Miehen outo käytös??!!
Mistä miehen poikkeuksellinen hyväntuulisuus mahtaa oikein olla merkki?
Mies on ollut kuukauden päivät iloinen, on ruvennut huolehtimaan kunnostaan ja ulkonäöstään, ostanut uusia vaatteita. Ei ole koskaan aikaisemmin ollut tällainen
Hymyilee, laukeskelee, kertoo vitsejä. Ei ole koskaan ennen ollut "hauska". Minua tuo lähinnä ärsyttää.
Käy lenkillä ja salilla ja uimassa. Puhuu elämäntapa ja asenneremontista, mutta en vaan tajuu miksi just nyt. Liikunta vie paljon aikaa, joka on pois kotitöistä. Hoitaa kyllä oman osansa ja jaksaa jopa tehdä enemmän lasten kanssa.
On ostanut uusia, värikkäitä paitoja. Paljon urheilu ja vapaa ajan vaatteita. Tuoksuu hyvälle joka aamu.
Mitähän tässä in menossa? Pitäuskö mun huolestua? Mitään merkkejä uskottomuudesta en ole löytänyt, viestejä tms. Lompakossa ei epäilyttäviä kuitteja tms?
Auttakaa, pää hajoo kun en ymmärrä!
Kommentit (114)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:29"]Onko sulla itsellä jotain harrastuksia? Mitä teet kun mies on lenkillä/salilla.. Kerta mies tekee osansa kotitöistäkin ja teinit tuskin on kotona kokoajan, niin mitä sä teet? Möllötät siellä sohvan nurkassa? Ehdottaisin että alkaisit itse myös elää itseäsi varten, käy vartin kävelyllä, leivo, lue kirjaa jotain mitä itse rakastat, rakasta itseäsi :) toivottavasti miehen elämänilo on tarttuvaa :) [/quote] Teen yleensä töitä tai katson telkkaria. En tykkää laittaa ruokaa tai leipoa. Kirjoja en lue kun ne on aina niin mielikuvituksellisia. Olen hyvin jalat maassa ihminen enkä pidä mistään turhuuksista kuten kirjoista tai musiikista. Telkkaristabjatson vaan YLE:n ykköskanavaa, muita kanavia en voi sietää, erityisesti en mainoksia. Olen ihan tavallinen suomalainen, en mikään ilosta hihkuva ja kaikesta innostuva tuuliviiri. Siksi miehen käytös hämmentää minua. Ap
[/quote]
Tämä on hauska provo. Tulee vähän Mielensäpahoittaja mieleen.
[/quote]
Joo, mutta jos haluaa juttua pitkittää niin ihan noin paljoa värikynää ei kannata ihan näin varhaisessa vaiheessa keskustelua käyttää. Mutta ihan hauska juu.
Anteeksi ap, mutta kuulostat todella puuduttavalta ja tylsältä ihmiseltä. Minkä ikäisiä olette siis? Kyllä musta tässä hyvin helposti näyttää siltä että miehellä puhaltaa nyt uudet tuulet koska on löytänyt jostain sitä uutta puhtia, eikä siis ainakaan sinun puuduttavan ja tylsän seuran takia ainakaan. :/ Intohimoton, täysin arkinen ja tylsä suhde ( sinä olet se tylsä, ei käy matkustelu uusiin paikkoihin ja arki on työtä ja YLE1 katsomista, ei voi edes lenkillä käydä jne... ) ei useinkaan vaan pääty kovinkaan hyvin. Toinen saattaa löytää sitä intohimoa elämään muualta. Sano pliis että olet vain provo...
Toivottavasti on provo, valitettavasti näitä on ihan oikeasti. Sitten ihmetellään että mikä sen miehen ajoi ihan toimivassa liitossa pettämään. Huh huh.
Vaikka tää on provo, mä ihan oikeasti tiedän vastaavan tapauksen, samasta ikäluokasta, ihan samanlaisella kuvauksella. Mies käy lenkillä painamassa salarakastaan useita kertoja viikossa, erota ei voida kun vaimo on niin epätasapainoinen ja lapsille tulis paha mieli. Salarakas kujertaa kuinka mies on niin mahtava ja koittaa keksiä pakopaikkoja yhteisille lemmenlomille. Hyi helvetti mitä jengiä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:16"]Kyllä tuo valitettavasti kuulostaa ihstumiselta jopa rakastumiselta. Onko töissä joku pimu tai netistä löytänyt. [/quote] Miehellä on kyllä uusia työkavereita, mm 30 v nainen heidän tiimissä. Mies ehdotti että kutsutaan heidät kylään mutra kieltäydyin. Ap
[/quote]
Tuota kuviota kannattaa seurata. Nähty niin monesti. Saattaa olla vain yksipuolista ihastumista mieheltäsi tai sitten jotain vireillä tai jopa suhde. Älä syytä vaan tarkkaile pikkuhiljaa.
[/quote]
En tiedä, se nainen meni juuri kesällä naimisiin. Mies oli häissäkin. Minutkin kutsuttiin mutta en mennyt. Ap
[/quote]
Mikä sua vaivaa? Et tee mitään tai lähde mihinkään tai suostu kutsuu ees kylään ihmisiä. Kato peiliin nyt vähän ja ryhdistäydy nainen. Ehkä voisit itsekin tehdä elämäntaparempan tai elämänasennerempan paremminkin. Se miehes nyt kuitenkin vielä toistaseks asuu sun kanssa ja jos toivot että jatkossakin niin tee asenteelles jotain.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:54"]Melkoisen pahalta näyttää. Ap on tiukkapipoinen, naama norsunveellä. Ei olisi mikään ihme, etteikö olisi toinen nainen kierroksessa. Normaali terve mies ei viitsi kotonan katsella nyrpistelevää puolisoa. Etsii jostain tekemistä ja harrastusta kodin ulkopuolelta. Pakenee niitä huonoja kotioloja.
[/quote]
Normaali terve mies keskustelee ja pyrkii parantamaan kotioloja, jos siellä jokin mättää.
Ohis
59 ja 60 Niin, olen yksityisyrittäjä ja teen töitä kotoa käsin yleensä. Mulla on 2 korkeakoulututkintoa. Tykkään työstäni ja teen pitkää päivää. Ansaitsen todella hyvin ja olen tarkka rahasta, laitan mieluummin säästöön kuin tuhlaan turhaan. Mulla on hyvä mies ja kaksi lasta edellisestä liitosta 10 ja 13 vuotta. Meillä on iso omakotitalo joka on kunnossa. Emme tarvitse turhia huonekaluja tai muutakaan krääsää. Meillä on kissa. En ole mikään kokki tai muutenkaan hienostelija. Syödään eineksiä tai mitä osaan laittaa. En kaipaa mitään turhaa ja erikoista. Vierailut ja seurustelu tuttujen kanssa on turhaa ajanhukkaa. Lataan akkuni istumalla sohvalla tai nukkumalla. Näin olen aina tehnyt ja ollut enkä kaipaa mitään muuta. Olen onnellinen just näin. Turvattu toimeentulo, ona talo, hyvä perhe. Mitä muuta voisi ihminen tarvita?
Jos mun mies haluaakin jotain muuta niin olisikohan voinut sanoa aikoinaan? Nyt on vähän myöhäistä jos minä en kelpaakaan ja minun elämä.
Mies tietää etten halua matkustaa ulkomaille, olen tämän hänelle kertonut ja hän ymmärtää syyt. En muutu tästä muksikään koska ei ole mitään syytä.
Kyse ei nyt ole minusta vaan siitä jos mies pettää. Sitä en hyväksy. Ap
Itse käyttäydyin juuri samalla tavalla kuin apn mies kun ihastuin toiseen. Viestien vaihdolla vasta mennään ja siihen ehkä jääkin. Kumpikaan ei halua perhettä rikkoa. Ja ole nainen...mutta ihana salaisuus saa mielen koko ajan iloiseksi ja on piristänyt omaakin suhdetta. 40 kymppisiä ollaan joten taitaa olla yleistä
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:25"]Itse käyttäydyin juuri samalla tavalla kuin apn mies kun ihastuin toiseen. Viestien vaihdolla vasta mennään ja siihen ehkä jääkin. Kumpikaan ei halua perhettä rikkoa. Ja ole nainen...mutta ihana salaisuus saa mielen koko ajan iloiseksi ja on piristänyt omaakin suhdetta. 40 kymppisiä ollaan joten taitaa olla yleistä
[
Siis olen nainen..
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:20"]59 ja 60 Niin, olen yksityisyrittäjä ja teen töitä kotoa käsin yleensä. Mulla on 2 korkeakoulututkintoa. Tykkään työstäni ja teen pitkää päivää. Ansaitsen todella hyvin ja olen tarkka rahasta, laitan mieluummin säästöön kuin tuhlaan turhaan. Mulla on hyvä mies ja kaksi lasta edellisestä liitosta 10 ja 13 vuotta. Meillä on iso omakotitalo joka on kunnossa. Emme tarvitse turhia huonekaluja tai muutakaan krääsää. Meillä on kissa. En ole mikään kokki tai muutenkaan hienostelija. Syödään eineksiä tai mitä osaan laittaa. En kaipaa mitään turhaa ja erikoista. Vierailut ja seurustelu tuttujen kanssa on turhaa ajanhukkaa. Lataan akkuni istumalla sohvalla tai nukkumalla. Näin olen aina tehnyt ja ollut enkä kaipaa mitään muuta. Olen onnellinen just näin. Turvattu toimeentulo, ona talo, hyvä perhe. Mitä muuta voisi ihminen tarvita?
Jos mun mies haluaakin jotain muuta niin olisikohan voinut sanoa aikoinaan? Nyt on vähän myöhäistä jos minä en kelpaakaan ja minun elämä.
Mies tietää etten halua matkustaa ulkomaille, olen tämän hänelle kertonut ja hän ymmärtää syyt. En muutu tästä muksikään koska ei ole mitään syytä.
Kyse ei nyt ole minusta vaan siitä jos mies pettää. Sitä en hyväksy. Ap
[/quote]
Ei ole syytä? No onhan. Sanoit juuri että parasta on turvattu toimeentulo, oma talo ja hyvä perhe. Jollet halua miehesi hyvinvoinnin eteen tehdä mitään "koska sulla on kaikki hyvin just noin" niin voi olla et kohta sulla ei ole sitä omaa taloa ja kokonaista perhettä. Ota pää pois pyllystä ja ala katsomaan ympärillesi! Jollet halua niin älä ihmettele kun miehes lähtee. Ja tää ei oo mikään jos vaan kun! Sori, mut jollet haluu ottaa muita huomioon elämässäsi niin vaihtoehto ei ole parisuhde vaan sinkkuilu.
Ovatko kaikki Suomalaiset naiset yhtä hulluja kuin AP? Taidan jättäytyä parisuhdemarkkinoilta...
"Mitä muuta ihminen voisi tarvita?" No vaikka rakkautta ja elämäniloa...
Pitäisikö sun vähän kuitenkin höllätä?
Mitä varten säästät jos et voi edes elää? Luuletko että saat ne kaikki rahasi mukaan tuonpuoleiseen vai onko kaikki vain lapsillesi ja sinun ei kuulukaan elää?
Oletko koskaan matkustellut, nauttinut musiikista, käynyt esimerkiksi teatterissa? Miksi et tykkää käydä lenkillä edes?
Kerro yksikin asia mitä sinä haluaisit elämässä kokea miehesi kanssa yhdessä, entä yksin?
Oletko vain perusluonteeltasi aina ollut tuollainen negatiivinen ja apaattinen ihminen? Oletko koskaan harrastanut yhtään mitään? Sanot että olet onnellinen juuri tuollaisena mutta entä jos miehesi ei ole? Entä jos sinun täytyy vaan hyväksyä se muutos että miehesi on elämäniloinen ja kokemuksenhakuinen vaikka sinä et ole ja se saattaa pahimmassa tapauksessa johtaa jopa eroonne?
Miksi luulet että elämäniloinen ja kokemuksenhaluinen ihminen jaksaa kauaa katsella ihan toisenlaista, hänen silmissään tylsää ihmistä. Miksi et voi antaa kerrankin periksi ja lähteä ja kokea yhdessä miehesi kanssa ja rikkoa niitä mukavuuden rajojasi, uskon että asia voisi jopa avata silmäsi?
Oikeasti... Ihminen nimenomaan usein tarvitsee tuon peruskauran lisäksi myös iloa uusista kokemuksista, näkemyksensä laajentamista muissa maisemissa välillä, sitä arjen rikkomista. Kovinkaan moni ei jaksa monen monia vuosia vain sitä samaa ja samaa ja samaa arkea joka on "vain turvallista".
Ap kuulostaa ikvästi mun ex-mieheltä. Senkin mielestä kaikki oli hyvin, kun tehtiin paljon töitä eikä juostu missään turhanpäiväisissä riennoissa ja kissanristiäisissä. Ihmisten tapaaminen oli ajanhukkaa, kun siitä ei hyötynyt mitään. Meillä oli siis kaikki hyvin, kun oli toimeentulo ja väkivallaton liitto. Avioeroa hakiessa olin typerys, joka ei ymmärtänyt omaa parastaan.
Tähän päivään mennessä ainoa asia, mikä on kaduttanut on se, etten eronnut jo aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:32"]
Ovatko kaikki Suomalaiset naiset yhtä hulluja kuin AP? Taidan jättäytyä parisuhdemarkkinoilta...
[/quote]
No mitä luulet vastaileeko tähän ketjuun juuri miehet vai naiset? Itse en tällaisista AP:n kaltaisista naisista ole kuullutkaan kuin keskustelupalstojen stereotypioissa. Normaali ihminen on silmissäni kyllä edes vähän enemmän elämäniloinen ja kokemushakuinen oli sitten mies tai nainen.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:54"]Melkoisen pahalta näyttää. Ap on tiukkapipoinen, naama norsunveellä. Ei olisi mikään ihme, etteikö olisi toinen nainen kierroksessa. Normaali terve mies ei viitsi kotonan katsella nyrpistelevää puolisoa. Etsii jostain tekemistä ja harrastusta kodin ulkopuolelta. Pakenee niitä huonoja kotioloja. [/quote] Normaali terve mies keskustelee ja pyrkii parantamaan kotioloja, jos siellä jokin mättää. Ohis
[/quote]
No jos olet lukenut ap:n kommentteja, niin nehän on ollut linjalla: Urahdus. Ei meillä ennenkään oo noin tehty. Kyllä sä tiesit kenen kanssa löit hynttyyt yhteen. (kanavan vaihto)
anna nyt sen miehesi ainakin elää vaikket itse haluaisi. nukkumaan ja makoilemaan kerkiää sitten arkussa ihan tarpeeksi... vai onko ihan uus sana toi elämänilo, senhän se on juuri löytänyt.
Eli heti kun yrittää elämäänsä parantaa, niin silloin on aivan varmasti salasuhde? Aa ok.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:20"]
Olen onnellinen just näin. Turvattu toimeentulo, ona talo, hyvä perhe. Mitä muuta voisi ihminen tarvita? Jos mun mies haluaakin jotain muuta niin olisikohan voinut sanoa aikoinaan? Nyt on vähän myöhäistä jos minä en kelpaakaan ja minun elämä. Mies tietää etten halua matkustaa ulkomaille, olen tämän hänelle kertonut ja hän ymmärtää syyt. En muutu tästä muksikään koska ei ole mitään syytä. Kyse ei nyt ole minusta vaan siitä jos mies pettää. Sitä en hyväksy. Ap
[/quote]
Me kaikki muutumme iän myötä. Miehelläsi on ehkä korostunut enemmän elämästä nauttiminen, verrattuna siihen kun aloitte olla yhdessä. Silloin oli yksi elämäntilanne jossa korostui yhdeet tarpeet, nyt tilanne on toinen. Sinä et mielestäsi ole muuttunut, mutta voi olla että sinulla on korostunut yhä enemmän tuo introvertti elämäntapa jossa keskipisteenä on sinä ja sohva, ja tarvitset muita ihmisiä yhä vähemmän. Päättelisin niin siitä että viihdyt yrittäjänä kotona ilman työyhteisöä. Miehesi viihtyy työssä kodin ulkopuolella työyhteisössä.
Hän on voinut pitää alussa söpönä ja erikoisena jotain piirrettäsi joka vuosien myötä alkaa ahdistaa, kuten pelkosi, eristyneisyytesi, kotona viihtymisesi. Sitä sanotaan erilleen kasvamiseksi, sekin fraasi on ihan totta.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:29"]Onko sulla itsellä jotain harrastuksia? Mitä teet kun mies on lenkillä/salilla.. Kerta mies tekee osansa kotitöistäkin ja teinit tuskin on kotona kokoajan, niin mitä sä teet? Möllötät siellä sohvan nurkassa? Ehdottaisin että alkaisit itse myös elää itseäsi varten, käy vartin kävelyllä, leivo, lue kirjaa jotain mitä itse rakastat, rakasta itseäsi :) toivottavasti miehen elämänilo on tarttuvaa :) [/quote] Teen yleensä töitä tai katson telkkaria. En tykkää laittaa ruokaa tai leipoa. Kirjoja en lue kun ne on aina niin mielikuvituksellisia. Olen hyvin jalat maassa ihminen enkä pidä mistään turhuuksista kuten kirjoista tai musiikista. Telkkaristabjatson vaan YLE:n ykköskanavaa, muita kanavia en voi sietää, erityisesti en mainoksia. Olen ihan tavallinen suomalainen, en mikään ilosta hihkuva ja kaikesta innostuva tuuliviiri. Siksi miehen käytös hämmentää minua. Ap
[/quote]
Tämä on hauska provo. Tulee vähän Mielensäpahoittaja mieleen.