"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Todella hyvä, jos useampikin laittaisi preferenssinsä heti jo hakuvaiheessa näkyviin. Itse olen normaalioloissa reilusti alle 80 kg, mutta koronan myötä tuli lisäkiloja. Ei nyt ihan tuohon tasoon asti, mutta sen verran, että itsellä oli tukala olo ennen kuin pääsin omiin mittoihini takaisin.
Tapasin netissä mukavan miehen ja pääsin ikävästi jo aivan retkahtamaan tähän. No, toi sitten aika myöhäisessä vaiheessa ilmi, että pitää erittäin hoikista, alle 165 senttisistä, pienirintaisista ja isopeppuisista naisista. Olisipa tuon sanonut heti alkuunsa niin olisi säästynyt molemmilta aikaa ja pahaa mieltä. Minulla kun on pituutta 176 cm, pieni peppu ja isot rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aika reippaasti painoa. Itse olen 176 cm nainen ja painan 62 kg. Olen normaalipainoinen, en mitenkään laiha. En ole painanut 80 kg edes raskaana!
Ilmeisesti normaalipaino ei kuulu palstalla arvosttuihin asioihin, kun tälle kommentille alapeukutetaan.
No tuo "ei mitenkään laiha" nyt on kuitenkin lähes alipainoinen. Sekin on epätervettä.
No ei ole todellakaan. Ihan tavallinen paino esim paljon juoksevalle. Ihan terve olen. 4 lastakin synnyttänyt ja kohta 50 v.
Se 176 cm ja 62 kg nainen.Tämä "ihan tavallinen paino" nyt on melkein alipainoinen eikä siitä pääse mihinkään.
Minä sain noin lähellä alipainoa kuukautishäiriöitä.
En ole kukaan aiempi kommentoija, mutta mielenkiinnosta laitoin em. henkilön mitat uuteen BMI-laskuriin ja tulos on 19,60 = normaali paino. Toki on jo lievän alipainon rajoilla (BMI 18-18,90), ettei ainakaan saisi yhtään enempää laihtua tuosta. Riippuu todella monesta tekijästä miltä hän kropaltaan näyttää. Voi olla laihaläski, "anorektikon" näköinen tai jopa sopivasti lihaksikas/kiinteytynyt.
Olen itse ollut nuorempana (25-30 vuotta sitten parikymmppisenä) 58-62 kg 167 cm pituudella ja sen aikaisia kuvia kun katsoo, niin en ollut yhtään ylipainoinen tai muodokas. Todella sopusuhtainen, vatsa litteä, rinnat olivat b-kupit ja reidet ja peba aivan normaalit. Toki nuorena kuvitteli, että ihan megaläski oli, mutta jos pystyisin, niin heti palaisin takaisin noihin mittoihin.
Mietin vaan, kun nykyään noita aiempia mittojani monet pitävät kauheena, että olis mukamas nainen tosi pyöreä ja pitäisi olla 167 cm pituudella reilusti alle 60 kg, mieluiten lähempänä 50 kg. Ihmisillä on kaikenkaikkiaan todella vääristynyt kuva painoista ja miltä ihmisen pitäisi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin: Etsin naista, en valaskalaa.
Samalla karsin nirppanokat ja muutenkin hankalat. En tosin etsi ketään, joten saatte kuvitella loput.
Totta kai se on nirppanokka ja hankala joka ei halua kuunnella miehen haukkuvan naisia.
En hauku naisia. Olen naimisissa upean naisen kanssa ja hänkin nauroi kommenteilleni. Pidän naisista, mutta valaskalaa en ottaisi treffikumppanikseni, jos siihen tilanteeseen joutuisin. Nyt ei ole aikomusta treffeille, todennäköisesti pitkään aikaan.
Jos siis treffiseuraa netistä hakisit ilmoituksella "etsin naista, en valaskalaa", niin siinäkö et haukkuisi ylipainoisia naisia valaskaloiksi? Vai oletatko ehkä oikeasti, että netin deittipalstoilla pyörii ihmisten lisäksi myös jonkinlaisia nisäkkään ja kalan risteytyksiä, jotka haluat rajata pois treffikumppaneistasi?
Vierailija kirjoitti:
No ruipelot ukot haluaa vähän pienemmän naisen, että voivat buustata itsetuntoaan. 80 kg toisaalta on jo aika antelias raja, riippuen tietysti pituudesta. Mutta siis nämä jotka asettavat rajaksi 60 kg... Hahhah. Mitäs sitten kun tulee ikää/lapsia jne ja paino alkaa heittelemään?
Ei se ole automaatio, että kun lapsia tulee, alkaa paino heittelehtimään. Itsellä 3 lasta ja paino on ollut aika tarkkaan 52-56 kg vuosikymmenet
Tämän takia en mene Tinderiin. Se muistuttaa enemmän Toria (siis sivustoa, jolla myydään käytettyä tavaraa) kuin paikkaa, jossa etsitään toista ihmistä. "Onko se yli 38 tuumaa?" "Oletko alle 170 cm?" "Olethan vähän käytetty ja punainen".
En näe että tuo vaatimus olisi liikaa. Toki ei anna hänestä hyvää kuvaa että täytyy erikseen se kirjoittaa. Voisin itse antaa mahdollisuuden, ihan vain koska ei laittanut painorajaa alemmas, eli ymmärtää että yli 70kiloinenkin voi olla vielä muodollisesti pätevä. Monet miehet luulevat, että esim.78kiloinen on auttamattomasti lihava.
Eräskin mies syytti mua tunteettomaksi tyttöseksi kun huomautin treffien jälkeen, että kannattaisi laittaa sinne tinderiin tuoreet kuvat. Luulin siis meneväni treffeille normaalipainoisen miehen kanssa. Paikalle saapui n 20kg kuviaan tanakampi mies. Valehtelu ei kaunista ketään.
Ihme mielensä pahoittamista joillain, ja täysin olemattomasta. Hyvähän se vaan on että kertoo minkälaista hakee, ei sitten kumpikaan osapuoli tuhlaa aikaansa. Keskimittainen 80 kiloinen nainen on lisäksi aika pulska, että ei tässä edes tarvitse mikään hoikka olla.
Ja se että täyttää kriteerit, mutta ohittaa tällaiset, kertoo kyllä lähinnä kirjoittajan lapsellisuudesta. Täyspäisille tuollainen kriteeri ei ole mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ihme mielensä pahoittamista joillain, ja täysin olemattomasta. Hyvähän se vaan on että kertoo minkälaista hakee, ei sitten kumpikaan osapuoli tuhlaa aikaansa. Keskimittainen 80 kiloinen nainen on lisäksi aika pulska, että ei tässä edes tarvitse mikään hoikka olla.
Ja se että täyttää kriteerit, mutta ohittaa tällaiset, kertoo kyllä lähinnä kirjoittajan lapsellisuudesta. Täyspäisille tuollainen kriteeri ei ole mikään ongelma.
Eli 150 cm 79 kg kelpaa, 180 cm 81 kg ei kelpaa, vaikka ensimmäinen on pullea ja jälkimmäinen ei. Mutta koska 80 kg.
Täysipäinen nimenomaan ohittaa tuollaiset hölmöt vaatimukset, jotka eivät kerro mistään mitään.
On kaksi tapaa kertoa toiveensa profiilissa:
1. 'Mun ovelle ei sitten tartte minkään sotanorsun tulla kolkuttelemaan s**tana. Jos sulla on painoa 80 kg tai yli, niin sä menet mun ryhävalasrajan yli. Ihra tappaa kaikki seksihalut, joten mulla on naiselle vaatimuksena hoikkuus. Naamakin pitää olla jonkunnäkönen, en mä nyt mitään suohirviötä äitilleni näytä. Niin ja tissit, per**leen isot tissit pitää ämmällä olla'
tai
2. 'Olen itse hyvin liikunnallinen ja suosin terveitä elämäntapoja. Etsin samankaltaista ihmistä.'
Ensimmäistä vaihtoehtoa käyttävä vetää edelleen käteensä omassa peräkammarissaan vielä viiden vuoden päästä deitti-ilmoituksestaan.
Toista vaihtoehtoa käyttävä hölkkää viikon päästä kauniissa kevätsäässä samanhenkisen uuden kumppaninsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät osaa arvioida naisen painoa, koska pitävät naisia hentoina, mutta eivät tajua, että persaus, reidet ja isot rinnatkin painavat. Olen 10-15 kg painavampi kuin mitä ajattelevat minun olevan.
Mä painan 81 kiloa ja olen kokoa s/m. On vain naisten onni, että mulkut paljastavat mulkkuutensa etukäteen. Thank you, next.
Nansolla on tunnetusti isot koot:D
Minä käytin 58 kiloisena kokoa S/M ja nyt 68 kiloisena L:lää joten tuskin tuo on mahdollista normivaatteilla. Toki kaikkia kokoja on suurennettu ettei ylipainoiset pahoita mieltään mutta silti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aika reippaasti painoa. Itse olen 176 cm nainen ja painan 62 kg. Olen normaalipainoinen, en mitenkään laiha. En ole painanut 80 kg edes raskaana!
Ilmeisesti normaalipaino ei kuulu palstalla arvosttuihin asioihin, kun tälle kommentille alapeukutetaan.
No tuo "ei mitenkään laiha" nyt on kuitenkin lähes alipainoinen. Sekin on epätervettä.
No ei ole todellakaan. Ihan tavallinen paino esim paljon juoksevalle. Ihan terve olen. 4 lastakin synnyttänyt ja kohta 50 v.
Se 176 cm ja 62 kg nainen.Tämä "ihan tavallinen paino" nyt on melkein alipainoinen eikä siitä pääse mihinkään.
Minä sain noin lähellä alipainoa kuukautishäiriöitä.No olen kuitenkin 4 lasta saanut ilman kuukautishäiriöitä. En ole laihduttanut kertaakaan elämässäni, vaan paino pysyy kuin nakutettu tuossa ihan tavallisella elämällä.
Pitäisikö alkaa kermaa juomaan?Ihan normaalipainoinen olet! Itse olin vielä 4. lapsen jälkeen 52 kiloinen, toki 10cm lyhyempi. Alipainoinen en ollut minäkään.
Ihmiset ovat kadottaneet todellisen normaalin kauan sitten! LÄSKI ei ole normaalia
Kiitos. Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en mene Tinderiin. Se muistuttaa enemmän Toria (siis sivustoa, jolla myydään käytettyä tavaraa) kuin paikkaa, jossa etsitään toista ihmistä. "Onko se yli 38 tuumaa?" "Oletko alle 170 cm?" "Olethan vähän käytetty ja punainen".
Tää oli hyvä :D
Ymmärrän tuon. En tiedä miksi en vaan tykkää ylipainoisisten ihmisten ulkonäöstä, hävettää myöntää. En yhtään. Ystävissä ja sukulaisissa on ylipainoisia, ihan ok, mutta kumppanin on oltava timmissä kunnossa. Yleensä se tarkoittaa myös liikunnallista, tervettä elämäntapaa, joka yhdistää myös. Jokainen kantaa itse läskinsä, ei sen enempää kuulu minulle, mutta ei se hyvältä näytä. Reality ohjelmistakin lähtee ensimmäisenä ylipainoiset.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kieltojen ja muille rajojen asettamisen sijaan profiilissa kannattaa kertoa itsestään ja esimerkiksi lyhyesti hakeeko vakavaa vai jotain yön juttua. Noilla "olethan yli 180cm/ alle 80 kg" aiheuttaa sen, että nekin, jotka läpäisisivät vaatimuksen, eivät matchaa tällaisen vaatimuksia latelevan yksilön kanssa. Ja kuvista kuitenkin näkee onko vastapuoli valtava vatsamakkara vai hoikemmassa kunnossa. Vetää mieleiset siitä sitten vasemmalle (vai oikealle, en tiedä, en ole tinderissä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin: Etsin naista, en valaskalaa.
Samalla karsin nirppanokat ja muutenkin hankalat. En tosin etsi ketään, joten saatte kuvitella loput.
Etsin naista, en siiderivalasta tahi -manaattia... :)
Manaateilla on bioluminenssi, ja sitä taas ei ole monilla muilla.
Yksi herrasmies oli laittanut tekstiinsä "Tämä ratsu kestää vain alle 70 kg painon."
Ai että!
Mikä tässä on ongelmana, kun tämä tyyppi on kuitenkin valmis treffeille ylipainoisen kanssa?
Aika harvassa ovat 80 kg painavat normaalipainoiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 150 cm 79 kg kelpaa, 180 cm 81 kg ei kelpaa, vaikka ensimmäinen on pullea ja jälkimmäinen ei. Mutta koska 80 kg.
Täysipäinen nimenomaan ohittaa tuollaiset hölmöt vaatimukset, jotka eivät kerro mistään mitään.
Eihän noille miehille mitkään 180 cm pitkät naiset kelpaa, sehän on kauhistus, jos nainen on pitempi.
Ihan normaalipainoinen olet! Itse olin vielä 4. lapsen jälkeen 52 kiloinen, toki 10cm lyhyempi. Alipainoinen en ollut minäkään.
Ihmiset ovat kadottaneet todellisen normaalin kauan sitten! LÄSKI ei ole normaalia