Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nöyryyttävin gynekokemus ikinä, itken täällä :'( Aamulla

Vierailija
29.09.2015 |

oli lääkärille aika, hain ekat e-pillerit (eka vakavampi parisuhde, aiemmin oon käyttänyt kortsua aina). Sanoin lääkärille että mulla on menkat just meneillään (epäsäännöllinen kierto, en arvannu et alkaisivat vielä pariin päivään), kun lekuri sanoi että pitää tehdä gynekologinen tarkastus.Lääkäri sanoi että ei haittaa, se tarkastus pitää kuulemma tehdä silti.

Siinä sitten nolostellen riisuin pöksyni ja kipusin siihen pöydälle, lääkäri vähän aikaa kaiveli ja tunsin miten verta valuu holisemalla :( Yhtäkkiä lääkäri sitten tokaisi "Ei tästä nyt mitään ole, oisit nyt hyvä ihminen sanonu että valut noin pahasti" (tmv), käski mun nousta ylös, ja kun olin saanu pikkarit + siteen puettua, naureskeli "olis ihan kiva jos siivoaisit sotkusi" viitaten siihen kertakäyttökankaaseen joka oli siinä pöydällä, myttäsin sen sitten itkua pidätellen roskiin ja pikkarisillani pyllistellen reidet veressä pyyhin paperilla lattialta parit veriroiskeet, lekuri päätään pyöritellen naureskeli "kaikkea sitä näkee". Oisin voinut kuolla häpeästä. Mistä minä oisin voinu tietää mitä se tarkoittaa, sanoin että on menkat, en tienny, että pitää varoittaa että tosiaan ekoina päivinä vuodan tosi runsaasti..??

Hirveän paha mieli nyt, oon itkeny koko aamun ton jälkeen...olenko jotenkin yliherkkä vai oliko lääkärin käytös ihan asiallista? Oon käyny sillä joskus ennenkin, on semmonen aika ronski, mutta kuitenkin... Varmasti en kehtaa mennä tuolle enää ikinä :(

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi