"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on itse komea ja normaalivartaloinen, niin ihan ymmärrettävää.
Silloin voi yksinkertaisesti jättää tykkäämättä niistä ei-normaalivartaloisista naisista. Ei tuo mikään kirjeenvaihtoilmoitus ole, vaan viestiä voi lähettää vain ne tarjokkaat, jotka on itsekin hyväksynyt.
Naamastako sen näkee? Ei monella ole kokovartalokuvaa.
Siirtyy seuraavaan profiiliin, noin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät osaa arvioida naisen painoa, koska pitävät naisia hentoina, mutta eivät tajua, että persaus, reidet ja isot rinnatkin painavat. Olen 10-15 kg painavampi kuin mitä ajattelevat minun olevan.
Mä painan 81 kiloa ja olen kokoa s/m. On vain naisten onni, että mulkut paljastavat mulkkuutensa etukäteen. Thank you, next.
Nansolla on tunnetusti isot koot:D
Minä käytin 58 kiloisena kokoa S/M ja nyt 68 kiloisena L:lää joten tuskin tuo on mahdollista normivaatteilla. Toki kaikkia kokoja on suurennettu ettei ylipainoiset pahoita mieltään mutta silti!
Oma hääpukuni oli kokoa 36, kun olin 65-kiloinen. Kannattaa varmaan käydä salilla tai kasvaa pituutta, jos jo kymmenellä kilolla saat vaatekoon pomppaamaan 2,5 kokoa ylöspäin (numerokoosta nyt puhumattakaan).
Naisilla oli aikoinaan treffisivustoilla toiveina miehelle esim. "olethan lihaksikas", "kaljut älköön vaivautuko" jne. ja se oli ilmeisesti aivan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät voi kasvaa pituutta, mutta laihtua voi kuka vaan. Tekopyhää teiltä, kun katsoo nykyiset pituusvaatimukset lähes kaikilla naisilla.
Jos havittelette miestä, jolla on vientiä, niin mitä te kilpailusta valitatte.
Te miehet havittelette naisia joilla on kysyntää, eli esimerkiksi juuri niitä hoikkia. Sitten kun ne hoikat naisetkin voivat valita pitkiä miehiä, valitatte että se onkin epäreilua.
Tyhmä ja valheellinen kommentti. Suurin osa naisista kelpuuttaa vain pitkän.
Tavismiehistä moni huolii vaikka onki kertyny kiloja.
Outoa laittaa profiilitekstiin tommosta. Kyllähän sen nyt näkee kasvoistakin onko hoikka vai ei.
Vierailija kirjoitti:
No, ei kannata varmaan tykkäillä niistä ylipainoisista, jos noin ahdistaa. Joku autisti, joka tulee varmaan ensitreffeille vaa’an kanssa.
Kuva ei aina kerro kaikkea. Sanoisin, että Tinderissä jopa kaikkea muuta.
Multa ei kysy kukaan tommosta. Paino 84kg ja 190cm. Urheilen ja profiilissa kokovartalokuva kuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kaksi tapaa kertoa toiveensa profiilissa:
1. 'Mun ovelle ei sitten tartte minkään sotanorsun tulla kolkuttelemaan s**tana. Jos sulla on painoa 80 kg tai yli, niin sä menet mun ryhävalasrajan yli. Ihra tappaa kaikki seksihalut, joten mulla on naiselle vaatimuksena hoikkuus. Naamakin pitää olla jonkunnäkönen, en mä nyt mitään suohirviötä äitilleni näytä. Niin ja tissit, per**leen isot tissit pitää ämmällä olla'
tai
2. 'Olen itse hyvin liikunnallinen ja suosin terveitä elämäntapoja. Etsin samankaltaista ihmistä.'
Ensimmäistä vaihtoehtoa käyttävä vetää edelleen käteensä omassa peräkammarissaan vielä viiden vuoden päästä deitti-ilmoituksestaan.
Toista vaihtoehtoa käyttävä hölkkää viikon päästä kauniissa kevätsäässä samanhenkisen uuden kumppaninsa kanssa.
Hmmm... kerron profiilissani harrastavani kilpaurheilua ja liikuntaa aktiivisesti eri muodoissa, ja sama ilmenee myös kuvistani. Silti 9/10 minulle tykkäyksiä antaneista ovat reippaasti ylipainoisia ja eivät millään tavoin liikunnallisia.
Minulla gold-versio ja näen siis kaikki minulle tykkäyksen antaneista.
Johtuu siitä, että tosiaan 9/10 suomalaisista naisista ovat reippaasti ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Lukeehan monella naisellakin että "olethan yli 180cm" tai "ethän ole manlet". Mielestäni ihan yhtä pinnallista kuin toikin
Pahempi tuo pituusrajoitus on kun siihen ei voi pahemmin itse vaikuttaa..
En oo enää tinderissä, mutta sillon kun olin niin painoin 78kg suunnilleen ja olen 166cm pitkä. Ja vientiä oli niin baarissa kuin tinderissä. Olen sen mallinen että kaikki ylimääräinen menee peppuun ja rintoihin, ei vyötärölle. Lisäksi olen aina harrastanut liikuntaa joten en ole kovin hyllyvä. Ei kaikki miehet tykkää niistä 50-kiloisista.
Tässä pari naista, jotka eivät vielä laihduttamisen jälkeenkään (siis oikeanpuoleisissa kuvissa) kelpaa aloituksen Tinder-miehelle, koska painavat himpun verran yli 80.
https://myprogresspics.com/storage/images/86HqeIr_optimized_1x.jpg
https://myprogresspics.com/storage/images/84mJ2eh_optimized_1x.jpg
Että semmoisia "valaskaloja".
Jos mies kelpuuttaa 79-kiloisen, tuskin kovin moni nainen haluaa hänen kanssaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät osaa arvioida naisen painoa, koska pitävät naisia hentoina, mutta eivät tajua, että persaus, reidet ja isot rinnatkin painavat. Olen 10-15 kg painavampi kuin mitä ajattelevat minun olevan.
Kyllä täytyy olla hyvin kookas nainen, jos painaa 80kg. Itse painan saman verran mutta olenkin 187cm pitkä.
Aika pitkä olet naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä pari naista, jotka eivät vielä laihduttamisen jälkeenkään (siis oikeanpuoleisissa kuvissa) kelpaa aloituksen Tinder-miehelle, koska painavat himpun verran yli 80.
Noiden täytyy olla aika pitkiä. Mitä jos mies ylipäätään hakee vähän sirompaa naista. Normisti 80 kiloinen on ylipainoinen, paitsi jos nainen on kovin pitkä...
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
60 kg maksimi naiselle. Piste!
Ja sun pituus on 168.5cm.
Sanoisin tulkinnan olevan, että ”tosikot älkööt vaivautuko”.
Ihan hyvää pilkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden täytyy olla aika pitkiä. Mitä jos mies ylipäätään hakee vähän sirompaa naista. Normisti 80 kiloinen on ylipainoinen, paitsi jos nainen on kovin pitkä...
No sitähän tässä on yritetty jankuttaa, että se 80 kg ei kerro mistään mitään, se vain antaa kirjoittajastaan aivan älyttömän typerän vaikutelman.
No, itse en tuollaiseen vastaisi vaikka olen huomattavasti kevyempi. Jokainen päättää itse kriteerinsä, ja jokainen päättää millaisia asioita painottavaa kumppania etsii.
Myös 113-kiloinen voi olla nätti, jos pituus on 198 ja nimi Stephanie Towers
kyllähän tuohonki mahtuu reilusti läskiä vaikka oiski alta 80kg .