noin saatanan vaikea taas teidän ymmärtää...

Vierailija
45/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä nyt tätä. Mun mielestä tuohan on paljon parempi lähtökohta, siis että kiihottuu läheisyydestä ja siitä ihmisestä. Miettikää miten paljon vartalot muuttuvat ajan myötä, on raskauksia, vanhenemista, sairauksia yms. Jos kiihottuisi ainoastaan ulkonäöstä, niin se tuntuisi hyvin epävarmalta ja pelottavalta. Mitäs sitten kun rupsahtaisi??
Minä en ainakaan osaisi loukkaantua tai ahdistua.
Mitä rintojen kokoon tulee, niin ne nyt on jokaisella semmoiset kuin ovat. Kyllä minäkin pidän treenatuista käsivarsista enemmän, mutta ei mua haittaa yhtään, että mun miehellä ei semmoisia ole. Kyllähän kaikilla voi olla joku ihanne, jota ei kuitenkaan oikeasti tarvitse.
Epäilen, että ap:llä on tässä se suurin ongelma omassa itsetunnossaan.

Vierailija
46/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:09"]

Ap, voitko kertoa enemmän miten tuohon keskusteluun päädyttiin? Kyselitkö mieheltä noista asioista vai miten noi tuli ilmi? Kauan olette seurustelleet?

Mua aina kiinnostaa noi jostain syystä.. En halua vielä puolustaa miestäsi tai muita miehiä, mutta väärinkäsitysten riski tuntuu olevan suuri miesten ja naisten välillä. Miehet eivät osaa sanoa pointtiaan oikeilla sanoilla ja/tai naiset joskus kysyvät, vaikka eivät kestä kuulla vastauksia..

[/quote]

Hmm. Juteltiin muutenkin seksistä ja menin kysymään, mitä hän ajattelee vartalostani. Tiedän, typerää, mutta jotenkin se vaan tuli, oma vika varmaan kun menin kysymään. En vaan jotenkin ajatellut ehkä et sieltä tulis ihan noin kova kommentti. Meidän suhde on tosi avoin, jutellaan kaikesta maan ja taivaan väliltä. Mulle on myös tärkeää jutella seksistä ja mieltymyksistä ja taas oli sellainen hetki. Ollaan pian oltu vuosi yhdessä.

Vierailija
47/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:59"]

En ymmärrä miesten iänikuista argumenttia "ei ole mistä ottaa kiinni". Anteeksi nyt vain, mutta kuinka helvetisti sitä ylimääräistä pitäisi olla, että miellyttää herrasväkeä??

[/quote]

Ap.llä tuskin on nimeksikään johan sen kertoo rintojenkin koko. Ehkä mies tykkäisi 10 kg painavammasta kropasta jassa on muutakin, kuin luuta ja nahkaa, joka ilmeisesti ap.een mielestä on täydellinen keskivertoa parempi kroppa.

[/quote]

Miksei mies sitten valitse sellaista naista alunperin, joka näyttää tuolta? Ei ole ap:n tehtävä miellyttää 1 miestä kaikista maailman miehistä.

[/quote]

Miksei AP valitse miestä joka häntä miellyttää, nythän mies on vain OK näköinen?

[/quote]

Ap:lle mies on tarpeeksi riittävä, koska ketjun mukaan ei ole kokenut tarvetta muokata miehensä vartaloa tai esittää siihen muutoksia, kuten ap:n mies taasen ON tehnyt. 

Mies suoraan ilmaisi ettei kiihotu ap:n vartalosta vaan muista jutuista. Ap taas sanoi, että mies on hänelle täysin riittävä. 

Eli edelleen: onko ap:n mies sillä tasolla ettei voikaan valita niin henkisesti ja fyysisesti häntä täysin miellyttävää naista ja joutuu nyt tyytymään kompromissiin? Jos on, niin kannattaisi olla hiljaa muutosehdotuksista, koska edelleen ap:n tehtävänä ei ole miellyttää oman vartalonsa kustannuksella ketään muuta kuin itseään.

[/quote]

Mutta ei AP:n mies sanonut, että vartalo olisi haitaksi kiihottumiselle. Onhan näin sadoissa tuhansissa pariskunnissa samalla tavalla, tuskin keski-ikäiset kiihottuu toisten roikkuvista tisseistä tai kasseista vaan toisesta ihmisestä "puutteineen" kaikkineen. Olisiko väärin sanoa, että kiihotun sinun kanssasi vaikka tissisi ovat pienet? Saako naiselle sanoa ylipäätään mitään muuta kuin jumalointia? Saako olla rehellinen vai onko pakko valehdella?

Vierailija
48/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:10"]

[/quote]

[/quote]

Joo, tissejä ei oikeastaan ole juurikaan. En muuten kyllä ole mitenkään luuranko edes ja rasvaakin löytyy (175/60), jostain syystä vaan pienirintaisuus on kohtalo.

Olisi ollut kiva, jos mies olisi sanonut jotain kivaakin. Vaikka että sulla on kiva peppu tai jotain. Nyt jäi vaan semmonen olo, että olen miehen silmissä vastenmielinen ja et hän tyyliin joutuu pistämään silmät kiinni seksin aikana...

Ymmärrän että välittää musta ihmisenä ja tykkää olla mun lähellä (siihenhän se kosketuskin liittyy), mut olisi kiva olla toisen silmissä haluttava. Harmittaa. Ap

[/quote]

Tulee jotenkin mieleen että voiko mies edes olla kiihottumatta normaalista alastomasta naisesta. Eli onko tuo ollut jokin ontuva yritys vaikuttaa henkevämmältä kuin oikeasti edes on? On yrittänyt korostaa suhteenne henkistä puolta, eikä niinkään sitä fyysistä, mutta on mennyt vähän metsään?

Vierailija
49/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n bmi on aika normipainon alarajoilla, että ei tuossa kropassa nyt oikeasti mitään ylimääräistä ole.

Vierailija
50/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 = Ap siis

Vierailija
51/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei se tarkoita, ettei ole haluttava vaikka jotain kohtaa muuttuisikin jos voisi. Voit olla hyvinkin haluttava hänen silmissään silti ja et kai itsekään suhtaudu mieheesi pelkkänä lihakimpaleena vaan kokonaisuus tekee sen seksikkyyden. Olemus, katse, ulkonäkö, pään sisältö jne, seksikkyys on kokonaisuus, ulkonäköönkin vaikuttaa merkittävästi se, miten itsensä kantaa ja millainen olemus.

Ei asiat ole niin mustavalkoisia.

Vierailija
52/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:41"]Lähinnä mietin, voiko suhteesta tulla mitään jos hän ei pidä kroppaani haluttavana. Riittääkö tästä intohimoa pidempään suhteeseen? En itsekään näe miestä minään ihanteena, osa kiihottumistani on miehen läsnäolo ja kosketus. Mutta kyllä se mun silmää miellyttää ja ihan hyvältä näyttää... ap
[/quote]

Nimenomaan riittää intohimoa pitkäksi aikaa, jos sinä olemuksellasi ja teoillasi saat halut miehessä syttymään. Vartalon kauneus on aika katoavaista.

Älä murehdi, mies on luultavasti vain valinnut sanansa väärin. Tarkoittanut kertoa miten seksikäs olet vaikka kroppa näyttäisi miltä, sinä olet kuullut sen ulkonäkösi vähättelynä.

Vierailija
53/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:50"]

Minua loukkaisi ihan älyttömästi. Tosin vaikea sanoa, että tarkoittiko oikeasti ettei kroppasi ole kiihottava, vai oliko kyseessä sellainen miehille tyypillisesti liian aikaisin heitetty lause, jota ei ehtinyt tarpeeksi miettiä.

Minulla olisi ainakin kova paikka, koska kaikki miehet ovat aina kiihottuneet juuri siitä miltä näytän, en siitä mitä teen tai että mies olisi tuntenut jotain emotionaalista minua kohtaan. 

[/quote]

Mitä väliä sillä on että kiihottuuko mies ulkonäöstäsi tai läsnäolostasi ja tekemisistäsi?

Tarkemmin ajatellen parempihan se on että kiihottuu läsnäolostasi. Jos sen tekisi ulkonäkösi, niin sehän tarkoittaa, että mies kiihottuu nähdessään kenet tahansa hyvännäköisen ja kroppaisen muijan.

Minua miehenä kiihottaa nimenomaan rakastamani naisen lähellä olo, oli tää minkä näköinen tahansa.

Vierailija
54/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:59"]

[/quote]

[/quote]

Miksei mies sitten valitse sellaista naista alunperin, joka näyttää tuolta? Ei ole ap:n tehtävä miellyttää 1 miestä kaikista maailman miehistä.

[/quote]

Miksei AP valitse miestä joka häntä miellyttää, nythän mies on vain OK näköinen?

[/quote]

Ap:lle mies on tarpeeksi riittävä, koska ketjun mukaan ei ole kokenut tarvetta muokata miehensä vartaloa tai esittää siihen muutoksia, kuten ap:n mies taasen ON tehnyt. 

Mies suoraan ilmaisi ettei kiihotu ap:n vartalosta vaan muista jutuista. Ap taas sanoi, että mies on hänelle täysin riittävä. 

Eli edelleen: onko ap:n mies sillä tasolla ettei voikaan valita niin henkisesti ja fyysisesti häntä täysin miellyttävää naista ja joutuu nyt tyytymään kompromissiin? Jos on, niin kannattaisi olla hiljaa muutosehdotuksista, koska edelleen ap:n tehtävänä ei ole miellyttää oman vartalonsa kustannuksella ketään muuta kuin itseään.

[/quote]

Mutta ei AP:n mies sanonut, että vartalo olisi haitaksi kiihottumiselle. Onhan näin sadoissa tuhansissa pariskunnissa samalla tavalla, tuskin keski-ikäiset kiihottuu toisten roikkuvista tisseistä tai kasseista vaan toisesta ihmisestä "puutteineen" kaikkineen. Olisiko väärin sanoa, että kiihotun sinun kanssasi vaikka tissisi ovat pienet? Saako naiselle sanoa ylipäätään mitään muuta kuin jumalointia? Saako olla rehellinen vai onko pakko valehdella?

[/quote]

Piti vielä sanoa, että ne jotka kehottaa miestä eroamaan AP:sta koska ei kiihotu VAIN vartalosta, kuulostaa perinteiseltä naisten uhriutumiselta. Voi sitten olla marttyyri kun mies otti ja meni koska toisella on isommat tissit.

Vierailija
55/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:16"]Ap:n bmi on aika normipainon alarajoilla, että ei tuossa kropassa nyt oikeasti mitään ylimääräistä ole.
[/quote]
Samalla bmillä voin sanoa, että kyllä näin naisen näkökulmasta on. Tähän vaikuttaa omat mieltymykset paljon enemmän kuin painoindeksit.

Vierailija
56/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:50"]Minua loukkaisi ihan älyttömästi. Tosin vaikea sanoa, että tarkoittiko oikeasti ettei kroppasi ole kiihottava, vai oliko kyseessä sellainen miehille tyypillisesti liian aikaisin heitetty lause, jota ei ehtinyt tarpeeksi miettiä. Minulla olisi ainakin kova paikka, koska kaikki miehet ovat aina kiihottuneet juuri siitä miltä näytän, en siitä mitä teen tai että mies olisi tuntenut jotain emotionaalista minua kohtaan.  [/quote] No mistäs sinä sen tiedät, mistä kiihottuvat :D Olisi huolestuttavaa, jos kiihottuisi jokaisesta vartalosta, joka miellyttää silmää.. Kyllähän sen pitäisi vähän muutakin vaatia.

[/quote]

Oletan kyllä miesten olleen kiihottuneita pääasiassa vain vartalostani ja mahdollisuudesta seksiin, koska tunteita ei ole ollut heidän puoleltaan pelissä. Ts. en täten oleta että esim. henkisesti miehet olisivat saaneet jotain kimmoketta seksiin minulta tai että olisin voinut kompensoida vartaloni "puutteita" esim. persoonallisuudellani tai läsnäolollani.

Ei voi olla noin saatanan vaikea taas teidän ymmärtää...
[/quote]

Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta en ole samaa mieltä. Siinä on oleellinen ero.

Tiedän ihmisiä, jotka vain panevat, yhdenillanjutuissa. He panevat tyhmiä ja kivoja, lihavia ja laihoja, rumia ja kauniita. He eivät tarvi kiihottumiseensa muuta kimmoketta, kunhan käyvät tyydyttämässä tarpeensa ja vastapuolella on reikä johon tyydyttää ne. Tai kädet tai jotain, mutta siihen periaatteessa käy kuka tahansa. He eivät aiokaan ottaa jälkikäteen yhteyttä, tunteet eivät ole pelissä eikä vastapuolta välttämättä edes pidetä seksikkäänä (tällainen toiminta tapahtuu pääosin humalassa).

Toki on monenlaisia kohtaamisia ja ihmisillä monet kriteerit, mutta ei siihen välttämättä vaadita muuta kuin oikea sukupuoli.

Vierailija
57/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:19"]

Piti vielä sanoa, että ne jotka kehottaa miestä eroamaan AP:sta koska ei kiihotu VAIN vartalosta, kuulostaa perinteiseltä naisten uhriutumiselta. Voi sitten olla marttyyri kun mies otti ja meni koska toisella on isommat tissit.

[/quote]

Preferenssit ovat sallittuja miehille, tietysti. Väärin on se jos mies antaa olettaa alussa, että vartalo on kiihottava ja riittävä, vaikka tosiasiassa painaisi hieman epäkuumana pitämäänsä naista vain koska parempaakaan ei ole tarjolla sillä hetkellä. Ja sitten se pikkutissinen nainen on hyvä jättää lopulta kun vihdoin saa sen isompirintaisen naisen, johon on vihdoinkin tyytyväinen. Minulle on näin tehty ja ihan paskaahan se on.

Että rehellisyys olisi parempi ettei alunperinkään alenna standardejaan vaan miehet voisivat harrastaa seksiä vain sellaisten naisen kanssa, joiden vartaloa pitää oikeasti kuumana. Ei ap.

Vierailija
58/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aika reilusti ylipainoinen. Silti kiihotun hänestä, vaikka vatsaa alkaa olla jo reilustikin. Olisi hyvä saada painosta pois 10 kg useastakin syystä (mm terveys), muttei tuo asia todellakaan ole suhteessamme mitenkään kynnyskysymys.

Vierailija
59/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies haluaisi naisellisia muotoja voidakseen kiihottua vartalosta. Nyt ei voi, mutta ilmeisesti silti seksi sujuu ja haluaa olla juuri ap:n kanssa tästä "puutteesta" huolimatta. Jos ap on nuori, niin onneksi tuo muotojen osuus yleensä tuppaa iän myötä lisääntymään, useimmilla ilman omaa haluakin. Ap siis voi iän ja mahdollisten lasten myötä antaa ihan rauhassa muutamien kilojen tulla, eikä ainkaan mies ala huomautella etteikö olisi kiihottava.

Itse olen ollut ihannevartaloinen kun tapasimme miehen kanssa nuorina ja ulkonäkö tuntui vetoavan käytännössä melkein mieheen kuin mieheen silloin. Nyt keski-iässä olen selkeästi ylipainoinen, mutta mies sanoo tykkäävänsä ja perustelee juurikin sillä että "on mistä ottaa kiinni" ja sanoo kokevansa läskit naisellisina. Tosin mies usein toteaa lopuksi, että jos olisin pallon muotoisesti lihava, niin se häiritsisi, mutta kun on kuitenkin myös lihasta ja fyysistä toimintakykyä, niin tällä kropalla hän kokee ylipainoni vain ja ainoastaan naisellisena, ei haittana. Itseäni ylipaino on iän myötä alkanut terveyden kannalta askarruttamaan, joten vähin erin olen kallistumassa elämäntaparemontin puolelle kun lapsetkin jo ovat isompia. Eli ainakin osasta pehmoisuudesta mieheni tulee joutumaan luopumaan... Eli missään tapauksessa en vartaloni muotoja muokkaa tai muuta miehen mieltymysten mukaan, vaan itseni kannalta vain ja ainoastaan. 

Siinä mielessä ap: miehellä on terve suhtautuminen, että hän ei ole valinnut fyys. kiihottumisen perusteella kumppania, vaan ihmisenä. Eli ei ole pinnallinen tekoripsibimbon perässä juoksija tämä mies. Ei vain hoksannut että tapa sanoa suoraan kysymykseen suora vastaus ei aina ole paras, vaan asian olisi voinut sanoa rehellisesti mutta pehmeämminkin.

Vierailija
60/117 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täydellinen. Itse omaan myös syömishäiriötaustan ja suhtautuminen omaan vartalooni on ollut aina huono. En ole laiha, olen joskus ollut johtuen syömishäiriöstä. Olin silloin onnettomampi kuin nyt. Olen bmi:n mukaan lievästi ylipainoinen. Minussa on mistä ottaa kiinni, mutta Suht oikeissa paikoissa. Mieti suhdetta pitkällä aikavälillä. Elämä muuttaa vartaloa valtavasti, esimerkiksi raskausaika muokkaa kroppaa valtavasti. Myös vanhetessa muutosta tapahtuu. En ole täydellinen ja varsinkin raskausaika muutti kroppaani, ei painoa tullut niinkään mutta vatsani on arvilla ja rinnat kuppikoon isommat. Mieheni rakastaa ja haluaa minua silti. Hän kiihottuu minusta valtavasti ja kehuu minua aina kauniiksi. En ole edes alkanut eritellä mikä minusta tekee hänen silmissään kauniin ja seksikkään. En usko, että raskausarpeni kiihottavat häntä. Eli eiköhän tässäkin ole osittain kysymys meidän henkisestä yhteydestä ja rakkaudesta. Uskon, että ongelma on enemmän oman pääsi sisällä. Toki mies voisi valita sanansa oikein. Voi toki olla, että mies on ulkonäkökeskeinen dorka, sitä en voi tietää. Pointtini on Se, että opettele itse hyväksymään kehosi Niin olet onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän