"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Aika monella naisella on kyllä pituusrajoitus laitettu, onko nekin asiattomia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salliipa Ap:n viittaama Tinder-mies tosi paksut tankit!
Ehdottomasti pitää olla alle 60 kg.
"Läski tappaa seksin". Possuille pitäisi olla oma "Fattinder".Kaltaisesi rääväsuut nyt ovat yleensä jotain minimittaisia narukäsiä.
Tai jos ette niin joka tapauksessa luonteeltanne niin vastenmielisiä etteivät nuo "possut" mitään menetä.
Nää rääväsuut on näitä tyyppejä, kun olet menossa sänkyyn ja sanot miehelle, että sun pitäis käydä näyttämässä tota luomea jollekin ja kaveri vastaa, että mitä luomea, se on mun muna...
Mitäs tuosta pitäisi ajatella? Minusta jokainen toivokoon mitä haluaa ja minä vastaavasti svaippaan oikealle ne keitä haluan. Minua ei henkilökohtaisesti sytytä tuollaisten vaateiden esittämisestä profiilissa, joten todennäköisesti svaippaisin ko. miehen vasemmalle enkä ajattelisi häntä enää sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin: Etsin naista, en valaskalaa.
Samalla karsin nirppanokat ja muutenkin hankalat. En tosin etsi ketään, joten saatte kuvitella loput.
Onko tuollainen "muuten hankala", jos edellyttää mieheltä sen verran yleistietoa, että mies tietää valaan olevan nisäkäs eikä kala?
On pascanrehellinen seuranhakuilmoituksissa. Ongelmaa ei ole.
Toiselta saa juuri sitä, mitä hän on. Ei jää epäselvyyttä.
Hauska ketju!
Täällä vedetään hernettä nenään "80kg nainen" vitsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aika reippaasti painoa. Itse olen 176 cm nainen ja painan 62 kg. Olen normaalipainoinen, en mitenkään laiha. En ole painanut 80 kg edes raskaana!
Ilmeisesti normaalipaino ei kuulu palstalla arvosttuihin asioihin, kun tälle kommentille alapeukutetaan.
No tuo "ei mitenkään laiha" nyt on kuitenkin lähes alipainoinen. Sekin on epätervettä.
No ei ole todellakaan. Ihan tavallinen paino esim paljon juoksevalle. Ihan terve olen. 4 lastakin synnyttänyt ja kohta 50 v.
Se 176 cm ja 62 kg nainen.Tämä "ihan tavallinen paino" nyt on melkein alipainoinen eikä siitä pääse mihinkään.
Minä sain noin lähellä alipainoa kuukautishäiriöitä.
No olen kuitenkin 4 lasta saanut ilman kuukautishäiriöitä. En ole laihduttanut kertaakaan elämässäni, vaan paino pysyy kuin nakutettu tuossa ihan tavallisella elämällä.
Pitäisikö alkaa kermaa juomaan?
Antaa tyhmien pariutua keskenään. Se on ihan sama meille muille.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella naisella on kyllä pituusrajoitus laitettu, onko nekin asiattomia?
Ihan yhtä huonon kuvan ne ihmisestä antavat. Muutenkaan en lämpiä vaatimuslistoja kirjoitteleville tyypeille, vaikka listan ehdot täyttäisinkin. Jos mies ajattelee, että naista ei kiinnosta kuka hän on tai että kaikki naiset kiinnostuvat kuvien perusteella ja hänen pitää karsia heitä toivomuslistoillaan, niin hän ei ole minun tyyppiäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kirjoittaa "olethan yli 180cm pitkä" tinderissä ja vielä hymiön kera! Siis mitä tästä ajatella!
Samalla kannattaa myös kysäistä, että olethan myös yli 18cm sieltä.
Ihan naisena en nyt menisi vertailemaan peniksen pituutta läskeihin.
Vertailukohtana voisi olla - olethan max 100 kiloinen velikulta. Tai vähintään 180cm pitkä. Ihan normaaleja toiveita.
Ihan naisena voin sanoa, että menisin kyllä vertailemaan.
En ymmärrä mikä tuossa on ihmeellistä. En minäkään halua itseäni lyhyempää, pienikätistä, lihavaa tai kaljua miestä.
Aika isoja naisia sitten vielä katselee jos 80kg on raja.
Ei 80 kg nainenkaan ole enää ihan keijukainen.
Audi/Bmw-miesten vaatimuksia somedeiteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla karsin nirppanokat ja muutenkin hankalat. En tosin etsi ketään, joten saatte kuvitella loput.
Onko tuollainen "muuten hankala", jos edellyttää mieheltä sen verran yleistietoa, että mies tietää valaan olevan nisäkäs eikä kala?
:D
Itse vastaisin: olen- olethan yli 15 cm.
Provohan tämä on,mutta näitä on oikeassakin elämässä....
Ihan kohtuullinen toive. Jokainen voi olla sellaisen kumppanin kanssa joka miellyttää
Minäkin haluan olla max 90 kg painoisen miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät voi kasvaa pituutta, mutta laihtua voi kuka vaan. Tekopyhää teiltä, kun katsoo nykyiset pituusvaatimukset lähes kaikilla naisilla.
Jos havittelette miestä, jolla on vientiä, niin mitä te kilpailusta valitatte.
Te miehet havittelette naisia joilla on kysyntää, eli esimerkiksi juuri niitä hoikkia. Sitten kun ne hoikat naisetkin voivat valita pitkiä miehiä, valitatte että se onkin epäreilua.
Ihan ok. En minäkään minkään sotanorsun kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se on nirppanokka ja hankala joka ei halua kuunnella miehen haukkuvan naisia.
En hauku naisia. Olen naimisissa upean naisen kanssa ja hänkin nauroi kommenteilleni. Pidän naisista, mutta valaskalaa en ottaisi treffikumppanikseni, jos siihen tilanteeseen joutuisin. Nyt ei ole aikomusta treffeille, todennäköisesti pitkään aikaan.
En itsekään noita ymmärrä, sen kun on vaan swaippaamatta lihavia oikealle, jos ei nappaa.