Miehen outo käytös??!!
Mistä miehen poikkeuksellinen hyväntuulisuus mahtaa oikein olla merkki?
Mies on ollut kuukauden päivät iloinen, on ruvennut huolehtimaan kunnostaan ja ulkonäöstään, ostanut uusia vaatteita. Ei ole koskaan aikaisemmin ollut tällainen
Hymyilee, laukeskelee, kertoo vitsejä. Ei ole koskaan ennen ollut "hauska". Minua tuo lähinnä ärsyttää.
Käy lenkillä ja salilla ja uimassa. Puhuu elämäntapa ja asenneremontista, mutta en vaan tajuu miksi just nyt. Liikunta vie paljon aikaa, joka on pois kotitöistä. Hoitaa kyllä oman osansa ja jaksaa jopa tehdä enemmän lasten kanssa.
On ostanut uusia, värikkäitä paitoja. Paljon urheilu ja vapaa ajan vaatteita. Tuoksuu hyvälle joka aamu.
Mitähän tässä in menossa? Pitäuskö mun huolestua? Mitään merkkejä uskottomuudesta en ole löytänyt, viestejä tms. Lompakossa ei epäilyttäviä kuitteja tms?
Auttakaa, pää hajoo kun en ymmärrä!
Kommentit (114)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:01"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:33"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:16"]Kyllä tuo valitettavasti kuulostaa ihstumiselta jopa rakastumiselta. Onko töissä joku pimu tai netistä löytänyt. [/quote] Miehellä on kyllä uusia työkavereita, mm 30 v nainen heidän tiimissä. Mies ehdotti että kutsutaan heidät kylään mutra kieltäydyin. Ap [/quote] Tuota kuviota kannattaa seurata. Nähty niin monesti. Saattaa olla vain yksipuolista ihastumista mieheltäsi tai sitten jotain vireillä tai jopa suhde. Älä syytä vaan tarkkaile pikkuhiljaa. [/quote] En tiedä, se nainen meni juuri kesällä naimisiin. Mies oli häissäkin. Minutkin kutsuttiin mutta en mennyt. Ap
[/quote]
Ei se toisen varattuna oleminen ihastumista estä eikä aina suhdettakaan. Joku voi pettää hääpäivänäänkin tai naisen ollessa synnyttämässä.
Ala vaan itsekin pitää huolta itsestäsi ikään kuin sinulla olisi joku ihastus, se ainakin on sinulle hyväksi. Kuullostaa kyllä siltä, että vähintään ihastus miehelläsi olisi menossa mutta voihan hän taistella vaikka synkkenevää syksyä vastaan erityisen positiivisella asenteella
Mieheni ihastui taannoin työkaveriinsa, oireet olivat juurikin nuo
Kannattaa todellakin tehdä kuten vastaaja 24 toteaa. Parannat ulkonäköäsi, pukeutumistasi ja otat sellaisen itsevarman asenteen. Mies alkaa huomata sinut uudelleen. Siinä vaiheessa kun se on vain ihastumista on suunta käännettävissä, jos taas on joku toinen suhde jo niin hyvin paljon vaikeampaa.
Onnea ja menestystä tulevaisuuteen. Tutkistele sitten joskus syytä tapahtuneeseen pelin edessä ja kysy itseltäsi "Miksi käyttäydyinkään typerästi"?
Ei mem kauaa kun mies ottaa ja lähtee
Jos olisin ap:n mies, en todellakaan jaksais katella ap:n laista elefantinpinpsanaamaa. Sori nyt vaan. Hienoa että ukko osaa ja haluaa vielä nauttia elämästä eikä vaan jämähtää himaan omaan kurjuuteen.
Pisti silmään että mies on ollut naisen häissä, "minä
en mennyt", mies ehdotti että kutsutaan heidän kylään "en halunnut".. Itse ainakin ottaisin selvää että minkälainen nainen on kyseessä. Ja että tekisitte yhdessä jotain, menkää sinne lenkille vaikka yhdessä, lapset vaunuihin tai pyörillä, ottakaa yhteistä aikaa arkena. Mun mielestä kuullostaa ihanalta että toinen on hyväntuulinen ja lauleskelee/heittää vitsiä ja yrittää ehkä sinullekkin saada hyvän mielen. Onhan se tietenkin vähän ihmeellistä että yhtäkkiä, mutta keskustelkaa, itse kysyisin suoraa että mitäs hittoa :D
Ihastunut työkaveriin. Ei tarvi viestiä kun tapaa töissä.
Ehkä ap:n olisi hyvä vilkaista noita omia vastauskommenttejaan: tuntuu, ettei mikään yhteinen kiinnosta: ei häihin, ei matkoille, ei yhteiset suunnitelmat kiinnosta. Voisiko itsessä olla syytä, jos mies etsii muunlaista elämää? Jos siis ap ei ole provoteksti?
Olenko todella ainoa, jolle tuli ensimmäisenä mieleen, että mies on ihan vain innostunut liikunnasta, liikunta tuonut hyvää oloa ja itsevarmuutta, mieli on virkeämpi, juttu luistaa ja muuttuvaa vartaloa on mukavampi pukea? Tää palsta tekee kyllä kaikista sekunnissa pettäjiä.
Itse olen tässä kakskytvuotisen avioliiton jossain vaiheessa huomannut, että on asiallista ja kohteliasta välillä tsekata, mitä itse tarjoaa puolisolleen. Meillä piristyi sekä mies että minä, kun yhden tylsistymis- ja taisteluvaiheen aikana aloimme kumpikin omatoimisesti kohentaa ulkonäköämme, vointiamme ja vaatetustakin. On kiva olla "hyvännäköinen" ja kunnossa, on kiva antaa tunnustusta toisillemme ja on kiva, kun vaikutukset lämmittävät suhdetta monella tavalla.
Kuulostat kovin passiiviselta mutta sanot että olet ollut sellainen aina. Oletko varmasti? Vai onko mahdollisesti tullut masennusta tai jotain yleistä hyytymistä elämään? Ehkä voisit edes ihan himppasen aktivoitua sinäkin?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:59"]
Vielä sellainen, että mies haluaisi talvilomalle Aasiaan, Vietnamiin tai Thaimaahan. En halua lähteä koska pelkään lentämistä ja en pidä uusista paikoista. Mies haluaisi lähteä lasten kanssa kolmistaan joulun jälkeen. Myös miehen sisko ja tämän tytär on lähdössä mukaan. Ihan ok mutta tunnen itseni syrjäytetyksi. Ap
[/quote]
Jos et suostu lähtemään, mutta et päästä häntäkään, tuo on ihan viimeinen niitti ja voit odottaa vakavaa kriisiä muutaman vuoden säteellä. Mies selvästi tykkäisi kaukomatkailla, ja viimeistään tuossa vaiheessa hänelle valkenee, että jos pysyy sinun kanssasi, ei pääse minnekään sellaiseen hienoon ikinä. Siisi IKINÄ, koko elämässään, koskaan. Sinä et lähde etkä päästä häntä kenenkään muunkaan kanssa. Se voi pistää ihmisen miettimään, mitä haluaa tehdä loppuelämällään.
Jos olisin hän, lähtisin sinne siskon perheen ja lasten kanssa. Jos olisin sinä, rohkaisisin häntä ja sanoisin, että on harmi ettet uskalla itse koneeseen, mutta ei sen tarvitse tarkoittaa sitä etteivät he voi mennä ja nauttia. Muista olla iloinen heidän puolestaan ja kiinnostunut kuvista kun tulevat takaisin. Missään nimessä ei mitään marttyyrijuttuja, jos haluat pitää liittosi. Jos kaksi viikkoa ilman miestä ja lapsia tuntuu jotenkin kovalta, mieti että vaihtoehto on koko loppuelämä ilman miestä, ja joka toinen viikonloppu ilman lapsia.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:54"]Melkoisen pahalta näyttää. Ap on tiukkapipoinen, naama norsunveellä. Ei olisi mikään ihme, etteikö olisi toinen nainen kierroksessa. Normaali terve mies ei viitsi kotonan katsella nyrpistelevää puolisoa. Etsii jostain tekemistä ja harrastusta kodin ulkopuolelta. Pakenee niitä huonoja kotioloja.
[/quote]
Pettäjä keksii kyllä aina SYYN PETTÄÄ ;)...
Liikunta ja terveellisemmät elämäntavat on kohottaneet itsetuntoa ja mielialaa, ja mies on sen takia onnellisempi? Ei siinä tarvitse olla mitään sen kummempaa takana.
En lukenu kun ekan sivun mutta voi luoja miltä kuulostat. Sut on kutsuttu häihin-> et halua mennä, Sut on kutsuttu ulkomaille> et halua mennä, varmaan miehes on pyytäny sua liikkumaanki mut et varmasti haluu mennä. Mitä hittoo sä sit haluut tehä?
XDDDDDD ei jumalauta AP sano nyt että oot trolli, en voi uskoa että sunkaltaisia ihmisiä ois olemassa! Lue nyt noita sun viestejäsi voi luoja!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:59"]
Vielä sellainen, että mies haluaisi talvilomalle Aasiaan, Vietnamiin tai Thaimaahan. En halua lähteä koska pelkään lentämistä ja en pidä uusista paikoista. Mies haluaisi lähteä lasten kanssa kolmistaan joulun jälkeen. Myös miehen sisko ja tämän tytär on lähdössä mukaan. Ihan ok mutta tunnen itseni syrjäytetyksi. Ap
[/quote]
Siis sinun lastesi kanssa? Onpa outoa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:16"]Kyllä tuo valitettavasti kuulostaa ihstumiselta jopa rakastumiselta. Onko töissä joku pimu tai netistä löytänyt. [/quote] Miehellä on kyllä uusia työkavereita, mm 30 v nainen heidän tiimissä. Mies ehdotti että kutsutaan heidät kylään mutra kieltäydyin. Ap
[/quote]
Tuota kuviota kannattaa seurata. Nähty niin monesti. Saattaa olla vain yksipuolista ihastumista mieheltäsi tai sitten jotain vireillä tai jopa suhde. Älä syytä vaan tarkkaile pikkuhiljaa.
[/quote]
En tiedä, se nainen meni juuri kesällä naimisiin. Mies oli häissäkin. Minutkin kutsuttiin mutta en mennyt. Ap