Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein feikkiprofiilin ja poikaystävä meni lankaan, lähdössä tapaamaan...

Vierailija
28.09.2015 |

olematonta naista 400km ajomatkan päähän. Minulle väitti että menee armeijakaveriaan tapaamaan. Sanoin että olisi kiva päästä mukaan kun en ole tavannut hänen kavereitaan. Väitti tähän, että heidän jutut olisi kuitenkin vain inttijuttuja niin kuolisin tylsyyteen.

Lähti tänä aamuna ajamaan sinne. Mitkähän mahtaa olla ilmeet kun vastassa ei olekaan ketään? Hankin prepaid-liittymän ja annoin sen tämän naisen numeroksi (tai siis kirjoitin netissä tällä feikkiprofiililla)

Valitsin oikein tyrkyn näköisen isorintaisen blondin kuvan, imee kuvassa mehujäätä. Ja viestiksi sellaisen, ettei voi erehtyä viestin luonteesta. Eli siis, seksiseuraa haetaan.

Mielipiteitä kun soittaa tuohon numeroon, vastaanko omana itsenäni vai keksinkö vielä lisää jäynää? Tavarat kannoin ulos. Tänään kyllä sataa, voi harmin paikka. Minun kämpässä siis majaili viimeisen vuoden ajan.

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olleet "Natalian kanssa" yhteydessä puhelimessa ennen tätä päivää

Ap

Vierailija
142/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:40"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:29"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:24"]Ap, oot huippu. Loistava temppu. Olen kans sitä mieltä, että jokaisen pettämistä epälevän (eli ei kaikkien) kannattaa tehdä joku vastaavantyyppinen testi. Säästyy aikaa ja energiaa kun saa selville toisen kusipäisyyden eikä tarvitse vuositolkulla kärvistellä että pettääkö se vai ei.

Ap:n tempausta vastustavat puhuvat puolestaan: tunnette sääliä miestä kohtaan, ikään kuin hän ei olisi tässä se pahantekijä eikä ap. [/quote] Anteeks nyt, mutta mä en tunne sääliä tasan kumpaakaan kohtaan. Molempien käytös kertoo siitä, että kumpikaan ei ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen. [/quote]

Omituinen kommentti. Miten niin ei ole kypsä parisuhteeseen? Vai onko kypsyyttä se, ettei epäile toista pettämisestä koskaan koska tietenkin luottamus on niin tärkeä että se on kaikille itsestäänselvyys eikä kukaan koskaan petä ketään ja blaablaa. Kypsän ihmisen pitää vain niellä kaikki toisen selitykset eikä itse saa ottaa selvää? Onnea sinulle sinisilmäisiin suhteisiisi.
Itsekin olisin vain kiitollinen jos miehen pettämishinku selviäisi noin helposti ja nopeasti mieluummin niin kuin monen vuoden yhteiselo ja sitten muuta kautta selviäisi miehen pettäneet ja olisin vain tuhlannut aikaa ja energiaa mokomaan huoripukkiin koko ajan. [/quote] Ei tietenkään pidä niellä yhtään mitään, mutta kyllä kypsä ihminen osaa esimerkiksi puhua asioista, kysyä suoraan ja keskustella. Ja ei, en todellakaan elä mitenkään sinisilmäisesti, minulla ja miehelläni on luottamus toisiimme ja avoimuutta ja keskusteluyhteys myös silloin kun on vaikeaa ja pitäisi puhua ne vaikeat asiat. Eikä minua horjuta mitkään herjaavat heitot sinisilmäisyydestä suhteissani, minulla on myös itsetunto ja itsekunnioitus kunnossa. [/quote] Puhe on halpaa. Teot kertovat totuuden. [/quote] Eikö ole kamalan raskasta, jos joutuu vaan epäilemään jokaisen ihmisen sanoja? [/quote] No jos tyypillä on pettämistausta ja käytös on ollut epäilyttävää niin eikö se muka ole ihan perusteltua epäillä? [/quote] No toi lause nyt oli tommonen yleismaailmallinen yleistys, niin kyllä musta olisi kovin raskasta epäillä jokaisen ihmisen sanomisia.

[/quote]

Ei kai se että luottaa tekoihin enemmän kuin sanoihin tarkoita että ei uskoisi mitään mitä kukaan sanoo/ olisi muuten sairaalloisen epäluuloinen kaikkia kohtaan?
[/quote]
No siltä toi mun mielestä kuulostaa. Siks onkin typerää kommentoida jollain sananlaskulla ja olla yhtään sen enempää avaamatta sitä. Jää liikaa tulkinnan varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:01"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:40"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:29"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:24"]Ap, oot huippu. Loistava temppu. Olen kans sitä mieltä, että jokaisen pettämistä epälevän (eli ei kaikkien) kannattaa tehdä joku vastaavantyyppinen testi. Säästyy aikaa ja energiaa kun saa selville toisen kusipäisyyden eikä tarvitse vuositolkulla kärvistellä että pettääkö se vai ei.

Ap:n tempausta vastustavat puhuvat puolestaan: tunnette sääliä miestä kohtaan, ikään kuin hän ei olisi tässä se pahantekijä eikä ap. [/quote] Anteeks nyt, mutta mä en tunne sääliä tasan kumpaakaan kohtaan. Molempien käytös kertoo siitä, että kumpikaan ei ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen. [/quote]

Omituinen kommentti. Miten niin ei ole kypsä parisuhteeseen? Vai onko kypsyyttä se, ettei epäile toista pettämisestä koskaan koska tietenkin luottamus on niin tärkeä että se on kaikille itsestäänselvyys eikä kukaan koskaan petä ketään ja blaablaa. Kypsän ihmisen pitää vain niellä kaikki toisen selitykset eikä itse saa ottaa selvää? Onnea sinulle sinisilmäisiin suhteisiisi.
Itsekin olisin vain kiitollinen jos miehen pettämishinku selviäisi noin helposti ja nopeasti mieluummin niin kuin monen vuoden yhteiselo ja sitten muuta kautta selviäisi miehen pettäneet ja olisin vain tuhlannut aikaa ja energiaa mokomaan huoripukkiin koko ajan. [/quote] Ei tietenkään pidä niellä yhtään mitään, mutta kyllä kypsä ihminen osaa esimerkiksi puhua asioista, kysyä suoraan ja keskustella. Ja ei, en todellakaan elä mitenkään sinisilmäisesti, minulla ja miehelläni on luottamus toisiimme ja avoimuutta ja keskusteluyhteys myös silloin kun on vaikeaa ja pitäisi puhua ne vaikeat asiat. Eikä minua horjuta mitkään herjaavat heitot sinisilmäisyydestä suhteissani, minulla on myös itsetunto ja itsekunnioitus kunnossa. [/quote] Puhe on halpaa. Teot kertovat totuuden. [/quote] Eikö ole kamalan raskasta, jos joutuu vaan epäilemään jokaisen ihmisen sanoja? [/quote] No jos tyypillä on pettämistausta ja käytös on ollut epäilyttävää niin eikö se muka ole ihan perusteltua epäillä? [/quote] No toi lause nyt oli tommonen yleismaailmallinen yleistys, niin kyllä musta olisi kovin raskasta epäillä jokaisen ihmisen sanomisia. [/quote] Ei kai se että luottaa tekoihin enemmän kuin sanoihin tarkoita että ei uskoisi mitään mitä kukaan sanoo/ olisi muuten sairaalloisen epäluuloinen kaikkia kohtaan? [/quote] No siltä toi mun mielestä kuulostaa. Siks onkin typerää kommentoida jollain sananlaskulla ja olla yhtään sen enempää avaamatta sitä. Jää liikaa tulkinnan varaa.

[/quote]

No voi herranjestas... Puhe on halpaa: valehtelu on helppoa, ei kannata olla sinisilmäinen. Teot kertovat totuuden: jos joku tekee toisin kuin sanoo, niin kannattaa luottaa silmiinsä ja tuomita teon perusteella, eikä jäädä roikkumaan vanhoissa sanoissa tai lupauksissa.

Vierailija
144/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
145/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:37"]

Joo-o, nettitreffisivustot on ainakin täynnä varattuja ukkoja + sinkkuina esiintyviä, jotka etsii kaikenlaista mahdollista seuraa, koska "eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka kolahtaa kunnolla". Jos todella haluaa elämäänsä kyllästyä, niin kannattaa seuloa nuo paikat. Jormaa riittää ja jokaisella meisseli tanassa. Seksiä pitäisi saada heti ja lähtövalmius on per heti kotipihasta, kun on joku purkki alla jolla pimpinhakuun voi kaasuttaa. Päässä ei sitten muuta liikukaan, mitään annettavaa ihmiskunnalle näillä perseillä ei ole. Ruiks ruiks.

En tiedä uskonko aloittajan tarinaan, mutta itse olen ainakin jallittanut pahimpia seksimaanikoita menestyksellisesti jo vuosia. Niitä voi ajattaa ihan mihin vaan. Ihmeellistä miten paljon miehillä on turhaa energiaa.

[/quote]

Hahahaa, ihanasti kirjoitettu, jotenkin hauska. Ja masentavalla tavalla täysin totta. Suurin osa miehistä menee minne kikkeli osoittaa ja sitten syytetään naista. Been there done that. Naisten pitää vain olla tiukkoina näissä, ei miehet muuten muutu koskaan jos nyt muuttuvat. Itsellänikin on vahva seksuaalivietti ja paljon haluja, vaan kas kummaa ei ole minkäänlaista tarvetta siltikään langeta muiden ukkojen lirkutukseen vaan oma riittää ihan hyvin. Nyt ja jatkossakin.

Vierailija
146/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hullu ämmä. Etkö tajua miten paljon bensakin maksaa? Olet velkaa miehellesi bensa rahat.

Vierailija
147/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Respectit ap:lle

Vierailija
148/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

106, bensaraha on yhdyssana.

Sovitaan että saa pitää sen 4,50€ minkä on velkaa.

T.Ap

Vierailija
149/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko tinder koneellakin? En ole tiennyt

Vierailija
150/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä Ap kompastui omaan provoonsa. Tinder ei toimi koneella, ainoastaan puhelimella. ''Kaikki viestit lähetetty koneelta, ei olleet puhelinyhteydessä ennen tätä päivää.'' Hah.

Vierailija
151/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:01"]Nyt kyllä Ap kompastui omaan provoonsa. Tinder ei toimi koneella, ainoastaan puhelimella. ''Kaikki viestit lähetetty koneelta, ei olleet puhelinyhteydessä ennen tätä päivää.'' Hah.
[/quote] No ainakin tabletilla toimii joka on myös "kone".

Vierailija
152/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:01"]Nyt kyllä Ap kompastui omaan provoonsa. Tinder ei toimi koneella, ainoastaan puhelimella. ''Kaikki viestit lähetetty koneelta, ei olleet puhelinyhteydessä ennen tätä päivää.'' Hah.
[/quote] No ainakin tabletilla toimii joka on myös "kone".
[/quote]

No ei ole

Vierailija
153/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kai siellä toisessa päässäkin sitten ollut puhelin käytössä. Ymmärsin väärin, hänellä kun on kaksi läppäriä.Pääasia että viestit menneet perille. Tarkoitin ettei ole soitelleet.

Ap

Vierailija
154/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tabletti, anteeksi jos sitä ei lasketa koneeksi.

Ap

Vierailija
155/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii tinder koneellakin jos lataa ensin esim. bluestacksin mikä on android emulaattori. Menee varmaan liian monimutkaiseksi mammoille.

Vierailija
156/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

, voitko vastata: Miksi miehesi alkaisi selittää Nataliasta jos sinä vastaat prepaidiin? Miten olet lähettänyt viestejä prepaidista mut nyt se onkin kaveri lähettänyt?

Tinderin kanto on 160 km. Selitä?

Keskustelunne siis meni näin:

"No oliko Natalia?"

-Häh, mitä vittua, mun tyttöystävä!

-Joo yhteinen kaverimme kertoi et te ootte näkemässä, siks vastaan Natalian puhelimeen!

-Joo se inttikaveri on tyttö. Miks sä vastaat Natalian puhelimeen?

-Yhteinen kaveri kerto! Mä tein sen Natalian tinderin!

mies: ...

Mitä?? Mä en tajua??

Vierailija
157/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan enää voi mennä noihin feikkikuviin? Reverse image search on myös keksitty.

Vierailija
158/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:01"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:40"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:29"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:24"]Ap, oot huippu. Loistava temppu. Olen kans sitä mieltä, että jokaisen pettämistä epälevän (eli ei kaikkien) kannattaa tehdä joku vastaavantyyppinen testi. Säästyy aikaa ja energiaa kun saa selville toisen kusipäisyyden eikä tarvitse vuositolkulla kärvistellä että pettääkö se vai ei.

Itsekin olisin vain kiitollinen jos miehen pettämishinku selviäisi noin helposti ja nopeasti mieluummin niin kuin monen vuoden yhteiselo ja sitten muuta kautta selviäisi miehen pettäneet ja olisin vain tuhlannut aikaa ja energiaa mokomaan huoripukkiin koko ajan. [/quote] Ei tietenkään pidä niellä yhtään mitään, mutta kyllä kypsä ihminen osaa esimerkiksi puhua asioista, kysyä suoraan ja keskustella. Ja ei, en todellakaan elä mitenkään sinisilmäisesti, minulla ja miehelläni on luottamus toisiimme ja avoimuutta ja keskusteluyhteys myös silloin kun on vaikeaa ja pitäisi puhua ne vaikeat asiat. Eikä minua horjuta mitkään herjaavat heitot sinisilmäisyydestä suhteissani, minulla on myös itsetunto ja itsekunnioitus kunnossa. [/quote] Puhe on halpaa. Teot kertovat totuuden. [/quote] Eikö ole kamalan raskasta, jos joutuu vaan epäilemään jokaisen ihmisen sanoja? [/quote] No jos tyypillä on pettämistausta ja käytös on ollut epäilyttävää niin eikö se muka ole ihan perusteltua epäillä? [/quote] No toi lause nyt oli tommonen yleismaailmallinen yleistys, niin kyllä musta olisi kovin raskasta epäillä jokaisen ihmisen sanomisia. [/quote] Ei kai se että luottaa tekoihin enemmän kuin sanoihin tarkoita että ei uskoisi mitään mitä kukaan sanoo/ olisi muuten sairaalloisen epäluuloinen kaikkia kohtaan? [/quote] No siltä toi mun mielestä kuulostaa. Siks onkin typerää kommentoida jollain sananlaskulla ja olla yhtään sen enempää avaamatta sitä. Jää liikaa tulkinnan varaa.

[/quote]

No voi herranjestas... Puhe on halpaa: valehtelu on helppoa, ei kannata olla sinisilmäinen. Teot kertovat totuuden: jos joku tekee toisin kuin sanoo, niin kannattaa luottaa silmiinsä ja tuomita teon perusteella, eikä jäädä roikkumaan vanhoissa sanoissa tai lupauksissa.
[/quote]
Niin, no edelleen tuohon kuulostaa juuri siltä että "epäile kaikkia, kun et voi 100% totuutta tietää".

Vierailija
159/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:32"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:01"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:40"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:29"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:24"]Ap, oot huippu. Loistava temppu. Olen kans sitä mieltä, että jokaisen pettämistä epälevän (eli ei kaikkien) kannattaa tehdä joku vastaavantyyppinen testi. Säästyy aikaa ja energiaa kun saa selville toisen kusipäisyyden eikä tarvitse vuositolkulla kärvistellä että pettääkö se vai ei.

Itsekin olisin vain kiitollinen jos miehen pettämishinku selviäisi noin helposti ja nopeasti mieluummin niin kuin monen vuoden yhteiselo ja sitten muuta kautta selviäisi miehen pettäneet ja olisin vain tuhlannut aikaa ja energiaa mokomaan huoripukkiin koko ajan. [/quote] Ei tietenkään pidä niellä yhtään mitään, mutta kyllä kypsä ihminen osaa esimerkiksi puhua asioista, kysyä suoraan ja keskustella. Ja ei, en todellakaan elä mitenkään sinisilmäisesti, minulla ja miehelläni on luottamus toisiimme ja avoimuutta ja keskusteluyhteys myös silloin kun on vaikeaa ja pitäisi puhua ne vaikeat asiat. Eikä minua horjuta mitkään herjaavat heitot sinisilmäisyydestä suhteissani, minulla on myös itsetunto ja itsekunnioitus kunnossa. [/quote] Puhe on halpaa. Teot kertovat totuuden. [/quote] Eikö ole kamalan raskasta, jos joutuu vaan epäilemään jokaisen ihmisen sanoja? [/quote] No jos tyypillä on pettämistausta ja käytös on ollut epäilyttävää niin eikö se muka ole ihan perusteltua epäillä? [/quote] No toi lause nyt oli tommonen yleismaailmallinen yleistys, niin kyllä musta olisi kovin raskasta epäillä jokaisen ihmisen sanomisia. [/quote] Ei kai se että luottaa tekoihin enemmän kuin sanoihin tarkoita että ei uskoisi mitään mitä kukaan sanoo/ olisi muuten sairaalloisen epäluuloinen kaikkia kohtaan? [/quote] No siltä toi mun mielestä kuulostaa. Siks onkin typerää kommentoida jollain sananlaskulla ja olla yhtään sen enempää avaamatta sitä. Jää liikaa tulkinnan varaa. [/quote] No voi herranjestas... Puhe on halpaa: valehtelu on helppoa, ei kannata olla sinisilmäinen. Teot kertovat totuuden: jos joku tekee toisin kuin sanoo, niin kannattaa luottaa silmiinsä ja tuomita teon perusteella, eikä jäädä roikkumaan vanhoissa sanoissa tai lupauksissa. [/quote] Niin, no edelleen tuohon kuulostaa juuri siltä että "epäile kaikkia, kun et voi 100% totuutta tietää".

[/quote]

Jaa jaa... No tarkoitin kuitenkin sitä että teot puhuvat enemmän kuin sanat, joten JOS nämä kaksi ovat ristiriidassa niin sitten kannattaa luottaa tekoon. Jos syytä epäilyyn ei ole niin ei tietenkään ole mikään pakko epäillä! Saatoin toki olla epäselvä tässä.

Vierailija
160/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:06"]

Maksullisessa Tinderissä ei ole mitään 160 kilometrin hakurajaa...

[/quote]

Mutta siinäkin näkee, että missä se toinen on oikeesti.