Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nöyryyttävin gynekokemus ikinä, itken täällä :'( Aamulla

Vierailija
29.09.2015 |

oli lääkärille aika, hain ekat e-pillerit (eka vakavampi parisuhde, aiemmin oon käyttänyt kortsua aina). Sanoin lääkärille että mulla on menkat just meneillään (epäsäännöllinen kierto, en arvannu et alkaisivat vielä pariin päivään), kun lekuri sanoi että pitää tehdä gynekologinen tarkastus.Lääkäri sanoi että ei haittaa, se tarkastus pitää kuulemma tehdä silti.

Siinä sitten nolostellen riisuin pöksyni ja kipusin siihen pöydälle, lääkäri vähän aikaa kaiveli ja tunsin miten verta valuu holisemalla :( Yhtäkkiä lääkäri sitten tokaisi "Ei tästä nyt mitään ole, oisit nyt hyvä ihminen sanonu että valut noin pahasti" (tmv), käski mun nousta ylös, ja kun olin saanu pikkarit + siteen puettua, naureskeli "olis ihan kiva jos siivoaisit sotkusi" viitaten siihen kertakäyttökankaaseen joka oli siinä pöydällä, myttäsin sen sitten itkua pidätellen roskiin ja pikkarisillani pyllistellen reidet veressä pyyhin paperilla lattialta parit veriroiskeet, lekuri päätään pyöritellen naureskeli "kaikkea sitä näkee". Oisin voinut kuolla häpeästä. Mistä minä oisin voinu tietää mitä se tarkoittaa, sanoin että on menkat, en tienny, että pitää varoittaa että tosiaan ekoina päivinä vuodan tosi runsaasti..??

Hirveän paha mieli nyt, oon itkeny koko aamun ton jälkeen...olenko jotenkin yliherkkä vai oliko lääkärin käytös ihan asiallista? Oon käyny sillä joskus ennenkin, on semmonen aika ronski, mutta kuitenkin... Varmasti en kehtaa mennä tuolle enää ikinä :(

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:08"]

Olisit varannut uuden ajan, kun huomasit kuukautisten alkaneen. Miksi menit tutkittavaksi vaikka tiesit että vuodat?

[/quote]

Te ootte varmaan niitä ihmisiä, jotka itse diagnosoi itsensä ennen kuin edes ajattelevat lääkäriin menoa.

Vierailija
122/161 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tekin uskotte ;) ei tuollaista tapahdu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli ap:llä? Jotenkin kirjoitus viesti aika nuoresta neidosta, joka on taipuvainen liioitteluun.

Vierailija
124/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:01"]

ap.lle lohduksi hausak gynekäynti: Olin siinä pöydällä haarat levällään ja lääkärillä oli kaikki istrumentit pimpissä, kun puhelin soi: Lääkäri reinsi puhelimeen ja sitten alkoi alapäässä tapahtumaan: kaikki instrumentit alkoivat vähitellen kilahdella lattialle ja lääkäri se vaan puhui puhelimessa. Minua alkoi naurattamaan niin että kikatin ihan ääneen, kun ajattelin, miltä esitys mahtoi näyttää.

Sinun kokemuksesi ei kyllä naurattanut.Oli törkeä lääkäri, olisin potkaissut munille.

[/quote]

Keräsikö lääkäri ne kamat lattialta ja jatkoi niillä tutkimusta? Varmaan, jos hänellä oli yhtä hyvä aseptinen "osaaminen" kuin ap:n lääkärillä.

Ap:n pitäisi tehdä asiasta valitus, koska saattaa olla, ettei hän ole ainoa tuollaista kohtelua vastaanotolla saanut opiskelija. Lääkäri luottaa siihen, ettei kukaan kehtaa kertoa eteenpäin "nolosta" tapahtumasta. YTHS ei ole suinkaan ilmaista palvelua, vaan opiskelijoilta kerätään lukuvuosittain maksu toiminnan ylläpitämiseksi.

[/quote]Kyllä se otti ihan uudet puhtaat kamat:)))) ja oli kyllä mies:))))

Vierailija
125/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin valituksen. Se on aivan yks ja sama vaikka pillusi tykittäisi sarjatulituksena kiinankaaleja, potilaalle ei yksinkertaisesti puhuta tuohon sävyyn, eikä IKINÄ käsketä siivoamaan yhtään mitään.

Vierailija
126/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:31"]

Lääkärisi oli todella asiaton ja taitaa olla vieläpä lääkäriksi kokematon. Hänet pitäisi laittaa synnärille työharjoitteluun. Sinulla ei tarvitse hävetä. Lääkärin olisi pitänyt kertoa, että tutkimusta ei voi tehdä jos vuoto on kauhean runsasta. Minäkin olen keskenmenon yhteydessä joutunut tutkimukseen päivystyksessä. Ja lääkäri ei todellakaan kauhistellut verta ja käskenyt minua siivoamaan sotkuja. T. Synnärilläkin työskennellyt

[/quote]

En kyllä haluaisi että joku ukkeli irvistelisi synnäri salissa kun synnytän...

[/quote]

En minäkään. Synnyttäjän rentoutumisen tärkeyttä korostetaan ihan jo senkin vuoksi, että vauva syntyy hyvinvoivana ja elävänä. Miten se onnistuu, jos synnytyshuoneeseen on pääsy tie kellä tapahtumaa seuraamaan? On naisia, jotka ahdistuvat valtavasti jo siitä, jos kätilö on mies! miten synnytys silloin sujuu ja jos sujuukin, tuleekosiitä elinikäiset henkiret arvet ja yksilapsinen perhe?

Vierailija
127/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:48"]

Miten tällainen trolli menee selvästi läpi täällä?Vai vastaileeko ap itse omaan ketjuunsa?

[/quote]

Etkö sä jo väsy jankkaamaan sitä iänikuista provoa joka ketjuun? Ehtikin jo pari sivua mennä normikommentteja ennen kuin porhalsit paikalle, eli myöhästyit nyt kyllä vähän.

Vierailija
128/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:31"]

Lääkärisi oli todella asiaton ja taitaa olla vieläpä lääkäriksi kokematon. Hänet pitäisi laittaa synnärille työharjoitteluun. Sinulla ei tarvitse hävetä. Lääkärin olisi pitänyt kertoa, että tutkimusta ei voi tehdä jos vuoto on kauhean runsasta. Minäkin olen keskenmenon yhteydessä joutunut tutkimukseen päivystyksessä. Ja lääkäri ei todellakaan kauhistellut verta ja käskenyt minua siivoamaan sotkuja. T. Synnärilläkin työskennellyt

[/quote]

En kyllä haluaisi että joku ukkeli irvistelisi synnäri salissa kun synnytän...

[/quote]

En minäkään. Synnyttäjän rentoutumisen tärkeyttä korostetaan ihan jo senkin vuoksi, että vauva syntyy hyvinvoivana ja elävänä. Miten se onnistuu, jos synnytyshuoneeseen on pääsy tie kellä tapahtumaa seuraamaan? On naisia, jotka ahdistuvat valtavasti jo siitä, jos kätilö on mies! miten synnytys silloin sujuu ja jos sujuukin, tuleekosiitä elinikäiset henkiret arvet ja yksilapsinen perhe?
[/quote]Noh, tässä kai haettiin sitä että kätilöt saa siivota vähän muutakin kuin pari menkkaveritippaa.
Terv. Edellisessä synnytyksessä ponnistusvaiheessa alleen ulostanut & synnytyksen jälkeen verilammikossa maannut naishenkilö

Vierailija
129/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 09:59"]

Eikö KAIKKI tiedä, että e-pillereiden määräämiseksi pitää tehdä sisätutkimus ja että sitä ei tehdä kuukautisten aikaan.EIkö tämä ole yleistietoa? Mitä kouluissa oikein nykyään opetetaan?

AINOA kerta kun gynelle mennään kuutkautisten aikaan, on kierukan asentamiseksi - tai jos olet siellä siksi, että sulla on paha vuotohäiriö ja vuodat aina!

[/quote]

No ni. Tuliko nyt ylevämpi olo?

Vierailija
130/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka repeilee aloitukselle? :D
Onneksi en ole nainen! :D

Vierailija
131/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:44"]Olenko ainoa joka repeilee aloitukselle? :D
[/quote]

Äitis on varmaan ylpeä ":D"

Vierailija
132/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.lle lohduksi hausak gynekäynti: Olin siinä pöydällä haarat levällään ja lääkärillä oli kaikki istrumentit pimpissä, kun puhelin soi: Lääkäri reinsi puhelimeen ja sitten alkoi alapäässä tapahtumaan: kaikki instrumentit alkoivat vähitellen kilahdella lattialle ja lääkäri se vaan puhui puhelimessa. Minua alkoi naurattamaan niin että kikatin ihan ääneen, kun ajattelin, miltä esitys mahtoi näyttää.

Sinun kokemuksesi ei kyllä naurattanut.Oli törkeä lääkäri, olisin potkaissut munille.

Vierailija
133/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:54"]

Tekisin valituksen. Se on aivan yks ja sama vaikka pillusi tykittäisi sarjatulituksena kiinankaaleja, potilaalle ei yksinkertaisesti puhuta tuohon sävyyn, eikä IKINÄ käsketä siivoamaan yhtään mitään.

[/quote]

::D

Vierailija
134/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:44"]Olenko ainoa joka repeilee aloitukselle? :D
[/quote]

[/quote]

Mikäs vittu sua risoo? No AP:tä ainakin se vittu nimenomaan risoo heheh...

Vierailija
135/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:44"]Olenko ainoa joka repeilee aloitukselle? :D
[/quote]

[/quote]

Mikäs vittu sua risoo? No AP:tä ainakin se vittu nimenomaan risoo heheh...
[/quote]

Ettäs kehtaat!

Vierailija
136/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tuo helvetin törkeää lääkäriltä, mutta ei sullakaan järki päätä pakota...

Vierailija
137/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:11"]

En tiedä mitä tekisin jos oma tytär (ei ole, mutta jos olisi) kertoisi näin tapahtuneen.

41v m

[/quote]

Minä olisin aivan varma, että tyttäreni valehtelee, ainakin sen että olisi siivonnut jotain.

Vierailija
138/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaupunki Turku?

Vierailija
139/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:01"]

[/quote]

Keräsikö lääkäri ne kamat lattialta ja jatkoi niillä tutkimusta? Varmaan, jos hänellä oli yhtä hyvä aseptinen "osaaminen" kuin ap:n lääkärillä.

Ap:n pitäisi tehdä asiasta valitus, koska saattaa olla, ettei hän ole ainoa tuollaista kohtelua vastaanotolla saanut opiskelija. Lääkäri luottaa siihen, ettei kukaan kehtaa kertoa eteenpäin "nolosta" tapahtumasta. YTHS ei ole suinkaan ilmaista palvelua, vaan opiskelijoilta kerätään lukuvuosittain maksu toiminnan ylläpitämiseksi.

Vierailija
140/161 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:13"]

Outoa sekin että pyytää amatööriä siivoamaan, veret ym. pitää siivota kunnolla, eikä vain potilaan itse pyyhkäistä. 

[/quote]

Eiköhän tuossa ollut tarkoitus ainoastaan nöyryyttää. Hirveä tyyppi. Ehkä joku tylsistynyt puutteessa elelevä limainen keski-ikäinen mies, joka vain halusi nähdä nuoren naisen pikkuhoususillaan kyykkivän lattialla? Oli mikä hyvänsä, ehdottomasti valitusta tekemään, noin ei vaan kohdella ketään.

[/quote]

Sama kävi mielessä.

Omalta opiskeluajaltani (yli 10v sitten...) muistan eräältä paikkakunnalta yths:n vanhemman mieslääkärin, jota kaikki naisopiskelijat karttoivat, koska tällä oli tapana puhua kaksimielisyyksiä ja maiskutella suutaan nuorille naisille - hänellä myös oli tapana "rutiinina" ja "ihan kaiken varalta" haluta tehdä aina se sisätutkimus - ihan sama vaikka olisit mennyt lääkäriin kipeän kurkun takia... Kuvitteli ilmeisesti, että pillusta löytyy vastaus kaikkeen, tai sitten oli ihan omaksi huviksi, who knows.

Toinen taas kirjoitti pelkästä pyynnöstä (jopa puhelimitse) valtavat määrät lähes mitä tahansa lääkettä keksit vaan pyytää, myös rauhoittavia ja muita kolmiolääkkeitä. Sillä kävi kaikki pilleristit, sekakäyttäjät ja nappikauppiaat. Tästä henkilöstä tiedän, ettei ole enää töissä, ensiksi mainitusta en.

Että semmoista.

AP:lle suosittelen valituksen tekemistä, ihan oman itsesi takia, vaikka se ei mihinkään johtaisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä