Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei oo totta! Testasin vähän miestä - suuttui ja jätti!

Vierailija
28.09.2015 |

Siis voi vittu!

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, ihan hyvää viihdettä, mutta jokos olisi aika antaa trollin olla? 

Vierailija
2/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:22"]

No olisko pitänyt sanoa, että sinua harmittaa kun menee metälle kun olisit halunnut viettää hänen kanssaan aikaa. Tai oliko harmin aihe se, että ei tunnu kivalta jos harrastus on tärkeämpi kuin itse on miehelle. Näistä teemoista voisi jutella ja se voisi kehittää suhdetta, toisin kuin kiristäminen. Eri asia sitten on jos yhteistä aikaa ei oikein ole ja toinen vaan liuhottaa mettästämässä, silloin voisi olla selvä juttu että "joko vietät joskus/tarpeeksi aikaa kanssani, tai sitten saa laittaa suhteen poikki". 

[/quote]

Sen voisi vielä jotenkin ymmärtää,jos harrastus olisi oikeasti pois suhdeajasta(silti ratkaisu ei ole mikään valitse joko minä tai harrastus-kiristäminen)mutta kun ap:n jutuista saa kuvan,että haluaa vain ihan periaatteesta "vieroittaa" miehen harrastuksistaan.Ehkä itsellä ei ole muuta elämää kuin parisuhteen testailu,niin ei saisi kumppanillakaan olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:56"]

Nonni, ihan hyvää viihdettä, mutta jokos olisi aika antaa trollin olla? 

[/quote]

Tää oli jo unohtumassa, kunnes kaivoit sen ylös... :-)

Vierailija
4/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa vähän.

Vierailija
5/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkös juuri sitä varten testannut? Testi osoitti että kannatti testata. Sitä saa mitä tilaa, joten mitä valitat?

Vierailija
6/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten testasit?

Vierailija
7/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin tulos 1/1.

Lopputulos: testi onnistui.

Vierailija
8/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten testasit? Yrititkö vain maksimoida miehen onnentunteen?

Vierailija
9/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitautitestit? Sukupuolitesti? Paljastui naiseksi? 

Vierailija
10/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meni reaktio överiksi.. tuu takaisin

Vierailija
11/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että exä pyysi kanssaan oopperaan, mies oli sopinut hirvimetsästä. Jos ei lähde metsälle vaan tulee mun luo, niin en lähde oopperaan. Muussa tapauksessa meen exän kanssa ja jään sille yöksi. Mies sanoi että mene vaan. Olin sille tosi vihainen kun teki noin. Eilen jäin puhelimessa kiinni kun en tiennyt mitä siellä oopperassa meni. Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita ja jätti mut :(

Siinä se noin niinkuin pääpiirteissään. Nyt vituttaa, hyvä mies oli.

Vierailija
12/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]

Sanoin että exä pyysi kanssaan oopperaan, mies oli sopinut hirvimetsästä. Jos ei lähde metsälle vaan tulee mun luo, niin en lähde oopperaan. Muussa tapauksessa meen exän kanssa ja jään sille yöksi. Mies sanoi että mene vaan. Olin sille tosi vihainen kun teki noin. Eilen jäin puhelimessa kiinni kun en tiennyt mitä siellä oopperassa meni. Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita ja jätti mut :( Siinä se noin niinkuin pääpiirteissään. Nyt vituttaa, hyvä mies oli.

[/quote]

Ihan oikein sulle. Mitäs olit kusipää.

Vierailija
13/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No törkeä olet kyllä. Että uhittelit jääväsi exälle yöksi. Itsekin heivaisin tuollaisen.. Kannattaa miettiä seuraukset tarkkaan ja se, onko valmis ne seuraukset nielemään.

Vierailija
14/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]Sanoin että exä pyysi kanssaan oopperaan, mies oli sopinut hirvimetsästä. Jos ei lähde metsälle vaan tulee mun luo, niin en lähde oopperaan. Muussa tapauksessa meen exän kanssa ja jään sille yöksi. Mies sanoi että mene vaan. Olin sille tosi vihainen kun teki noin. Eilen jäin puhelimessa kiinni kun en tiennyt mitä siellä oopperassa meni. Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita ja jätti mut :(

Siinä se noin niinkuin pääpiirteissään. Nyt vituttaa, hyvä mies oli.
[/quote]
niin se on noin niinkuin pääpiirteissään; olet manipuloiva ja juonitteleva noita.

Vierailija
15/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että exä pyysi kanssaan oopperaan, mies oli sopinut hirvimetsästä. Jos ei lähde metsälle vaan tulee mun luo, niin en lähde oopperaan. Muussa tapauksessa meen exän kanssa ja jään sille yöksi. Mies sanoi että mene vaan. Olin sille tosi vihainen kun teki noin. Eilen jäin puhelimessa kiinni kun en tiennyt mitä siellä oopperassa meni. Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita ja jätti mut :( Siinä se noin niinkuin pääpiirteissään. Nyt vituttaa, hyvä mies oli.

[/quote]

Kuka nyt kusetti ja ketä?! :D Hirvenmetsästys alkaa vasta 10pvä...

Vierailija
16/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasit että kuinka hyvin sietää idioottia?

Vierailija
17/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:37"]

[/quote]

[/quote]

Alkoi jo viikonloppuna. Joillain paikkakunnilla on siirretty aloitusta eteenpäin.

Vierailija
18/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Alkoi kylläkin 26.9.

Vierailija
19/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:41"]

[/quote]

[/quote]

Alkoi jo viikonloppuna. Joillain paikkakunnilla on siirretty aloitusta eteenpäin.

[/quote]

http://yle.fi/uutiset/hirvenmetsastys_alkoi_saalistietoja_ryhdytaan_keraamaan_kannykalla/8334679 vielä linkki. Kannattaa tarkistaa faktat ennen kuin alkaa naureskella muille. :)

Vierailija
20/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys alkoi jo lauantaina!