En sitten lähtenytkään ostoksille, kun mies vei Teslan. 😡😡 Miten teillä päätetään autojen käytöstä?
Aamulla kävin niin että diesel ei käynnistynytkään pakkasen takia ja mies täppäsi puhelimestaan Teslan lämpimäksi ja häipyi sillä töihin. Ihan mielellään hän sen otti ymmärrettävästi.
Olin alunperin varannut Teslan mulle, koska en tykkää pukeutua kuin eskimo autolla ajoa varten. Toi diesel on meillä aina riidan aihe siitä kumpi sillä joutuu jyristelemään.
Nyt sitten tämä päivä menee kotona ja pihassa seisoo umpijäinen diesel. Aion puhua miehelleni että laittaa mokoman ongelmapesän pois ja hankimme tilalle toisenkin nykyaikaisen auton eli sähköauton.
Taidankin tilata taksin, paikallinen taksiyhtiökin on siirtynyt sähköautoihin viime vuosien aikana.
Kommentit (17)
Mikä estää sinua laittamasta dieseliä lämpiämään?
Ostat omilla rahoillasi itsellesi oman auton niin ei tarvitse kkitistä enää kertaakaan.
Meillä auton omistaja tekee käyttöpäätöksen. Diesel käynnistyi aamulla ilman ongelmia, eihän pakkasta edes ole kuin 21 astetta.
Meillä diesel lähtee lämpimästi tallista iloisesti käyntiin ja Teslaa ei meille osteta.
Autojobbari naputellut hauskan tarinan että pääsisi patterikatiskoistaan eroon.
Turha toivo.
Bensa autolla mennään. Moottorinlämmitin ja sisätilanlämmitin aina käytössä. Lämpöä riittää mukavasti. Tulee paljon halvemmaksi kuin ostaa sähköauto.
Meillä on kaksi bensa-autoa. Sähöautoon en koske tikullakaan koska ne voi räjähtää ja ovi ei aukea jos tulee joku vika ja auto palaa. Ettekö ole lukeneet uutisia sähköautoista.
Meillä on dieseli, jossa penkinlämmittimet lämpiää hetkessä.
Meillä onkin kummallekki hyvät autot,niin ei tartte tapella.
Mitä siellä kotona kyyhötät. Taksi alle ja autokaupoille ostamaan oma auto. Problem solved.
Ei tarvitse sopia tai tapella autoista. Kummallakin on hyvät ja mieleiset autot.
Naiselle pitää olla punainen Fiat Panda tai vastaava ajokiksi.
Mun isä on lumiukko.