Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskiä heti leuan alla kauttaaltaan: auttaako kasvojumppa poistamaan läskiä?

Vierailija
07.04.2022 |

Mikä avuksi, kun normaalipainoisenakin mulla on tosi paljon läskiä leuan alla?
Ei siis niin paljon nenästä suoraan alas leuan kärjen alla, vaan nimenomaan niinkun leuan molemmilla sivuilla puoliksi kasvoissa ja puoliksi leukalinjan alla, tehden niin sanonut bulldoggiposket ja kaulassa läskiä paljon.

Mulla ei siis ole sellaista selkeää leukalinjaa ole ollu noin 23-vuotiaasta eteenpäin ja se vanhentaa mua tosi paljon. Nyt olen noin nelikymppinen.
Lisäksi mulla on tosi kireät jotkut ihme jänteet leukalinjan alla molemmin puolin, siinä kohtaa suunnilleen, että jos silmänurkista vedettäis linja alas leukaan, niin siinä. Just siinä kohtaa, missä vanhoilla ihmisillä se leukalinja niinkuin pussittaa tai roikkuu.
Mutta mun epäselvä leukalinja on siis tuon läskin takia tuollainen plus nuo kireät jänteet (platysma lihas?). Johtuukohan yöpurennasta?

Kysymys: auttaako kasvojumppa, esim. että jännittää kaulan lihaksia, niin poistamaan sitä läskiä? Pystyykö läskiä polttamaan paikallisesti?
Saanko ikinä jumpalla ja venyttelyllä selkeää leukalinjaa? Olen jo nelikymppinen.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän kasvot valahtaneet siten, että leuan molemmin puolin iho hiukan roikkuu. Se on kyllä kai aika normaalia, sillä olen yli viisikymppinen. Onneksi kasvot korjaantuu aina kun hymyilen. Tuntuu kuin nuortuisin kymmenen vuotta. Ikävä vain, etten aina voi hymyillä, sillä ihmiset luulisivat idiootiksi.

Aloittajalle sanoisin, että muut ihmiset eivät tuijota sinusta vain yhtä kohtaa. Kyllä he katsovat kokonaisuutta. 

Vierailija
62/70 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu kaula tarkoittaa suurentunutta riskiä sydäntauteihin:

https://www.is.fi/terveys/art-2000000203913.html

Koita elää sydänterveellisesti, jos myös kaulan rasva siten vähenisi. Esim. pätkäpaasto vähentää sydäntautien riskiä ja itselläni myös kaula kaventunut paaston myötä. Uskon kyllä että kasvojumpallakin jossain määrin voi vaikuttaa kaulalinjaan, kannattaa ainakin kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut sairaudet kerryttää nestettä myös kaulan alueelle. terveys tarkastus. struuma voi kasvaa kaulaan myös.

Vierailija
64/70 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotkut sairaudet kerryttää nestettä myös kaulan alueelle. terveys tarkastus. struuma voi kasvaa kaulaan myös.

No ei mulla nyt mitään struumaa ole, kaulani on vain läski, kun kallistan päätä suoraan sivulla tulee läskit vielä paremmin esiin ja niistä saa oikein kunnon otteen, ihtaa läskiä se on, ei edes turvotusta.

Eli mitä tähän mennessä on tullut on:

- uinti

- kasvojumpan kokeilu

- purukiskot

- laihdutus

- pätkäpaasto

- asian hyväksyminen

- kirurgin veitsi

- rasvaimu (?)

Vierailija
65/70 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostellaas

Vierailija
66/70 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion nyt kokeilla hierontaa, jumppaa, venyttelyä ja uintia ja ehkä parin kilon pudotusta.

Vierailija
67/70 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
68/70 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei mitkään jumpat auta. Leikkaus tai muu(?) toimenpide..

Nuo jumppahommat on hömppää.

Oletko kokeillut? Mulla ainakin on auttanut juurikin alaleuan läskeihin ja muutenkin kasvojen muoto muuttunut, kun olen harjoittanut kasvolihaksia. Youtubessa löytyy vaikka mitä ohjeita. 

Vierailija
69/70 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen päivittäin 10-20 minuuttia kasvojumppaa, ja kyllä ne lihakset kasvoissakin on kuten muuallakin kehossa. Kaulan alueeseen on vaikka mitä jumppaa, ei muuta kuin Youtubeen surffaamaan.

Vierailija
70/70 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut kokeilla guashaa

tubesssa on muutenkin paljon ilmaisia kasvojumppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän