"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Ihme mielensä pahoittamista joillain, ja täysin olemattomasta. Hyvähän se vaan on että kertoo minkälaista hakee, ei sitten kumpikaan osapuoli tuhlaa aikaansa. Keskimittainen 80 kiloinen nainen on lisäksi aika pulska, että ei tässä edes tarvitse mikään hoikka olla.
Ja se että täyttää kriteerit, mutta ohittaa tällaiset, kertoo kyllä lähinnä kirjoittajan lapsellisuudesta. Täyspäisille tuollainen kriteeri ei ole mikään ongelma.
Siis miksi olisin lapsellinen ja epä-täyspäinen, jos ohitan sellaiset miehet, jotka eivät herätä kiinnostustani? Olisiko se sitten täyspäisempää, että tykkää jokaisesta, jonka kriteerilistaan itse mahtuu riippumatta siitä, kiinnostuuko ko. henkilöstä itse?
Mun mielestä on ihan hyvä, jos laittaa selkeästi esille mistä tykkää. Itsellä kävi aikanaan niin, että olin deiteillä ja siis tavannut miestä jo useamman kerran ja hän sanoi myös ihastuneensa. Kuitenkin eräs ilta, kun otettiin viiniä hän ilmoitti, että tykkää enemmän tummahiuksista kuin vaalea hiuksista(olen vaalea), ja toisessa kohtaa iltaa ilmoitti, että olen liian hoikka hänen makuunsa. (166/58) No itse laitoin asian siinä kohtaa jäihin, ja tämä ihmetteli, kun en enää halunnut jatkaa tapailua. Mun mielestä on kumminkin kiva, jos oikeasti toisella on jotain kriteereitä niin ne kerrottaisiin aikalailla alkutekijöissä.
Tää painojuttu ei kumminkaan oo kellekään henkilökohtaisesti laitettu Tinderissä, mutta jos on liian hoikka tai liian painava toisen makuun niin sitten on. Onhan noita kaloja meressä, mutta mieltymyksilleen ei mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
On kaksi tapaa kertoa toiveensa profiilissa:
1. 'Mun ovelle ei sitten tartte minkään sotanorsun tulla kolkuttelemaan s**tana. Jos sulla on painoa 80 kg tai yli, niin sä menet mun ryhävalasrajan yli. Ihra tappaa kaikki seksihalut, joten mulla on naiselle vaatimuksena hoikkuus. Naamakin pitää olla jonkunnäkönen, en mä nyt mitään suohirviötä äitilleni näytä. Niin ja tissit, per**leen isot tissit pitää ämmällä olla'
tai
2. 'Olen itse hyvin liikunnallinen ja suosin terveitä elämäntapoja. Etsin samankaltaista ihmistä.'
Ensimmäistä vaihtoehtoa käyttävä vetää edelleen käteensä omassa peräkammarissaan vielä viiden vuoden päästä deitti-ilmoituksestaan.
Toista vaihtoehtoa käyttävä hölkkää viikon päästä kauniissa kevätsäässä samanhenkisen uuden kumppaninsa kanssa.
Hmmm... kerron profiilissani harrastavani kilpaurheilua ja liikuntaa aktiivisesti eri muodoissa, ja sama ilmenee myös kuvistani. Silti 9/10 minulle tykkäyksiä antaneista ovat reippaasti ylipainoisia ja eivät millään tavoin liikunnallisia.
Minulla gold-versio ja näen siis kaikki minulle tykkäyksen antaneista.
ksdfjlsöfksö kirjoitti:
Ymmärrän tuon. En tiedä miksi en vaan tykkää ylipainoisisten ihmisten ulkonäöstä, hävettää myöntää. En yhtään. Ystävissä ja sukulaisissa on ylipainoisia, ihan ok, mutta kumppanin on oltava timmissä kunnossa. Yleensä se tarkoittaa myös liikunnallista, tervettä elämäntapaa, joka yhdistää myös. Jokainen kantaa itse läskinsä, ei sen enempää kuulu minulle, mutta ei se hyvältä näytä. Reality ohjelmistakin lähtee ensimmäisenä ylipainoiset.
repesin tälle 😁
voi mikä perustelu 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa niitä on jotka lihavasta kiihottuu xD "noi sun seksikkäät makkarat höllyy ihanasti"
Niitäkin on. Mutta idiootista en oo kuullu vielä kenekään kiihottuvan.
Siksi siis olet vielä(kin) sinkku.
[/quote] Hmmm... kerron profiilissani harrastavani kilpaurheilua ja liikuntaa aktiivisesti eri muodoissa, ja sama ilmenee myös kuvistani. Silti 9/10 minulle tykkäyksiä antaneista ovat reippaasti ylipainoisia ja eivät millään tavoin liikunnallisia.
Minulla gold-versio ja näen siis kaikki minulle tykkäyksen antaneista.[/quote]
Tästähän oli juuri joku tutkimus, että naiset etsivät suhteessa itseään paremman näköistä miesseuraa :D
Mutta taitaa myös olla niin, että aika moni nainen on nykyään ylipainoinen? Tästä ainakin oman tinderurani aikana kuulin deiteiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on itse komea ja normaalivartaloinen, niin ihan ymmärrettävää.
Silloin voi yksinkertaisesti jättää tykkäämättä niistä ei-normaalivartaloisista naisista. Ei tuo mikään kirjeenvaihtoilmoitus ole, vaan viestiä voi lähettää vain ne tarjokkaat, jotka on itsekin hyväksynyt.
Naamastako sen näkee? Ei monella ole kokovartalokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme mielensä pahoittamista joillain, ja täysin olemattomasta. Hyvähän se vaan on että kertoo minkälaista hakee, ei sitten kumpikaan osapuoli tuhlaa aikaansa. Keskimittainen 80 kiloinen nainen on lisäksi aika pulska, että ei tässä edes tarvitse mikään hoikka olla.
Ja se että täyttää kriteerit, mutta ohittaa tällaiset, kertoo kyllä lähinnä kirjoittajan lapsellisuudesta. Täyspäisille tuollainen kriteeri ei ole mikään ongelma.
Itse etsin älykästä miestä ja siksi ohittaisin aloituksen profiilin. Tyyppi ei selvästi ole ymmärtänyt Tinderin toimintaperiaatetta ja sitä, että voi ihan itse skipata ne profiilit, joissa vastapuoli näyttää turhan tanakalta omaan makuun. Sanoisin, että juuri täyspäiset ohittavat taatusti kyseisen profiilin jo em. syystä.
Valaisiin kuluu kauhee määrä suihkusaippuaa koska ne haisee nii pahalta. Varsinki niistä paikoista mistä normaalisti kiihottus. Siihe menee jo varmaan puoli pulloo ku heittää riippuvat olkapäiden yli ja hankaavat puhtaaks sieltä
Vierailija kirjoitti:
Tuommoset miehet, jotka laittaa painorajoituksia naiselle, niin ohitan todellakin, vaikka itse olenkin hoikka nainen.
Mitä? Hänen painorajoituksensa on 80! Eihän kukaan nainen ole 80 kg! Herättäisi kysymyksiä, että onko jokin läskifetissi.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... kerron profiilissani harrastavani kilpaurheilua ja liikuntaa aktiivisesti eri muodoissa, ja sama ilmenee myös kuvistani. Silti 9/10 minulle tykkäyksiä antaneista ovat reippaasti ylipainoisia ja eivät millään tavoin liikunnallisia.
Tästähän oli juuri joku tutkimus, että naiset etsivät suhteessa itseään paremman näköistä miesseuraa :D
Mutta taitaa myös olla niin, että aika moni nainen on nykyään ylipainoinen? Tästä ainakin oman tinderurani aikana kuulin deiteiltä.
Hyvä yritys Pena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kaksi tapaa kertoa toiveensa profiilissa:
1. 'Mun ovelle ei sitten tartte minkään sotanorsun tulla kolkuttelemaan s**tana. Jos sulla on painoa 80 kg tai yli, niin sä menet mun ryhävalasrajan yli. Ihra tappaa kaikki seksihalut, joten mulla on naiselle vaatimuksena hoikkuus. Naamakin pitää olla jonkunnäkönen, en mä nyt mitään suohirviötä äitilleni näytä. Niin ja tissit, per**leen isot tissit pitää ämmällä olla'
tai
2. 'Olen itse hyvin liikunnallinen ja suosin terveitä elämäntapoja. Etsin samankaltaista ihmistä.'
Ensimmäistä vaihtoehtoa käyttävä vetää edelleen käteensä omassa peräkammarissaan vielä viiden vuoden päästä deitti-ilmoituksestaan.
Toista vaihtoehtoa käyttävä hölkkää viikon päästä kauniissa kevätsäässä samanhenkisen uuden kumppaninsa kanssa.
Oletko siis profiilissasi kertonut hakevasi nimenomaan liikuntaa aktiivisesti eri muodoissa harrastavaa, terveitä elämäntapoja noudattavaa naista?
Vierailija kirjoitti:
Valaisiin kuluu kauhee määrä suihkusaippuaa koska ne haisee nii pahalta. Varsinki niistä paikoista mistä normaalisti kiihottus. Siihe menee jo varmaan puoli pulloo ku heittää riippuvat olkapäiden yli ja hankaavat puhtaaks sieltä
Onko äiti unohtanut vaihtaa sinulle vaipat ja laittaa päiväunille?
Alle 60kg tarvii hirveesti liukkaria.
On mullakin kriteerini. En ottaisi mitään sairaalloisen lihavaa, en kyllä myöskään itseäni pienempää miestä. Lisäksi kaljuuntuva mies päälaen pälvellä on ehdoton nou nou. Lisäksi ei iske mitkään trendsetterit pillifarkkuineen ja kummallisine töyhtötukkineen.
Laittakaa miehen profiili tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin: Etsin naista, en valaskalaa.
Samalla karsin nirppanokat ja muutenkin hankalat. En tosin etsi ketään, joten saatte kuvitella loput.
Totta kai se on nirppanokka ja hankala joka ei halua kuunnella miehen haukkuvan naisia.
En hauku naisia. Olen naimisissa upean naisen kanssa ja hänkin nauroi kommenteilleni. Pidän naisista, mutta valaskalaa en ottaisi treffikumppanikseni, jos siihen tilanteeseen joutuisin. Nyt ei ole aikomusta treffeille, todennäköisesti pitkään aikaan.
Aika juntti eukko sulla. Itse olen hoikka, mutta kun kuulin mieheni haukkuvan exäänsä ryhävalaaksi laitoin sille stopin. Törkeää ja lapsellista käytöstä. No mutta te oottekin kaksi junttia yhdessä, niin mikäs siinä, olkaa törkyturpia keskenänne.
Tänään kehässä seuraavat taistelijat:
Sinisessä nurkkauksessa "valaskala" ja punaisessa nurkkauksessa "juntti, törkeä, lapsellinen, kaksi junttia ja törkyturpa. Vetoja voittajasta otetaan vastaan klo 17:30 saakka ja sitten alkaa ottelu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin ei saisi toivoa mahollsiselta kumppanilta? En kyllä tajua mitä hän ajatteli, että tuo karsii joukosta, kun esim. mä olen kyllä himpan alle 80kg, mutta en oo kun 155cm pitkä...
Mä taas melkein 100kg mut pitkä. Ja 44v mut jos meen yökerhoon niin kyllä on koko ajan niin nuoret kuin vanhemmatkin miehet kimpussa. Eivät uskoisi ikinä et painan 100kg. Voin luvata että lihavalta en näytä, en toki laihaltakaan mutta pitkänä en ole yhtään läskin näköinen, lisäksi muodokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ruipelot ukot haluaa vähän pienemmän naisen, että voivat buustata itsetuntoaan. 80 kg toisaalta on jo aika antelias raja, riippuen tietysti pituudesta. Mutta siis nämä jotka asettavat rajaksi 60 kg... Hahhah. Mitäs sitten kun tulee ikää/lapsia jne ja paino alkaa heittelemään?
Ei se ole automaatio, että kun lapsia tulee, alkaa paino heittelehtimään. Itsellä 3 lasta ja paino on ollut aika tarkkaan 52-56 kg vuosikymmenet
Tuo on normaalia. Kuin myös se, että paino vaihtelee enemmän.
Se taitaa sairastaa sitä luiden murtumistautia tai selkärankareumaa.