Läskiä heti leuan alla kauttaaltaan: auttaako kasvojumppa poistamaan läskiä?
Mikä avuksi, kun normaalipainoisenakin mulla on tosi paljon läskiä leuan alla?
Ei siis niin paljon nenästä suoraan alas leuan kärjen alla, vaan nimenomaan niinkun leuan molemmilla sivuilla puoliksi kasvoissa ja puoliksi leukalinjan alla, tehden niin sanonut bulldoggiposket ja kaulassa läskiä paljon.
Mulla ei siis ole sellaista selkeää leukalinjaa ole ollu noin 23-vuotiaasta eteenpäin ja se vanhentaa mua tosi paljon. Nyt olen noin nelikymppinen.
Lisäksi mulla on tosi kireät jotkut ihme jänteet leukalinjan alla molemmin puolin, siinä kohtaa suunnilleen, että jos silmänurkista vedettäis linja alas leukaan, niin siinä. Just siinä kohtaa, missä vanhoilla ihmisillä se leukalinja niinkuin pussittaa tai roikkuu.
Mutta mun epäselvä leukalinja on siis tuon läskin takia tuollainen plus nuo kireät jänteet (platysma lihas?). Johtuukohan yöpurennasta?
Kysymys: auttaako kasvojumppa, esim. että jännittää kaulan lihaksia, niin poistamaan sitä läskiä? Pystyykö läskiä polttamaan paikallisesti?
Saanko ikinä jumpalla ja venyttelyllä selkeää leukalinjaa? Olen jo nelikymppinen.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut että jos laihdut naamaan jää silti läskiä.Ehkä puhut liiasta ihosta en tiedä.
En puhu liiasta ihosta. Saan ihan kunnon otteenkin noista läskeistä kun kallistan päätäni sivulle. Se on ihtaa pulleaa läskiä, mitä mulla on leukalinjassa ja kaulassa.
Oisko linjoilla nyt jotain, jolla olisi kokemusta kaulaläskeistä ja jumpista? :D
Rasvaimu+ kaulan/ leuan kohotus. Onko sinulla ns pieni leuka? Suosittelen myös leukaimplanttia.
Auttaa. Ilmeile voimakkaasti käydessäsi ostoksilla, kävellessäsi kadulla jne.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaimu+ kaulan/ leuan kohotus. Onko sinulla ns pieni leuka? Suosittelen myös leukaimplanttia.
https://precisioncosmetic.com.au/lift-plus-face-gallery-3/lower-face-an…
En usko kasvojumppien auttavan, lihaksen treenaaminen vain vahvistaa lihasta, ja kasvolihakset ovat niin pieniä, ettei niiden jumppaaminen kuluta edes energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko rasvaa polttaa paikallisesti tekemällä lihaskuntoliikkeitä? Tietääkö joku totuuden?
EI VOI. Läskistä pääsee eroon vain laihduttamalla tai rasvaimulla. Eikä rasvan palamista voi kohdistaa tiettyyn ruumiinosaan, vaan sitä poistuu sattumanvaraisesti sieltä sun täältä.
Huulihölkkä on mukavaa ja tehokasta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pieni leuka lainkaan enkä ikinä ottaisi implanttia, haluan vain nämä läskit pois. Pureskelen hampaita paljon öisin ja se on tehnyt purentalihaksista isot ja vahvat. Kasvoni malli on tyyliin melkein kuin Angelina Joliella, siis on niinkuin leveät leukaperät tän kaiken läskin lisäksi.
Tarja Halosen naaman alaosa on mulle kovaa vauhtia siis tulossa. Vielä ei ole niin paha, mutta siihen tämä menee. Olen kuitenkin vasta noin nelikymppinen ja vihaan tätä läskiä ja epäselvää leukalinjaa, joka vanhentaa tosi paljon. On aina vanhentanut!
Vierailija kirjoitti:
Siis mun mitat on nyt 170 cm ja 69 kiloa. Tällainen naama on myös kun olin noin 65 kg.
Maksimissaan olen painanut 75 kiloa.
Koitapa ottaa 8-10 kg painoa pois, vaikutus rasvan kertymiseen kehon eri osiin voi tällöin olla todella suuri. Toki rasvan kertyminen on myös yksilöllistä, mutta sinulla sitä on nyt selvästi liikaa.
Olen lukenut ns kleopatra fce liftistä, että botoxia johonkin niskan lihakseen, mutten tiedä, auttaako oikeasti.
Jos sulla on samanlainen kalkkunaleuka kuin mulla, eli ei leukaa oikein ollenkaan (2cm), joka jatkuu suorana linjana sivusta kaulaan niin sille ei voi muuta kuin marssia kauneusleikkaukseen. Weak chin se taitaa olla englanniksi.
Ei ole kalkkunaleukaa, on kunnon leuka. Ja on leveä naama, vaikka olisin tikkulaiha.
Leukaperät miltei yhtä leveät kuin Angelina Joliella.
Mutta sivusta katsottuna, mun leuka on ns. lyhyt. Eli läskiä on niin paljon, että sivusta katsottuna leuka ei ulkone paljoakaan, vaan heti alkaa niinkuin kaula. En oikein osaa selittää.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut että jos laihdut naamaan jää silti läskiä.Ehkä puhut liiasta ihosta en tiedä.
Jos todella laihaksi laihtuu, eli reippaasti alipainon puolelle, niin kellään ei ole läskiä naamassa. Mutta normaalipainon alarajoilla keikkuvalla vielä voi olla. Ihmisillä nyt vain kertyy rasva eri kohtiin kroppaa, kellä minnekin. Itse olen päinvastainen tapaus kuin aloittaja, eli hoikkanaamainen ja -kaulainen ylipainosta huolimatta. (Pohkeet on sitten sitä muhkeammat.)
Tai siis ei sivusta katsottuna leuka heti yhdisty kaulaan, on siinä ehkä jotain 3-4 senttiä, mutta joillakin on tosi pitkä se ennenkuin yhdistyy kaulaan.
Kasvojen ja kaulan alue saa jumppaa, jos käy uimassa niin, että puhaltaa uloshengityksen veteen, normaali rinta-uinti. Aika raskasta, ja vaatii säännöllistä uimahallissa käymistä, mikä voi olla vieläkin koronan takia vaikeaa. Veden vastus hieroo kehoa ja poistaa turvotusta myös.
Onko pakko puhaltaa veteen, jotta tehoaa? Eikö pelkkä rintauinti sitten riitä?
Voiko rasvaa polttaa paikallisesti tekemällä lihaskuntoliikkeitä? Tietääkö joku totuuden?