Minäpä kerron minkälaisen tuomion minun raiskaajani sai
Olin juuri ja juuri täysi-ikäinen, raiskaaja juotti tietoisesti humalaan. Ei lopettanut kielloistani huolimatta raiskaamista. Kaverini tulivat kesken raiskauksen paikalle, ja todistivat poliisille. Ei riittäneet todisteet poliisin mielestä, joten tapaus ei mennyt edes syyttäjälle! Tutkiva poliisi oli mies.
Että kyllä tuo Pikkaraisen saama tuomio on aika kova siihen nähden että oma tapaukseni ei mennyt edes syyttäjälle.
Kommentit (90)
Olen mies ja nainen käytti humalaani härskisti hyväkseen ja otti minut ilman omaa tahtoani. En tiedä miten hän onnistui siinä.
Ilmoitusta en rohjennut tehdä, koska sitä ei kukaan kuitenkaan uskoisi todeksi. Olen ollut tuon tapahtuman jälkeen juomatta alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Juotti? Piti veistä kurkulla ja pakotti nielemään? Muussa tapauksessa ihan itse omalla valinnalla alkoholia joit. Kannattiko?
Eli jos känninen mies makaa sammuneena kadulla, niin saan dildottaa perseeseen? Ihan oma valittajan se oli sille miehelle. No hyvä tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huisii kirjoitti:
Tää ketju todistaa sen vähättelyä, minkä vuoksi r a i s k a u k s et jää pimentoon eikä rikosilmoituksia uskalleta tehdä. Surullista.
Seuraavaksi, kun aviomies on juonut alkoholia, sidon hänet kiinni patteriin, tungen banaania pyllyyn, kuvaan videon nettiin. Se on hänelle varmaan ihan ok, mehän ollaan naimisissa ja hän on juonut. Niin makaa kuin petaa vai kuinka se meni..
Et kuulosta kovin terveeltä tyypiltä
En ole edellinen enkä todellakaan tiedä mikä on terve suhtaustuminen raiskaukseen mutta viesti on selvä. Jos joku mies tulee asunnolle ja kehtaa vielä juoda tai olla juonut niin saan hänet raiskata ja se on hänen oma syy.
Ajattele jos sillä miehellä on vielä shortsit jalassa niin sehän suorastaan kerjää saada peppuunsa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha :D kannattiko juoda
Tämmöisiä miehiä täällä. Katsokaa naiset oikeasti tarkkaan näiden kommentteja ja tehkää johtopäätökset. Ei taida olla edes missään marginaalissa Suomessa nämä r.aiskaajat, kun tähänkin ilmestyi heti r,aiskarimielisiä öyhöttämään ja naisia syyttelemään.
Ja minulla sama kokemus, tulin raiskatuksi, mutta epäilen että asiaa ei lähdetty edes tutkimaan. Siksikin v.ituttaa vielä enemmän kaikki metoo-kampanjoista ja naisten valheellisista syytöksistä vöyhkääjät, kun se totuus on ihan toinen, eli että oikeutta ei saa edes silloin kun oikeasti jotain on tapahtunut
Olen nainen ja myös raiskauksen uhri. Se ei muuta sitä että tiedän tapauksia missä nainen on keksinyt syyttää miestä aiheettomasti raiskauksesta. Mua raivostuttaa vielä raiskaajia enemmän nämä tarinoiden sepittäjät koska ne vievät uskottavuuden oikeilta uhreilta.
Samaa mieltä aiheettomasti syyttelijöistä, en nyt kuitenkaan menisi niin pitkälle että vihaisin heitä raiskaajia enemmän. En itse tunne yhtäkään tällaista tapausta, yhden muistan julkisuudesta, suomalainen nainen joka markkinoi kai kirjaansa tms. tekaisemalla tarinan raiskauksen yrityksestä (ei syyttänyt ketään tiettyä) ja tuo pisti silloin aikoinaan vihaksi ja kovaa.
En mitenkään puolustele Pikkaraista, mutta:
Jos ovat olleet aikaisemmin seksisuhteessa, siis HP ja tämä nainen, ja samanlainen yhtyminen on tapahtunut yhteisymmärryksessä, voin kuvitella, ettei raiskaus ollut HP:n mielestä Oikea raiskaus. Jotenkin kuulostaa oudolta, että pitkäaikainen tuttava jää ainoana yövieraaksi ja menee nukkumaan ehkä Pikkaraisen omaan sänkyyn, jos _eivät_ ole koskaan harrastaneet seksiä.
Mies on tavallaan "vanhasta tottumuksesta" ruvennut naimaan. Onhan se sopinut ennenkin. 🤔
(Joo, tiedän ettei nukkuvaa saa ruveta painamaan, mutta itse olen parisuhteessa tykännyt herätä siihen, että elin työntyy sisään. 🤭)
On vain hyvä jos raiskauksista alkaa viimein tulla oikeita tuomioita!
Tekopillut äitiyspakkauksiin. On poikalapsilla sitten hädän tullen aina jotain mihin tarttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huisii kirjoitti:
Tää ketju todistaa sen vähättelyä, minkä vuoksi r a i s k a u k s et jää pimentoon eikä rikosilmoituksia uskalleta tehdä. Surullista.
Seuraavaksi, kun aviomies on juonut alkoholia, sidon hänet kiinni patteriin, tungen banaania pyllyyn, kuvaan videon nettiin. Se on hänelle varmaan ihan ok, mehän ollaan naimisissa ja hän on juonut. Niin makaa kuin petaa vai kuinka se meni..
En ole edellinen enkä todellakaan tiedä mikä on terve suhtaustuminen raiskaukseen mutta viesti on selvä. Jos joku mies tulee asunnolle ja kehtaa vielä juoda tai olla juonut niin saan hänet raiskata ja se on hänen oma syy.
Ajattele jos sillä miehellä on vielä shortsit jalassa niin sehän suorastaan kerjää saada peppuunsa jotain.
Ja ajattele, että jos se herää ja murskaa kallosi asfalttiin tehden sinusta pysyvän invalidin. Se saa tuomion, joka vastaa suurinpiirtein raiskausta.
Minusta sellaiset saa raiskata joka antaa ymmärtää mutta ei sitten ymmärrä antaa. Tyhmää tollainen leikkiminen ja toisen himojen nostatus ja sitten lyödäänkin haarat kiinni. Syytä on naisissakin. N38
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat olleet aikaisemmin seksisuhteessa, siis HP ja tämä nainen, ja samanlainen yhtyminen on tapahtunut yhteisymmärryksessä, voin kuvitella, ettei raiskaus ollut HP:n mielestä Oikea raiskaus. Jotenkin kuulostaa oudolta, että pitkäaikainen tuttava jää ainoana yövieraaksi ja menee nukkumaan ehkä Pikkaraisen omaan sänkyyn, jos _eivät_ ole koskaan harrastaneet seksiä.
Mies on tavallaan "vanhasta tottumuksesta" ruvennut naimaan. Onhan se sopinut ennenkin. 🤔(Joo, tiedän ettei nukkuvaa saa ruveta painamaan, mutta itse olen parisuhteessa tykännyt herätä siihen, että elin työntyy sisään. 🤭)
Juu että kerran kun panet, niin olet velvollinen aina panemaan. Oletko jostain Algeriasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huisii kirjoitti:
Ja ajattele, että jos se herää ja murskaa kallosi asfalttiin tehden sinusta pysyvän invalidin. Se saa tuomion, joka vastaa suurinpiirtein raiskausta.
Muistan tapauksensa jossa mies raiskasi naisen, samalla pahoinpiteli ja kuristi niin että naiselle jäi pysyvä aivovamma.
Tuomio alennettiin koska mies soitti itse ambulanssin uhrilleen kun tämä oli jo tajuton.
Jos kyseessä olisi vain pahoinpitely olisiko tuomio alennettu vai oikeasti katsottu uhrille jääneitä vammoja.
Vierailija kirjoitti:
Samasta rikoksesta samoissa olosuhteissa pitäisi kuitenkin tulla sama tuomio, tässä ei ole niin käynyt.
Tämä on kyllä totta.
Roope Salminen pääsi tosi pienellä tuomiolla ja maikkari otti hänet vieläpä töihin takaisin!
Tosin me ei tiedetä Hannun jutun yksityiskohtia, esim. oliko huomattavaa väkivaltaa käytetty. Ilmeisesti oli, koska tuomio oli noin kova.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Eli koska sinun raiskaajasi sai aivan liian kevyen tuomion (ei lainkaan tuomiota), on Pikkaraisen tuomio liian kova? Jos minun päälleni ajaisi rattijuoppo, joka saisi vain sakkoja ja naapurin päälle toinen, joka saisi vankeutta, olisin vain iloinen, että edes naapurin kohdalla oikeus voittaisi.
Missä kohtaa niin on sanottu? Tulkintasi on omituinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on tavallaan "vanhasta tottumuksesta" ruvennut naimaan. Onhan se sopinut ennenkin. 🤔(Joo, tiedän ettei nukkuvaa saa ruveta painamaan, mutta itse olen parisuhteessa tykännyt herätä siihen, että elin työntyy sisään. 🤭)
Juu että kerran kun panet, niin olet velvollinen aina panemaan. Oletko jostain Algeriasta?
Ei ihme että ihmiset ajattelee noin kun oikeuden mukaan myös se että on jutellut seksistä netissä ihmisen kanssa jota ei ole tavannut on lieventävä raiskauksessa.
Joitain vuosia sitten nainen oli jutellut tinderissä miehen kanssa. Mies oli käyttänyt vääriä kuvia ja valehdellut iän.
Sopivat tapaamisen ja nainen ei edes kertonut omaa asuntoa vaan tapasi miehen ulkona, totesi ettei mies ole sama jona esiintyi ja lähti yksin kotiin. Mies seurasi, tunketui väkisin asuntoon ja raiskasi naisen.
Tuomiota lievensi se että olivat jutelleet netissä seksistä. Vaikka mies ei ollut edes se jona esiintyi.
Muistakaa tämä naiset jos nettituttujen kanssa tapaatte. Jos seksi on mainittu niin oikeus katsoo että miehen kuuluu päästä vähemmällä.
ap saa saman verran sympatiaa kuin mies joka saa turpiinsa kännissä nakkikioskilla huudeltuaan prätkäjengiläisille ja käytyään niiden kuseksimassa niiden pyörälle.
Yksilöllä on vastuuta itsestään.
Tämän ketjun perusteella voikin sitten päätellä, että kavereidensa tappamaksi tulevat miehet ansaitsivat sen. Mitäs luottivat kaveriin niin että uskalsivat ryypätä yhdessä. Olisi pitänyt tietää että miehet tappavat kavereitaan humalassa.
Vierailija kirjoitti:
ap saa saman verran sympatiaa kuin mies joka saa turpiinsa kännissä nakkikioskilla huudeltuaan prätkäjengiläisille ja käytyään niiden kuseksimassa niiden pyörälle.
Teidän raiskareiden mielestä naisen olemassaolo on siis sama asia kuin se että mies provosoi tahallaan prätkäjengiä vahingoittamalla sen omaisuutta.
Toisaalta usein jaksatte valittaa siitä kun naiset ovat varovaisia miesten seurassa. Se kun on loukkaavaa jos pitävät teitä potentiaalisena uhkana oman turvallisuutensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta siis se yksi tapaus missä mies oli päihtyneenä jollain kämpillä ja muu porukka siellä tunki mm kaljapullon sen perseeseen oli väärin että se jengi sai tuomiot?
Vaikka en tapauksesta sen enempää tiedä, niin olisi mukava tietää päätöksestä, mitkä olivat tuomion perusteet? Näkikö oikeus ettei r a i s k a u s t a tapahtunut ja miksi? Vai oliko lieventäviä asian haaroja vai eikö voitu kiistattomasti näyttää toteen tekoa? Olit humalassa ja estelit, vai aloitko vasta myöhemmin katumaan seksiä kun jäit kaverien edessä kiinni? Mistäpä näistä ikinä tietää.