Miehen outo käytös??!!
Mistä miehen poikkeuksellinen hyväntuulisuus mahtaa oikein olla merkki?
Mies on ollut kuukauden päivät iloinen, on ruvennut huolehtimaan kunnostaan ja ulkonäöstään, ostanut uusia vaatteita. Ei ole koskaan aikaisemmin ollut tällainen
Hymyilee, laukeskelee, kertoo vitsejä. Ei ole koskaan ennen ollut "hauska". Minua tuo lähinnä ärsyttää.
Käy lenkillä ja salilla ja uimassa. Puhuu elämäntapa ja asenneremontista, mutta en vaan tajuu miksi just nyt. Liikunta vie paljon aikaa, joka on pois kotitöistä. Hoitaa kyllä oman osansa ja jaksaa jopa tehdä enemmän lasten kanssa.
On ostanut uusia, värikkäitä paitoja. Paljon urheilu ja vapaa ajan vaatteita. Tuoksuu hyvälle joka aamu.
Mitähän tässä in menossa? Pitäuskö mun huolestua? Mitään merkkejä uskottomuudesta en ole löytänyt, viestejä tms. Lompakossa ei epäilyttäviä kuitteja tms?
Auttakaa, pää hajoo kun en ymmärrä!
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko ottaa mallia myös itsellesi, vai onko syy lösähtää kun on mies ja lapset?
Tämä!!
Eikö ole hyvä, että mies panostaa itseensä? Mikset sinäkin?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko ottaa mallia myös itsellesi, vai onko syy lösähtää kun on mies ja lapset?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:33"]Teillä ei ole sitoumusta lasten kautta, teet liian paljon töitä, miehellä hyvä asema. Mikään ei pidä kiinni, on alkanut miettiä omaa tulevaisuuttaan, kenties haluaa omia lapsia ja naisen joka on enemmän läsnä. Rakastunut. Miten suhtautuu sinuun? Kuinka kauan tällaista jatkunut? Onko seksiä enemmän tai vähemmän kuin ennen?
Suhtautuu ihan hyvin minuun, nyt on alkanut laskea leikkiä kaikista asioista, haluas tehdä suunnutelmia. Minua ei oikein jaksa kiinnostaa hänen suunnitelmat.
Seksiä on ehkä kerran viikossa.
Tätä in nyt jatkunut elokuusta asti eli reilu kuukausi. Ap
Sinua ei pahemmin kiinnosta miehen suunnitelmat ja etkä halua puhua niistä? Ovatko nämä suunnitelmat teidän perhettänne ja vapaa-aikaanne koskevia suunnitelmia? Eikö sinun nimenomaan pitäisi olla mielissäsi ja myös itse olla kiinnostunut tällaisista. Kyllä sitä suoritettavaa arkea aina riittää. Ei yhteiselon pidä olla vain harmaata arkea.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap:n olisi hyvä vilkaista noita omia vastauskommenttejaan: tuntuu, ettei mikään yhteinen kiinnosta: ei häihin, ei matkoille, ei yhteiset suunnitelmat kiinnosta. Voisiko itsessä olla syytä, jos mies etsii muunlaista elämää? Jos siis ap ei ole provoteksti?
Miksi ap on itse niin negatiivinen?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:17"]Ap, minkä takia sinä olet miehesi kanssa? Mitä sellaista miehesi saa teidän parisuhteestanne, että hän haluaa olla sinun kanssasi?
En ymmärtä kysymystäsi? Miksi ihmiset yleensä on parisuhteessa? Me ollaan kai ihan samasta syystä kuin kaikki muutkin. Eikö se vähän kuulu asiaan, jossei ole joku peräkammarinotus tai latvabee? Ap
Tässä vastauksessa taitaa ilmetä osa ongelmasta.
Tuskin Ap vastailee enää näin vanhaan alotukseen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:29"]Onko sulla itsellä jotain harrastuksia? Mitä teet kun mies on lenkillä/salilla.. Kerta mies tekee osansa kotitöistäkin ja teinit tuskin on kotona kokoajan, niin mitä sä teet? Möllötät siellä sohvan nurkassa? Ehdottaisin että alkaisit itse myös elää itseäsi varten, käy vartin kävelyllä, leivo, lue kirjaa jotain mitä itse rakastat, rakasta itseäsi :) toivottavasti miehen elämänilo on tarttuvaa :)
Teen yleensä töitä tai katson telkkaria. En tykkää laittaa ruokaa tai leipoa. Kirjoja en lue kun ne on aina niin mielikuvituksellisia. Olen hyvin jalat maassa ihminen enkä pidä mistään turhuuksista kuten kirjoista tai musiikista. Telkkaristabjatson vaan YLE:n ykköskanavaa, muita kanavia en voi sietää, erityisesti en mainoksia. Olen ihan tavallinen suomalainen, en mikään ilosta hihkuva ja kaikesta innostuva tuuliviiri. Siksi miehen käytös hämmentää minua. Ap
Tämä on hauska provo. Tulee vähän Mielensäpahoittaja mieleen.
Aika hyvä yritys kuitenkin. 2,5 / 5
Pettää /suhde tai ihastunut toiseen.
No onhan se ihan klassikko kun uusi kiinnostus ilmassa niin yritetään itsestä saada se mahdollisimman edustava olemus esille. Sääli ap:ta jollet rupea nousemaan verkkareissasi sohvalta. Oma kulta on siinä vaikka keskivartalo paisuu, vaan jahka ukko saa omansa pienemmäksi kun armas-puolisolla, niin se on heippa. Rupees kaiveleen sitä puhelintasi aina siipan nähden hymynkare huulilla ja vedä lenkkivaatteet niskaan niin äijä sekoaa. Tuo kuvailemasi kielii selvästi että töihin meno on jostain syystä nykyään innostavaa - lue 30v kollega siellä nätillä hymyllä varustettuna.
Nin, aloitus vuodelta 3025, ovat jo eronneet
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo valitettavasti kuulostaa ihstumiselta jopa rakastumiselta. Onko töissä joku pimu tai netistä löytänyt.
Tod näk tämä. Samantyyppinen tällä viikolla aloitettu ketju samasta aiheesta oli poistettu asiattomana joten kommentoin tähän.
Huvittavaa vain on se että jos suomijurmu on hyvällä tuulella, panostaa kuntoiluunsa ja vaatetukseensa, jopa parfyymiä käyttää, niin satavarmasti on toinen nainen.
Mutta niinhän se on usein, jos takametsien jurmu alkaa itseään puleeraamaan.
Vittuako valitat tulevasi syrjäytetyksi jos et itse halua tehdä mitään... Kommenteistasi päätellen et rakasta miestäsi vaan vakaata taloutta... Hirtä ittes ja anna miehes jatkaa elämää...