Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettämistä

Vierailija
07.04.2022 |

Jos naimissa oleva mies tapaa kahdestaan naista (myös naimisissa) , joka on tunnustanut olevansa kovin ihastunut tähän mieheen, niin onko tällainen tapaaminen Ok?

Miehellä ei ole erityisiä tunteita naista kohtaan, vaan kyse on siitä, että nainen haluaa jutella ja tavata päästäkseen irti omista tunteistaan?

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt pettämistä ole jos vaan jutellaan eli ei ole mitään halailua, pussailua, seksiä. Se on sitten asia erikseen, että onko tuossa mitään järkeä kun tuossa aivan varmasti vaan ihastunut osapuoli ihastuu entistä syvemmin. Taitaa olla ihastuneen puolelta vaan tekosyy, että pääsee tapaamaan ihastustaan kahden kesken ja toivoo että tunne muuttuisi molemminpuoliseksi. Jos oikeasti haluaa eroon tunteista niin pitäisi lopettaa yhteydenpito kokonaan.

Vierailija
42/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lounaalle meno ole pettämistä, mutta koko tuo kuvio haiskahtaa pahasti...

Ap yritä pusertaa miehestä irti enemmän.

Ovatko viestitelleet työn ulkopuolella muita asioita kuin työasioita? Olen täysin varma, että ovat. Entä kuinka pitkään tämä viestittely on sitten jatkunut? Kysypäs mieheltäs noi.

Veikkaan, että ovat käyneet tiuhaa viestien vaihtoa näiden kahden vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalle meno ja jutteleminen ei ole pettämistä. Tuo voi ihan oikeasti jopa auttaa sitä naista eteenpäin, onhan tuo aika rohkea veto että haluaa yleensä järjestää tuollaisen tilanteen.

Vierailija
44/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katkera

Vierailija
45/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko viestitelleet työn ulkopuolella muita asioita kuin työasioita? Olen täysin varma, että ovat. Entä kuinka pitkään tämä viestittely on sitten jatkunut? Kysypäs mieheltäs noi.

Veikkaan, että ovat käyneet tiuhaa viestien vaihtoa näiden kahden vuoden aikana.

Niin, eihän lounaalle meno sinälläään ole pettämistä,. Mutta kyllä minä silti koen, että koska heillä on tällainen keskinäinen yhteinen ”asia”, josta minä en millään voi olla täysin perillä, tavallaan tämä on pettämistä.

AP

Vierailija
46/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ja tämä nainen siis tuntevat toisensa töiden kautta (eivät samassa työpaikassa) ja miehen selitys on, että haluaa pitää sen vuoksi hyvät välit naiseen. Ja ovat siis menossa kahdestaan lounaalle.

T. AP

En varmaan koskaan opi ymmärtämään ihmisiä, jotka kertovat tuollaisia asioita puolisolleen. Siis että "X on ihastunut minuun ja haluaa jutella kanssani, joten menen hänen kanssaan lounaalle työpäivän aikana." Joko menee lounaalle tai on menemättä, mutta ei suotta hehkuttele puolison edessä että "lällällää, minullapa olisikin vientiä".

Olen itse nainen ja jos joku mies työpaikalla ilmaisisi olevansa ihastunut minuun ja siksi haluaisi kanssani lounaalle, kieltäytyisin. Jos olisin mennyt hänen kanssaan lounaalle - kuten kollegoiden kesken mennään - ja hän paljastaisi asian siellä, en kiusaisi puolisoani kertomalla asiasta hänelle. Hänellä on hyvä itsetunto eikä hän varmasti hetkeäkään ajattelisi, että alan pettää häntä kyseisen ihmisen kanssa, mutta silti pitäisin täysin tarpeettomana heiluttaa tuollaista korttia hänen nenänsä edessä.

Musta taas itsestä tuntuisi melkein, että perän tai samaan jotain jos joku kertoo ihastuksestaan, enkä kerro siitä miehelleni.

Mietin esim kuviota että ihastunut on samassa työpaikassa ja mies joskus saa kuulla että "niin mä olen tässä vuosia yrittänyt ja ollut ihastunut siihen sun naiseen".

Omasta miehestäni tiedän, että joutuu olemaan tekemisissä häneen ihastuneen naisen kanssa (ja joudun itse useinkin siihen koska työskentelen miesvaltaisella alalla) eikä meistä kumpikaan ole mustasukkainen vaan aika neutraalisti jutellaan noista, ehkä joskus saatetaan naurahtaa että ja taasko.

Vierailija
47/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän lounaalle meno sinälläään ole pettämistä,. Mutta kyllä minä silti koen, että koska heillä on tällainen keskinäinen yhteinen ”asia”, josta minä en millään voi olla täysin perillä, tavallaan tämä on pettämistä.

AP

Siis se on pettämistä, että joku ulkopuolinen on ihastunut mieheesi?

Vierailija
48/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteydenpitoa ei voi lopettaa kokonaan, koska kyse on työkaverista. Työt on hoidettava ja välit pitäisi olla hyvät. Ihastuminen ei ole ongelma, jos se ei ole molemminpuolista. Jos molemmat ovat ihastuneita niin lounas on erittäin suositeltavaa yhteisten pelisääntöjen takia. Tässä tapaamisessa ei voi olla puolisot mukana, muuten asioita ei voi sopia rehellisesti Kahden kesken tapaaminen ei ole suositeltavaa jatkossa tai se pitää koskea vain työasioita. Itse olen tottunut miespuolisella alalla pitkiin katseisiin ja flirttiin, en ota sitä tosissani. Pystyn olemaan meisten kanssa vain kavereita vaikka mitä tulisi toiselta puolelta. En ala välttelemään firman juhlia tms, en ole pettäjä. Eli minulla on töissä miespuolisia hyviä ystäviä ja pidämme toisistamme. Ei muuta minun puoleltani.

Mutta koska minullakin on silmät päässä niin tottakai sitä joskus ihastuu ihanaan mieheen. Osaan kyllä nauttia hyvästä seurasta ilman ajatuksia puolison pettämisestä. Ja jos joskus tuntuu siltä, että alkaa joku kiinnostamaa liikaa niin sitten vaan etäisyyttä vähäksi aikaa ja se hoitaa asian. Kun itsekin on ollut jo 20 vuotta naimisissa niin ihan turha kuvitella että ei näkisi enää koskaan muita miehiä sillä silmällä. Mutta vielä tähän päivään mennessä ei ole tullut käytyä edes lähellä pettämistä.

Vierailija
49/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Siis se on pettämistä, että joku ulkopuolinen on ihastunut mieheesi?

Ei, vaan se, että he yhdessä pohtivat ja käsittelevät tätä ihastumisen tunnetta. Sen tunteen käsittelyssä olen ulkopuolinen.

AP

Vierailija
50/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta tosi hyvin.

Onpa tosi vittumainen tilanne. Koska tämä lounas nyt pitäisi olla?

Kysy mieheltäsi, miksi on pakko mennä sinne lounaalle asiasta vääntämään? Eikö hän voisi laittaa asiasta vain lyhyen viestin? Ai niin ja kysypäs, että kuinka paljon ovat viestitelleet työpaikan ulkopuolella. Oletko huomannut, että olisi tekstaillut salaa ja olisi hymyillyt samalla?

Vierailija
51/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ovat ensimmäiset lounastreffit näiden kesken ja toi selityskin kuulostaa melko surkealta.

Vierailija
52/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kunhan molemmat kertovat tapaamisen jälkeen kotona tapaamisesta ja siitä että tekivät oikean päätöksen, eli unohtaa vehtaamisaikeet.

Vierailija
53/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteydenpitoa ei voi lopettaa kokonaan, koska kyse on työkaverista. Työt on hoidettava ja välit pitäisi olla hyvät. Ihastuminen ei ole ongelma, jos se ei ole molemminpuolista. Jos molemmat ovat ihastuneita niin lounas on erittäin suositeltavaa yhteisten pelisääntöjen takia. Tässä tapaamisessa ei voi olla puolisot mukana, muuten asioita ei voi sopia rehellisesti Kahden kesken tapaaminen ei ole suositeltavaa jatkossa tai se pitää koskea vain työasioita. Itse olen tottunut miespuolisella alalla pitkiin katseisiin ja flirttiin, en ota sitä tosissani. Pystyn olemaan meisten kanssa vain kavereita vaikka mitä tulisi toiselta puolelta. En ala välttelemään firman juhlia tms, en ole pettäjä. Eli minulla on töissä miespuolisia hyviä ystäviä ja pidämme toisistamme. Ei muuta minun puoleltani.

Mutta koska minullakin on silmät päässä niin tottakai sitä joskus ihastuu ihanaan mieheen. Osaan kyllä nauttia hyvästä seurasta ilman ajatuksia puolison pettämisestä. Ja jos joskus tuntuu siltä, että alkaa joku kiinnostamaa liikaa niin sitten vaan etäisyyttä vähäksi aikaa ja se hoitaa asian. Kun itsekin on ollut jo 20 vuotta naimisissa niin ihan turha kuvitella että ei näkisi enää koskaan muita miehiä sillä silmällä. Mutta vielä tähän päivään mennessä ei ole tullut käytyä edes lähellä pettämistä.

Vierailija
54/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta tosi hyvin.

Onpa tosi vittumainen tilanne. Koska tämä lounas nyt pitäisi olla?

Kysy mieheltäsi, miksi on pakko mennä sinne lounaalle asiasta vääntämään? Eikö hän voisi laittaa asiasta vain lyhyen viestin? Ai niin ja kysypäs, että kuinka paljon ovat viestitelleet työpaikan ulkopuolella. Oletko huomannut, että olisi tekstaillut salaa ja olisi hymyillyt samalla?

Maanantaina ovat menossa syömään.

Ja siis eivät ole samassa työpaikassa ja viestittely on kuulemma tapahtunut pääosin sähköpostitse. Mutta mistä minä tiedän mikä on totta ja mikä tarua ja miten paljon viestejä on poistettu.

AP

Vierailija
55/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin sähköpostitse?! Eli ovat myös tekstailleet whatsapissa tai tekstareilla? Huh huh.

Taitaapi olla ihan kunnon suhde käynnissä, ainakin ollut.

Nyt mies pyristelee eroon ja nainen ei haluaisi erota.

Mitä on kaksi vuotta pitänyt jauhaa sähköpostitse, kysy mieheltä.  Kun kerta näkevätkin kai viikottain, vaikkeivat ole samassa työpaikassa. Miksi pitää vielä kirjoitella työn ulkopuolella?!

Kysyppäs, kuinka usein ovat käyneet yhdessä syömässä lounaalla.

Vierailija
56/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän mieheni tätä minulle vapaaehtoisesti kertonut, vaan paljastui kalenteristaan, kun sovimme perheen yhteisiä menoja,

AP

Sovitte perheen yhteisiä menoja hänen työpäivälleen? Ei tämä satu nyt oikein etene ;-)

Siis katsomme yhdessä kalenterit läpi ja sovimme viikon haku/vienti aikatauluista. Näin mieheni auki olevan kalenterin mutta ei nyt siis siihen lounasaikaan ollut tarkoitus mitään sopia.

AP

Höpö höpö. Sinusta tulee mieleen eräs hieman... no, erikoinen tuttavani, jolla on tapana keksiä päässään erilaisia skenaarioita ja sitten kysellä meiltä muilta, että (esim.) "Olisiko pettämistä, jos..." ja kun saa vastauksen, niin keksii siihen uuden käänteen. Hänellä ei ole minkäänlaista kokemusta todellisesta parisuhteesta eikä varmaan tule olemaan, koska elää niissä omissa mielikuvitusmaailmoissaan.

Vierailija
57/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö näkemään viestejä? Näyttäisikö miehesi sähköpostit sulle?

Ovatko facekavereita tai instassa? Kysy! Pyydä näyttämään naisen naama.

Vierailija
58/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän mieheni tätä minulle vapaaehtoisesti kertonut, vaan paljastui kalenteristaan, kun sovimme perheen yhteisiä menoja,

AP

Sovitte perheen yhteisiä menoja hänen työpäivälleen? Ei tämä satu nyt oikein etene ;-)

Siis katsomme yhdessä kalenterit läpi ja sovimme viikon haku/vienti aikatauluista. Näin mieheni auki olevan kalenterin mutta ei nyt siis siihen lounasaikaan ollut tarkoitus mitään sopia.

AP

Höpö höpö. Sinusta tulee mieleen eräs hieman... no, erikoinen tuttavani, jolla on tapana keksiä päässään erilaisia skenaarioita ja sitten kysellä meiltä muilta, että (esim.) "Olisiko pettämistä, jos..." ja kun saa vastauksen, niin keksii siihen uuden käänteen. Hänellä ei ole minkäänlaista kokemusta todellisesta parisuhteesta eikä varmaan tule olemaan, koska elää niissä omissa mielikuvitusmaailmoissaan.

Väitätkö ap:ta trolliksi, että keksisi tämän tarinan?

Itse uskon ap:ta, tunnistan tietyistä jutuista muuten kusettajat. Ja ap ei ole kusettaja.

Vierailija
59/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole pettämistä, kun kerran tiedätkin asiasta. Eri asia on, onko tuossa tapaamisessa mitään järkeä. Varsinkin jos syyksi on ilmoitettu tuo. Miksi edes kertoa noin hölmö syy, eikö olisi kannattanut väittää tapaamisen liittyvän työasioihin? Mutta ap:lla ei ole mielestäni oikeutta kieltää tapaamista, voi toki toivoa tätä mieheltään.

Vierailija
60/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että ap tietää vain jäävuoren huipun.

Ap:han ei tiennyt koko naisen olemassaolosta ja hänen ihastuksestaan yhtikäs mitään, ellei olisi sattunut näkemään tuota kalenterimerkintää.

Tässähän on jo jotain suhmuroitu 2 vuotta ap:n selän takana!

Miksi mies kertoo vasta nyt? Ja miksi ylipäänsä kertoi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän