"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on itse komea ja normaalivartaloinen, niin ihan ymmärrettävää.
Silloin voi yksinkertaisesti jättää tykkäämättä niistä ei-normaalivartaloisista naisista. Ei tuo mikään kirjeenvaihtoilmoitus ole, vaan viestiä voi lähettää vain ne tarjokkaat, jotka on itsekin hyväksynyt.
Osa naisista kuulemma laittaa Tinderiin sellaiset kuvat, ettei pullukka vartalo tule ilmi.
Moni mies pettynyt sitten treffeille mennessä.Vai että ihan pettynyt, voi kyynel. Kyllä ovat sellaisia mimosankukkia nykymiehet, ettei muusta väliä. Ilmeisesti bikinikuva on ainoa oikea, tuolloin voi sitten mies päätellä kelpaako, eikä tarvitse pettyä tai menettää libidoaan lopullisesti.
Oikeasti, mitä väliä jos naisella on muutama kilo liikaa? Ihan vakavissani kysyn, miten pinnallinen voi ihminen olla?
Sinulle varmaan kelpaa 160cm mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin voi yksinkertaisesti jättää tykkäämättä niistä ei-normaalivartaloisista naisista. Ei tuo mikään kirjeenvaihtoilmoitus ole, vaan viestiä voi lähettää vain ne tarjokkaat, jotka on itsekin hyväksynyt.
Osa naisista kuulemma laittaa Tinderiin sellaiset kuvat, ettei pullukka vartalo tule ilmi.
Moni mies pettynyt sitten treffeille mennessä.
Voin kertoa, että myös valitettavan moni mies harrastaa. Vähänkö ärsyttää kun totuus selviää. Ei tule toisia treffejä näille huijareille.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät osaa arvioida naisen painoa, koska pitävät naisia hentoina, mutta eivät tajua, että persaus, reidet ja isot rinnatkin painavat. Olen 10-15 kg painavampi kuin mitä ajattelevat minun olevan.
Totta, jos naisella on vyötärö tallella miehet näkevät hänet normaalipainoisena, muodokkuus on vain plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät voi kasvaa pituutta, mutta laihtua voi kuka vaan. Tekopyhää teiltä, kun katsoo nykyiset pituusvaatimukset lähes kaikilla naisilla.
Jos havittelette miestä, jolla on vientiä, niin mitä te kilpailusta valitatte.
Te miehet havittelette naisia joilla on kysyntää, eli esimerkiksi juuri niitä hoikkia. Sitten kun ne hoikat naisetkin voivat valita pitkiä miehiä, valitatte että se onkin epäreilua.
Niin, itsekin kerrot että naiset eivät valitse lyhyitä miehiä… Makunsa kummallakin sukupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin: Etsin naista, en valaskalaa.
Samalla karsin nirppanokat ja muutenkin hankalat. En tosin etsi ketään, joten saatte kuvitella loput.
Totta kai se on nirppanokka ja hankala joka ei halua kuunnella miehen haukkuvan naisia.
En hauku naisia. Olen naimisissa upean naisen kanssa ja hänkin nauroi kommenteilleni. Pidän naisista, mutta valaskalaa en ottaisi treffikumppanikseni, jos siihen tilanteeseen joutuisin. Nyt ei ole aikomusta treffeille, todennäköisesti pitkään aikaan.
Mitä, eikö sinulla olekaan loppuiän kestävä suhde? Vai sanotko noin, jos vaimo lihoo, niin hänelle tulee lähtö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies pettynyt sitten treffeille mennessä.Voin kertoa, että myös valitettavan moni mies harrastaa. Vähänkö ärsyttää kun totuus selviää. Ei tule toisia treffejä näille huijareille.
Näin muuten on. Suurin osa miehistä on läskejä, joten kyllä näitä enemmän on vapaaba, kuin parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Samalla karsin nirppanokat ja muutenkin hankalat. En tosin etsi ketään, joten saatte kuvitella loput.
Eli mielestäsi "Etsin miestä, en hobittia", olisi yhtälailla fiksu ja kiva tapa naiselta karsia pois nirppanokat ja muutenkin hankalat miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät voi kasvaa pituutta, mutta laihtua voi kuka vaan. Tekopyhää teiltä, kun katsoo nykyiset pituusvaatimukset lähes kaikilla naisilla.
Jos havittelette miestä, jolla on vientiä, niin mitä te kilpailusta valitatte.
Te miehet havittelette naisia joilla on kysyntää, eli esimerkiksi juuri niitä hoikkia. Sitten kun ne hoikat naisetkin voivat valita pitkiä miehiä, valitatte että se onkin epäreilua.
Niin, itsekin kerrot että naiset eivät valitse lyhyitä miehiä… Makunsa kummallakin sukupuolella.
Jollain 165 cm pitkällä, saati lyhyemmällä, naisella teettää töitä, jos hän yrittää etsiä itseään lyhyemmän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. En minäkään minkään sotanorsun kanssa...
80 kg sotanorsun raja. Eli on 160 cm ja 75 kg, on vielä ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se on nirppanokka ja hankala joka ei halua kuunnella miehen haukkuvan naisia.
En hauku naisia. Olen naimisissa upean naisen kanssa ja hänkin nauroi kommenteilleni. Pidän naisista, mutta valaskalaa en ottaisi treffikumppanikseni, jos siihen tilanteeseen joutuisin. Nyt ei ole aikomusta treffeille, todennäköisesti pitkään aikaan.
'En hauku naisia' ja sitten puhuu naisista valaskaloina...moukka mikä moukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika juntti eukko sulla. Itse olen hoikka, mutta kun kuulin mieheni haukkuvan exäänsä ryhävalaaksi laitoin sille stopin. Törkeää ja lapsellista käytöstä. No mutta te oottekin kaksi junttia yhdessä, niin mikäs siinä, olkaa törkyturpia keskenänne.
Laitetaanko Tinderissä samalla lailla kokorajoituksia / toiveita myös miehen pituudelle ja painolle? Ja munan koolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok laittaa tuo vaatimus näkyviin heti ettei turhaan vaivaudu pulskemmat naiset. Enemmän itsetuntoa söisi jos hyvin alkaneen viestittelyn jälkeen ensitapaamisessa joutuisi kohtaamaan toisen huonosti peitetyn inhon ilmeen.
Hmm..150cm pitkä ja 60kg nainen on kyllä jo varsin pönäkkä mut lähes 180cm nainen samoilla kiloilla sitten jo anorektisen laiha. Noin 170cm:lle aika ihanne. Että kannattaisi sinunkin vaan laittaa se pituustoive myös niin ymmärretään että minkä painoista naista haet.
Minä, nainen olen 171 cm ja 56 kg, harrastan kilpaurheilua ja tämä on sopiva paino minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
60 kg maksimi naiselle. Piste!
Olet liian painava mies minun makuuni :D
Jokaisella makunsa…T: yli 60kg nainen
85 kg on taas minun mielestäni liian vähän miehen painoksi. En tykkää hintelistä miehistä.
85 kg mies voi hyvinkin olla jäntevä, omakin on ja pituutta yli v 180 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eikö sinulla olekaan loppuiän kestävä suhde? Vai sanotko noin, jos vaimo lihoo, niin hänelle tulee lähtö?
Alistettu vaimo, joka nauraa miehensä paskoille vitseille. Tuo loppulause kertoo miehestä kaiken. Nää on näitä tyyppejä, joita kannattaa karttaa viimeiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mielestäsi "Etsin miestä, en hobittia", olisi yhtälailla fiksu ja kiva tapa naiselta karsia pois nirppanokat ja muutenkin hankalat miehet?
Ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Etsin naista, en siiderivalasta tahi -manaattia... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika juntti eukko sulla. Itse olen hoikka, mutta kun kuulin mieheni haukkuvan exäänsä ryhävalaaksi laitoin sille stopin. Törkeää ja lapsellista käytöstä. No mutta te oottekin kaksi junttia yhdessä, niin mikäs siinä, olkaa törkyturpia keskenänne.
Lukutaito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin naista, en siiderivalasta tahi -manaattia... :)
Käykö olutsieppo?
Niitäkin on. Mutta idiootista en oo kuullu vielä kenekään kiihottuvan.