Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sokos ei myy enää lastenvaatteita?!?!

Vierailija
28.09.2015 |

Katsoin 3+1-päivien kuvastoa netissä eikä siinä ollut lainkaan lastenvaatteita. Ei myöskään koko sokoksen nettisivulla! Wtf?!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin Sokoksella on pari säälittävää paitaa, ei muuta.

Vierailija
2/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myy ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä esim hkin sokoksen lastenvaateosastolla nyt on??

Vierailija
4/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelta on ainakin poistettu koko lastenvaateosasto :(

Vierailija
5/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhuu!

Vierailija
6/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä ainakin lastenvateosasto Sokkarilla. Ei vain ole noissa 3+1 päivää tarjouksissa.

Vierailija
7/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen kironnut. Kannattaisi varmaan meidän kaikkien valittaa Sokkariin että asiakkuus tyssää tähän. Mua ei ainakaan kiinnosta pätkän vertaa miljoona hajuvettä ja suihjetta joita on kokonainen kerros vähintään mut lastenvaatteita ja kenkiä kävin usein

Vierailija
8/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Stadissa lastenvaatteita. Yksi kerros kodin tavaroita, yksi miesten vaatteita ja kolme kerrosta naisten vaatteita. Toivottavasti löytyy ostajia. Itse lopetin käymisen, kun lastenvaatteet hävisivät.

Vierailija
9/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:15"]

On täällä ainakin lastenvateosasto Sokkarilla. Ei vain ole noissa 3+1 päivää tarjouksissa.

[/quote]

Missä?

Vierailija
10/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksella ei ole enää yhtenäistä lastenvaatevalikoimaa. Eli kukin alueosuuskauppa saa itsenäisesti päättää minkä verran ja minkä merkkisiä lastenvaatteita pitää valikoimissaan. Kukin alueosuuskauppa tekee niiden oslta myös itse sisänoston.

Vierailija
11/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ostettiin aikoinaan melkein kaikki vaatteet Sokokselta, kun olin lapsi, Kuopiosta. Mutta nyt kun käy siellä, aika vähän lastenosastolla on porukkaa näkynyt. Eiköhän lopettamispäätöksen takana ole kannattamattomuus. Mutta ei siellä enää ole meille pienikokoisillekaan mitään, joskus takavuosina oli. Kuolemaan päin on Sokos vähitellen. Kosmetiikkaliikkeeksi tulee jäämään. 

Vierailija
12/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin viime keväänä (tai kevättalvea? en ihan tarkkaan muista) Lahden Sokoksella, että mites tämä osasto on puolityhjä. Myyjä sanoi siinä, että jatkossa S-ryhmästä Prismat myy lastenvaatteita.

En olenyt käynyt katsomassa, mutta oletan ettei niitä ole enää.

Vierailija
13/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Turussakaan oo. Keskustasta on muutenkin lastenvaateliikkeitä lähtenyt kauppakeskuksiin, en tykkää. Stocka, Lindex ja H&M enää jäljellä.

Vierailija
14/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän poistettiin kun haluttiin myyntitilaa muille artikkeleille.

Mammat, osoitteenne on vastedes Prisma.

Vierailija
15/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan todenneet, että turha kilpailla h&m-rättikauppojen ja nettikauppojen kanssa. Panostavat, näihin jotka haluavat "elämyksiä" kauppareissultaan. Ja onhan S-liikkeellä nämä Prismat, joissa on hehtaareittain lastenvaatetta.

Helsingin keskustan lastenvaateosastolla oli hiljaista ja aina vähän tylsä valikoima, että sikäli menetys ei ollut kovin suuri. Onneksi on nettikaupat.

Vierailija
16/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin aina Porvoosta Sokokselta lasten talvihaalarit ja kengät, enpä juuri muuta. Nyt tänne tulee Marks&Spencer. En tiedä, onko niillä lasten vaatteita! En tykkää hm:n vaatteista, suurin osa heikkoa laatua.

Vierailija
17/17 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:23"]Ovat varmaan todenneet, että turha kilpailla h&m-rättikauppojen ja nettikauppojen kanssa. Panostavat, näihin jotka haluavat "elämyksiä" kauppareissultaan. Ja onhan S-liikkeellä nämä Prismat, joissa on hehtaareittain lastenvaatetta.

Helsingin keskustan lastenvaateosastolla oli hiljaista ja aina vähän tylsä valikoima, että sikäli menetys ei ollut kovin suuri. Onneksi on nettikaupat.
[/quote]

Prismat on monesti hyvin kaukana keskustasta. Sokoksen on ydinkeskustassa. En ole ikinä ostanut vaatteita Prismasta. Eikä käydä yleensä muutenkaan, paitsi jotain joululahjoja joskus.