Minäpä kerron minkälaisen tuomion minun raiskaajani sai
Olin juuri ja juuri täysi-ikäinen, raiskaaja juotti tietoisesti humalaan. Ei lopettanut kielloistani huolimatta raiskaamista. Kaverini tulivat kesken raiskauksen paikalle, ja todistivat poliisille. Ei riittäneet todisteet poliisin mielestä, joten tapaus ei mennyt edes syyttäjälle! Tutkiva poliisi oli mies.
Että kyllä tuo Pikkaraisen saama tuomio on aika kova siihen nähden että oma tapaukseni ei mennyt edes syyttäjälle.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
ap saa saman verran sympatiaa kuin mies joka saa turpiinsa kännissä nakkikioskilla huudeltuaan prätkäjengiläisille ja käytyään niiden kuseksimassa niiden pyörälle.
Yksilöllä on vastuuta itsestään.
Rikosasioissa tekijällä on aina vastuu olosuhteista riippumatta. Vaikeaa on vain näyttö tai tekijöiden kiinni saaminen. Mutta väärin on käyttää sitä vastuu sanaa muista kuin tekijöistä. Tekijät saa vain syyn väheksyä tekojaan että mitäs se uhri oli niin tai näin, tai siellä ja siellä. Esimerkissä solvaus ja omaisuuden turmelu, sekä oikeuden omiin käsiin otto olisi myös rikkeitä.
Tästä ketjusta voi päätellä, että monet miehet ei vieläkään ymmärrä mikä raiskaus on ja miksi se on rikos ts. mitä se tekee uhrille. Ei ole myöskään kiinnostuneita oppimaan, koska on paljon mukavampaa nähdä asiat vain omalta kannaltaan. Tästä voi vetää omat johtopäätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Me taas sovittiin tyttöystävän (16v) kanssa et kokeillaan a naaliseksiä. Ite oon 22v. Ihan liukkarilla mentiin ja ku pistin sisälle niin rupes muija kinuu jotain "ai sattuu lopeta". Luulin vitsiksi ja painoin menemään syvemmälle ja kunnon eläimellisel vauhdil kovaa kunnes tulin sen perzeen. Nyt valittaa ja huutaa että mä muka raizkasin sen. Siihe a naaliseksiin oli kuiteskin sovittu suostumus, niin millä mä nyt saisin sen ymmärtää että näissä asioissa makaa niin kuin petaa, itse se suostu siihen kokeiluun?
-mies
Se "lopeta" tarkoittaa idioottimies sitä ettei suostumusta ole enää. Eli r a i s k a s i t ala-ikäisen ja kuulut linnaan
Vierailija kirjoitti:
Me taas sovittiin tyttöystävän (16v) kanssa et kokeillaan a naaliseksiä. Ite oon 22v. Ihan liukkarilla mentiin ja ku pistin sisälle niin rupes muija kinuu jotain "ai sattuu lopeta". Luulin vitsiksi ja painoin menemään syvemmälle ja kunnon eläimellisel vauhdil kovaa kunnes tulin sen perzeen. Nyt valittaa ja huutaa että mä muka raizkasin sen. Siihe a naaliseksiin oli kuiteskin sovittu suostumus, niin millä mä nyt saisin sen ymmärtää että näissä asioissa makaa niin kuin petaa, itse se suostu siihen kokeiluun?-mies
On raiskaus. Oli sovittu kokeilusta, ei kivun tuottamisesta ja vahingoittamisesta. Kuulit lopetuspyynnön. Niin se oli pedattu mutta teit toisin. Valehtelet itsellesi tai olet tosi yksinkertainen petaamistesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään puolustele Pikkaraista, mutta:
Jos ovat olleet aikaisemmin seksisuhteessa, siis HP ja tämä nainen, ja samanlainen yhtyminen on tapahtunut yhteisymmärryksessä, voin kuvitella, ettei raiskaus ollut HP:n mielestä Oikea raiskaus. Jotenkin kuulostaa oudolta, että pitkäaikainen tuttava jää ainoana yövieraaksi ja menee nukkumaan ehkä Pikkaraisen omaan sänkyyn, jos _eivät_ ole koskaan harrastaneet seksiä.
Mies on tavallaan "vanhasta tottumuksesta" ruvennut naimaan. Onhan se sopinut ennenkin. 🤔(Joo, tiedän ettei nukkuvaa saa ruveta painamaan, mutta itse olen parisuhteessa tykännyt herätä siihen, että elin työntyy sisään. 🤭)
Juu että kerran kun panet, niin olet velvollinen aina panemaan. Oletko jostain Algeriasta?
Ei ihme että ihmiset ajattelee noin kun oikeuden mukaan myös se että on jutellut seksistä netissä ihmisen kanssa jota ei ole tavannut on lieventävä raiskauksessa.
Joitain vuosia sitten nainen oli jutellut tinderissä miehen kanssa. Mies oli käyttänyt vääriä kuvia ja valehdellut iän.
Sopivat tapaamisen ja nainen ei edes kertonut omaa asuntoa vaan tapasi miehen ulkona, totesi ettei mies ole sama jona esiintyi ja lähti yksin kotiin. Mies seurasi, tunketui väkisin asuntoon ja raiskasi naisen.
Tuomiota lievensi se että olivat jutelleet netissä seksistä. Vaikka mies ei ollut edes se jona esiintyi.Muistakaa tämä naiset jos nettituttujen kanssa tapaatte. Jos seksi on mainittu niin oikeus katsoo että miehen kuuluu päästä vähemmällä.
Tämä on tärkein syy siihen, etten aio koskaan deittailla netissä tai alustoilla. Palveluntarjoajat eivät välitä pätkääkään, ei oikeuslaitoskaan. Seuranhakupalveluissa on vieläpä vääristynyt otos, luonnevikaisia miehiä yhtä runsaasti kuin vankiloissa.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta rikoksesta samoissa olosuhteissa pitäisi kuitenkin tulla sama tuomio, tässä ei ole niin käynyt.
Tämä on kyllä totta.
Roope Salminen pääsi tosi pienellä tuomiolla ja maikkari otti hänet vieläpä töihin takaisin!
Tosin me ei tiedetä Hannun jutun yksityiskohtia, esim. oliko huomattavaa väkivaltaa käytetty. Ilmeisesti oli, koska tuomio oli noin kova.
Häh?! No ei ollut mitään väkivaltaa käytetty... mitä sekoilet?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en tapauksesta sen enempää tiedä, niin olisi mukava tietää päätöksestä, mitkä olivat tuomion perusteet? Näkikö oikeus ettei r a i s k a u s t a tapahtunut ja miksi? Vai oliko lieventäviä asian haaroja vai eikö voitu kiistattomasti näyttää toteen tekoa? Olit humalassa ja estelit, vai aloitko vasta myöhemmin katumaan seksiä kun jäit kaverien edessä kiinni? Mistäpä näistä ikinä tietää.
Taas kerran syytön tuomittiin. Suomen lainsäädäntö on ihan naurettava. Tapahtuneesta ei tarvitse mitään näyttöä, vain naisen sanan!
Marttinan mies on mitä mukavin eikä varmasti olisi kellekkään tehnyt mitään. Marttina puolusti miestään ja uskon Marttinaa. Hän on hyvä maineinen Suomen tukipilari.
Vierailija kirjoitti:
Älkää reagoiko noihin palstaolmien provosoimisiin, ovat sairaita ihmisiä.
Aloittajalle: nää on aivan järkyttäviä juttuja, oon niin pahoillani siitä mitä oot joutunut kokemaan. Tuollainen kärsimyksen mitätöinti kaiken päälle tuntuu varmasti hirveältä.
Mukava nähdä, että viljelemäni "olmi" pejoratiivi on pesiytynyt palstalle sementoidusti :) Aloin käyttämään sitä idiolektissani jo vuosituhannen ensimmäisellä vuosikymmenellä, joten altistusilmiöllä on ollut aikaa toteuttaa itseään. Raizkauksien minkäänlainen puolustelu on misandrooppista ja sanoinkuvaamattoman epäoikeudenmukaista.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta rikoksesta samoissa olosuhteissa pitäisi kuitenkin tulla sama tuomio, tässä ei ole niin käynyt.
Tämä on kyllä totta.
Roope Salminen pääsi tosi pienellä tuomiolla ja maikkari otti hänet vieläpä töihin takaisin!
Tosin me ei tiedetä Hannun jutun yksityiskohtia, esim. oliko huomattavaa väkivaltaa käytetty. Ilmeisesti oli, koska tuomio oli noin kova.Häh?! No ei ollut mitään väkivaltaa käytetty... mitä sekoilet?
Siinä on kuule ihan tarpeeksi väkivaltaa, jos työntyy väkisin sisään tiedottomassa tilassa olevaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä ja monilla muilla uhreilla. Rsikaajat saavat näköjään rskaita. Jos tapahtuu vielä toinen kerta kun minut rskaitaan niin tpan sen rskaajan.
Muslimikin on oikeutettu seksiin.
Hävettää olla mies, kun luin ketjun...
Vierailija kirjoitti:
Me taas sovittiin tyttöystävän (16v) kanssa et kokeillaan a naaliseksiä. Ite oon 22v. Ihan liukkarilla mentiin ja ku pistin sisälle niin rupes muija kinuu jotain "ai sattuu lopeta". Luulin vitsiksi ja painoin menemään syvemmälle ja kunnon eläimellisel vauhdil kovaa kunnes tulin sen perzeen. Nyt valittaa ja huutaa että mä muka raizkasin sen. Siihe a naaliseksiin oli kuiteskin sovittu suostumus, niin millä mä nyt saisin sen ymmärtää että näissä asioissa makaa niin kuin petaa, itse se suostu siihen kokeiluun?
-mies
Jos tämä ei ole provo, niin mene hoitoon. Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha :D kannattiko juoda
Tämmöisiä miehiä täällä. Katsokaa naiset oikeasti tarkkaan näiden kommentteja ja tehkää johtopäätökset. Ei taida olla edes missään marginaalissa Suomessa nämä r.aiskaajat, kun tähänkin ilmestyi heti r,aiskarimielisiä öyhöttämään ja naisia syyttelemään.
Ja minulla sama kokemus, tulin raiskatuksi, mutta epäilen että asiaa ei lähdetty edes tutkimaan. Siksikin v.ituttaa vielä enemmän kaikki metoo-kampanjoista ja naisten valheellisista syytöksistä vöyhkääjät, kun se totuus on ihan toinen, eli että oikeutta ei saa edes silloin kun oikeasti jotain on tapahtunut
Olen nainen ja myös raiskauksen uhri. Se ei muuta sitä että tiedän tapauksia missä nainen on keksinyt syyttää miestä aiheettomasti raiskauksesta. Mua raivostuttaa vielä raiskaajia enemmän nämä tarinoiden sepittäjät koska ne vievät uskottavuuden oikeilta uhreilta.
Vale raivostuttaa enemmän kuin väkivalta ja raiskaaminen? Jos saisit valita, niin haluaisitko naapurin Penan valehtelevan vai raiskaavan sinut? Onko vaikea valinta?
Vierailija kirjoitti:
Voimaannuttavaa. Mites miet vihat. Oletko feeministi.
Kun tämän ketjun kukaan semijärkevä ihminen lukee, niin on varmaankin sen jälkeen feministi. Miehet haluavat antaa itsestään todella sairaan ja häiriintyneen kuvan. Mitä saavutatte sillä? Sen että jokainen nainen ajattelee #indeedallmen, ja pääsette uhriutumaan siitä? Olette oksettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaannuttavaa. Mites miet vihat. Oletko feeministi.
Kun tämän ketjun kukaan semijärkevä ihminen lukee, niin on varmaankin sen jälkeen feministi. Miehet haluavat antaa itsestään todella sairaan ja häiriintyneen kuvan. Mitä saavutatte sillä? Sen että jokainen nainen ajattelee #indeedallmen, ja pääsette uhriutumaan siitä? Olette oksettavia.
Ehkä se on homman pointti? Että kun en kerran minä kelpaa niin ei tarvitse muidenkaan kelvata naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Jos tämä ei ole provo, niin mene hoitoon. Oikeasti.
Eikun vankilaan se kuuluu. Ei taitais hoito edes auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiä miehiä täällä. Katsokaa naiset oikeasti tarkkaan näiden kommentteja ja tehkää johtopäätökset. Ei taida olla edes missään marginaalissa Suomessa nämä r.aiskaajat, kun tähänkin ilmestyi heti r,aiskarimielisiä öyhöttämään ja naisia syyttelemään.
Ja minulla sama kokemus, tulin raiskatuksi, mutta epäilen että asiaa ei lähdetty edes tutkimaan. Siksikin v.ituttaa vielä enemmän kaikki metoo-kampanjoista ja naisten valheellisista syytöksistä vöyhkääjät, kun se totuus on ihan toinen, eli että oikeutta ei saa edes silloin kun oikeasti jotain on tapahtunut
Olen nainen ja myös raiskauksen uhri. Se ei muuta sitä että tiedän tapauksia missä nainen on keksinyt syyttää miestä aiheettomasti raiskauksesta. Mua raivostuttaa vielä raiskaajia enemmän nämä tarinoiden sepittäjät koska ne vievät uskottavuuden oikeilta uhreilta.
Et ole nainen etkä r.aiskauksen uhri. Mistä tiedän? Kukaan r.aiskauksen kohteeksi joutunut nainen ei mietiskele jotain hypoteettisia valheellisia ilmoituksia, eikä varsinkaan ole raivostunut (omat sanasi) niistä tällaisessa aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vale raivostuttaa enemmän kuin väkivalta ja raiskaaminen? Jos saisit valita, niin haluaisitko naapurin Penan valehtelevan vai raiskaavan sinut? Onko vaikea valinta?
Kas jos siitä valheesta voi joutua lusimaan, lisäksi väkivallan uhan alle ja sosiaaliset suhteet ja työt kärsii niin onhan se aika iso asia vaikkei verrata voi.
Eri
Ja kerroppa asiasta kenellekään miehelle niin hyväksyvät teon koska "kerjäsit sitä". Naisista puolet on samaa mieltä. Siksi meillä on ihan ok tehdä näitä. Paitsi jos on tumma iho.
Pimppaan väkisin työntyminenhän on pahempi kuin anaaliin työntyminen, koska pimppa on pääasiallinen seksuaalielin toisin kuin anaali. Lisäksi nainen voi tulla raskaaksi raiskauksesta.