uusi lumia sammuunut itsestään useasti
Kommentit (14)
Sama juttu. Puhelua ei myös saa välillä katkaistua vaikka kuinka lopeta-nappia painaa. Windows-ruudukko myös alareunasta häviää vallan. Ja puhelin on vain 2 kk vanha. Otan seuraavaksi teinin vanhan iPhonen käyttöön.
Samsungini tekee ihan samaa, mur...
Lataa päivitykset ni ei enää sammu.. Tai niin mulla auttoi, kun 1 vrk käytössä ollut lumia sammui 20 min välein..
Tehdasasetuksen mukaan ne "sammuvat" minuutin kuluttua, jos et tee mitään. Saädä aika pidemmäksi. Asetukset > lukitusnäyttö > näytön aikakatkaisu. Merkitse haluamasi aika.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:24"]Tehdasasetuksen mukaan ne "sammuvat" minuutin kuluttua, jos et tee mitään. Saädä aika pidemmäksi. Asetukset > lukitusnäyttö > näytön aikakatkaisu. Merkitse haluamasi aika.
[/quote]
Niin, kaikki varmaan ton tietää, mutta kyse on puhelimesta, ei näytöstä..
-ei ap
päivitykset, se auttaa. ehdottaa ehkä itse sitä niin laita menemään. bugi!
Oletko päivittänyt? Omani ehdottaessa päivitystä olin lukevinani joistain sammumisista jotka korjaa.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:09"]
Mikähän tässä on?
[/quote]
Ei ole pelkästään lumian ongelma. Siinä on alareunassa sellainen neliskanttinen reikä, mihin pitää laittaa aina välillä laturin johto. Laturin toinen pää pitää myös liittää samaan aikaan pistorasiaan.
Myös ohjelmiston päivitys korjaa ongelman.
Meikäläisen lumia ei suostu päivittymään enää ollenkaan. Ja vajaat 2 vuotta ollut käytössä kyseinen kapula... Kerran pimeni kokonaiseksi päiväksi, ei reagoinut käynnistysnappulaan tai mihinkään. Ja akku oli siis täynnä! En osta lumiaa enää tuon roskan tilalle, kun meinasin tässä lähiaikoina päivittää puhelimen parempaan...
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:24"]
Tehdasasetuksen mukaan ne "sammuvat" minuutin kuluttua, jos et tee mitään. Saädä aika pidemmäksi. Asetukset > lukitusnäyttö > näytön aikakatkaisu. Merkitse haluamasi aika.
[/quote]
Luulet varmasti olevasi hauska, oikea vitsiniekka?
Up