Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten haluttomuus pi..un nuolemiseen

06.04.2022 |

Pelkäättekö naiset että alapää ei ole puhdas vai miksi osa ei pidä kielihoidosta? Itse pidän siitä ja nautin kun nainen kiemurtelee nautinnosta mutta osalle se on ehdoton ei 🤔

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sitä! Samalla täytyy olla sormi tai kaksi sisällä, varsinkin loppuvaiheessa. Mutta totta on, että pesemätöntä pimppiäni en antaisi nuoltavaksi. Ei nyt tarvitse aivan vastapesty olla, mutta jos siitä on useampi tunti aikaa niin kyllä haluan putsata ensin.

Vierailija
2/54 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää pelkkä ajatuskin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se, että osa ei vain pidä siitä. Minulla esim ihan naiminen on paljon paljon tärkeämpää. Miksi naisen pitäisi tykätä kaikista seksitavoista?

Vierailija
4/54 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun seuraavan miesystäväni puolestaan täytyy nuolla!

Viisi vuotta innokkaasti itse annoin suuseksiä, mutta en saanut kertaakaan koska ei ollut hänen juttu. Ei pyytänyt suuta, mutta annoin koska se taas on mun juttu.

Seuraavan miehen on tykättävä nuolemisesta koska olen kyllä niin sen tarpeessa. En tietenkään pakota ketään enkä painosta. Mutta valitsen miehen osin myös tällä perusteella jatkossa.

Ja pidän huolen hygieniasta, olen aina seksissä puhdas, hyväntuoksuinen ja siistitty. Entisille on aina kelvannut, kehujen kera ja liikaakin.

Vierailija
5/54 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla jokin pidäke naisella, jollei siitä pidä. Sama kuin mies sanoisi ettei halua naida!

Nuoleminen naisen paras kaveri ja varma orgasmi, ja räjähtävä sellainen. Naisille nyt vaan opetettu estoja sinne ja tänne. Ja opetettu, että kunhan mies saa.. ja pas.at.

Itse parhaat orgasmit todellakin nuolemalla!

Vierailija
6/54 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitää olla jokin pidäke naisella, jollei siitä pidä. Sama kuin mies sanoisi ettei halua naida!

Nuoleminen naisen paras kaveri ja varma orgasmi, ja räjähtävä sellainen. Naisille nyt vaan opetettu estoja sinne ja tänne. Ja opetettu, että kunhan mies saa.. ja pas.at.

Siinä sitä taas on yksi nainen kertomassa muille mistä heidän kuuluu tykätä, etteivät olisi viallisia naisia.

Vierailija
7/54 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minun seuraavan miesystäväni puolestaan täytyy nuolla!

Viisi vuotta innokkaasti itse annoin suuseksiä, mutta en saanut kertaakaan koska ei ollut hänen juttu. Ei pyytänyt suuta, mutta annoin koska se taas on mun juttu.

Seuraavan miehen on tykättävä nuolemisesta koska olen kyllä niin sen tarpeessa. En tietenkään pakota ketään enkä painosta. Mutta valitsen miehen osin myös tällä perusteella jatkossa.

Ja pidän huolen hygieniasta, olen aina seksissä puhdas, hyväntuoksuinen ja siistitty. Entisille on aina kelvannut, kehujen kera ja liikaakin.

Oikea asenne. Itse annoin silloiselle tyttöystävälle ja nykyiselle vaimolle puoliväkisin suuseksiä n vuosi siitä kun oli seurustelu aloitettu. Ennen ei antanut, mutta käytin tilannetta hyväksi, kun oli kumin kanssa naitu hänelle eka orgasmi. Niinhän siinä kävi, että innoistui niin paljon että naitiin päälle toinen orgasmi. 

Siitä lähtien nuoleminen ollut pakollista, aiemmin ajoittamaan yhdyntäorgamit ja myöhemmin myös nuoltu orgasmit ennen yhdyntää. Jos olen meinannut hosua ja oikaista on vaimo sanonut suoraan, että jos meinaat naidakin, niin nuolet ensin valmiiksi.  Toisin sanoen ainut vaihtoehto saada seksiä on ollut pillun nuoleminen ja sormetus. Tätä tehty aina kun ollut seksiä, eli hän on saanut suuseksiä viikoittaan jo 46 vuotta.  Enkä ole valittanut, vaan rakastanut pillun nuolemista yli kaiken. Nainen  ja naisen orgasmit on täysin miehen vallassa. Olen rakastanut sitä tunnetta kun pillu on epätoivoisesti jo syönyt sormia ja vaatinut vapauttavaa orgasmia.  Hienoja hetkiä. 

Vierailija
8/54 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuisi kauhean ikävältä sanoa miehelle, joka ei halua nuolla, että ei saa muuten yhdyntää. Se on ihan eri asia teillä, kun sinä halusitkin nuolla.

Vierailija
9/54 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuisi kauhean ikävältä sanoa miehelle, joka ei halua nuolla, että ei saa muuten yhdyntää. Se on ihan eri asia teillä, kun sinä halusitkin nuolla.

Mitä ikävää siinä, jos kerran haluat nuolemista. Vaimoni on halunnut nuolemista ja minä pillua. Pillua ei ole ollut saatavissa ilman nuolemista. Joskus olisi ollut kiva pikaisesti naida kovassa puutteessa, mutta kun ei. Toki siihen ollut syynä sekin, että vaimon pillu on pitänyt saada tarpeeksi kiimaiseksi, jotta ottaisi kaluni mielellään vastaan ja yhdyntä ylipäätään onnistuisi. Tätä ei toki nuorempana aina hahmottanut kiimaisena.  Joten ainut tapa ja ainut järkevä tapa on, että molemmat nauttii. Minusta naisen vaatimus suuseksistä on oikeutettu, jos siitä saa suurta nautintoa. Miehinä monesti kiinnostaa yhdynnät, eli  molemmat saa mitä haluaa.  Tosin meillä vaimo ei ole suostunut koskaan vastaanottamaan suuseksiä, ilman yhdyntää.  Joten joko annoin suuseksiä tai ei ollut seksiä eikä yhdyntöjä.  Minusta ihan reilu meininki. Selvät kuviot, jossa molemmat saaneet aina.  Vaimoni ei ole koskaan ollut niitä naisia, joille on ollut ok, että mies on saanut ja nainen ei. Alusti lähtien ollut selvää, että seksiä harrastetaan jotta molemmat saa.  Tämä siis jo 70-luvun lopusta, joten se hapatus, että naiset kasvattu aiemmin nöyristelemään miehille, ei ole ainakaan vaimon tapauksessa pitänyt paikkansa. Hän on aina ottanut ja vaatinut omansa. Siksi varmaan ollaankin oltu aina yhdessä. Naisessa pitää olla särmää. 

Vierailija
10/54 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole mitään pidäkettä. Osa naisista vain pitää yhdynnästä enemmän kuin suuseksistä. Eihän siinä nyt mitään ole outoa. Eihän kaikki miehetkään pidä suuseksistä enempää kuin yhdynnästä.

Vierailija
11/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole mitään pidäkettä. Osa naisista vain pitää yhdynnästä enemmän kuin suuseksistä. Eihän siinä nyt mitään ole outoa. Eihän kaikki miehetkään pidä suuseksistä enempää kuin yhdynnästä.

Eihän nuo sulje toisiaan pois. Kyllähän nuoleminen tuntuu todellakin hyvältä, jos mies siis osaa. Ja jos joku tuntuu hyvälle, ei siitä kieltäydykuin jostainsyystä. Ja minä luulen että se häpeä on usein syynä. Ja naidahan voi ennen tai jälkeen, ei se naimista estä. En tajua mikä argumentti se on, että pitää naida. Siitää vaan.

Ite ainakin nautin miehen nuolemisesta suunnattomasti, ja saan helposti räjähtävän orgasmin, mikäs sen ihanampaa!

Vierailija
12/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muttamiehet pitävät suuseksistäKIN ja ei se estä  heidän pitämästä naimisestaKIN. Onkotämä joku joko tai juttu?

Vierailija
13/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo sulje toisiaan pois. Kyllähän nuoleminen tuntuu todellakin hyvältä, jos mies siis osaa. Ja jos joku tuntuu hyvälle, ei siitä kieltäydykuin jostainsyystä. Ja minä luulen että se häpeä on usein syynä. Ja naidahan voi ennen tai jälkeen, ei se naimista estä. En tajua mikä argumentti se on, että pitää naida. Siitää vaan.

Ite ainakin nautin miehen nuolemisesta suunnattomasti, ja saan helposti räjähtävän orgasmin, mikäs sen ihanampaa!

Ei tietenkään sulje toisiaan pois, mutta ei suuseksi kaikista tunnu hyvältä vaikka mies osaisi hommansa. Turha aina syyttää miestä siitä, jos nainen ei nauti suuseksistä. Itse naisena en ole koskaan erityisemmin tykännyt suuseksistä. Ei tunnu pahalta, mutta ei hyvältäkään. En tykkää sellaisesta koskettelusta, mitä suuseksi on. Pilluani en häpeä, en ole koskaan hävennyt. Älä tule sanomaan, mistä minun pitäisi nauttia.

Vierailija
14/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muttamiehet pitävät suuseksistäKIN ja ei se estä  heidän pitämästä naimisestaKIN. Onkotämä joku joko tai juttu?

Ei ole. Mutta kaikki eivät pidä kaikesta. Ei suuseksi kaikista tunnu hyvältä.

Vierailija
15/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi tehdä seksissä asioita joista ei tykkää ja jotka ei kiihota? Jos esileikin jälkeen mies alkaa nuolla niin sitten pitää esileikki aloittaa uudestaan, jotta kiihotun taas naimiselle otolliseksi.

Vierailija
16/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää mistä lystäätte, mutta minä pidän myös mistä haluan, eikä sitä tarvitse todistella. Aivan varmasti on myös naisia jotka häpeävät.

Ei kai täällä kukaan kirjoita juuri SINUSTA!

Ja taatusti useimmat naiset pitävät nuolennasta. Mitä te kiihkoilette sen naimisen puolesta, onko joku kieltänyt naimista.

Vierailija
17/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi tehdä seksissä asioita joista ei tykkää ja jotka ei kiihota? Jos esileikin jälkeen mies alkaa nuolla niin sitten pitää esileikki aloittaa uudestaan, jotta kiihotun taas naimiselle otolliseksi.

Täysin käsittämätön selitys. Pakko kysyä, mikä se teidän "esileikki "on, jos pillunnuolenta latistaa, en ymmärrä pätkääkään. Tuhmien puhuminenko sitä sitten on vai mikä?

Vierailija
18/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää ajatus, että nuolisin pillua, ja siksi lievästi sanottuna olen siihen haluton. Mielestäni pillun nuoleminen on miesten hommaa. Tai tietysti lesbojen, mutta siitä minulla on liian vähän tietoa, jotta voisin ottaa sen enempää kantaa.

Vierailija
19/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehetkään halua että heiltä otetaan suihin

Vierailija
20/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää ajatus, että nuolisin pillua, ja siksi lievästi sanottuna olen siihen haluton. Mielestäni pillun nuoleminen on miesten hommaa. Tai tietysti lesbojen, mutta siitä minulla on liian vähän tietoa, jotta voisin ottaa sen enempää kantaa.

Käyhän otsikosta ilmi selvästi, että kyse siitä että mies nuolee pillua, ei nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän