Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein feikkiprofiilin ja poikaystävä meni lankaan, lähdössä tapaamaan...

Vierailija
28.09.2015 |

olematonta naista 400km ajomatkan päähän. Minulle väitti että menee armeijakaveriaan tapaamaan. Sanoin että olisi kiva päästä mukaan kun en ole tavannut hänen kavereitaan. Väitti tähän, että heidän jutut olisi kuitenkin vain inttijuttuja niin kuolisin tylsyyteen.

Lähti tänä aamuna ajamaan sinne. Mitkähän mahtaa olla ilmeet kun vastassa ei olekaan ketään? Hankin prepaid-liittymän ja annoin sen tämän naisen numeroksi (tai siis kirjoitin netissä tällä feikkiprofiililla)

Valitsin oikein tyrkyn näköisen isorintaisen blondin kuvan, imee kuvassa mehujäätä. Ja viestiksi sellaisen, ettei voi erehtyä viestin luonteesta. Eli siis, seksiseuraa haetaan.

Mielipiteitä kun soittaa tuohon numeroon, vastaanko omana itsenäni vai keksinkö vielä lisää jäynää? Tavarat kannoin ulos. Tänään kyllä sataa, voi harmin paikka. Minun kämpässä siis majaili viimeisen vuoden ajan.

Kommentit (165)

Vierailija
101/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nuoremman sukupolven edustajat, jotka olemme käyttäneet Tinderiä, tiedämme että tämä on provo. :D Heti kun joku tajusi tuon etäisyysjutun, niin tarinaan tuli mukaan joku ap:n kaveri. Sitten kun joku kyseenalaisti että miten on ollut ystävän kanssa yhteydessä ja joku ehdotti että chattaillen niin sitten heti ap:kin ilmoitti että juu chatin kautta olivat yhteyksissä. :D HUOH! Olis ollut hyvä juttu jos olis ollut totta.

Vierailija
102/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:29"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:24"]Ap, oot huippu. Loistava temppu. Olen kans sitä mieltä, että jokaisen pettämistä epälevän (eli ei kaikkien) kannattaa tehdä joku vastaavantyyppinen testi. Säästyy aikaa ja energiaa kun saa selville toisen kusipäisyyden eikä tarvitse vuositolkulla kärvistellä että pettääkö se vai ei.

Ap:n tempausta vastustavat puhuvat puolestaan: tunnette sääliä miestä kohtaan, ikään kuin hän ei olisi tässä se pahantekijä eikä ap. [/quote] Anteeks nyt, mutta mä en tunne sääliä tasan kumpaakaan kohtaan. Molempien käytös kertoo siitä, että kumpikaan ei ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen. [/quote]

Omituinen kommentti. Miten niin ei ole kypsä parisuhteeseen? Vai onko kypsyyttä se, ettei epäile toista pettämisestä koskaan koska tietenkin luottamus on niin tärkeä että se on kaikille itsestäänselvyys eikä kukaan koskaan petä ketään ja blaablaa. Kypsän ihmisen pitää vain niellä kaikki toisen selitykset eikä itse saa ottaa selvää? Onnea sinulle sinisilmäisiin suhteisiisi.
Itsekin olisin vain kiitollinen jos miehen pettämishinku selviäisi noin helposti ja nopeasti mieluummin niin kuin monen vuoden yhteiselo ja sitten muuta kautta selviäisi miehen pettäneet ja olisin vain tuhlannut aikaa ja energiaa mokomaan huoripukkiin koko ajan. [/quote] Ei tietenkään pidä niellä yhtään mitään, mutta kyllä kypsä ihminen osaa esimerkiksi puhua asioista, kysyä suoraan ja keskustella. Ja ei, en todellakaan elä mitenkään sinisilmäisesti, minulla ja miehelläni on luottamus toisiimme ja avoimuutta ja keskusteluyhteys myös silloin kun on vaikeaa ja pitäisi puhua ne vaikeat asiat. Eikä minua horjuta mitkään herjaavat heitot sinisilmäisyydestä suhteissani, minulla on myös itsetunto ja itsekunnioitus kunnossa.

[/quote]

Puhe on halpaa. Teot kertovat totuuden.
[/quote]
Eikö ole kamalan raskasta, jos joutuu vaan epäilemään jokaisen ihmisen sanoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:29"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:24"]Ap, oot huippu. Loistava temppu. Olen kans sitä mieltä, että jokaisen pettämistä epälevän (eli ei kaikkien) kannattaa tehdä joku vastaavantyyppinen testi. Säästyy aikaa ja energiaa kun saa selville toisen kusipäisyyden eikä tarvitse vuositolkulla kärvistellä että pettääkö se vai ei.

Ap:n tempausta vastustavat puhuvat puolestaan: tunnette sääliä miestä kohtaan, ikään kuin hän ei olisi tässä se pahantekijä eikä ap. [/quote] Anteeks nyt, mutta mä en tunne sääliä tasan kumpaakaan kohtaan. Molempien käytös kertoo siitä, että kumpikaan ei ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen. [/quote]

Omituinen kommentti. Miten niin ei ole kypsä parisuhteeseen? Vai onko kypsyyttä se, ettei epäile toista pettämisestä koskaan koska tietenkin luottamus on niin tärkeä että se on kaikille itsestäänselvyys eikä kukaan koskaan petä ketään ja blaablaa. Kypsän ihmisen pitää vain niellä kaikki toisen selitykset eikä itse saa ottaa selvää? Onnea sinulle sinisilmäisiin suhteisiisi.
Itsekin olisin vain kiitollinen jos miehen pettämishinku selviäisi noin helposti ja nopeasti mieluummin niin kuin monen vuoden yhteiselo ja sitten muuta kautta selviäisi miehen pettäneet ja olisin vain tuhlannut aikaa ja energiaa mokomaan huoripukkiin koko ajan. [/quote] Ei tietenkään pidä niellä yhtään mitään, mutta kyllä kypsä ihminen osaa esimerkiksi puhua asioista, kysyä suoraan ja keskustella. Ja ei, en todellakaan elä mitenkään sinisilmäisesti, minulla ja miehelläni on luottamus toisiimme ja avoimuutta ja keskusteluyhteys myös silloin kun on vaikeaa ja pitäisi puhua ne vaikeat asiat. Eikä minua horjuta mitkään herjaavat heitot sinisilmäisyydestä suhteissani, minulla on myös itsetunto ja itsekunnioitus kunnossa. [/quote] Puhe on halpaa. Teot kertovat totuuden. [/quote] Eikö ole kamalan raskasta, jos joutuu vaan epäilemään jokaisen ihmisen sanoja?

[/quote]

No jos tyypillä on pettämistausta ja käytös on ollut epäilyttävää niin eikö se muka ole ihan perusteltua epäillä?

Vierailija
104/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:39"]Me nuoremman sukupolven edustajat, jotka olemme käyttäneet Tinderiä, tiedämme että tämä on provo. :D Heti kun joku tajusi tuon etäisyysjutun, niin tarinaan tuli mukaan joku ap:n kaveri. Sitten kun joku kyseenalaisti että miten on ollut ystävän kanssa yhteydessä ja joku ehdotti että chattaillen niin sitten heti ap:kin ilmoitti että juu chatin kautta olivat yhteyksissä. :D HUOH! Olis ollut hyvä juttu jos olis ollut totta.
[/quote]

Aika epätodennäköistä, että olisi ollut ap:n kaveri. Eiköhän se ollut ap itse myös.

Vierailija
105/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein että jätät miehesi, kun paljasti todellisen luonteensa. En kuitenkaan voi olla ajattelematta, että tuollainen testaaminen on todella väärin. En uskoisi saavani arvostusta mieheltäni, jos jotenkin tulisi ilmi että virittelen pettämisansoja hänelle, ja vielä siinä tapauksessa, ettei hän lähtisi juttuun mukaan. Jos suhde vetelee muutenkin viimeisiään, on kai sama mitä jekkuja tekee, mutta hyvinvoivassa suhteessa huijaamiseen perustuva testaaminen kertoo ettei arvosta toista ja käyttää häntä leikkikalunaan. Mieluummin sitten hankkisin todisteet ihan muuten.

Vierailija
106/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:46"]Pettämiseen ja sinisilmäisyyteen liittyen: Yhdellä mieheni kaverilla on toinen puhelin (n. 45-vuotias mies), jota käyttää salaisesti muiden naisten kanssa. Nainen on varmaan just tällanen sinisilmänen, ajattelee, että toisen pitää antaa mennä ja toiseen pitää luottaa jne.

Voi luoja jos tietäis mitä kaikkea sen mies on tehnyt...Yksin kiertää mies kaikki festarit ja baareissa käy jne.

Tamperelainen mies, eikö? Menee aiheen ohi mutta pakko kysyä... Luulen tuntevani kys henkilön, liiankin hyvin :-(

Vierailija
107/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:24"]Ap, oot huippu. Loistava temppu. Olen kans sitä mieltä, että jokaisen pettämistä epälevän (eli ei kaikkien) kannattaa tehdä joku vastaavantyyppinen testi. Säästyy aikaa ja energiaa kun saa selville toisen kusipäisyyden eikä tarvitse vuositolkulla kärvistellä että pettääkö se vai ei.

Ap:n tempausta vastustavat puhuvat puolestaan: tunnette sääliä miestä kohtaan, ikään kuin hän ei olisi tässä se pahantekijä eikä ap. [/quote] Anteeks nyt, mutta mä en tunne sääliä tasan kumpaakaan kohtaan. Molempien käytös kertoo siitä, että kumpikaan ei ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen.

[/quote]

Itsekin olisin vain kiitollinen jos miehen pettämishinku selviäisi noin helposti ja nopeasti mieluummin niin kuin monen vuoden yhteiselo ja sitten muuta kautta selviäisi miehen pettäneet ja olisin vain tuhlannut aikaa ja energiaa mokomaan huoripukkiin koko ajan.
[/quote]
Ei tietenkään pidä niellä yhtään mitään, mutta kyllä kypsä ihminen osaa esimerkiksi puhua asioista, kysyä suoraan ja keskustella.
Ja ei, en todellakaan elä mitenkään sinisilmäisesti, minulla ja miehelläni on luottamus toisiimme ja avoimuutta ja keskusteluyhteys myös silloin kun on vaikeaa ja pitäisi puhua ne vaikeat asiat. Eikä minua horjuta mitkään herjaavat heitot sinisilmäisyydestä suhteissani, minulla on myös itsetunto ja itsekunnioitus kunnossa.

Vierailija
108/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

74, onko parikymppisten suhde vähempiarvoinen kuin esim. 30-vuotiaiden? Muistan kuinka poikaystävä petti minua kun olimme 16-vuotiaita ja ihan hel***** pahalta se tuntui silloinkin.

Vierailija
109/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tosi hauska temppu. Varsinkin vielä kun on noin pihi. Olisi vielä kannattanut pyytää ne hilut ennen kun se lähti. Se harmittaisi sitä vielä enemmän kun on niin tarkka.

T. Mies

Vierailija
110/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:39"]Me nuoremman sukupolven edustajat, jotka olemme käyttäneet Tinderiä, tiedämme että tämä on provo. :D Heti kun joku tajusi tuon etäisyysjutun, niin tarinaan tuli mukaan joku ap:n kaveri. Sitten kun joku kyseenalaisti että miten on ollut ystävän kanssa yhteydessä ja joku ehdotti että chattaillen niin sitten heti ap:kin ilmoitti että juu chatin kautta olivat yhteyksissä. :D HUOH! Olis ollut hyvä juttu jos olis ollut totta.
[/quote] siis mitä helvetin tinderiä te oikein käytätte? Tinderissä ON mahdollista selata käyttäjiä myös kauempaa. Edelleen täällä muutama jankkaa samaa asiaa ja ilmeisesti ei tiedä tinderistä mitään. Olkaa hyvä :
http://aijaa.com/eYRRkS

Vierailija
111/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:29"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:24"]Ap, oot huippu. Loistava temppu. Olen kans sitä mieltä, että jokaisen pettämistä epälevän (eli ei kaikkien) kannattaa tehdä joku vastaavantyyppinen testi. Säästyy aikaa ja energiaa kun saa selville toisen kusipäisyyden eikä tarvitse vuositolkulla kärvistellä että pettääkö se vai ei.

Itsekin olisin vain kiitollinen jos miehen pettämishinku selviäisi noin helposti ja nopeasti mieluummin niin kuin monen vuoden yhteiselo ja sitten muuta kautta selviäisi miehen pettäneet ja olisin vain tuhlannut aikaa ja energiaa mokomaan huoripukkiin koko ajan. [/quote] Ei tietenkään pidä niellä yhtään mitään, mutta kyllä kypsä ihminen osaa esimerkiksi puhua asioista, kysyä suoraan ja keskustella. Ja ei, en todellakaan elä mitenkään sinisilmäisesti, minulla ja miehelläni on luottamus toisiimme ja avoimuutta ja keskusteluyhteys myös silloin kun on vaikeaa ja pitäisi puhua ne vaikeat asiat. Eikä minua horjuta mitkään herjaavat heitot sinisilmäisyydestä suhteissani, minulla on myös itsetunto ja itsekunnioitus kunnossa.

[/quote]

Ikävä kyllä voin tällä iällä ja suhdekokemuksella kertoa sinulle, että onneksi olkoon hyvästä ja luottamuksellisesta suhteestasi, mutta varmaan tajuat myös, ettei kaikilla ihmisillä ole samoin? Puhuminen ei aina auta vaikka kuinka yrittäisi. Pettäjätyyppi ei kerro, että hei nyt tekisi mieli muita, ajattelin kertoa kun pitää keskustella. Jotkin tilanteet ratkeavat ainoastaan ap:n tekemällä tavalla, se voi olla ainoa keino saada totuus selville koska ihmiset voivat kyllä puhua, puhua ja puhua vaikka loppuelämänsä mitä sylki suuhun tuo, valehdella, vältellä jne. Puheeseen ei siis voi aina luottaa.

Vierailija
112/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä näiltä "provo"-huutelijoilta, että mitä väliä sillä oikeastaan on vaikka tämä tarina olisikin tekaistu? Ihan tosissaan, mitä sitten? Mun mielestä tää on ainakin ollut toai viihdyttävää luettavaa! :)

Kiitos aloittajalle, heittaajille, sukupuoltaan epätoivoisesti puolustaville miehille, palstasalapoliiseille ja muille kannustusjoukoille. Tää oli hauskaa, tätä lisää. :)

T. Harvoin täällä

Vierailija
113/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:09"]Miksi sä alunperin teit semmosen profiilin? Oliko sulla jotain epäilyjä?
[/quote]

Eikö jo se, että miehellä on profiili jossain treffipalvelussa vaikka seurustelee, anna aihetta epäillä?

Vierailija
114/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiseen ja sinisilmäisyyteen liittyen: Yhdellä mieheni kaverilla on toinen puhelin (n. 45-vuotias mies), jota käyttää salaisesti muiden naisten kanssa. Nainen on varmaan just tällanen sinisilmänen, ajattelee, että toisen pitää antaa mennä ja toiseen pitää luottaa jne.

Voi luoja jos tietäis mitä kaikkea sen mies on tehnyt...Yksin kiertää mies kaikki festarit ja baareissa käy jne.

Vierailija
115/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis on TODELLAKIN ihan pettänytkin vaimoaan näillä reissuillaan. Lapsikin löytyy.

Itse en miesystäväni anna enää mennä tän kanssa baariin, kun sen touhut on niin kuvottavia.

T. 83

Vierailija
116/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies mut en vittu ikinä lähtis 400km ajamaan minkään reiän takia. Siis nusasee sitä pari kertaa, aikaa menee ehkä tunti ja sitten ajaa taas sen 400km takasin? Idiootti.

Vierailija
117/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääh sä nyt pilasit tän! Oisit antanut vaan kasvattaa raivokäyrää yksikseen. Kelaa mikä viha kun on ajanut 200km ja pano ei ees vastaa. Se ois laittanu joku 40 viestiä ja soittoa ja lopulta hiipsinyt vittuuuntuneena kotiin kaipaamaan sun lohtua, vaan löytääkseen kamamsa pihalta.

nMuutenkaan en ymmärrä. Jos pitää vastata, mitä lähet sepittämään kavereista tms? Vastasit prepaidiin eli "Natalian" puhelineen, mut se olikin joku kaverisi? Oisit sanonut suoraan, että en luottanut suhun, testasin, ja olit just sellanen yksinkertanen epälojaali kusipää kun ajattelin sun olevan, kaiken lisäksi typerämpi ja helpompi kuin luulin. Tää oli tässä. Todaloo. *klik*

Vierailija
118/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:42"]

[/quote]

Ikävä kyllä voin tällä iällä ja suhdekokemuksella kertoa sinulle, että onneksi olkoon hyvästä ja luottamuksellisesta suhteestasi, mutta varmaan tajuat myös, ettei kaikilla ihmisillä ole samoin? Puhuminen ei aina auta vaikka kuinka yrittäisi. Pettäjätyyppi ei kerro, että hei nyt tekisi mieli muita, ajattelin kertoa kun pitää keskustella. Jotkin tilanteet ratkeavat ainoastaan ap:n tekemällä tavalla, se voi olla ainoa keino saada totuus selville koska ihmiset voivat kyllä puhua, puhua ja puhua vaikka loppuelämänsä mitä sylki suuhun tuo, valehdella, vältellä jne. Puheeseen ei siis voi aina luottaa.
[/quote]
No en tietenkään luule, että pettäjä sitä suoraan tunnustaisi että nyt haluan mennä vieraisiin. Mut itselle tulee vaan semmoinen asia mieleen, että mikä siihen on sitten ajanut? Olisiko jotain pitänyt jo aikaisemmin puhua tai tehdä toisin (jos puhuminen ei vaan auta/onnistu/toimi)?

Vierailija
119/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama provo toistuu täällä - pienin variaatioin - tasaisin väliajoin. Älkää nyt hyvät ihmiset näihin langetko... varsinkin kun tarinat on niin täynnä aukkoja, että lukija kompastuu niihin jo ensimmäisessä kappaleessa.

Vierailija
120/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinder hakee 160km päähän