missä olit kun estonia upposi`?
estonian uppoamisesta 21 vuotta? missä olit kun kuulit tapahtuneesta?
Kommentit (82)
Työharjoittelussa ravintolassa. Meni kuin hidastuksella se päivä. Kolahti ja kovaa, näin vuosia unia, edelleen monesti mielessä.
Opiskelijavaihdossa Skotlannissa. Opiskelukaverit kertoivat, että Suomessa on uponnut laiva ja melkein tuhat on kuollut. Ensin en uskonut ja sitten ajattelin että joku Silja tai Viking.
Isä melkein itki, kun soitin kotiin, vaikkei ketään lähellekään tuttua ollut laivalla.
Kuulemma juuri muutama päivä sitten kotiutunut äidin kanssa sairaalasta. Kotona siis varmaan ihmettelemässä maailmaa.
Kuulin aamulla ja muistan että koulussa vähän puhuttii siitä. Olin 4lk silloin.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:09"]Mariellalla töissä.
[/quote]
Auts.
Pakko kyllä ihan uteliaisuuttani kysyä, käsiteltiinkö teidän töissä olleiden kanssa tuo uppoamis asia jotenkin yhteisessä keskustelussa tai muuten?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:11"]Häh :DD
[/quote]
Mikäs sua naurattaa?
Kööpenhaminassa opiskelijavaihdossa. Ihmiset olivat tosi vakavia, itse en siitä tanskan molotuksesta selvää ottanut. Luulin ensin, et kyseessä oli joku pohjakosketus. Sit lopulta pääsin lukemaan sanomalehteä, josta ymmärsin enemmän kuin puheesta ja totuus valkeni. Lennettiin siitä yli n. viikko myöhemmin ja hiljaiseksi veti.
Kotona kuumeessa. Olin teini-ikäinen ja tuijotin televisiota koko päivän.
olin seiskalla yläasteella siihen aikaan. aamula katsoin hetken aamu-tv:tä ennen kouluun lähtöä.
neloselta tulee dokumentti tällä viikolla.
Koulussa. Lähdin aamulla niin kiireellä, ettei tullut katsottua aamutelkkaria. Olin ihan pihalla, kun kaverit kertoi. Sit kuunneltiin aamun ekat tunnit kun helikopterit lensi koulumme yli tyksiin :(
Autossa.