Onko pettämistä
Jos naimissa oleva mies tapaa kahdestaan naista (myös naimisissa) , joka on tunnustanut olevansa kovin ihastunut tähän mieheen, niin onko tällainen tapaaminen Ok?
Miehellä ei ole erityisiä tunteita naista kohtaan, vaan kyse on siitä, että nainen haluaa jutella ja tavata päästäkseen irti omista tunteistaan?
Kommentit (192)
Eihän mieheni tätä minulle vapaaehtoisesti kertonut, vaan paljastui kalenteristaan, kun sovimme perheen yhteisiä menoja,
AP
Vierailija kirjoitti:
Eihän mieheni tätä minulle vapaaehtoisesti kertonut, vaan paljastui kalenteristaan, kun sovimme perheen yhteisiä menoja,
AP
Sovitte perheen yhteisiä menoja hänen työpäivälleen? Ei tämä satu nyt oikein etene ;-)
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitus on "jutella asiat halki ja laittaa piste", niin ok, jossain julkisella paikalla 1,5 metrin etäisyydellä toisistaan.
Sen enempää ei pitäisi olla tekemisissä ainakaan vapaalla kahden.
Juu, muistakaa turvaväli! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sovitte perheen yhteisiä menoja hänen työpäivälleen? Ei tämä satu nyt oikein etene ;-)
Siis katsomme yhdessä kalenterit läpi ja sovimme viikon haku/vienti aikatauluista. Näin mieheni auki olevan kalenterin mutta ei nyt siis siihen lounasaikaan ollut tarkoitus mitään sopia.
AP
Ööh, haiskahtaa, että heillä on ollut jo jotain vispilänkauppaa pidempään. Oletko varma, etteivät ole jo molemminpuolisesti pettäneet sinua?
Ei kukaan, siis ei kukaan täysijärkinen ihminen pyydä lounaalle ketään toista, että pääsisi eroon tunteistaan, ellei tätä kuviota ole jo veivattu kuukausia sun selän takana. Sorry, mutta näin se on.
Miehesi on siis tiennyt jo hyvin pitkään tästä ihastuksesta ja aivan käsittämätöntä, että a) kertoo asiasta sinulle b) on menossa lounaalle tämän naisen kanssa.
Niinkuin huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Siis katsomme yhdessä kalenterit läpi ja sovimme viikon haku/vienti aikatauluista. Näin mieheni auki olevan kalenterin mutta ei nyt siis siihen lounasaikaan ollut tarkoitus mitään sopia.
AP
Mitä siinä hänen kalenterissaan tarkalleen ottaen luki tuosta tapaamisesta ja mikä siinä oli niin epäilyttävää, että otit asian puheeksi ja mies paljastikin melkoisen stoorin tuon merkinnän takaa.
Kuka naimisissa oleva mies lähtee lounaalle naisen kanssa, joka on myöntänyt ihastuksensa tähän?? Ja kun nainen on jo myöntänyt ihastuksensa, niin kyllä he ovat tosi pitkään olleet yhteyksissä, ei tuollaisia asioita kerrota tuosta noin vain helposti, vaan se vaatii pitkäjänteisen jutustelun ja yhteydenpidon!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Mitä siinä hänen kalenterissaan tarkalleen ottaen luki tuosta tapaamisesta ja mikä siinä oli niin epäilyttävää, että otit asian puheeksi ja mies paljastikin melkoisen stoorin tuon merkinnän takaa.
Oli ko. tapaaminen merkitty yksityiseksi ja tämä herätti huomion, sillä tiedän, että yleensä hän markkaa yksityiseksi vain ihan aidosti omia tai perheen menoja. Työjutut on yleensä ihan julkisesti näkyvillä kalenterissa.
Kyllä haiskahtaa. Luulen, että miehelläs jotain kiinnostusta on, koska suostuu tapaamiseen.
En vain tajua, miksi sulle pitää tällaista shittiä paiskasta naamaan.
Onko teillä mitään historiaa pettämisestä aiemmin?
Oletteko nelikymppisiä, olleet pitkään yhdessä?
(Neljänkympin kriisi tuli mieleen)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haiskahtaa. Luulen, että miehelläs jotain kiinnostusta on, koska suostuu tapaamiseen.
No olemme kyllä suunnilleen juuri tuon ikäisiä. Aiemmin ei mitään tällaista ole tullut vastaan, tai siis en ainakaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olemme kyllä suunnilleen juuri tuon ikäisiä. Aiemmin ei mitään tällaista ole tullut vastaan, tai siis en ainakaan tiedä.
Tiedätkö mitään tästä naisesta?
Onko hänellä itsellään perhettä, onko nuorempi teitä jne.?
Oletko koskaan nähnyt tuota naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitään tästä naisesta?
Onko hänellä itsellään perhettä, onko nuorempi teitä jne.?
Oletko koskaan nähnyt tuota naista?
En tunne naista. Ovat kuulemma pari vuotta enemmän tai vähemmän säännöllisesti tehneet yhteistyötä ja tämän vuoksi mies kuulemma haluaa olla kohtelias vaikkei hänellä kuulemma olekaan tunteita. Olen kyllä raivoissani!
AP
Arvasin, että kyseessä on pitkä aika, minkä ovat olleet tekemisissä toistensa kanssa.
Pari vuotta jo!!!! Huh huh.
Ja nyt kertoo tästä ekaa kertaa ja on oikein menossa lounaalle?!
Veikkaan, että ei ole eka kerta, kun ovat menossa lounaalle. Kysyppäs mieheltäs, kun noin auliisti kertoi jo tämän verran, kysy, ovatko kuinka usein käyneet aiemmin lounaalla.
Ensin tämä nainen”haluaa päästää irti tunteistaan” lounaalla, sitten teidän lapsen futistreenien aikaan ja lopulta lauantai-iltaisin.
Kuulostaa uskomattoman rasittavalta ihmiseltä. Jos olisin miehesi, en tapaisi tätä naista, vaikka olisin sinkku.
Fakta on se, että mikäli olisivat aina asiallisesti puineet vain ja ainoastaan työasioita, asiat eivät olisi edes ikinä kehittyneet siihen pisteeseen, että nainen olisi myöntänyt ihastuksensa mieheesi! Se olisi täysin mahdotonta.
Itse olen tehnyt töitä vuosikausia miesten kanssa ilman pienintäkään flirttiä. Yhteen kerran ihastuin, mutta ei olisi tullut mieleenkään paljastaa omaa ihastumista, kun mies ei ollut osoittanut mitään merkkejä!
Eli kyllä miehes jotain signaalia on antanut ja juteltu on muustakin kuin töistä, eihän muuten mitkään ihastumispuheet olisi tulleet edes ikinä puheeksi.
Ja se, että haluaa tavata ja päästä eroon tunteistaan on totaalista bullshittiä. Siis meinaan, että se on tosi huono tekosyy tapaamiselle (vaikka nainen olisikin oikeasti näin sanonut). Mutta sehän on tekosyy.
Ja toisekseen, että kun tuo on totta, että on sanonut, että haluaa eroon tunteistaan, tarkoittaa vain yhtä asiaa. Se tarkoittaa sitä, että tätä ihastumis-korttia on puitu jo pitkään, koska nyt nainen "yrittää" eroon miehestäsi. Ties mitä tässä kahden vuoden aikana on jo ehtinyt tapahtua.
Minä työskentelen paljon miesten kanssa ja varsinkin sinkkumiesten kanssa keskustelut ovat joskus hyvinkin intiimejä. Lähinnä yritän rohkaista naisen löytämiseen ja sitä kautta oman perheen saamiseen. Juttelemme välillä myös töidenkin jälkeen ja oma aviomieheni on tästä tietoinen. Olen suunnitellut meneväni joku kerta heidän kanssaan iltaakin viettämään ilman taka-ajatuksia. Uskon, että ainakin toinen on minuun ihastunut katseiden perusteella ja se ei minun mielestäni ole keneltäkään pois. Tosin asiasta ei ole koskaan keskusteltu ja jos näin kävisin keskustelisin mielelläni epäselvyyksien välttämiseksi. Miehet ovat siis tietoisia perheestäni ja olen omasta mielestäni heidän ystävänsä. Nautin heidän seurastaan ystävänä ja minulla ei ole mitään suunnitelmia aviomieheni pettämiseksi. Olen näyttänyt miesten kuvatkin aviomiehelleni eli pyrkinyt olemaan avoin asian suhteen. Mutta monet miehet ovat avoimempia ja flirtti tulee luonnostaan ilman suuria taka-ajatuksia. Varmasti tarttuisivat tilaisuuteen, jos tämmöistä suotaisiin. Naiset ovat vaarallisempia, koska heillä on yleensä enemmän tunteita pelissä. Siksi keskustelu myös on hyvä idea, muuten töistä voi tulla kamalaa. Eli itse kannatan tuota lounasta, mutta sen jälkeen pitäisi olla sävelet selvät. Miehesi pitäisi tuoda aktiivisesti esiin omaa ihanaa perhettään, jotta turha haaveilu saa jäädä naiselta. Jokainen ihastuu keneen ihastuu, mutta tunteistaan pitää kantaa vastuu.
Olen itsekin ihastunut erääseen mieheen, koska kemiamme sopivat hyvin yhteen. Nautin hänen seurastaan kaverina aina kun harrastuksissa tapaamme, sitten menen takaisin kotiin mieheni luokse. En koskaan kysele tältä ihatukselta onko hänellä puolisoa tms, koska en ota ihastusta tosissani. Haluan vain nauttia ihanan miehen seurasta hetken aikaa ja toivon hänelle kaikkea hyvää. Tämän ei tarvitse uhata omaa avioliittoa, koska ihastus ei ole omasta mielestä minulle sopivaa puolisomateriaalia. Siksi väitän, että aina ihastuminen ei johda pettämiseen ja ei aina ole vaaraksi omalle parisuhteelle. Ihastus voi olla päivänpiristys ja tuoda iloa sekä energiaa elämään. Tämä onnistuu vain jos on hyvin tietoinen siitä kuka on ja mitä elämältä haluaa. Saa nähdä miten itselle käy, ainakin nyt olen tätä mieltä. Ja jos alkaa pelottaa oma itsehillintä niin taukoa tapaamisesta.
Eihän siinä mitään jos molempien puolisotkin voisivat olla tapaamisessa mukana, eikä se muuttaisi tapaaisen luonnetta.
Tuu ap päivittää sit tilannetta!
En varmaan koskaan opi ymmärtämään ihmisiä, jotka kertovat tuollaisia asioita puolisolleen. Siis että "X on ihastunut minuun ja haluaa jutella kanssani, joten menen hänen kanssaan lounaalle työpäivän aikana." Joko menee lounaalle tai on menemättä, mutta ei suotta hehkuttele puolison edessä että "lällällää, minullapa olisikin vientiä".
Olen itse nainen ja jos joku mies työpaikalla ilmaisisi olevansa ihastunut minuun ja siksi haluaisi kanssani lounaalle, kieltäytyisin. Jos olisin mennyt hänen kanssaan lounaalle - kuten kollegoiden kesken mennään - ja hän paljastaisi asian siellä, en kiusaisi puolisoani kertomalla asiasta hänelle. Hänellä on hyvä itsetunto eikä hän varmasti hetkeäkään ajattelisi, että alan pettää häntä kyseisen ihmisen kanssa, mutta silti pitäisin täysin tarpeettomana heiluttaa tuollaista korttia hänen nenänsä edessä.