Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskiä heti leuan alla kauttaaltaan: auttaako kasvojumppa poistamaan läskiä?

Vierailija
07.04.2022 |

Mikä avuksi, kun normaalipainoisenakin mulla on tosi paljon läskiä leuan alla?
Ei siis niin paljon nenästä suoraan alas leuan kärjen alla, vaan nimenomaan niinkun leuan molemmilla sivuilla puoliksi kasvoissa ja puoliksi leukalinjan alla, tehden niin sanonut bulldoggiposket ja kaulassa läskiä paljon.

Mulla ei siis ole sellaista selkeää leukalinjaa ole ollu noin 23-vuotiaasta eteenpäin ja se vanhentaa mua tosi paljon. Nyt olen noin nelikymppinen.
Lisäksi mulla on tosi kireät jotkut ihme jänteet leukalinjan alla molemmin puolin, siinä kohtaa suunnilleen, että jos silmänurkista vedettäis linja alas leukaan, niin siinä. Just siinä kohtaa, missä vanhoilla ihmisillä se leukalinja niinkuin pussittaa tai roikkuu.
Mutta mun epäselvä leukalinja on siis tuon läskin takia tuollainen plus nuo kireät jänteet (platysma lihas?). Johtuukohan yöpurennasta?

Kysymys: auttaako kasvojumppa, esim. että jännittää kaulan lihaksia, niin poistamaan sitä läskiä? Pystyykö läskiä polttamaan paikallisesti?
Saanko ikinä jumpalla ja venyttelyllä selkeää leukalinjaa? Olen jo nelikymppinen.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites joku kasvohieronta? Jos sinulla on tapana purra hampaita öisin niin voi olla kasvojen lihakset ja alaleuka ihan jumissa. Tuskin se helttaa poistaa, mutta jos kasvojen kaikki pienet lihakset on jumissa, niin niiden rentouttaminen vois "kohottaa" kasvoja muualta. 

Vierailija
42/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites joku kasvohieronta? Jos sinulla on tapana purra hampaita öisin niin voi olla kasvojen lihakset ja alaleuka ihan jumissa. Tuskin se helttaa poistaa, mutta jos kasvojen kaikki pienet lihakset on jumissa, niin niiden rentouttaminen vois "kohottaa" kasvoja muualta. 

Kuule, jos et ole vielä hankkinut purentakiskoa , vai miksi sitä sanotaan, suosittelen tekemään sen mahdollisimman pian. Se auttaa oikeasti narskutteluongelmaasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen parikyt vuotta purrut aina hampaita yhteen öisin. Siitä varmaan johtuu ne kireät jänteet leukalinjan alapuolella, molemmin puolin naamaa, siis jänteet, jotka yhdistää kaulan ja pään :D

Ja just sen takia naama on normaalia vieläki leveämpi kun purulihakset on varmaan massiiviset. Tähän luinkin jo ohjeita, eli kasvohieronta voisi oikeasti auttaa, ettei purisi hampaita ja sitä myöten ne purulihakset pienenisi. Ja niitä jänteitä voi kai venytellä, kun ovat aivan kireät, ne niinkun vetää niitä poskia myös alaspäin..

Vierailija
44/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, jos et ole vielä hankkinut purentakiskoa , vai miksi sitä sanotaan, suosittelen tekemään sen mahdollisimman pian. Se auttaa oikeasti narskutteluongelmaasi!

Hommasin kalliilla purentakiskon 5 vuotta sitten yksityiseltä, meni varmaan 400 euroa.

En ikinä tottunut nukkumaan sen kanssa, se jäi ja sen jälkeen revittiin pari hammastakin pois, joten se ei enää edes istuisi naamaan.

Vierailija
45/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha, miksi patteriin?

Eikö muilla ole muka läskiä kaulassa ja leuan alla?

Vierailija
46/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko puhaltaa veteen, jotta tehoaa? Eikö pelkkä rintauinti sitten riitä?

Ensin uinti, sitten puhallus(blowjob).

Vierailija
47/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ui pää koko ajan pinnan yläpuolella, niin ei leuka ja kasvot silloin saa sitä veden vastusta.

Vierailija
48/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siinä rintauinnissa väkisinkin koko kaula vedessä ja jopa leuka, en mä nyt niin ylös vedestä päätä saa. Suukin on melkein vedessä :D

Vierailija
49/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommasin kalliilla purentakiskon 5 vuotta sitten yksityiseltä, meni varmaan 400 euroa.

En ikinä tottunut nukkumaan sen kanssa, se jäi ja sen jälkeen revittiin pari hammastakin pois, joten se ei enää edes istuisi naamaan.

Jaa, onpa harmillista. Onkohan niissä vaihtoehtoja sitten.. Sinun pitäisi ehdottomasti saada tuo hampaiden narskutus pois.

Vierailija
50/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä hömppähoitorahat kunnon leikkausta varten ja pääset halvemmalla ja vähemmällä.

Vierailija
51/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile uintia omalla tyylillä. Eikös uniapneaakin ole enemmän niillä, joilla on kaulalla pehmeyttä liikaa, kun se painaa hengitysteitä. Voin olla väärässäkin.

Vierailija
52/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää 50 v ja hamsteripussit. Äidillä samanlaiset. Leikkauksien hintoja olen katsellut, mutta kallista on.

Vierailija
53/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pyykkipoika niskaan 🥴

Vierailija
54/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä komennat ap:lle kommentoijaa ap:n ongelmasta. Kuule, suosittelen opettelemaan ymmärtämään lukemaasi. Lue toisenkin kerran ennen kuin vastaat. Se oikeasti auttaa kommunikaatio-ongelmissa! 

Vierailija
55/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele puhumaan yhtä  "ilmeikkäästi" kuin Sanna Marin

Vierailija
56/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla kokemuksia, onko joku oikeasti saanut poltettua läskiä kaulasta jumpalla tai uinnilla?

57/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua kasvojen/kaula-alueen hierontaan voice massageen jos siitä löytyisi apua?

Vierailija
58/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen parikyt vuotta purrut aina hampaita yhteen öisin. Siitä varmaan johtuu ne kireät jänteet leukalinjan alapuolella, molemmin puolin naamaa, siis jänteet, jotka yhdistää kaulan ja pään :D

Ja just sen takia naama on normaalia vieläki leveämpi kun purulihakset on varmaan massiiviset. Tähän luinkin jo ohjeita, eli kasvohieronta voisi oikeasti auttaa, ettei purisi hampaita ja sitä myöten ne purulihakset pienenisi. Ja niitä jänteitä voi kai venytellä, kun ovat aivan kireät, ne niinkun vetää niitä poskia myös alaspäin..

Minulle hammaslääkäri suositteli kasvohierontaa. Minulla on ollut purentakisko pitkään, mutta kasvohieronnasta olen saanut todella paljon apua ja kasvolihakset ovat rentoutuneet. Sellaiset vahvat palkit naamasta on hävinneet ja kasvot ovat saaneet enemmän ilmettä ja muotoa. Purentakisko ei estä yöllä hampaiden puremista, vaikka se suojaa hampaita.

Vierailija
59/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut sokeritonta dieettiä?

Vierailija
60/70 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut sokeritonta, sehän on käytännössä mahdotonta.

Voisko sitä kasvohierontaa tehdä ihan itse, youtubessa löytyy varmaan narskuttelijoille omia hierontavideoita.

Sinä, joka sait apua kasvohieronnasta ja kasvojenkin muoto muuttui, kertoisitko  lisää?

Mitkä palkit lähtivät? Miten kasvojen muoto muuttui? 

Kuinka usein sitä kasvohierontaa pitäisi tehdä ja missä kohtaa voisi tulla jotain muutosta, miten sulla meni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi