Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettämistä

Vierailija
07.04.2022 |

Jos naimissa oleva mies tapaa kahdestaan naista (myös naimisissa) , joka on tunnustanut olevansa kovin ihastunut tähän mieheen, niin onko tällainen tapaaminen Ok?

Miehellä ei ole erityisiä tunteita naista kohtaan, vaan kyse on siitä, että nainen haluaa jutella ja tavata päästäkseen irti omista tunteistaan?

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää räjähtäisi tuossa tilanteessa! Nyt kysyt monta kertaa on "lounaalla" istuttu, pyydät näyttämään sähköpostit tms. Mieti tarkkaan miten mies on toiminut viime kuukausien aikana. Onko sulla jäänyt jotain huomaamatta? Ei todellakaan ole ok mennä tollasen syyn takia viettämään yhdessä aikaa, haloo, onko miehelläsi valoo???

Vierailija
62/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää räjähtäisi tuossa tilanteessa! Nyt kysyt monta kertaa on "lounaalla" istuttu, pyydät näyttämään sähköpostit tms. Mieti tarkkaan miten mies on toiminut viime kuukausien aikana. Onko sulla jäänyt jotain huomaamatta? Ei todellakaan ole ok mennä tollasen syyn takia viettämään yhdessä aikaa, haloo, onko miehelläsi valoo???

Pyydät näyttämään sähköpostit = digitaalista väkivaltaa (googleta, ellet usko) + rikkoo työpaikan sääntöjä ja voi johtaa vähintäänkin varoitukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ap: n tilannetta omalla kohdalleni.

En missäön nimessä ikinä hyväksyisi tuollaisya. Aivan ehdoton nou nou. Ei ole ok avo/ avioliitossa olevalta mieheltä moinen, että mennään vapaa- ajalla nauspuolisen kanssa syömään, joka on vain työkaveri. Kaiken lisäksi naisella tunteita, se olisi itselleni jo kriisin paikka jos mieheni toimisi noin.

Alkaisin heti kysellä mieheltä että näyttää viestit minullekin, ja mitä kautta ja kuinka paljon on viestitelty.

Alan itsekin epäillä että ap: n miehellä on ollut jotain epämääräistä meneillään jo aikaisemminkin tämän työkaverin kanssa.

Minä kyllä todellakin loukkaantuisin ja suuttuisin miehelle jos tuohon tapaamiseen menee. Varsinkin kun mies ei ole maininnut asiasta kotona vaan ap löysi kalenterista merkinnän. Kyllä meillä ainakin ilmoitellaan omat menomme. Se on normaalia kommunikointia ja vuorovaikutusta.

Vierailija
64/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydät näyttämään sähköpostit = digitaalista väkivaltaa (googleta, ellet usko) + rikkoo työpaikan sääntöjä ja voi johtaa vähintäänkin varoitukseen.

Pettäjä tuli linjoille :D

Vierailija
65/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
66/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi riittävän, että mies ilmoittaa olevansa onnellisesti suhteessa ja odottaa toisen tätä kunnioittavan, enempää asiasta ei puhuta. On ihastuneen oma tehtävä selvittää tunteensa.

Vierailija
67/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ja tämä nainen siis tuntevat toisensa töiden kautta (eivät samassa työpaikassa) ja miehen selitys on, että haluaa pitää sen vuoksi hyvät välit naiseen. Ja ovat siis menossa kahdestaan lounaalle.

T. AP

En varmaan koskaan opi ymmärtämään ihmisiä, jotka kertovat tuollaisia asioita puolisolleen. Siis että "X on ihastunut minuun ja haluaa jutella kanssani, joten menen hänen kanssaan lounaalle työpäivän aikana." Joko menee lounaalle tai on menemättä, mutta ei suotta hehkuttele puolison edessä että "lällällää, minullapa olisikin vientiä".

Olen itse nainen ja jos joku mies työpaikalla ilmaisisi olevansa ihastunut minuun ja siksi haluaisi kanssani lounaalle, kieltäytyisin. Jos olisin mennyt hänen kanssaan lounaalle - kuten kollegoiden kesken mennään - ja hän paljastaisi asian siellä, en kiusaisi puolisoani kertomalla asiasta hänelle. Hänellä on hyvä itsetunto eikä hän varmasti hetkeäkään ajattelisi, että alan pettää häntä kyseisen ihmisen kanssa, mutta silti pitäisin täysin tarpeettomana heiluttaa tuollaista korttia hänen nenänsä edessä.

Olen mä kertonut miehelleni, jos joku työpaikalla on koittanut pokailla, oonko mä sit vaan moukkamainen?

Mä tosin olen vähän liiankin rehellinen, mitä se mies sillä tiedolla tekee.

Mulla vaan omatunto jostain syystä soimaisi jos en kertoisi. En tiedä tosin miksi, kun enhän mä siinä perä tai tee mitään sopimatonta.

Vierailija
68/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa oleva mies. Jos tuollainen tilanne osuisi kohdalleni, niin näkisin tärkeäksi olla puolisolleni rehellinen. Mutta kun olen sellaista tyyppiä, joka ajattelee ennen kuin sanoo, niin jättäisin todellakin sanomatta tämän: ”Eräs parisuhteessa oleva nainen on ihastunut minuun ja haluaisi tavata minut kahden kesken. Ei kai sinulla ole mitään sitä vastaan?”

Ei miehellä ole mitään ”velvollisuutta” tätä ihastunutta toista naista kohtaan. Jos mies haluaa tavata hänet, niin epäilisin ihastuksen olevan tuolloin molemminpuolista, ja tapaaminen saattaisi johtaa vaarallisille vesille. Poissa silmistä, poissa mielestä - niin ne ihastuksen tuntemukset vähitellen katoavat.

Jos mies on ihastunut toiseen, niin siitäkin olisi tärkeää olla rehellinen omalle puolisolleen, koska se on aika vahva merkki siitä että parisuhteessa on ongelmia. Ongelmat voivat kuitenkin olla korjattavissa, jos molemmat tahtovat korjata ne.

Vierailija
69/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua kusetetaan nyt ihan 100-0. Tod näk suhde ja satuit näkemään kalenterimerkinnän niin että mies paniikissa yritti keksiä jonkun selityksen.

Vierailija
70/192 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mies keksi tajuttoman huonon selityksen, mikäli oli mieheltä valhe.

Aika kusinen tilanne ap:lla, tulepa päivittelemään tilannettasi, niin saat täältä tukea ja vinkkejä.

Itse luulen, että miehellä ja tällä naisella on ainakin ollut jonkinlaista teerenpeliä, ainakin henkistä, jos ovat paljon kirjoitelleet jopa työn ulkopuolella.

Pelkäänpä, että tästä paljastuu ajan myötä se, että tunteita on ollut molemmin puolin. Ties vaikka ovat jotain jo tehneetkin.

Mietipäs miehesi käytöstä viimeisen kahden vuoden ajalta. Oletko huomannut pettämisen merkkejä? Oletko epäillyt miestäsi pettämisestä? Nimittäin naisten vaisto on älyttömän hyvä ja herkkä tässä asiassa, jos vain uskaltaa luottaa intuitioonsa.

Kerro tänne kaikki, mikä on jääny epäilyttää näiltä parilta vuodelta, niin voidaan ruotia niitäkin asioita.

Koska miehethän ei pettämistä sitten paljasta millään, hyvin harvat sen paljastaa.

Monet eivät paljasta edes eron jälkeen.

Vierailija
71/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin tästä vielä vaihtelevissa tunnelmissa viime yönä. Mies on yhä sitä mieltä, että koska joka tapauksessa joutuvat olemaan töiden merkeissä yhteydessä eli yhteyden täydellinen katkaisu ei ole  realistinen vaihtoehto, olisi järkevämpää vain puhua asia pois alta. Tai siis näin nainen oli asiaa perustellut. 

En sitten tiedä, voisiko tämä toimia? Voiko sellaisen taian tai kiinnostuksen tappaa puhumalla lounaalla, jos mies sitten vain tarpeeksi voimakkaasti kertoo naiselle, että häntä ei kiinnosta?

AP

Vierailija
72/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä puhumista tuossa ylipäänsä edes on. Tai miten on ajauduttu siihen tilanteeseen, että nainen on paljastanut ihastumisensa, jota pitää AP:n miehen kanssa yhdessä työstää pois. Siinä ei ole mitään järkeä. Kyse ei ole edes työkaverista, joiden kanssa joutuu oikeasti olla päivittäin tekemisissä.

Voisiko kyse olla siitä, että tyypeillä on ollut jonkinlaista sutinaa keskenään ja syystä tai toisesta mies pelkää nyt että tuo nainen voisi käräyttää miehen AP:lle? Tai sitten muusta syystä on tullut paljastumisen riski. Tämän lounaan jälkeen onkin sitten hyvä selitellä, että tuo ihastunut nainen on hullu ja mustasukkainen ja keksii asioita omasta päästään.

Veikkaan kyllä, että miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
73/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juteltiin tästä vielä vaihtelevissa tunnelmissa viime yönä. Mies on yhä sitä mieltä, että koska joka tapauksessa joutuvat olemaan töiden merkeissä yhteydessä eli yhteyden täydellinen katkaisu ei ole  realistinen vaihtoehto, olisi järkevämpää vain puhua asia pois alta. Tai siis näin nainen oli asiaa perustellut. 

En sitten tiedä, voisiko tämä toimia? Voiko sellaisen taian tai kiinnostuksen tappaa puhumalla lounaalla, jos mies sitten vain tarpeeksi voimakkaasti kertoo naiselle, että häntä ei kiinnosta?

AP

Eli mies varmistelee että voi olla naisen kanssa tekemisissä jatkossakin. Älä nyt ole ihan sinisilmäinen, eiköhän noilla jonkunlainen suhde jo ole.

Vierailija
74/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Et siis pyytänyt miestä näyttämään viestejä? Kuinka kauan ovat viestitelleet, ei kai se heti alkanut, kun tapasivat? Millainen tämä heidän työyhteys on? Onko nainen respassa töissä ja mies tuo sinne esim. tavaraa :D? Ja heidän pitäisi olla vain ns. "moikkausväleissä" periaatteessa? Vai onko heillä oikeasti jotain kunnon töitä, jossa ollaan monta tuntia yhdessä, samassa tilassa? Vai tekevätkö töitä yhdessä etänä työpaikoiltaan? Avaa vähän tätä kuviota.

Tuo ei todellakaan voi toimia tuo lounastapaaminen, ellei mies ole hänelle tosi tyly ja torju naista todella voimakkaasti. Kaikki on lähinnä kiinni, onko miehessäsi tarpeeksi munaa torjua tuo nainen.

Onhan ihastus aina imartelevaa ja jos on vielä noin kovaa laatua, että sitä pitää puida yhdessä lounaalla, niin oisko vaikkapa tuo nainen jo rakastunut. Ja rakastumisen tunnetta ei käskemällä poisteta. Sitä fiilistä on tosi vaikeaa poistaa. Ja muistapa vielä sellainen juttu, että ihmisluontoon kuuluu haluta sellaista, mitä ei saa. Eli voi olla, että nainen kaikesta torjumisesta huolimatta yhä haikailee miehesi perään, vaikka miehesi torjuisi hänet. Ja jossain kohtaa voi miehelläsi sitten olla heikko hetki ja tuo nainen on saatavilla ja käytettävissä.

Vierailija
75/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tosi omistamisenhalusia. Miksei miehellä voisi olla naispuolisia ystäviä ja oikeutta tavata niitä?

Mä en aio koskaa kertoa kumppanilleni että olen bi että voin ihastua myös samaan sukupuoleen. Hän varmaan omistushalusena kieltäisi kaikki mun ystävyyssuhteet.

Vierailija
76/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi, missä tilanteessa nainen on paljastanut ihastumisensa; Livenä ja jos, niin kuinka ja mitä tapahtui? Viestissä? Ja jos, niin miksei asiaa voi hyväntahtoisesti kuitata vastaavasti toisella viestillä? ”Ei tässä mitään, jatketaan kuten tähän asti”-tyyliin.

Älä nyt anna ympäripyöreiden selitysten mennä läpi, tilanne on outo ja miehen pitää ottaa sinun tunteesi vakavammin kuin vieraan naisen.

Vierailija
77/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette tosi omistamisenhalusia. Miksei miehellä voisi olla naispuolisia ystäviä ja oikeutta tavata niitä?

Mä en aio koskaa kertoa kumppanilleni että olen bi että voin ihastua myös samaan sukupuoleen. Hän varmaan omistushalusena kieltäisi kaikki mun ystävyyssuhteet.

Luetun ymmärtäminen sinullekin vain.

Luepa ap:n kertomukset uudelleen ihan ajatuksella.

Vierailija
78/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän logiikka = jos kerron varatulle ystävälleni että olen ihastunut häneen. Teidän mielestä mun ystävän pitää kerto se sen kumppanille ja sopia keskenään ettei mua saa enää tavata?

Ootte niin sairaita.

Vierailija
79/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän logiikka = jos kerron varatulle ystävälleni että olen ihastunut häneen. Teidän mielestä mun ystävän pitää kerto se sen kumppanille ja sopia keskenään ettei mua saa enää tavata?

Ootte niin sairaita.

Oot varmaan tosi nuori, eikä elämänkokemusta. Etkö muka voi edes kuvitella, mitä tuollaisesta kuviosta yleensä syntyy? Niin, pettämistä sitten lopulta, kun mies ei voi vastustaa enää jossain kohtaa. On se sitten henkistä, fyysistä tai molempaa laatua.

Ja nuo eivät ole periaatteessa ystäviä, tuo mies ja nainen työpaikalta. He ovat virallisesti vain töiden kautta tekemisissä (tai pitäisi olla). Mistäs me tiedetään, kuinka paljon työn ulkopuolisia asioita he ovat puineet tämän kahden vuoden aikana, kun nyt pitää puida tämän naistyökaverin ihastusta oikein työpaikkalounaallakin maanantaina. Ja kun ap ei ollut kuullutkaan koko tästä "työkaverista" niin olettaa sopii, että rajat on jo henkisesti ylitetty, noh ainakin naisen puolelta. Mieshän ei mitään myönnä.

Vierailija
80/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo pettämistä ole, mutta vaikuttaahan tuo tietoisesti salaillulta toiminnalta. Tuona miehenä olisin sanonut naiselle, että niistä tunteista pääsee parhaiten eroon, kun ei tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi