Millaista korvausta voin vaatija kaupalta?
Sain huonoa asiakas palvelua uudessa lähi kaupassani ja minulle on luvattu korvaus mieli pahasta. Millainen olisi sopiva koravaus kun en ole ennen tälläistä hyvitystä saanut?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:09"]Mitä sinulle siis tapahtui siellä kaupassa? [/quote] HUOH! Ei liity avaukseen jankkaaja!!!!! Ap
[/quote]Miten me voisimme sitten tietää, mitä voisit vaatia korvaukseksi?
voi, niin minä mieleni pahoitin :(
Rahallista korvausta on turha odottaa, sitä et tule saamaan eikä kauppa ole siihen velvollinen. Jos paska asiakaspalvelu on jotain mikä pitää korvata jotenkin, saisin olla vaatimassa korvauksia joka viikko.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:09"]Mitä sinulle siis tapahtui siellä kaupassa? [/quote] HUOH! Ei liity avaukseen jankkaaja!!!!! Ap
[/quote]
tottakai liittyy, vielä erittäin tärkeä tieto
HUOH! Noh tuotteesta tuli väärä hinta kassalla joten en halunnut sitä.myyjä ei itse viitsinyt edes hakea tuotetta kassan päästä vaab KÄSKI MINUA antamaan sen takaisin. Tämä on paskaa asiakas palvelua enkä kaipaa tälläistä paskaa elämääni. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:17"]
HUOH! Noh tuotteesta tuli väärä hinta kassalla joten en halunnut sitä.myyjä ei itse viitsinyt edes hakea tuotetta kassan päästä vaab KÄSKI MINUA antamaan sen takaisin. Tämä on paskaa asiakas palvelua enkä kaipaa tälläistä paskaa elämääni. Ap
[/quote]Olipa järkyttävää.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:57"]
Sain huonoa asiakas palvelua uudessa lähi kaupassani ja minulle on luvattu korvaus mieli pahasta. Millainen olisi sopiva koravaus kun en ole ennen tälläistä hyvitystä saanut?
[/quote]
Eepä kannata vaatija yhtää mittää taekka vaeha lähi kauppava jos paha miel tulloo eekä kauppijas ossoo ees asiakkaataa palavella. Suattaapi olla että hyö tulloovat itekkii iloseks.
[/quote]
Vingut turhasta.
[/quote]
Olisko kyseissä kaupassa myynnissä juustohöyliä?! Voisit pyyttää sellaista korvaukseksi ja tuoda minulle. Nyt on pakko höylätä ranteet auki. Oli sen verran raju tapahtuma kyseessä, että en enää vaan kestäisi jos joutuisin vastaavan tapahtuman uhriksi.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:21"]
[/quote]
Olisko kyseissä kaupassa myynnissä juustohöyliä?! Voisit pyyttää sellaista korvaukseksi ja tuoda minulle. Nyt on pakko höylätä ranteet auki. Oli sen verran raju tapahtuma kyseessä, että en enää vaan kestäisi jos joutuisin vastaavan tapahtuman uhriksi.
[/quote]
Hohooo :D
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:17"]
[/quote]
Vingut turhasta.
[/quote
Empä taida koska kauppias on luvannut jo määrittelemättömän korvauksen. ;) Ap
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:17"] HUOH! Noh tuotteesta tuli väärä hinta kassalla joten en halunnut sitä.myyjä ei itse viitsinyt edes hakea tuotetta kassan päästä vaab KÄSKI MINUA antamaan sen takaisin. Tämä on paskaa asiakas palvelua enkä kaipaa tälläistä paskaa elämääni. Ap [/quote] Vingut turhasta. [/quote Empä taida koska kauppias on luvannut jo määrittelemättömän korvauksen. ;) Ap
[/quote]Tulethan kertomaan sitten mikä se on, niin voin pyytää anteeksi, jos olin turhaa skeptinen.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:02"]
*asiakaspalvelu
*lähikauppa
*mielipaha
*korvaus
Sopiva korvaus, kuten edellinenkin sanoi, suklaalevy tai kahvipaketti.
[/quote]
Lisäksi: *vaatia
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:17"] HUOH! Noh tuotteesta tuli väärä hinta kassalla joten en halunnut sitä.myyjä ei itse viitsinyt edes hakea tuotetta kassan päästä vaab KÄSKI MINUA antamaan sen takaisin. Tämä on paskaa asiakas palvelua enkä kaipaa tälläistä paskaa elämääni. Ap [/quote] Vingut turhasta. [/quote Empä taida koska kauppias on luvannut jo määrittelemättömän korvauksen. ;) Ap
[/quote]
Oli siinä kauppiaalla varmasti naurussa pitelemistä. :D Kyllä minäkin lupaisin, jos jollain on ihan oikeasti pokkaa tuollaisesta normaalista arkipäivän tapahtumasta reklamoida.
Rahaa en saa mutta jonkun suuruinen lahja koetti voisi olla kai hyvä vai mitä? Ap
Nyt ollaan Suomessa. Täällä huono ja kallis on odotettua ja kaikki hyvä iloinen yllätys.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:27"]
Rahaa en saa mutta jonkun suuruinen lahja koetti voisi olla kai hyvä vai mitä? Ap
[/quote]Tonnin?
Pyydä niitä maksamaan sun terapia. Sitä varmaan tarvitset noin järkyttävän kokemuksen jälkeen. Kai vaadit myös potkuja tälle kassalle?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:27"]
[/quote]Tonnin?
[/quote]
Heko heko osta mopo.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:57"] Sain huonoa asiakas palvelua uudessa lähi kaupassani ja minulle on luvattu korvaus mieli pahasta. Millainen olisi sopiva koravaus kun en ole ennen tälläistä hyvitystä saanut? [/quote] Sinuna haastaisin suomen kielen opettajasi ensin oikeuteen. [/quote Jos kirijoitus tyylini ei miellytä niin lue jotain muuta ketjua ole hyvä. Ap
[/quote]
Lukijana olen sinun tekstisi asiakas. Mihin muuallekaan voin laittaa palautetta, että et ole tekstisi myyjänä ottanunt minua huomioon kirjoittamalla kieltä, jota haluaisin lukea.