Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettämistä

Vierailija
07.04.2022 |

Jos naimissa oleva mies tapaa kahdestaan naista (myös naimisissa) , joka on tunnustanut olevansa kovin ihastunut tähän mieheen, niin onko tällainen tapaaminen Ok?

Miehellä ei ole erityisiä tunteita naista kohtaan, vaan kyse on siitä, että nainen haluaa jutella ja tavata päästäkseen irti omista tunteistaan?

Kommentit (192)

Vierailija
81/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän logiikka = jos kerron varatulle ystävälleni että olen ihastunut häneen. Teidän mielestä mun ystävän pitää kerto se sen kumppanille ja sopia keskenään ettei mua saa enää tavata?

Ootte niin sairaita.

Oot varmaan tosi nuori, eikä elämänkokemusta. Etkö muka voi edes kuvitella, mitä tuollaisesta kuviosta yleensä syntyy? Niin, pettämistä sitten lopulta, kun mies ei voi vastustaa enää jossain kohtaa. On se sitten henkistä, fyysistä tai molempaa laatua.

Ja nuo eivät ole periaatteessa ystäviä, tuo mies ja nainen työpaikalta. He ovat virallisesti vain töiden kautta tekemisissä (tai pitäisi olla). Mistäs me tiedetään, kuinka paljon työn ulkopuolisia asioita he ovat puineet tämän kahden vuoden aikana, kun nyt pitää puida tämän naistyökaverin ihastusta oikein työpaikkalounaallakin maanantaina. Ja kun ap ei ollut kuullutkaan koko tästä "työkaverista" niin olettaa sopii, että rajat on jo henkisesti ylitetty, noh ainakin naisen puolelta. Mieshän ei mitään myönnä.

Oon mä kyllä aika nuori. Nää tosiaan on vaikeita juttuja. Esim jos mä sille mun varatulle ystävälle kerron että olen ihastunut häneen niin se johtuu siitä että sitä oikeasti vaikee pitää sisällä. Mutta samalla tekisin selväksi sen etten halua enempää ku ystävyyttä koska en halua rikkoa hänen suhdetta/perhettä. Vaikea juttu tosiaan kun kenenkään ystävyyttä ei voi kieltää vaikka toi ois ihastunut toiseen. Mutta en tiedä kun en tiedä millainen tää AP:n kertoma nainen on.

Vierailija
82/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele tätä niinkään pettämisen kannalta vaan siitä näkövinkkelistä, että mitä puhuttavaa heillä on?

Nainen: Olen ihastunut sinuun.

Miehesi: Minä en ole ihastunut, minulla on perhe, vaimo ja monogamia.

Nainen: Haluan, että päästämme irti tunteistamme!

Miehesi: Ei minulla ole tunteita.

Nainen: Mutta haluan keskustella.

Miehesi: Keskustellaan. Mistä?

Ja kököt replat jatkuvat maailman tappiin.

Naiset ja miehet voivat hyvin olla ystäviä ja läheisiä työkavereita, mutta siihen ei liity tällaista puimista, vellomista, tai velvoitteita käsitellä toisen ihmisen yksipuolista tunne-elämää.

Olen nainen ja opiskellut teknisellä alalla, paljon tekemisissä myös miesten kanssa ja välit on kaverilliset, joskus avaudutaan perhejutuista, mutta mitään hoitovelvoitetta selvästi ripustautuvaan tapaukseen ei ole. Näen miehesi liian kilttinä, omaltani toivoisin vastaavassa tilanteessa jämäkkyyttä. Lounaalla saa käydä kenen kanssa haluaa, niin minä itsekin käyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän logiikka = jos kerron varatulle ystävälleni että olen ihastunut häneen. Teidän mielestä mun ystävän pitää kerto se sen kumppanille ja sopia keskenään ettei mua saa enää tavata?

Ootte niin sairaita.

Kysehän ei nyt ole ystävistä. Eikös AP:n mieskin väittänyt, että pitää pysyä väleissä kun joutuvat töidensä takia olemaan keskenään tekemisissä. Eli kysymys ei ole edes työkavereista.

Vierailija
84/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte niin sairaita.

Kysehän ei nyt ole ystävistä. Eikös AP:n mieskin väittänyt, että pitää pysyä väleissä kun joutuvat töidensä takia olemaan keskenään tekemisissä. Eli kysymys ei ole edes työkavereista.

Okei, siinä tapauksessa on tosi outoa

Vierailija
85/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juteltiin tästä vielä vaihtelevissa tunnelmissa viime yönä. Mies on yhä sitä mieltä, että koska joka tapauksessa joutuvat olemaan töiden merkeissä yhteydessä eli yhteyden täydellinen katkaisu ei ole  realistinen vaihtoehto, olisi järkevämpää vain puhua asia pois alta. Tai siis näin nainen oli asiaa perustellut. 

En sitten tiedä, voisiko tämä toimia? Voiko sellaisen taian tai kiinnostuksen tappaa puhumalla lounaalla, jos mies sitten vain tarpeeksi voimakkaasti kertoo naiselle, että häntä ei kiinnosta?

AP

Et siis pyytänyt miestä näyttämään viestejä? Kuinka kauan ovat viestitelleet, ei kai se heti alkanut, kun tapasivat? Millainen tämä heidän työyhteys on? Onko nainen respassa töissä ja mies tuo sinne esim. tavaraa :D? Ja heidän pitäisi olla vain ns. "moikkausväleissä" periaatteessa? Vai onko heillä oikeasti jotain kunnon töitä, jossa ollaan monta tuntia yhdessä, samassa tilassa? Vai tekevätkö töitä yhdessä etänä työpaikoiltaan? Avaa vähän tätä kuviota.

Tuo ei todellakaan voi toimia tuo lounastapaaminen, ellei mies ole hänelle tosi tyly ja torju naista todella voimakkaasti. Kaikki on lähinnä kiinni, onko miehessäsi tarpeeksi munaa torjua tuo nainen.

Onhan ihastus aina imartelevaa ja jos on vielä noin kovaa laatua, että sitä pitää puida yhdessä lounaalla, niin oisko vaikkapa tuo nainen jo rakastunut. Ja rakastumisen tunnetta ei käskemällä poisteta. Sitä fiilistä on tosi vaikeaa poistaa. Ja muistapa vielä sellainen juttu, että ihmisluontoon kuuluu haluta sellaista, mitä ei saa. Eli voi olla, että nainen kaikesta torjumisesta huolimatta yhä haikailee miehesi perään, vaikka miehesi torjuisi hänet. Ja jossain kohtaa voi miehelläsi sitten olla heikko hetki ja tuo nainen on saatavilla ja käytettävissä.

Tekevät töitä samassa projektissa, nainen tilaajan puolella ja mieheni toteuttajan puolella. En tiedä onko viesteillä sinällään merkitystä - yhteyttä on pidetty yhteisissä Teams-palavereissa ja välillä toki myös kasvokkain, puheluita, sähköpostia ja tekstiviestejä. Yhteydenpito on ollut miehen mukaan ehdottomasti hyvin työpainotteista mutta lähes jokapäiväistä.  

Vierailija
86/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekevät töitä samassa projektissa, nainen tilaajan puolella ja mieheni toteuttajan puolella. En tiedä onko viesteillä sinällään merkitystä - yhteyttä on pidetty yhteisissä Teams-palavereissa ja välillä toki myös kasvokkain, puheluita, sähköpostia ja tekstiviestejä. Yhteydenpito on ollut miehen mukaan ehdottomasti hyvin työpainotteista mutta lähes jokapäiväistä.  

Siis asiakas vonkaa? Voi tsiisus.

Vierailija
87/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis asiakas vonkaa? Voi tsiisus.

:D

Vierailija
88/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteydenpitoa on ollut jo kaksi vuotta ja lähinnä työpainotteista, kysypäs mieheltäs, että missäs kohtaa tämä lipsahti naisen puolelta henkilökohtaiseksi ihastumiseksi?

Ja millaisia viestejä tämän jälkeen on vaihdettu?

Ja kuinka pitkään?

Musta nyt tuntuu, että mies ei kerro kaikkea.

Vierailija
89/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva stoori, mutta kuka mies menisi lounaalle muuten vain puolitutun naisen kanssa, jos ei itsekin siitä jotenkin hyötyisi? Eiköhän ne asiakasbisneksetkin voi hoitaa ihan toimistolla/puhelimessa. Vai onko miehen jotenkin vaikea vetää rajoja tms, haluaa olla terapeuttina?

Vierailija
90/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva stoori, mutta kuka mies menisi lounaalle muuten vain puolitutun naisen kanssa, jos ei itsekin siitä jotenkin hyötyisi? Eiköhän ne asiakasbisneksetkin voi hoitaa ihan toimistolla/puhelimessa. Vai onko miehen jotenkin vaikea vetää rajoja tms, haluaa olla terapeuttina?

Hyvä pointti.

Vierailija
91/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehelläni mitään terapeutin taipumuksia mutta aika kiltti ja mukautuvainen hän kyllä on. 

AP 

Vierailija
92/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko siis huomannut näiden kahden vuoden aikana pettämisen merkkejä?

Vierailija
93/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
94/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko siis huomannut näiden kahden vuoden aikana pettämisen merkkejä?

En usko, että mitään varsinaista pettämistä, ainakaan fyysistä, on tapahtunut. Tiivistä ja intensiivistä yhteistä työntekoa ja mitä kaikkea siihen sitten onkaan sekoittunut.

AP  

Vierailija
95/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis päättänyt uskoa lounastapaamisen vilpittömyyteen. Luottamus toki kuuluu hyvään parisuhteeseen, mutta jokin sai sinut tekemään tämän avauksen. Mieti miksi, mutta ei sinun tänne vastausta tarvitse kirjoittaa.

Vierailija
96/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämän naisen lähellä oleminen boostaa itsetuntoasi melkoisesti. Todennäköisesti tuo tulee johtamaan johonkin fyysiseen jos jatkuu kauan. Jos nuo tapaamiset vielä salaa kumppanilta, alkaa olla jo aika kyseenalaista...

Vierailija
97/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanet boostaa miehen itsetuntoa?

Vierailija
98/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis päättänyt uskoa lounastapaamisen vilpittömyyteen. Luottamus toki kuuluu hyvään parisuhteeseen, mutta jokin sai sinut tekemään tämän avauksen. Mieti miksi, mutta ei sinun tänne vastausta tarvitse kirjoittaa.

En usko lounastapaamisen vilpittömyyteen, sillä kuten jo eilen kerroin todellakin ärsyttää tämä heidän kahdenvälisen asiansa vatvominen. Mutta samalla en ainakaan vielä usko mitään fyysistä tapahtuneen. Ja en edes tiedä, mikä on se pahin skenaario - tuollaisen ihastumisen jakaminen on minusta tosi intiimiä.

Vierailija
99/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nro 98 oli siis AP

Vierailija
100/192 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua kusetetaan. Tuskinpa se mies mitään tapaamista järkkäisi jos ei itseäkin kiinnostaisi - ja oon kyllä varma että sutinaa on ollut jo pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan